Shabba wrote: Heren, ik vind het jammer dat ik met zulke hostiliteit hier ontvangen word. Dat valt me tegen. Ik heb nergens een seizoenskaart of clubkaart. Maar ik zal contact opnemen met MVV zelf in dit geval. Tot ziens en succes zondag.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Dan had je keurig een kaartje voor het uitvak moeten kopen, zoals je mede-Rodafans wel gedaan hebben.
Kerkradenaar wrote: Ik ga niet. Hoor/lees wel dat sommige RJC fans kaartjes hebben gekregen buiten het uitvak. Maar die kans dat dat lukt acht ik bij mezelf al 0 vanwege welke plaats er op mijn ID staat.
Verder is het te belachelijk voor woorden dat deze wedstrijd niet uitgezonden gaat worden.
Lijnsje@tappunt wrote:Kerkradenaar wrote: Ik ga niet. Hoor/lees wel dat sommige RJC fans kaartjes hebben gekregen buiten het uitvak. Maar die kans dat dat lukt acht ik bij mezelf al 0 vanwege welke plaats er op mijn ID staat.
Verder is het te belachelijk voor woorden dat deze wedstrijd niet uitgezonden gaat worden.
Niet alleen de plaats. Vaak is pasfoto genoeg reden om te weigeren uit die streken.
Sjappie wrote: Volgens de online ticket verkoop zijn deze aantallen nog beschikbaar:
Angelside: 14
Hoofdtribune: 841
Boschpoort: 1151
Kids/Noord: 902
Geen idee of er ook al kaarten apart zijn gehouden voor verkoop aan de balie.
Ik dacht dat op zondagmiddag altijd de voedselbonnen worden uitgedeeld in Kerkrade? Hoe kunnen er dan mensen in Maastricht zijn?Medusa wrote:Lijnsje@tappunt wrote:Kerkradenaar wrote: Ik ga niet. Hoor/lees wel dat sommige RJC fans kaartjes hebben gekregen buiten het uitvak. Maar die kans dat dat lukt acht ik bij mezelf al 0 vanwege welke plaats er op mijn ID staat.
Niet alleen de plaats. Vaak is pasfoto genoeg reden om te weigeren uit die streken.
En anders weten de Maastrichtse politiehonden jullie er wel uit te pakken, die zijn op geur afgetraind.
Kerkradenaar wrote: Ik ga niet. Hoor/lees wel dat sommige RJC fans kaartjes hebben gekregen buiten het uitvak. Maar die kans dat dat lukt acht ik bij mezelf al 0 vanwege welke plaats er op mijn ID staat.
Sorry maar een beetje onnodige opmerking, de geboorteplaats heb je niet voor het uitkiezen maar je club wel.Jacques wrote:Shabba wrote: De wedstrijd komt niet op TV helaas! En het is toch jammer dat je als voetballiefhebber zulke wedstrijden dan over moet slaan omdat je toevallig niet in Maastricht geboren bent?
Dan had je keurig een kaartje voor het uitvak moeten kopen, zoals je mede-Rodafans wel gedaan hebben.
Sjappie wrote:Sjappie wrote: Volgens de online ticket verkoop zijn deze aantallen nog beschikbaar:
Angelside: 14
Hoofdtribune: 841
Boschpoort: 1151
Kids/Noord: 902
Geen idee of er ook al kaarten apart zijn gehouden voor verkoop aan de balie.
Nieuwe status:
Angelside: UITVERKOCHT
Hoofdtribune: 793
Boschpoort: 1096
Kids/Noord: 867
Toch weer flink wat kaarten verkocht sinds deze ochtend (152 stuks).
Gerekend op een capaciteit van 8500 zijn er ondertussen dus ruim 5700 kaarten verkocht.
Hopelijk worden de komende dagen nog flink wat kaartjes verkocht, zodat we ongeveer aan 6500 man komen op de tribune.
Heeft Zorro United wel geld om winstpremies te betalen?Boschpoort wrote: Gezien de berichten vandaag zou het bijna jammer zijn als we zondag winnen.
Niks zo vervelend als drie punten moeten inleveren als een club failliet gaat.