Re:MVV - Roda JC

29 aug 2019 18:08
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Re:MVV - Roda JC #46

Malpertoni schreef : Het wordt niet helemaal uitverkocht, zoals die 2 jaar geleden.

Oorzaak is dat MVV weining doet aan marketing, zoals poster laten ophangen.

Ook is er concurrentie van het formule 1 circus, hier gaan ook vele supporters naar toe en verder is er in Maastricht ook het Bruis festival, het Parcours.

Ook beginnen de amateurs aan hun bekerwedstrijden komende zondag.

Jammer dat de kassa's zondag zijn gesloten, mensen die op allerlaatste moment besluiten om naar MVV te gaan hebben dus pech.


de kassa's gesloten?
Dit is volgens mij niet breed bekend gemaakt , of wel ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2019 19:17
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Re:MVV - Roda JC #47
Staat gewoon in het bericht bij Ticket Info op de website

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2019 20:56
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Re:MVV - Roda JC #48
Ik hoorde dat er nog geen 5000 kaarten( inclusief seizoenkaarten) zijn verkocht voor de wedstrijd. Ook ik kan er helaas niet bij zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 08:48 30 aug 2019 08:49 door Sjappie.
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Re:MVV - Roda JC #49
Volgens de online ticket verkoop zijn deze aantallen nog beschikbaar:

Angelside: 14
Hoofdtribune: 841
Maaspoort: 1151
Kids/Noord: 902

Geen idee of er ook al kaarten apart zijn gehouden voor verkoop aan de balie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 09:29
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Re:MVV - Roda JC #50

Sjappie schreef : Volgens de online ticket verkoop zijn deze aantallen nog beschikbaar:

Angelside: 14
Hoofdtribune: 841
Maaspoort: 1151
Kids/Noord: 902

Geen idee of er ook al kaarten apart zijn gehouden voor verkoop aan de balie.


Aan de balie liggen geen kaarten. Zij kijken dan op hetzelfde scherm als ons om te kijken welke stoelen nog beschikbaar zijn. Het enigste vervelende aan dit systeem vind ik, dat als er drie stoelen vrij zijn, je geen twee stoelen kunt kopen, omdat er dan één stoel alleen overblijft.

Verder zijn voor de hoofdtribune wel kaarten apart gehouden om aan relaties te geven. De vraag is dan of ze komen....

Een man of 7.000 denk ik zondag.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 09:30
Shabba
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
Re:MVV - Roda JC #51
Hallo voetballiefhebbers, ik heb een vraagje over deze mooie Zuid-Limburgse derby a.s. zondag. Als neutraal toeschouwer zou ik graag plaatsnemen in het stadion; mede omdat het niet op TV komt en ik deze derby nooit wil missen. Volgens mij kan ik een kaartje kopen online, maar: ik ben een Weertenaar met mijn geboortestad Heerlen nog op het paspoort... Dus ik ben ergens bang dat ik geweigerd word aan de poort. Wat zouden jullie mij adviseren om te doen? Het zou jammer zijn als ik deze leuke pot voetbal moet missen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 09:39
Mestreech1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
Re:MVV - Roda JC #52
Bellen naar MVV infobalie of langsgaan

Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 09:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3820
Meer
Re:MVV - Roda JC #53

Shabba schreef : Hallo voetballiefhebbers, ik heb een vraagje over deze mooie Zuid-Limburgse derby a.s. zondag. Als neutraal toeschouwer zou ik graag plaatsnemen in het stadion; mede omdat het niet op TV komt en ik deze derby nooit wil missen. Volgens mij kan ik een kaartje kopen online, maar: ik ben een Weertenaar met mijn geboortestad Heerlen nog op het paspoort... Dus ik ben ergens bang dat ik geweigerd word aan de poort. Wat zouden jullie mij adviseren om te doen? Het zou jammer zijn als ik deze leuke pot voetbal moet missen.



Lekker op tv kijken en dit soort wedstrijden niet bezoeken als zogenaamd neutrale.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 09:51
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
Re:MVV - Roda JC #54

Sjappie schreef : Volgens de online ticket verkoop zijn deze aantallen nog beschikbaar:

Angelside: 14
Hoofdtribune: 841
Maaspoort: 1151
Kids/Noord: 902

Geen idee of er ook al kaarten apart zijn gehouden voor verkoop aan de balie.


Maaspoort?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 09:54
Shabba
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
Re:MVV - Roda JC #55
De wedstrijd komt niet op TV helaas! En het is toch jammer dat je als voetballiefhebber zulke wedstrijden dan over moet slaan omdat je toevallig niet in Maastricht geboren bent?

Maar haal ik uit jouw antwoord Jacques dat het niet mogelijk is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 10:14
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
Re:MVV - Roda JC #56

Shabba schreef : De wedstrijd komt niet op TV helaas! En het is toch jammer dat je als voetballiefhebber zulke wedstrijden dan over moet slaan omdat je toevallig niet in Maastricht geboren bent?

Maar haal ik uit jouw antwoord Jacques dat het niet mogelijk is?

Ik zou inderdaad eerst contact opnemen met MVV. De regels worden nogal strikt geinterpreteerd. Maar als je geen clubkaart van die andere club hebt of ooit hebt gehad dan zou het wel moeten kunnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 10:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3820
Meer
Re:MVV - Roda JC #57

Shabba schreef : De wedstrijd komt niet op TV helaas! En het is toch jammer dat je als voetballiefhebber zulke wedstrijden dan over moet slaan omdat je toevallig niet in Maastricht geboren bent?



Dan had je keurig een kaartje voor het uitvak moeten kopen, zoals je mede-Rodafans wel gedaan hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 11:02
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Re:MVV - Roda JC #58

Boschpoort schreef :

Sjappie schreef : Volgens de online ticket verkoop zijn deze aantallen nog beschikbaar:

Angelside: 14
Hoofdtribune: 841
Maaspoort: 1151
Kids/Noord: 902

Geen idee of er ook al kaarten apart zijn gehouden voor verkoop aan de balie.


Maaspoort?


Boschpoort, sorry :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 11:03
Shabba
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
Re:MVV - Roda JC #59
Heren, ik vind het jammer dat ik met zulke hostiliteit hier ontvangen word. Dat valt me tegen. Ik heb nergens een seizoenskaart of clubkaart. Maar ik zal contact opnemen met MVV zelf in dit geval. Tot ziens en succes zondag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2019 11:14
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Re:MVV - Roda JC #60

Shabba schreef : Heren, ik vind het jammer dat ik met zulke hostiliteit hier ontvangen word. Dat valt me tegen. Ik heb nergens een seizoenskaart of clubkaart. Maar ik zal contact opnemen met MVV zelf in dit geval. Tot ziens en succes zondag.


MVV Roda is één en al hostiliteit. Dan kun je verwachten dat je als Heerlenaar hier niet met open armen ontvangen wordt. Overdrijven is overigens ook een kunst. Alleen Jacques maakte een opmerking, die in mijn ogen nog prima door de beugel kan. Als hij nou tegen je had gezegd dat je van te voren wellicht naar de angelside pre-party zou kunnen komen en dat het probleem zich dan waarschijnlijk vanzelf zou oplossen dan had je daadwerkelijk van hostiliteit kunnen spreken. Hoe vaker ik het typ hoe vreemder ik het woord overigens vindt, hostiliteit..

We hate Roda we hate Roda come and sing with us!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden