Re:MVV - Roda JC

25 aug 2019 08:56 25 aug 2019 09:06 door Medusa.
Medusa
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Re:MVV - Roda JC #16
Ik zag dat de Angel-Side een mooi evenement gepland heeft voor de wedstrijd en het belooft weer een heugelijke derby te worden. Lekker bier drinken in de ochtendzon, een aangeschoten Geusselt die om 14:30 ontploft van passie en Croux die druk voelt om elke bal perfect te raken onder striemende fluitconcerten (en laten we hopen dat hij door de mand valt). Met de instelling van MVV lijkt het wel goed te zitten, en we moeten morgen natuurlijk even afwachten, maar dit wordt de eerste match dit seizoen waar we als favoriet zullen starten, dus dan mogen we ook wat van ons team verwachten qua resultaat.

Bij FC Sombrero loopt het nog totaal niet en die idioten zijn al begonnen de eigen spelers uit te fluiten, onder andere ex-MVV'er en doelman Muyters kreeg er van langs (het zou wel ironisch zijn als hij hier warm verwelkomd wordt. Ik heb zelf niet de vocale daadkracht maar dat zou Muyters een mooie levensles doen inzien over het verschil tussen beide supporters). We moeten ook hopen dat linksback Alonso er bij FC Sombrero in staat. Hij is half Mexicaans en half Spaans en kwam transfervrij over uit het competitieve Litouwen. Speelt blijkbaar dramatisch maar staat tot nu toe altijd in de basis. Vast het achterneefje van hun nieuwe eigenaar.

Kortom, met nog een week te gaan kijk ik erg uit naar deze wedstrijd en om eerlijk te zijn heb ik er - ongeacht het resultaat van morgen - al best vertrouwen en vooral heel veel zin in. Ik besef dat met die instelling een eventuele nederlaag zwaar zal aankomen, maar soit, daar kunnen wij als MVV supporters denk ik als beste in Nederland mee omgaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVVke, Ben Salemans, Bieske, Tuor, jovkle, Vluuzak, TPC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2019 11:44
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
Re:MVV - Roda JC #17
Van de Angel-Side Facebook pagina:

⚔ Derby-time ☠

Ben jij net als ons op 1 september al om 05:00u wakker omdat we de derby spelen? Moet jij ook je energie kwijt? Wil jij samen in de stemming komen om er een ouderwetse heksenketel van maken?

Honderden Angel-Siders starten derby-day al om 09:00u! met een major event voor stadion de Geusselt. Tot 14.00u zijn er meerdere drankpunten en een groot podium. Er zal dus voldoende muziek, bier en zang zijn. Iedere MVV'er, jong en oud is van harte welkom!

Dit ga jij toch niet missen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2019 11:45 25 aug 2019 11:45 door Vluuzak.
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Re:MVV - Roda JC #18
De druk bij Roda ligt hoog, hadden hun selectie al vroeg compleet , spelers werden met veel spektakel gebracht, maar er zijn er nu al een stuk of 4 door het ijs aan het zakken en de andere aanwinsten zijn verre van wedstrijd fit of hebben zelfs kleine blessures. De spelers worden finaal afgebrand op hun prikbord of zelfs uitgefloten en onderling hebben de supporters zich ook alm de kop ingeslagen. Ik verwacht komende Zondag een waar spektakel, Croux zal het zeer zwaar gaan krijgen, hun verdediging is een gatenkaas en het uitvak wat zich, hoop ik onderling de kop inslaat. Kom op die Roeje, pak die Pruuse…..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2019 12:45
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Re:MVV - Roda JC #19

Klomeleer schreef : Van de Angel-Side Facebook pagina:

⚔ Derby-time ☠

Ben jij net als ons op 1 september al om 05:00u wakker omdat we de derby spelen? Moet jij ook je energie kwijt? Wil jij samen in de stemming komen om er een ouderwetse heksenketel van maken?

Honderden Angel-Siders starten derby-day al om 09:00u! met een major event voor stadion de Geusselt. Tot 14.00u zijn er meerdere drankpunten en een groot podium. Er zal dus voldoende muziek, bier en zang zijn. Iedere MVV'er, jong en oud is van harte welkom!

Dit ga jij toch niet missen!


Zijn de tappunten van Veer Zeen MVV?Ik hoop het eerlijk gezegd. Heerlijk evenement en eigenlijk hetgeen wat ik altijd mis: vooraf met de fans bij het stadion naar de match toeleven.

Angel-Side doet dat ook wel goed op Social Media. MVV zelf vind ik helaas nog niet optimaal reclame maken voor de wedstrijd. Als ik naar mvv.nl/tickets ga zie ik ook nog genoeg plaatsen beschikbaar. Met bovenstaand evenement, de kut tegenstander, alle sentimenten erom heen en het voorspelde weer moet MVV toch wel mikken op een uitverkocht huis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2019 14:29
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Re:MVV - Roda JC #20
Vind het een super initiatief en eerlijk gezegd verbaast het me dat er een vergunning voor is afgegeven ook rekening houdend met andere evenementen in de stad zoals Bruis, opening cultureel seizoen etc.

Ik kijk er in ieder geval wel naar uit. Hopelijk een zonnige dag, genieten van een lekker pötsje beer en dan een fijne wedstrijd om te zien met de eerste overwinning van onze jongens!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2019 14:36 26 aug 2019 14:36 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Re:MVV - Roda JC #21

De_Lange schreef : Vind het een super initiatief en eerlijk gezegd verbaast het me dat er een vergunning voor is afgegeven ook rekening houdend met andere evenementen in de stad zoals Bruis, opening cultureel seizoen etc.

Ik kijk er in ieder geval wel naar uit. Hopelijk een zonnige dag, genieten van een lekker pötsje beer en dan een fijne wedstrijd om te zien met de eerste overwinning van onze jongens!


Eerste overwinning? Jij hebt weinig vertrouwen in vanavond denk ik :P

Inderdaad wel een top evenement, een kolkende Geusselt zondag!
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2019 19:36
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Re:MVV - Roda JC #22

TPC schreef : Angel-Side doet dat ook wel goed op Social Media. MVV zelf vind ik helaas nog niet optimaal reclame maken voor de wedstrijd. Als ik naar mvv.nl/tickets ga zie ik ook nog genoeg plaatsen beschikbaar. Met bovenstaand evenement, de kut tegenstander, alle sentimenten erom heen en het voorspelde weer moet MVV toch wel mikken op een uitverkocht huis.

Voetbal staat op 1, dus a.u.b. geen kritiek hierop. ;)

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2019 22:05
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Re:MVV - Roda JC #23
Proficiat MVV ,deze overwinning had ik niet verwacht ......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2019 22:49
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Re:MVV - Roda JC #24
Ik weet niet wat ik hier van moet denken , maar is Usta echt niet op de hoogte van het feit dat MVV thuis speelt tegen Roda ?? Roda jc uit , met meer punten weg gaan ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2019 15:17
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Re:MVV - Roda JC #25
Er zijn nog meer dan genoeg kaarten te verkrijgen voor deze wedstrijd die al over 5 dagen plaats vindt.
Zelfs de Angel- Side is bij lange na niet uitverkocht. Merk ook aan mensen om mij heen (buiten de trouwe aanhang uiteraard) dat deze wedstrijd totaal niet leeft.
Verwacht rond de zesduizend toeschouwers. Hopenlijk zit ik er naast....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2019 15:54
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Re:MVV - Roda JC #26
Denk dat de wedstrijd idd bij sommige mensen enkel opgeblazen tot aantrekkelijke wedstrijd.

Leuke wedstrijd maar verder ok. De wedstrijd tegen Fortuna was altijd meer beladen en keek ik altijd meer naar uit !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2019 16:05
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Re:MVV - Roda JC #27

sjengvandenboorn schreef : Leuke wedstrijd maar verder ok. De wedstrijd tegen Fortuna was altijd meer beladen en keek ik altijd meer naar uit !

UHHHH..... Echt? Hoe oud ben jij? Ieder z'n mening, maar ik denk dat jij de eredivisie tijden niet hebt meegemaakt ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2019 16:07
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Re:MVV - Roda JC #28
Hé Jim. 33 jaartjes jong. Dus bedankt en mooi compliment! Wellicht ook het gezeur met de vriendelijkheid vanuit Roda. Het kan echt van alles zijn dat er debet aan is.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2019 16:28
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Re:MVV - Roda JC #29
Match is te vroeg in het seizoen.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2019 17:00 27 aug 2019 17:01 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Re:MVV - Roda JC #30
Ik moet eerlijk zeggen dat het ook bij mij veel minder leeft dan in 2014 en in de play-off finale. Begint toch wat gewoontjes te worden alweer. Deze derby is voor het zwalkende Roda natuurlijk veel belangrijker dan voor ons, als Roda zondag verliest zit De Jong daar alweer praktisch op de schopstoel dankzij de compleet gestoorde verwachtingen van de harde kern aldaar.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden