Re:MVV - Roda JC

30 aug 2019 11:19 30 aug 2019 11:19 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Re:MVV - Roda JC #61

Shabba schreef : Heren, ik vind het jammer dat ik met zulke hostiliteit hier ontvangen word. Dat valt me tegen. Ik heb nergens een seizoenskaart of clubkaart. Maar ik zal contact opnemen met MVV zelf in dit geval. Tot ziens en succes zondag.



Goed, ik ga er voor de vorm serieus op in. Er zijn twee opties: of je bent geen Roda-fan, dan zit ik er naast. Maar als je dit al serieus "hostiliteit" vindt, dan raad ik je echt af naar deze wedstrijd te gaan. Het niveau "hostiliteit" in en om het stadion ligt wel een paar niveaus hoger dan dit :lachen:

Of je bent wel een Roda-fan en dan is mijn opmerking helemaal niet vijandig maar gewoon inhoudelijk correct.


Ik krijg op deze manier wel steeds meer zin in de wedstrijd :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Ekstertjj, Zoewiezoe, Lijnsje@tappunt, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 11:47
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
Re:MVV - Roda JC #62

Dan had je keurig een kaartje voor het uitvak moeten kopen, zoals je mede-Rodafans wel gedaan hebben.


Jacques, doe jij nu de aanname dat Shabba een Roda supporter is?! :whistle:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 11:53
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Re:MVV - Roda JC #63
Het lijkt erop dat de wedstrijdspanning hier en daar tot wat overgevoeligheden leidt.
Shabba kan er niks aan doen dat hij Heerlen in zijn paspoort heeft staan als geboorteplaats. Dat maakt hem nog niet meteen een fan van die club.
Als dat het criterium is moet ik voor ADO zijn. Nee dank je.
Ook neutrale toeschouwers zijn van harte welkom, Shabba. Je moet alleen geen kaart voor de Angel-Side of het uitvak hebben maar dat was toch al niet de bedoeling.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 11:56
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
Re:MVV - Roda JC #64
Ik ga niet. Hoor/lees wel dat sommige RJC fans kaartjes hebben gekregen buiten het uitvak. Maar die kans dat dat lukt acht ik bij mezelf al 0 vanwege welke plaats er op mijn ID staat.

Verder is het te belachelijk voor woorden dat deze wedstrijd niet uitgezonden gaat worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 12:19
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Re:MVV - Roda JC #65

Kerkradenaar schreef : Ik ga niet. Hoor/lees wel dat sommige RJC fans kaartjes hebben gekregen buiten het uitvak. Maar die kans dat dat lukt acht ik bij mezelf al 0 vanwege welke plaats er op mijn ID staat.

Verder is het te belachelijk voor woorden dat deze wedstrijd niet uitgezonden gaat worden.


Niet alleen de plaats. Vaak is pasfoto genoeg reden om te weigeren uit die streken.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, Ekstertjj, Boys_in_Red, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 13:03
Medusa
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Re:MVV - Roda JC #66

Lijnsje@tappunt schreef :

Kerkradenaar schreef : Ik ga niet. Hoor/lees wel dat sommige RJC fans kaartjes hebben gekregen buiten het uitvak. Maar die kans dat dat lukt acht ik bij mezelf al 0 vanwege welke plaats er op mijn ID staat.

Verder is het te belachelijk voor woorden dat deze wedstrijd niet uitgezonden gaat worden.


Niet alleen de plaats. Vaak is pasfoto genoeg reden om te weigeren uit die streken.


En anders weten de Maastrichtse politiehonden jullie er wel uit te pakken, die zijn op geur afgetraind.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, jovkle, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 14:33 30 aug 2019 14:34 door Sjappie.
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 611
Meer
Re:MVV - Roda JC #67

Sjappie schreef : Volgens de online ticket verkoop zijn deze aantallen nog beschikbaar:

Angelside: 14
Hoofdtribune: 841
Boschpoort: 1151
Kids/Noord: 902

Geen idee of er ook al kaarten apart zijn gehouden voor verkoop aan de balie.


Nieuwe status:
Angelside: UITVERKOCHT
Hoofdtribune: 793
Boschpoort: 1096
Kids/Noord: 867

Toch weer flink wat kaarten verkocht sinds deze ochtend (152 stuks).
Gerekend op een capaciteit van 8500 zijn er ondertussen dus ruim 5700 kaarten verkocht.
Hopelijk worden de komende dagen nog flink wat kaartjes verkocht, zodat we ongeveer aan 6500 man komen op de tribune.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 14:37
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Re:MVV - Roda JC #68

Medusa schreef :

Lijnsje@tappunt schreef :

Kerkradenaar schreef : Ik ga niet. Hoor/lees wel dat sommige RJC fans kaartjes hebben gekregen buiten het uitvak. Maar die kans dat dat lukt acht ik bij mezelf al 0 vanwege welke plaats er op mijn ID staat.

Verder is het te belachelijk voor woorden dat deze wedstrijd niet uitgezonden gaat worden.


Niet alleen de plaats. Vaak is pasfoto genoeg reden om te weigeren uit die streken.


En anders weten de Maastrichtse politiehonden jullie er wel uit te pakken, die zijn op geur afgetraind.

Ik dacht dat op zondagmiddag altijd de voedselbonnen worden uitgedeeld in Kerkrade? Hoe kunnen er dan mensen in Maastricht zijn?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 16:33
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
Re:MVV - Roda JC #69

Kerkradenaar schreef : Ik ga niet. Hoor/lees wel dat sommige RJC fans kaartjes hebben gekregen buiten het uitvak. Maar die kans dat dat lukt acht ik bij mezelf al 0 vanwege welke plaats er op mijn ID staat.

Verder is het te belachelijk voor woorden dat deze wedstrijd niet uitgezonden gaat worden.


Ik hoop dat er een koempeltje naast me komt zitten, graag zelfs ……...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 17:56 30 aug 2019 17:56 door Audiowaste.
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Re:MVV - Roda JC #70

Jacques schreef :

Shabba schreef : De wedstrijd komt niet op TV helaas! En het is toch jammer dat je als voetballiefhebber zulke wedstrijden dan over moet slaan omdat je toevallig niet in Maastricht geboren bent?



Dan had je keurig een kaartje voor het uitvak moeten kopen, zoals je mede-Rodafans wel gedaan hebben.

Sorry maar een beetje onnodige opmerking, de geboorteplaats heb je niet voor het uitkiezen maar je club wel.
Zelf ben ik ook in Geleen geboren (nooit in de buurt gewoond overigens), toch is MVV altijd mijn club geweest.

Daarnaast zijn er genoeg MVV supporters uit de kanten van Heerlen/Kerkrade (iets met een spandoek waar Chevremont op staat).

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 18:20
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Re:MVV - Roda JC #71

Sjappie schreef :

Sjappie schreef : Volgens de online ticket verkoop zijn deze aantallen nog beschikbaar:

Angelside: 14
Hoofdtribune: 841
Boschpoort: 1151
Kids/Noord: 902

Geen idee of er ook al kaarten apart zijn gehouden voor verkoop aan de balie.


Nieuwe status:
Angelside: UITVERKOCHT
Hoofdtribune: 793
Boschpoort: 1096
Kids/Noord: 867

Toch weer flink wat kaarten verkocht sinds deze ochtend (152 stuks).
Gerekend op een capaciteit van 8500 zijn er ondertussen dus ruim 5700 kaarten verkocht.
Hopelijk worden de komende dagen nog flink wat kaartjes verkocht, zodat we ongeveer aan 6500 man komen op de tribune.


Er kunnen er 8800 in. Vorig jaar zaten we 2 dagen voor de match op 7700 verkochte kaarten. Het leeft dus minder maar hopelijk halen we toch de 7000

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 19:00 30 aug 2019 19:01 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
Re:MVV - Roda JC #72
Om maximaal te verkopen had de infobalie eigenlijk op zaterdag nog even geopend horen te zijn. En sommige kassa's hadden in het kader van het ondertekenen van het normalisatieverdrag misschien wel open kunnen zijn. Immers, je moet je toch legitimeren. Maar dat ging onze burgemeester ff wat te ver waarschijnlijk ;-) . Valt op dat er op de gamin tribune met de goedkoopste kaartjes, nog aardig wat te koop is.
Hoe het ook zij, ik ben drbij, olé

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 19:55 30 aug 2019 19:55 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Re:MVV - Roda JC #73
Gezien de berichten vandaag zou het bijna jammer zijn als we zondag winnen.
Niks zo vervelend als drie punten moeten inleveren als een club failliet gaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, jovkle, Zwegel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 21:59 30 aug 2019 22:00 door De Zwarte Vogel. Reden: taalfoutje
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Re:MVV - Roda JC #74
Vroeger haalde ik voor de wedstrijd MVV-NEC altijd een verklaring van goed gedrag bij de MVV-administratie, omdat mijn paspoort en rijbewijs zijn uitgereikt door de Gemeente Nijmegen. Dat was een procedure die de beide Stijnen al vaker hadden meegemaakt, dus het is een punt van aandacht voor de nieuwe medewerkers. In Nijmegen krijg ik meestal een tegen een gereduceerd tarief (65+) uitgereikt kaartje met de vermelding "gast NEC". Het zou MVV sieren te denken over een elegante, werkbare en betrouwbare procedure om "neutrale" toeschouwers gastvrij binnen te krijgen in de Geuuselt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 22:13
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Re:MVV - Roda JC #75

Boschpoort schreef : Gezien de berichten vandaag zou het bijna jammer zijn als we zondag winnen.
Niks zo vervelend als drie punten moeten inleveren als een club failliet gaat.

Heeft Zorro United wel geld om winstpremies te betalen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden