Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

11 dec 2017 15:42
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5431
Www.sfmmaastricht.nl al 16 jaar online. Het archief word nog altijd gewaardeerd door ca 4000 unieke bezoekers per jaar. Word gewoon ieder jaar netjes betaald. Google zou je vriend kunnen zijn. En mocht je het interesseren. Door andere jongens word deze site opnieuw gebouwd en opgestart in 2018.

Voor de rest betekend webmaster zijn dat je niet onder ede of belofte als een burgemeester op domme Posts mag reageren. Want je vraagt er om.

Op het historie verhaal, soit. Prima, miscommunicatie. Maar knoop 1 ding in je oren. Dit is een MVV forum. Discussieer mee, prima. Maar reageer niet enkel als een gebeten hond op wat misinformatie. Discussieer mee zoals gohf maar niet enkel reageren omdat iemand op je pikkie staat.

Genoeg tijd aan jou besteed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2017 09:24
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5432
Weet je, ik vind het ook nog leuk voor Fortuna. Ook jaren zooi mee gemaakt. Heb ook geen hekel aan deze club wel aan die moffen!!! Uiteindelijk zal Fortuna net als ons de play offs halen dit seizoen. Niet meer en niet minder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2017 12:19
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5433
Er is nieuwe interesse van ondernemers voor het stadiongebied in Sittard.

het Tom Dumoulin Bike Park

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2017 16:02
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5434
Zo zie je hoe gauw het kan gaan en waar het kan eindigen. Er hoeft maar iemand te komen met een paar miljoen, en opeens zijn ze van heinde en verre geïnteresseerd. Of dit nu betrouwbaar is of niet. Geld doet alles rollen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2018 09:59
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5435
Weet niet waar ik het moest plaatsen, kijk eens op het "prikbord"van onze oosterburen en je geloofd je eigen ogen niet!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2018 12:26
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5436

middenstip schreef : Weet niet waar ik het moest plaatsen, kijk eens op het "prikbord"van onze oosterburen en je geloofd je eigen ogen niet!!!


Jammer! Was altijd leuk leedvermaak ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2018 17:39
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5437
Prima! Laote v'r hope tot dit 't begin is vaan 't definitieve einde vaan de ganse club....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2018 07:51
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5438
Limburgse clubs in gesprek over gezamenlijke jeugdopleiding - www.1limburg.nl/l/59623 #1Limburg

Hier ben ik helemaal niet blij mee en heb hier helemaal geen vertrouwen in. Zie het alweer gebeuren dat die kut moffen hier de vruchten van plukken!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NUVER!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2018 08:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5439

Jo70 schreef : Limburgse clubs in gesprek over gezamenlijke jeugdopleiding - www.1limburg.nl/l/59623 #1Limburg

Hier ben ik helemaal niet blij mee en heb hier helemaal geen vertrouwen in. Zie het alweer gebeuren dat die kut moffen hier de vruchten van plukken!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NUVER!!!



Wij hebben toch al een prima samenwerking met Genk? Wat heeft MVV te winnen met een samenwerking met die drie gele clubjes? Genk heeft een jeugdopleiding van vele malen hoger niveau dan welke Limburgse club ook. Ik zie het voordeel van MVV niet in.

En los daarvan ook een strategisch iets van de andere kant: bij Roda is het financieel weer eens dikke paniek. Ze zetten alles op Korotaev, maar als die niet vrijgesproken wordt/zijn geld bevroren blijft voor het einde van de maand, kunnen ze in principe al de salarissen niet meer betalen, volgens de geruchten. Nou zal Schrouff ongetwijfeld dan nog maar eens zuchtend de beurs trekken, maar het tekent hoe Roda er financieel voor staat. Roda wil dus dolgraag op de jeugdopleiding besparen. Een gezamenlijke jeugdopleiding betekent de kosten delen. En waarschijnlijk zit er een subsidie van de provincie aan vast. En omdat het Kerkrade is, doet de gemeente er nog een miljoen bij "voor verbouwing Kaalheide". Dat geldt verdwijnt uiteraard in het zwarte gat. Maar het vergroot wel de kans dat die club in de eredivisie blijft.

Kortom; het is mij héél duidelijk welke club profiteert van deze eventuele samenwerking. Dat is Roda. En dan heb ik het nog niet eens over eventueel spelers wegpikken maar puur financieel. Voor VVV geldt overigens vast hetzelfde: die hebben in midden-en noord-Limburg toch geen concurrentie van de drie andere clubs maar kunnen zo wel de kosten delen én wat subsidie lospeuteren.

Ja, wij zouden wat subsidie ook kunnen gebruiken. Dat klopt. Maar het zou onze samenwerking met Genk overhoop gooien en het verkleint de kans dat Roda degradeert. Ik zie voor MVV veel meer nadelen dan voordelen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2018 08:43 11 jan 2018 08:44 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5440
En als ik toch geruchten over die club in de wereld aan helpen ben: volgens een weinig betrouwbare poster op het prikbord van daarachter (ze hebben een oude versie nu live gezet) heeft Korotaev een nieuwe rechtszaak tegen zich aangespannen gekregen. En zou de Limburgse media en zelfs de Roda-watcher van VI hiervan weten maar op uitdrukkelijk verzoek van Roda-leiding er niet over berichten. Uiteraard heb ik totaal geen idee wat er van waar is, ik heb niet zo veel kennissen bij de rechtbank van Dubai :lol:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2018 09:26
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5441
Laten Thal en Dullens zich mooi voor het karretje spannen. Beide hebben geen officiële functie bij een Limburgse club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2018 09:39 11 jan 2018 09:39 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5442

Gohf schreef : Laten Thal en Dullens zich mooi voor het karretje spannen. Beide hebben geen officiële functie bij een Limburgse club.


En natuurlijk is Vergoossen er weer als de kippen bij om dit plan te steunen. Hij kan niet wachten om de boel uit te melken en hierover uitgebreid te vergaderen op Chateau Neercanne.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2018 09:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5443
Er komt nooit een FC Limburg voor het mannen voetbal, clubs als MVV-RJC en Fortuna passen op geen enkele manier bij elkaar.
Thal is ook fel tegenstander van FCL en ziet hier ook geen brood in. Wat dames voetbal betreft is dat heel anders, dames voetbal heeft zowiezo geen naam en historie tussen de BVO's dat ze daar 1 FCL van maken vind ik prima , als ze dan maar wel de 16 knapste in een elftal zetten en dan een mooie naakt kalender maken .;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2018 09:47 11 jan 2018 09:49 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5444
Dat Vergoossen steeds maar weer opgevoerd wordt als "onafhankelijk deskundige" en vooral "objectief persoon" is echt stuitend. Sef is een aardige man maar heeft destijds gewoon tienduizenden euro's aan belastingcenten gekregen om te lobbyen voor een fusieclub en hij is daarmee aantoonbaar totaal niet neutraal. In een debat over kerncentrale in Tihange wordt toch ook niet de directeur van Tihange gepresenteerd als iemand met een onafhankelijke, neutrale en objectieve blik? Waanzin.

[edit] Napoleon en ik zijn het niet altijd met elkaar eens, maar bovenstaand bericht van hem over het damesvoetbal steun ik volledig.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2018 11:29
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5445
Mijn god, daar gaan we weer. Het is inderdaad zo voorspelbaar ook. Het gokje van Roda, dat Korotaev vrij zou zijn en ze weer een heel elftal konden halen deze winter, pakt eens een keer verkeerd uit en meteen komen de samenwerkingsideeën weer uit de hoge hoed.

Ik ken de ins en outs niet natuurlijk, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat MVV dit serieus zou overwegen. Hierboven is al mooi weergegeven dat er geen enkel voordeel voor ons in zit. Letterlijk nul. Samenwerken met Roda zou wat mij betreft überhaupt nooit overwogen mogen worden. Op geen enkel vlak. Nog niet wat betreft het uitwisselen van de cornervlaggen. Die club toont zich al decennialang de meest onbetrouwbare partner van Limburg. Elke vorm van samenwerken met Roda is wachten op de adder onder het gras, het mes in de nacht. Deze vriendelijke buur was afgelopen mei bereid om de gezondheid van spelers van MVV in gevaar te brengen, door deze in een oververhitte dugout te laten plaatsnemen. Nam geen enkele verantwoordelijkheid voor het gedrag van de Roda aanhang tijdens de playoffs. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Roda heeft elke gelegenheid te baat genomen om ons en Fortuna de afgelopen jaren kapot te maken. Zo'n club, daar zou de deur niet eens voor op een kier mogen staan. Die zou niet eens op de oprit mogen worden toegelaten.

Tja, en dat die Vergoossen weer van stal wordt getrokken is gewoon bizar. Maar goed, ik geloof wel dat de fans van alle vier de clubs het in elk geval eens zijn over een ding: dat Sef Vergoossen van een goede en sympathieke trainer/technisch directeur verworden is tot een rancuneuze, koppige geldgraaier die in geen enkel opzicht ook maar een greintje serieus te nemen is. Maar blijkbaar durft niemand binnen de Limburgse media zich hieraan te branden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden