Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

09 dec 2017 20:28
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5416
Tja, hoe het ook zij, fortuna heeft dit seizoen een goed team dat ver kan komen. Een evenwichtiger team dan dat van ons, al doet dit een beetje pijn om te bekennen. Zij hebben veel meer spelers die regelmatig een doelpunt scoren (en natuurlijk ook wat meer geluk met blessures).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2017 08:33
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5417
Normaal ben ik niet zo van het schrijven over Fortuna (of de andere Limburgse clubs), liever concentreer ik me op MVV. Maar er is één ding dat me opvalt: de toeschouwersaantallen. Vooropgesteld: Fortuna gaat als een trein. Ze hebben de zaken voor nu goed op orde (financieel en voetbaltechnisch), scoren aan de lopende band en zitten in een flow. Daar kun je alleen maar respect voor hebben. Echter, afgelopen vrijdag zitten er 2887 (info van teletekst) toeschouwers in het stadion. Ter vergelijking: toen wij thuis door jong Ajax werden weggespeeld, zater er 2000 man meer. Fortuna is dit seizoen, maar twee keer boven de 5000 toeschouwers uitgekomen las ik. Ja, vrijdag was het koud. Dat was het een week eerder bij ons ook. Wat is de reden dat er zo weinig mensen komen kijken (oprechte vraag, geen afgunst)? Kan me herinneren dat MVV vorig jaar een goede periode had en dat je ook niet door een bepaalde grens qua toeschouwersaantallen heen breekt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2017 09:49 10 dec 2017 09:51 door Fortuna88.
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5418

M.V.V. 1902 schreef : Normaal ben ik niet zo van het schrijven over Fortuna (of de andere Limburgse clubs), liever concentreer ik me op MVV. Maar er is één ding dat me opvalt: de toeschouwersaantallen. Vooropgesteld: Fortuna gaat als een trein. Ze hebben de zaken voor nu goed op orde (financieel en voetbaltechnisch), scoren aan de lopende band en zitten in een flow. Daar kun je alleen maar respect voor hebben. Echter, afgelopen vrijdag zitten er 2887 (info van teletekst) toeschouwers in het stadion. Ter vergelijking: toen wij thuis door jong Ajax werden weggespeeld, zater er 2000 man meer. Fortuna is dit seizoen, maar twee keer boven de 5000 toeschouwers uitgekomen las ik. Ja, vrijdag was het koud. Dat was het een week eerder bij ons ook. Wat is de reden dat er zo weinig mensen komen kijken (oprechte vraag, geen afgunst)? Kan me herinneren dat MVV vorig jaar een goede periode had en dat je ook niet door een bepaalde grens qua toeschouwersaantallen heen breekt.


Dat valt bij ons ook op dat dit elftal bij ons veel meer verdiend dan de 2800 man die vrijdag op de tribune zaten. Er is gewoon ontzettend veel kapot gemaakt afgelopen 20 jaar bij Fortuna. En ik denk dat het gewoon enorm veel tijd nodig heeft. Je moet ook niet vergeten dat MVV afgelopen seizoenen beter presteerde als Fortuna. Wat gebeurt er denk je met jullie toeschouwers aantallen als jullie 5 marginale jaren hebben en 5 jaar onderin bundelen in de jupiler? Ik denk dat je daar ook niet vrolijk van wordt. Het klopt als een bus wat je aangeeft over onze toeschouwers aantallen. We hebben dit seizoen 2 x voor meer als 4500 man gespeeld. Vorig jaar rond deze tijd zater er 1200 man op de tribune, het aantal is dus verdubbeld tov vorig seizoen. Zijn we daar tevreden over? Natuurlijk niet. Naar mijn idee presteert Fortuna maximaal, nu is het de zaak om dit vast te houden en ervoor te zorgen dat dit niet eenmalig is. Ook het weer speelt een rol natuurlijk. Dadelijk in de periode Maart/April/Mei zal de toeschouwersaantallen stijgen, ook bij jullie. Het is jammer, maar ik vind het prima zo.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2017 10:36
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5419

M.V.V. 1902 schreef : Normaal ben ik niet zo van het schrijven over Fortuna (of de andere Limburgse clubs), liever concentreer ik me op MVV. Maar er is één ding dat me opvalt: de toeschouwersaantallen. Vooropgesteld: Fortuna gaat als een trein. Ze hebben de zaken voor nu goed op orde (financieel en voetbaltechnisch), scoren aan de lopende band en zitten in een flow. Daar kun je alleen maar respect voor hebben. Echter, afgelopen vrijdag zitten er 2887 (info van teletekst) toeschouwers in het stadion. Ter vergelijking: toen wij thuis door jong Ajax werden weggespeeld, zater er 2000 man meer. Fortuna is dit seizoen, maar twee keer boven de 5000 toeschouwers uitgekomen las ik. Ja, vrijdag was het koud. Dat was het een week eerder bij ons ook. Wat is de reden dat er zo weinig mensen komen kijken (oprechte vraag, geen afgunst)? Kan me herinneren dat MVV vorig jaar een goede periode had en dat je ook niet door een bepaalde grens qua toeschouwersaantallen heen breekt.


Dik 15 jaar lang hebben de toeschouwersaantallen dreun na dreun gekregen. Niet alleen met vaak belabberd voetbal maar ook regelmatig met alweer een bijna faillissement of met alweer een inzamelingsactie. Dat herstel je niet met een paar gewonnen wedstrijdjes. Dat gaat veel langer duren voordat het vertrouwen van de gewone voetbalfan uit Sittard is terug gewonnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2017 10:38
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5420
Haha haphaphap, leuk topic!

Kijk er is al niet veel te lachen bij MVV dus een beetje jennen van de buur die t goed doet vind ik dat moet kunnen. En jullie zien die matches, dus er zal zeker een uitleg achter zitten. Nogmaals t viel mij gewoon op. Die opmerking over KNVB moeten jullie toch kunnen hebben hè, komop. Gohf vindt t ‘bizar’ en ‘flauw’, Achja jullie kunnen teren op een 2de plek.

Wat ik jammer vindt is dat t hier lijkt dat bij de MVV supporters een zekere berusting is gekomen, men heeft t seizoen al volledig afgeschreven zo lijkt t.
Want waar vorig jaar een Gohf meermaals per maand ‘rot toch op naar je eigen forum’ hoorde, nemen de mvvers t nu bijna op voor Fortuna.

Waar is onze trots? Ja Fortuna doet t super, absoluut. Maar dan nog, blijf kritisch en vooral niet té serieus

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2017 13:26
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5421

Fortuna88 schreef : Wij in Sittard zien wel degelijk dat er een beleid met visie is. Het is niet dat onze Eigenaar met geld strooit alsof het pepernoten zijn. En ja, vroeger was het beleid van MVV beter maar daar koop je nu niks voor. Verleden laten wij achter ons en de toekomst gaat ons hopelijk ver brengen. En qua risico's valt allemaal reuze mee.

Het belangrijkste is dat er nu kwaliteit in de selectie zit. Als we nu 12de stonden dan was de media ook natuurlijk niet zo lovend. Maar dat Fortuna bezig is met een flinke opmars dat ziet iedereen. Nu hier op voortborduren en zorgen dat dit niet eenmalig is. Beleid-visie-passie-geld zijn aanwezig.


Fortuna heeft jarenlang flink wanbeleid gevoerd en daar is pas sinds kort verandering in gekomen door de turk (die inderdaad niet met miljoenen smijt maar wel kan ervoor zorgt dat er beleid gevoerd KAN worden) en de meevaller van Schuurs.. En wees eerlijk daar hebben jullie echt heel veel geluk mee gehad. Vrijwel ieder ander talent had al lang en breed voor een andere club gekozen op een jongere leeftijd. ik denk dat oa. zijn ouders grote invloed hebben gehad op zijn keuze om in Sittard te blijven. Daarna heeft jullie suikeroom ervoor gezorgd dat budget vrij kwam om hem bij te laten tekenen waardoor er nu een grote transfersom betaald is. (iets dat MVV hun talenten nooit kon bieden zonder suikeroom).

Sittard heeft een aardige ploeg, zit in een flow, heeft weinig blessures of andere tegenvallers en vaak valt het kwartje jullie kant op in de laatste minuten. MVV zat vorig jaar rond deze tijd precies in zo'n flow. En dit seizoen begonnen we ook goed maar kregen we de ene na de andere tegenslag te verduren.

Dus om nu te zeggen dat alles klote is bij MVV en hosanna bij Sittard (en dat is waarop ik reageerde): Nee dat gaat er bij mij niet in!

Ik vind het stuitend om te lezen hoe weinig begrip er is onder de supporters voor de situatie van MVV en hoe snel het goede voetbal van het begin dit seizoen vergeten wordt. Ook Fortuna zou nu in de middenmoot hangen met zo veel beblesseerden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2017 13:46 10 dec 2017 13:53 door Fortuna88.
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5422

jeoff schreef :

Fortuna88 schreef : Wij in Sittard zien wel degelijk dat er een beleid met visie is. Het is niet dat onze Eigenaar met geld strooit alsof het pepernoten zijn. En ja, vroeger was het beleid van MVV beter maar daar koop je nu niks voor. Verleden laten wij achter ons en de toekomst gaat ons hopelijk ver brengen. En qua risico's valt allemaal reuze mee.

Het belangrijkste is dat er nu kwaliteit in de selectie zit. Als we nu 12de stonden dan was de media ook natuurlijk niet zo lovend. Maar dat Fortuna bezig is met een flinke opmars dat ziet iedereen. Nu hier op voortborduren en zorgen dat dit niet eenmalig is. Beleid-visie-passie-geld zijn aanwezig.


Fortuna heeft jarenlang flink wanbeleid gevoerd en daar is pas sinds kort verandering in gekomen door de turk (die inderdaad niet met miljoenen smijt maar wel kan ervoor zorgt dat er beleid gevoerd KAN worden) en de meevaller van Schuurs.. En wees eerlijk daar hebben jullie echt heel veel geluk mee gehad. Vrijwel ieder ander talent had al lang en breed voor een andere club gekozen op een jongere leeftijd. ik denk dat oa. zijn ouders grote invloed hebben gehad op zijn keuze om in Sittard te blijven. Daarna heeft jullie suikeroom ervoor gezorgd dat budget vrij kwam om hem bij te laten tekenen waardoor er nu een grote transfersom betaald is. (iets dat MVV hun talenten nooit kon bieden zonder suikeroom).

Sittard heeft een aardige ploeg, zit in een flow, heeft weinig blessures of andere tegenvallers en vaak valt het kwartje jullie kant op in de laatste minuten. MVV zat vorig jaar rond deze tijd precies in zo'n flow. En dit seizoen begonnen we ook goed maar kregen we de ene na de andere tegenslag te verduren.

Dus om nu te zeggen dat alles klote is bij MVV en hosanna bij Sittard (en dat is waarop ik reageerde): Nee dat gaat er bij mij niet in!

Ik vind het stuitend om te lezen hoe weinig begrip er is onder de supporters voor de situatie van MVV en hoe snel het goede voetbal van het begin dit seizoen vergeten wordt. Ook Fortuna zou nu in de middenmoot hangen met zo veel beblesseerden.


Tuurlijk heb je als club zijnde geluk nodig. Het valt allemaal perfect samen. Fortuna is gewoon weer een club geworden en heeft in de afgelopen 12 maanden enorm veel stappen gezet in de goede richting. Dat het beter zou gaan met Fortuna dat zagen we vorig jaar al toen Oliseh kwam en 3 nieuwelingen erbij kregen( Santos-Stokkers-Bassan). Fortuna heeft de juiste keuze gemaakt om Schuurs aanvoerder te maken en om hem zijn contract te verlengen. Dat hij voor een record bedrag naar ajax gaat heeft niks te maken met geluk. Schuurs is een en al talent en we hebben een eigenaar die goed onderhandeld heeft. Als MVV na de winterstop de spelers weer terug en zich kan versterken moet Play offs geen probleem zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2017 11:57
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5423
Wat een geleuter over Fortuna op deze site ,Fortuna is niks en weurt niks ,is een club zonder Historie net als Roda-Jc over 10 jaar weet niemand meer
wie die 2 samen geraapte clubjes waren uit troosteloze gekrimpte gebieden ......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2017 12:28 11 dec 2017 12:29 door Fortuna88.
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5424

bokkesprongen schreef : Wat een geleuter over Fortuna op deze site ,Fortuna is niks en weurt niks ,is een club zonder Historie net als Roda-Jc over 10 jaar weet niemand meer
wie die 2 samen geraapte clubjes waren uit troosteloze gekrimpte gebieden ......


Jammer dat het op deze toon moet. Als je je beter zou verdiepen heeft Fortuna een rijkere historie als MVV en altijd een betere jeugdopleiding gehad. Nogmaals jammer dat je niet kan verdragen dat Fortuna momenteel kei hard aan de weg timmert en MVV langzaam voorbij aan gaan is. Dat doet pijn en dat hadden wij ook afgelopen jaren toen jullie het goed deden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2017 12:35
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 50
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5425

bokkesprongen schreef : Wat een geleuter over Fortuna op deze site ,Fortuna is niks en weurt niks ,is een club zonder Historie net als Roda-Jc over 10 jaar weet niemand meer
wie die 2 samen geraapte clubjes waren uit troosteloze gekrimpte gebieden ......


Hahaha wat een troosteloos bericht. Vertel eens even iets over D historie van mvv dan. Hoeveel bekerfinales, al dan niet gewonnen, of Europese wedstrijden heeft mvv gespeeld.

Volgens mij ligt de bakermat van t betaalde voetbal in Geleen bij Fortuna54. Kan me vergissen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2017 12:40
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5426
Je punt is gemaakt. We weten het nu wel. De meerderheid van de MVV-fans zal jullie het succes niet misgunnen, maar het is niet vreemd dat het hier niet gewaardeerd wordt om stelselmatig Fortuna als een lichtend voorbeeld voorn MVV te presenteren na één goede seizoenshelft.

Er is hier nooit beweerd dat MVV een goede jeugdopleiding heeft, terwijl jullie ook heus niet elk jaar een Schuurs gaan opleiden. Nogmaals, geniet van het succes dit seizoen, maar iets meer bescheidenheid is wel gepast.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2017 13:22
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5427

Shef schreef :

bokkesprongen schreef : Wat een geleuter over Fortuna op deze site ,Fortuna is niks en weurt niks ,is een club zonder Historie net als Roda-Jc over 10 jaar weet niemand meer
wie die 2 samen geraapte clubjes waren uit troosteloze gekrimpte gebieden ......


Hahaha wat een troosteloos bericht. Vertel eens even iets over D historie van mvv dan. Hoeveel bekerfinales, al dan niet gewonnen, of Europese wedstrijden heeft mvv gespeeld.

Volgens mij ligt de bakermat van t betaalde voetbal in Geleen bij Fortuna54. Kan me vergissen.


Lol, je ruikt nog aan je eigen scheetjes. Een club van meer als 115 jaar oud wegschrijven als historieloos?

Fortuna heeft al van stad, kleuren en naam gewisseld. Het aantal eredivisie wedstrijden van mvv komen jullie bij lange na niet aan. En als je denkt dat historie een bekerfinale of Europacup seizoen is... arme jongen. Historie zit in iedere speler , stadion , de dood, leven, markante spelers, etc etc. Jullie hebben dezelfde historie van pak en beet Haarlem. Ga nou eerst maar eens zorgen voor wat mensen in die betonbak, een vrijwilligerspool van honderden mensen en kom dan meepraten.

Verder lijkt het me verstandig dat die provocerende fortuneesjes die naast hun schoenen lopen gewoon een ban krijgen of ik laat het ook voor gezien. Dat het escaleert is van mijlenver zien dus ingrijpen aub. Als sommige fortuna droeftoeters op een mvv forum op hun pik zijn getrapt kunnen ze normaal reageren anders opgesodemieterd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brökske, Badjakker, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2017 14:21
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 50
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5428

webmastersfm schreef :

Shef schreef :

bokkesprongen schreef : Wat een geleuter over Fortuna op deze site ,Fortuna is niks en weurt niks ,is een club zonder Historie net als Roda-Jc over 10 jaar weet niemand meer
wie die 2 samen geraapte clubjes waren uit troosteloze gekrimpte gebieden ......


Hahaha wat een troosteloos bericht. Vertel eens even iets over D historie van mvv dan. Hoeveel bekerfinales, al dan niet gewonnen, of Europese wedstrijden heeft mvv gespeeld.

Volgens mij ligt de bakermat van t betaalde voetbal in Geleen bij Fortuna54. Kan me vergissen.


Lol, je ruikt nog aan je eigen scheetjes. Een club van meer als 115 jaar oud wegschrijven als historieloos?

Fortuna heeft al van stad, kleuren en naam gewisseld. Het aantal eredivisie wedstrijden van mvv komen jullie bij lange na niet aan. En als je denkt dat historie een bekerfinale of Europacup seizoen is... arme jongen. Historie zit in iedere speler , stadion , de dood, leven, markante spelers, etc etc. Jullie hebben dezelfde historie van pak en beet Haarlem. Ga nou eerst maar eens zorgen voor wat mensen in die betonbak, een vrijwilligerspool van honderden mensen en kom dan meepraten.

Verder lijkt het me verstandig dat die provocerende fortuneesjes die naast hun schoenen lopen gewoon een ban krijgen of ik laat het ook voor gezien. Dat het escaleert is van mijlenver zien dus ingrijpen aub. Als sommige fortuna droeftoeters op een mvv forum op hun pik zijn getrapt kunnen ze normaal reageren anders opgesodemieterd.




Volgens mij reageer ik hier altijd heel netjes en respectvol. Jij hebt daar echter meer problemen mee om netjes en respectvol te blijven. Is niet de eerste keer dat je hier zo reageert. En dan ook nog als een webmaster, je zou een voorbeeld moeten geven.

Maar je hebt gelijk, in alle aspecten die jij opnoemt heeft fortuna nul komma nul historie opgebouwd. Wij hebben nooit cultsperers gehad, of een stadion met veel nostalgie en geschiedenis. en ja kopt, wij wisselen ieder seizoen van kleur. mijn oprechte excusses.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2017 15:12
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5429

Shef schreef :

webmastersfm schreef :

Shef schreef :

bokkesprongen schreef : Wat een geleuter over Fortuna op deze site ,Fortuna is niks en weurt niks ,is een club zonder Historie net als Roda-Jc over 10 jaar weet niemand meer
wie die 2 samen geraapte clubjes waren uit troosteloze gekrimpte gebieden ......


Hahaha wat een troosteloos bericht. Vertel eens even iets over D historie van mvv dan. Hoeveel bekerfinales, al dan niet gewonnen, of Europese wedstrijden heeft mvv gespeeld.

Volgens mij ligt de bakermat van t betaalde voetbal in Geleen bij Fortuna54. Kan me vergissen.


Lol, je ruikt nog aan je eigen scheetjes. Een club van meer als 115 jaar oud wegschrijven als historieloos?

Fortuna heeft al van stad, kleuren en naam gewisseld. Het aantal eredivisie wedstrijden van mvv komen jullie bij lange na niet aan. En als je denkt dat historie een bekerfinale of Europacup seizoen is... arme jongen. Historie zit in iedere speler , stadion , de dood, leven, markante spelers, etc etc. Jullie hebben dezelfde historie van pak en beet Haarlem. Ga nou eerst maar eens zorgen voor wat mensen in die betonbak, een vrijwilligerspool van honderden mensen en kom dan meepraten.

Verder lijkt het me verstandig dat die provocerende fortuneesjes die naast hun schoenen lopen gewoon een ban krijgen of ik laat het ook voor gezien. Dat het escaleert is van mijlenver zien dus ingrijpen aub. Als sommige fortuna droeftoeters op een mvv forum op hun pik zijn getrapt kunnen ze normaal reageren anders opgesodemieterd.




Volgens mij reageer ik hier altijd heel netjes en respectvol. Jij hebt daar echter meer problemen mee om netjes en respectvol te blijven. Is niet de eerste keer dat je hier zo reageert. En dan ook nog als een webmaster, je zou een voorbeeld moeten geven.

Maar je hebt gelijk, in alle aspecten die jij opnoemt heeft fortuna nul komma nul historie opgebouwd. Wij hebben nooit cultsperers gehad, of een stadion met veel nostalgie en geschiedenis. en ja kopt, wij wisselen ieder seizoen van kleur. mijn oprechte excusses.


Pfff gast, ik ben hier niet webmaster. Die franc is nog niet gevallen bij jou. Maar je roept zelf denigrerend dat wij maar de historie van mvv moeten opnoemen en vervolgens gooi je het op wat wapenfeiten uit de jaren Tobback. Dat je dan een veeg uit de pan krijgt moet je niet verbaasd over doen. Nergens worden hier dingen ontkend of weggewuifd. Dat gehuil over jullie jeugdopleiding constant. Bescheidenheid is jullie echt vreemd. En vraag je maar eens af wie hier nou in Limburg de praatjesmakers zijn.

Probeer je alleen maar duidelijk te maken dat je niet over historie moet beginnen en dat wij geen historie zouden hebben. Historie in alle facetten is historie. Dat maakt het nl historie. Er werd hier al gevoetbald toen stonden de eerste geïmporteerde t-fords voor het stadion

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2017 15:22
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 50
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5430

webmastersfm schreef :

Shef schreef :

webmastersfm schreef :

Shef schreef :

bokkesprongen schreef : Wat een geleuter over Fortuna op deze site ,Fortuna is niks en weurt niks ,is een club zonder Historie net als Roda-Jc over 10 jaar weet niemand meer
wie die 2 samen geraapte clubjes waren uit troosteloze gekrimpte gebieden ......


Hahaha wat een troosteloos bericht. Vertel eens even iets over D historie van mvv dan. Hoeveel bekerfinales, al dan niet gewonnen, of Europese wedstrijden heeft mvv gespeeld.

Volgens mij ligt de bakermat van t betaalde voetbal in Geleen bij Fortuna54. Kan me vergissen.


Lol, je ruikt nog aan je eigen scheetjes. Een club van meer als 115 jaar oud wegschrijven als historieloos?

Fortuna heeft al van stad, kleuren en naam gewisseld. Het aantal eredivisie wedstrijden van mvv komen jullie bij lange na niet aan. En als je denkt dat historie een bekerfinale of Europacup seizoen is... arme jongen. Historie zit in iedere speler , stadion , de dood, leven, markante spelers, etc etc. Jullie hebben dezelfde historie van pak en beet Haarlem. Ga nou eerst maar eens zorgen voor wat mensen in die betonbak, een vrijwilligerspool van honderden mensen en kom dan meepraten.

Verder lijkt het me verstandig dat die provocerende fortuneesjes die naast hun schoenen lopen gewoon een ban krijgen of ik laat het ook voor gezien. Dat het escaleert is van mijlenver zien dus ingrijpen aub. Als sommige fortuna droeftoeters op een mvv forum op hun pik zijn getrapt kunnen ze normaal reageren anders opgesodemieterd.




Volgens mij reageer ik hier altijd heel netjes en respectvol. Jij hebt daar echter meer problemen mee om netjes en respectvol te blijven. Is niet de eerste keer dat je hier zo reageert. En dan ook nog als een webmaster, je zou een voorbeeld moeten geven.

Maar je hebt gelijk, in alle aspecten die jij opnoemt heeft fortuna nul komma nul historie opgebouwd. Wij hebben nooit cultsperers gehad, of een stadion met veel nostalgie en geschiedenis. en ja kopt, wij wisselen ieder seizoen van kleur. mijn oprechte excusses.


Pfff gast, ik ben hier niet webmaster. Die franc is nog niet gevallen bij jou. Maar je roept zelf denigrerend dat wij maar de historie van mvv moeten opnoemen en vervolgens gooi je het op wat wapenfeiten uit de jaren Tobback. Dat je dan een veeg uit de pan krijgt moet je niet verbaasd over doen. Nergens worden hier dingen ontkend of weggewuifd. Dat gehuil over jullie jeugdopleiding constant. Bescheidenheid is jullie echt vreemd. En vraag je maar eens af wie hier nou in Limburg de praatjesmakers zijn.

Probeer je alleen maar duidelijk te maken dat je niet over historie moet beginnen en dat wij geen historie zouden hebben. Historie in alle facetten is historie. Dat maakt het nl historie. Er werd hier al gevoetbald toen stonden de eerste geïmporteerde t-fords voor het stadion


Ten eerste zeg ik dat je een webmaster bent, ik zeg nergens dat je hier webmaster bent. Je bent waarschijnlijk webmaster geweest van sfm, supporters front mestreech. Een site die volgend mij al jaren offline is.

Ten tweede roep ik nergens dat mvv geen histotkrie heeft dus waar heb hèb hecht over.

Ik ga alleen maar in op de post van jou en die andere gast die ons juist weg zet als club zonder historie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden