Re:MVV - Roda JC

02 sept 2019 12:29
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Re:MVV - Roda JC #121
Dat is aan de hoogtepunten vd wedstrijd te zien, gaat alleen maar over MVV (lol)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 13:54
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Re:MVV - Roda JC #122
Zie ik nu op die AD foto ook honderden stickers op de glaswand? Of is dit iets anders?

Zijn de stickerhooligans in actie geweest?
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 14:16
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Re:MVV - Roda JC #123

J.P. Ler schreef : Zie ik nu op die AD foto ook honderden stickers op de glaswand? Of is dit iets anders?

Zijn de stickerhooligans in actie geweest?


Hebben ze op school gekregen, omdat ze het goed hadden gedaan met de Duits toets!!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 16:04
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Re:MVV - Roda JC #124
Wat was het een heerlijk middagje.
Alleen jammer dat ze het alleen over Croux hebben de kranten. En Schrooijen werd niet bekogeld?
Maar ze hadden Croux ook nooit de corners moeten laten nemen want je weet dat dit soort dingen gebeuren.
Je houd zoiets niet tegen.
Verder de wedstrijd zat veel vechtlust, spanning en na mijn mening was er ook maar 1 ploeg die de overwinning kon krijgen en verdiende.
Vond niet echt iemand slecht spelen al was het spel niet echt super denderend. Maar veel derby's is het spel niet altijd goed.
Hopelijk is de lijn nu ingezet en word die doorgetrokken.
Verder vond ik het ook een leuk spandoek, weer leuk uitgevonden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 21:42 02 sept 2019 21:44 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Re:MVV - Roda JC #125

Jo70 schreef :

J.P. Ler schreef : Zie ik nu op die AD foto ook honderden stickers op de glaswand? Of is dit iets anders?

Zijn de stickerhooligans in actie geweest?


Hebben ze op school gekregen, omdat ze het goed hadden gedaan met de Duits toets!!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Weet je soms dat ik helemaal niet begrijp waar die haat van hun naar MVV vandaan komt? Eerst met een roda luchtballon over Maastricht gaan, vervolgens met de selectie handtekeningen uitdelen in het AZM, posters plakken in de omringende dorpen om Maastricht etc etc. MVV voetbalt al 20 jaar in de eerste divisie, en als je dan met zo iemand praat, geven ze MVV en Maastricht overal de schuld van. Er was zelfs iemand van daar die zei dat van der Luer expres Roda had laten verliezen omdat het een sjeng is. Dan denk ik:" doe eens normaal man". 20 jaar eerste divisie waarvan 18 jaar hun geen strobreed in de weg gelegd en dan zo'n gedachtes. Er zijn geen woorden voor eigenlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 22:24
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1892
Meer
Re:MVV - Roda JC #126
Die wedstrijd is bijzaak. De vraag die op eenieders lippen brandt is natuurlijk ‘wat is er in 2016 in Marmaris gebeurd?’
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 22:39
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 460
Meer
Re:MVV - Roda JC #127

Boschpoort schreef : Die wedstrijd is bijzaak. De vraag die op eenieders lippen brandt is natuurlijk ‘wat is er in 2016 in Marmaris gebeurd?’


Ik heb het vermoeden dat d'n Jordy daar gepoept heeft met n'n madam waar hij niet meer getrouwd was.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 09:05
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
Re:MVV - Roda JC #128

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 09:45
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Re:MVV - Roda JC #129

pinobel schreef : Foi foi, daar gaan we weer......: www.limburger.nl/cnt/dmf20190902_0012103...erby-geidentificeerd


Hoezo Foifoi?

De scheids én de spotter van de knvb hebben een 2 minuten durende kanonnade, gevolgd door een staking geconstateerd. De knvb maakt daarvan rapport op. Daarin eist de knvb dat de clubs alles doen om de boefjes te pakken. Dat is wat nu gebeurt. Doet de club niks, dan volgt sowieso die boete. Nu misschien.

Iemand die denkt dat dit zonder sanctie afloopt is wel heel naïef! Gaan we nou MVV (de club die ontzettend gastvrij was zondag) iets kwalijk nemen?

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro, opadiehard, jovkle, Kay, Brncic, Josef1982, Lijnsje@tappunt, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 10:14
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 599
Meer
Re:MVV - Roda JC #130
Terecht dat ze er wat aan doen, wat dan ook richting het veld gooien is absurd. Daarnaast, waarom gooi je met bier.. Doodzonde, dat moet je drinken..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro, Kay, Brncic, bokkesprongen, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 13:07
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 247
Meer
Re:MVV - Roda JC #131

Sjappie schreef : Terecht dat ze er wat aan doen, wat dan ook richting het veld gooien is absurd. Daarnaast, waarom gooi je met bier.. Doodzonde, dat moet je drinken..

Precies. Als het nou Heineken was, kon ik het nog begrijpen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 13:55
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Re:MVV - Roda JC #132
Reactie op nieuwe supportersaanpak en derby MVV-Roda JC
Dinsdag 03 september 2019

"De zogeheten vierhoek van politie, openbaar ministerie, gemeente en bvo MVV Maastricht heeft de derby MVV-Roda JC geëvalueerd. Hoofdmoot van die evaluatie was de nieuwe supportersaanpak die van start ging bij deze wedstrijd. De vier partijen zetten vanaf dit seizoen in op normalisatie en op een duurzame relatie tussen de vier partijen en de supporters. Eerste voorbeeld daarvan was de zogeheten preparty van MVV-fans voorafgaand aan de wedstrijd. Alle partijen zijn lovend over het verloop van dat evenement. Ook de supporters toonden zich complimenteus over de samenwerking met politie en gemeente. Voor de vierhoek een eerste stap binnen de nieuwe werkwijze en de normalisatie. Er zijn goede onderlinge contacten opgedaan die hoop bieden voor de toekomst.

In het stadion was verreweg het grootste deel van de wedstrijd sprake van een op veiligheidsgebied normale derby. Helaas moest de scheidsrechter de wedstrijd even voor rust tijdelijk stilleggen omdat er bekers bier in de richting van Roda-speler Croux werden gegooid. MVV Maastricht neemt, als verantwoordelijke voor de veiligheid in het stadion, afstand van dit gedrag dat niet thuishoort in een voetbalstadion. Via camerabeelden zijn inmiddels enkele personen geïdentificeerd. Zij zullen passende straffen krijgen. Na de wedstrijd was het nog even onrustig omdat een aantal MVV-fans de vertrekkende supporters van Roda JC provoceerde en bevelen van de politie niet opvolgde. Kort en snel ingrijpen van de ME smoorde dit in de kiem.

Dat er toch sprake was van enkele kleine incidenten betreurt de vierhoek. Verbetering is en blijft nodig, maar aan de andere kant is er optimisme dat in de samenwerking een basis is gelegd om op verder te bouwen op weg naar toegankelijk, gastvrij en veilig voetbal. "

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 14:23
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Re:MVV - Roda JC #133

Kay schreef :

Sjappie schreef : Terecht dat ze er wat aan doen, wat dan ook richting het veld gooien is absurd. Daarnaast, waarom gooi je met bier.. Doodzonde, dat moet je drinken..

Precies. Als het nou Heineken was, kon ik het nog begrijpen.


Kijk, eindelijk iemand die op mijn golflengte zit lol Ik lust bijna alle biersoorten wel maar heineken…. dat is echt kattenpis gewoon.
Onbegrijpelijk dat dat wereldwijd zo veel gedronken wordt en overal bekend is. NIET TE ZUIPEN!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 15:25
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Re:MVV - Roda JC #134
Komt zo volgens mij toch echt ten goede van de bierverkoop. Zijn toch zeker weer 10 man/vrouw die na het gooien nieuw bier moeten halen.

Duidelijk, het hoort niet dat biergooien. En volgens de regeltjes komt dit ook niet ten goede van MVV, ik weet het. Maar kom op heey. Het is een derby. De overstap van Croux. De emotie op dat moment. Het blijft maar bier. Een vloeistof in een plastic bekertje. Denk dat 95% van de forumganger graag 10 bier krijgt aangereikt. Dus ook wel beetje ondankbaar zo van die Croux. Een beetje vent at er een paar en neemt die corner zonder gezeiks.

Ik snap echt wel dat het niet netjes is en niet hoort volgens de regeltjes. Maar het hoeft voor mij echt niet zo zwaar veroordeeld en beoordeeld te worden allemaal. Zo spannend is het naar mijn idee allemaal niet. Er zijn tenslotte geen metalen staven op het veld beland ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2019 15:38
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
Re:MVV - Roda JC #135
Over het bier gesproken: het had een raar smaakje net of het ander geen brand bier was. Haalde het bier bij Boschpoort.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.758 seconden