Re:MVV - Roda JC

01 sept 2019 21:59 01 sept 2019 22:10 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Re:MVV - Roda JC #106
Hoppa!!!! Es v'r winne vaan die kut pruse, daan bin iech veur dit momint eve blind veur alle mankeminte die d'r binne de selectie zien. Mèt good speul of slech speul winne vaan die figure, 't boeit m; ch geine eine sodemieter, es v'r mer winne vaan!!

Boe 'ch m'ch wel bovemaoteg aon gesjaggerneerd höb, dat is tot de sfeer compleet kepot weurt gemaak door dee hèlle kut meziek. 't Waor väöl sjoener gewees es de speakers oet waore gegaange nao de wedstrijd, en gewoen te hure waor wie de supporters oet hun daak gónge en vocaal te hure waore.
Door dee pokkeherrie oet de radio hadde leedsjes es ''Always look on the bright side of life'' en ''wat zien die moffe stèl'' nao de wedstijd 0,0 effec. Hiel jaomer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2019 22:14
MVVLWD
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
Re:MVV - Roda JC #107
Gefeliciteerd MVV.
Heerlijk dat Roda in Maastricht verliest.

Blijf een hekel houden aan die club. Bah.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2019 23:12 01 sept 2019 23:15 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Re:MVV - Roda JC #108

Tuor schreef :
- Toch nog even over Croux, Jordy, je bent eigenlijk een held. Lekker meer dan een ton opstrijken daar, en verder weinig tot niks laten zien op het veld, precies de lijn doortrekkend van het afgelopen half jaar! Zelfs de schwalbes lukten niet. Arme knul. Maar goed, veel plezier met je nieuwe beste buddies in Kerkrade, die gezellige lui die 5 maanden geleden je familie nog aanvielen.

 


Met stip de beste opmerking, maar het is te hopen voor Croux dat de mexicaan iets op zijn bankrekening heeft staan. Verder lijkt het me inderdaad ook heel gezellig voor een Limburgse Belg die normaal toch meer ophebben met Maastricht om zich aan te sluiten bij het reserve Duitsland. Ik ben echt benieuwd hoe zich dit verder ontwikkeld. Ik had een hoge pet van hem op, maar hij komt bij mij nu in het rijtje Rutjes, Schreurs en van Hyfte. Dingen gooien had voor mij verder niet gehoeven. We hadden zonder dit ook wel van Rjc gewonnen. Ze staan in de stand nu bovendien waar ik hun graag zie. Het liefst nog een plaatsje lager (:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 02:20 02 sept 2019 04:16 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 778
Meer
Re:MVV - Roda JC #109

MVVke schreef : (...)Boe 'ch m'ch wel bovemaoteg aon gesjaggerneerd höb, dat is tot de sfeer compleet kepot weurt gemaak door dee hèlle kut meziek. 't Waor väöl sjoener gewees es de speakers oet waore gegaange nao de wedstrijd, en gewoen te hure waor wie de supporters oet hun daak gónge en vocaal te hure waore.
Door dee pokkeherrie oet de radio hadde leedsjes es ''Always look on the bright side of life'' en ''wat zien die moffe stèl'' nao de wedstijd 0,0 effec. Hiel jaomer.

Deze opmerking van MVVke verdient ook een stip: heel irritant ja, die harde muziek na de wedstrijd. Die muziek moet uit. Supporters kunnen dan zelf plagende of juichende liederen zingen of leuzen scanderen/roepen: "zij staan onderaan, zij staan onderaan", "Jean-Paul neem je rotzooi mee" en meer van dit soort vrolijkheden.

Nog enkele opmerkingen.

a. De gebroeders Martina speelden beiden een heel goede pot; zij waren met Kot naar mijn smaak de beste MVV'ers. De blessure van de ene Martina, die met een brancard van het veld moest worden gedragen door wel erg traag acterende EHBO'ers, leek/lijkt mee te vallen, omdat na de wedstrijd beide Martina's op het veld aan het springen, dansen en feesten waren.

b. Jammer dat Croux zo rond de 40e minuut een bierdouche van de Angelside-tribune kreeg. Scheidsrechter Bax pikte dat niet. Begrijpelijk. Maar enkele minuten eerder kreeg Joeri Schroijen een vergelijkbare douche over zich heen toen hij een hoekschop nam vlak voor de tribune van de Roda-supporters. Daar zei Bax niks over. Ik vind dat toch wel met twee maten meten door Bax, die ook op enkele andere momenten warrig floot. Maar ik heb het afgelopen jaar veel slechtere scheidsrechters zien fluiten in De Geusselt. Bax viel mee. Maar dat hij die duidelijk zichtbare bierdouche van Joeri door de vingers zag, was mede een aanleiding voor de Angelside om Croux een vergelijkbare douche te geven. Toch wel een blundertje van Bax.

c. Croux werd op spandoeken een Judas genoemd. Och, ik vind dat een vrij beschaafde, acceptabele vorm van kritiek tegen een speler die een dik half jaar geleden nog meldde dat MVV zijn grote liefde was (en mede met geld van supporters, via Veer Zien MVV, werd gehuurd van Willem II). Of hij zijn vrouw bedrogen heeft weet ik niet. Zijn zogenaamd grote liefde MVV heeft hij wel een beetje bedrogen, door vreemd te gaan via de overstap naar aartsvijand Roda. Zijn dat nu echt spreuken die niet door de beugel kunnen?

d. Wat is onze nummer 6, Boni, toch een scheermes. Jordi Croux heeft hem geen enkele keer echt gepasseerd. Boni zal dit seizoen wel veel gele kaarten verzamelen, vermoed ik.

e. Het doorgaans zeer goed ingelichte forumlid Hier! meldde dat MVV vandaag, maandag 2 september, bekend maakt dat er nog minstens twee nieuwe spelers bij zijn gekomen. Die Fin Nissillä, die in de oefenwedstrijden zo goed speelde? Dat zou heel mooi zijn! Andere spelers die genoemd worden, namelijk Kenny van der Weg, Thibaut Van Acker en Dylan Seys, zijn ook zeer welkom. Ook de terugkeer van Dimitri Lavalee sluit ik niet uit. Spannend!

f. Al met al staat er een team dat volgens mij echt beter is dan het team van vorig jaar. Er is doorgeselecteerd. Zwakkere spelers zijn vervangen door betere spelers en veel spelers zijn niet meer gehuurd, maar eigendom van MVV en hebben een contract van een jaar of langer met een optie voor verlenging. Dat betekent dat MVV bij aanvang van een nieuw seizoen niet opnieuw op zoek hoeft naar een stuk of 10 of 15 nieuwelingen. De aanstelling van Ron Elsen als technisch directeur lijkt vruchten te gaan afwerpen.

g. Ik zag mensen met kopieën op papier van de opstellingen van beide teams. Heeft MVV besloten om die maffe bezuinigingsmaatregel om geen opstellingen op papier meer beschikbaar te stellen terug te draaien?

h. Mijn stoeltje was helemaal schoon.

i. Het niveau van de derby was niet hoog. Maar de overwinning van MVV (met twee schoten op de lat, en een penalty-waardige overtreding op Joeri Schroijen helemaal aan het begin van de wedstrijd) was volkomen terecht. Op Werker na loopt er geen enkele speler bij Roda rond die ik graag bij MVV zou willen hebben. Wat was dit Roda zwak. En wat een 'jenk-iezers', wat een klagers, steeds zeuren bij de scheidsrechter. Wat waren nummer 7 en 9 van Roda ongelofelijk slecht.

j. Mede dankzij het recente artikel in NRC over de Mexicaanse De la Vega ofwel Zorro ( www.nrc.nl/nieuws/2019/08/30/in-spanje-w...man-ruineert-je-club ) zal de KNVB de overname door Zorro van de aandelen van de doodzieke Frits Schrouff hoogstwaarschijnlijk niet goedkeuren. Hoe moet dat verder met Roda? Zal de gemeente Kerkrade opnieuw hulp bieden, via een verdere huurverlaging of een of andere kromme regeling?

k. Aan het eind en vlak na afloop van de wedstrijd stond in het vak van de Roda-supporters een of andere idioot op het punt om over de scheidingswand te klimmen. En maar dreigend wijzen naar mensen op de kids-Noord-tribune... (Deze Grossmaul mag blij zijn dat hij niet over de scheidingswand klom, want dan was hij te grazen genomen door de vaders van de kids-tribune, die echt niet toestaan dat zo'n idioot hun kinderen in gevaar brengt.) Waarom grepen de Roda-stewards niet in? Wat heeft het voor zin om stewards van de bezoekende club mee te laten plaatsnemen in het bezoekersvak, als die stewards bij ongeregeldheden (o.a. bij de eerder genoemde bierdouche van Joeri Schroijen) in hun eigen vak niet ingrijpen?

l. Fijn voor Gilles Deusings dat hij de nul kon houden. Hij groeide in de wedstrijd. Eerst stompte hij, degelijk maar toch ietwat onzeker, bij corners en vrije trappen ballen nog weg, later had hij veel van die ballen klemvast. Goed dat trainer Fuat Usta ervoor koos om Deusings onder de lat te zetten en niet de nieuweling Nigel Bertrams. Als de trainer meteen voor Bertrams had gekozen, zou dat een enorme knauw in het zelfvertrouwen van Deusings hebben opgeleverd. Nu zal het zelfvertrouwen van Deusings gegroeid zijn. Goed gezien van Fuat Usta! Bertrams zal wel de eerste keeper worden. Maar Deusings zal met zijn in deze wedstrijd gegroeide zelfvertrouwen een duchtige concurrent zijn.

m. MVV heeft een nieuwe website mvv.nl. Dat werd tijd. Nu wordt het tijd om die website bij te houden en te voorzien van nieuwtjes. Helaas staat er nu, een halve dag na het einde van de match MVV - Roda, nog steeds geen uitslag van die partij op de nieuwe website. Dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Kom op, MVV, een website bijhouden betekent 24 uur per dag die site met de laatste nieuwtjes voorzien. Daar moet echt tijd voor worden vrijgemaakt, want anders is de nieuwe site al vlug onaantrekkelijk. Elke dag moet er via de startpage minstens een nieuwtje te vinden zijn op mvv.nl. Jammer dat de tussenstand van het aantal verkochte seizoenskaarten nergens meer te vinden is. Dat is nu een voorbeeld van een nieuwtje dat toch vrij gemakkelijk op mvv.nl te plaatsen moet zijn?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Frank Salemans, daan4suz, opadiehard, Tuor, Lassie80, jovkle, Kay, Ekstertjj, De Zwarte Vogel en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 06:04
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Re:MVV - Roda JC #110
Jeetje BEN wat een puik artikel ,de spijker op zijn kop .....en dat op een zeer vroeg tijdstip....gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 07:11
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
Re:MVV - Roda JC #111
Het was een echte derby, het maakt niet uit hoe je wint als je maar wint! Veel strijd en een geweldige sfeer op de tribunes. Het voetbal van Mvv en Roda was heel erg zwak, twee kwaliteitsarme clubs die snakken naar versterkingen.
Keeper Deusings liet zien dat hij toch wel degelijk over kwaliteiten beschikt, hopelijk laat hij dit komende wedstrijden ook zien. Ik heb me wel geërgerd over van de Hurk, hij worstelt altijd eerst met de tegenstander en dan pas met de bal, hoe vaak gaat hij niet naar de grond. Hij verliest veel te veel duels. Kot is een echte versterking, hij brengt meer kwaliteit voetbal in de selectie. Hopelijk komt Mvv vandaag met nieuws over de nieuwe versterkingen, die zijn hard nodig!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 08:52 02 sept 2019 08:54 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Re:MVV - Roda JC #112
“Zelfs een ijzeren staaf vloog mijn richting uit”, aldus Croux.

Dat was dus geen ijzeren staaf, maar het restant van een confetti-shooter zoals blijkt uit de TV beelden.



Nu win je daar geen Nobelprijs voor de vrede mee, maar het herstelt wel het vertrouwen in de mensheid. Ik denk overigens niet dat die verklaring opzet was van Jordy, maar dat hij dit echt zo heeft ervaren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 08:57
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Re:MVV - Roda JC #113
Al genoeg gezegd over deze wedstrijd dus ik houd het bij hetgeen dat ik nog niet voorbij heb zien komen. Ja Roda was inderdaad erbarmelijk slecht, maar vooral die spelers met naam waarvoor ze waarschijnlijk weer flink de portemonnee hebben getrokken konden ook de kar niet trekken. Die Alberg, even serieus. Als die zo balt zou ik die niet eens op de bank willen hebben bij ons. Met zoveel bombarie gehaald en heeft natuurlijk ook een aardige staat van dienst, maar het lijkt er alweer op dat ze daar niet alleen qua investeerder maar ook qua spelers op de verkeerde paarden hebben gewed.

Dan Croux nog even. Ik denk dat hij zich doodongelukkig voelt daar in die zuurstofarme omgeving en zich al begint te beseffen dat hij wel eens een heel verkeerde keuze kan hebben gemaakt. Niet alleen voor zijn gevoel maar ook voor zijn carrière. Mensen die zeggen dat ze de overstap kunnen begrijpen en dat hij uiteindelijk ook maar een broodvoetballer is slaan de plank in mijn ogen volledig mis. Voor je carrière is het namelijk nooit een verstandige keus om naar een club te gaan waar het al jaren aan een stuk rommelt en de eigen aanhang zich structureel tegen de eigen spelers keert. En een club die dicht bij de rand van de afgrond staat. Je gaat nu toch ook niet met je volle verstand een baan aannemen bij Hudson's Bay? Een soortgelijke keuze heeft Jordy dus wel gemaakt en daar lijkt hij nu al de prijs voor te moeten betalen. Misschien zie ik spoken maar hij liep niet rond alsof hij bijster gelukkig was.

Die Klaassen (of Klaasen) was ook niet best, en daar waren ze op het prikbord toch wat blij mee. Liep alleen maar te janken, klieren en deed weinig goed in de opbouw.

Cotan? Niks van gezien. Ik zou niet eens weten welk rugnummer hij had.

Nee, niemand die eruit sprong bij dit Roda. En dan te bedenken dat ze daar op het prikbord met droge ogen blijven verkondigen dat ze een selectie hebben die mee kan doen om het linkerrijtje en dat ze kwalitatief veel beter zijn dan MVV. :lachen:
Hilarisch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 09:33
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Re:MVV - Roda JC #114
Ik heb de twee thuiswedstrijden van MVV kunnen bijwonen.
De Graafschap was wel een maatje te groot . Kansloos verloren.
Gisteren veel inzet maar inderdaad weinig goed spel. Het belangrijkste was de verdiende overwinning.
Een niet gekregen duidelijke strafschop en tweemaal het doelhout en nog enkele kansen niet afgewerkt.
Roda 1 keer paal en wat schoten buiten de 16 die geblokt werden. Wel vond ik hun hoekschoppen gevaarlijk waar onze keeper
in tegenstelling tot de match tegen De Graafschap goed ingreep.
Ik vond Germaine Martina een zeer goede wedstrijd spelen , na zijn vervanging was er geen samenhang meer en kwam Roda
in de match.
Ik dacht ook dat er heel minder toeschouwers waren dan vorig jaar , maar de sfeer zat wel weer goed.
Spijtig van de bierdouches , waar de Roda aanhang wel mee begon, en niet werd tegen opgetreden. Dit hoort echt niet.
Blij met de overwinning en kom zeker nog wel matches meepikken .
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 09:56
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Re:MVV - Roda JC #115
3 punten tegen Aachen-Nord! That's all that matters!!!

Geen goede match, van beide kanten. Voor de fan wel spannend, voor de neutrale toeschouwer vreselijk.
Al onze jongens hebben zich prima ingezet! En dat wilde ik zien: bloed zweet en tranen. Top gedaan!
Roda was kwalitatief gezien bijzonder matig. Mooi dat hun potentiële nieuwe eigenaar in het rood-wit was gekleed.

Keeper was in de eerste helft erg onzeker bij iedere hoge bal, maar herpakte zich knap in de 2e waarbij iedere hogere bal voor hem was. Bertrams zal de volgende wedstrijd wel keepen. Was nu nog wat te kort dag en dat begrijp ik wel.
Verder vond ik de tandem Koc-Deom erg leuk combineren. En ook mij vielen beide Martina's op. Speelden prima!
Zelfs mijn grootste twijfelgeval achterin Mares speelde een goede pot.

Acties richting Croux kon je verwachten. Het is niet goed om iemand te bekogelen natuurlijk, maar om er nou zo'n heisa van te maken zoals met name de media en Roda nu doet... Aan de andere kant: ook niet bijzonder sociaal van Jordy om niet in te gaan op de vriendschappelijke geste van het thuispubliek om samen een biertje te drinken ;)

Toeschouwersaantal was bedroevend; niet alleen bij ons maar ook bij roda dat het uitvak zelfs niet kon uitverkopen. Heel veel lege plekken daar.

Spijtig voor Vlijter dat ie er na een paar seconden alweer af moest met op het oog een serieuze blessure. Hopelijk valt het mee.

Voor de rest: schade Deutschland alles ist vorbei!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 09:59
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 300
Meer
Re:MVV - Roda JC #116
Heerlijk als je weer de derby wint van R#da. Slecht voetbal (maar dat zijn derby's altijd) van twee kwaliteitsarme teams, maar MVV vocht en streed voor elke meter. Alleen in het laatste kwartier hadden we het lastig. Ook een goede sfeer in het stadion (het "bierincident" had niet gehoeven, maar oké, verder was de sfeer top) en de preparty was ook dik in orde.

Waar ik alleen zó ongelooflijk moe van word zijn al die lokale (social) media die het alleen maar over de randzaken hebben en amper over de wedstrijd, en die randzaken dan weer groter maken dan ze zijn. Hierop reageren vervolgens weer mensen vanuit hun luie stoel, die niet bij de wedstrijd zijn geweest en vaak ook weinig met de clubs of het voetbal hebben, en wordt er weer een beeld naar buiten gebracht van het Limburgse voetbal dat misplaatst is. "Waar je ogen niet zijn, moet je mond niet praten", zou ik zeggen. Maar oké, zo gaat het tegenwoordig, so be it.

Van de andere kant: waar moeten ze het over hebben wat de wedstrijd betreft, het voetbal was nog slechter dan vorig seizoen in de derby. Maar MVV heeft wel verdiend gewonnen. Twee keer op de lat in de eerste helft, licht overwicht ook, goede goal vlak na rust, en daarna redelijk makkelijk geconsolideerd. R#da stelde er weinig tegenover met 1x de paal en 2 kleine kansjes. Jammer dat we in de 2e helft niet meer snel eruit konden komen. Heeft er ook mee te maken dat Vlijter (die redelijk rap is) snel weer met een blessure verdween en een verdediger erin kwam (al kan ik dat ook wel begrijpen, want R#da bracht een extra aanvaller). Deusings groeide in de wedstrijd, op het einde heerste hij zelfs in de lucht. Mooi dat hij tot MOTM werd verkozen, dat geeft vertrouwen voor zo'n jongen. Kot brengt meer voetbal, en verder ook genoten van de strijdlust van de Martina's en Bonifazi.

Genot om nu het prikbord van die geel-zwarten te lezen. De meeste mensen zijn helemaal klaar met die club. Heerlijk om te zien hoe alles daar langzaam kapot gaat. :cheer:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 10:01
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Re:MVV - Roda JC #117
In verband met vakantie de wedstrijd gisteren niet kunnen bijwonen. Tegen de Graafschap was niet best, maar gisteren was de uitslag natuurlijk perfect, ook al was het een slechte wedstrijd. Enige dat telt in deze wedstrijden zijn de 3 punten en die blijven in Maastricht.
Wat mij echter enorm stoort is de verslaggeving in de media en dan vooral in de Limburger. Ik geloof in het hetgeen hier geschreven wordt op het forum en dan vallen me twee zaken op:
1) De bierdouche als eerste voor Joeri. (Nogmaals, ik ga er van uit dat dit waar is). Geen letter hierover in de media!!!!!!
2) Het uitstekend spel van de Martina's (volgens meerdere forumleden) en dan krijgen die jongens lage punten in die k.... krant.
Kan niet eens iemand van het supportersoverleg of nog beter van MVV kant zelf met die krant gaan praten. Eerlijke verslaggeving heeft de gemiddelde supporter recht op. Als ik kleine kinderen had zou ik me wel bedenken na deze verslaggeving om te gaan kijken. Wordt weergegeven alsof ik me ineen levensgevaarlijk gebied zou vertonen en daarbij wil ik opmerken dat ik me nog nooit onveilig heb gevoeld in de Geusselt. Ja, 30-40 jaar geleden als Utrecht, Ajax, Feyenoord of ADO op bezoek kwam.
Overigens keur ik natuurlijk als elk ander weldenkend mens het gooien van wat dan ook op het veld af. Het zou die gooiers in een wat beter daglicht stellen als ze per persoon € 10 over zouden maken naar MVV als excuus.
Volgende wedstrijd ben ik er weer bij met hopelijk nog 2-3 nieuwe spelers die vandaag gecontracteerd worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 10:28
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Re:MVV - Roda JC #118
Het ad laat gelukkig met de foto die ze gebruiken de andere kant van het verhaal zien :

www.ad.nl/nederlands-voetbal/mvv-sterkst...et-roda-jc~a211a79d/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 12:23
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Re:MVV - Roda JC #119
Op het Roda prikbord wordt gezegd dat ze beter waren. Yep right! Nog even nagenieten van de verdiende overwinning van MVV:

www.foxsports.nl/video/3114410/samenvatt...tricht-roda-3114410/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2019 12:27
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Re:MVV - Roda JC #120
Zo, nu is zo een beetje alles wel gezakt qua spanning, emotie en euforie. Alles is wel zo een beetje gezegd, maar ik wil toch even een compliment aan MVV maken in deze.

Tuurlijk , bij een derby is politie aanwezig. Maar ik vond het stukken minder confronterend en intimiderend dan voorgaande wedstrijden. Ook de ontvangst in het stadion was prettiger. Normaal wordt je tegen Telstar thuis bijna tot onder je balzak ''gefouilleerd'', maar nu mochten we gewoon doorlopen. Alleen om (tenminste, toen ik kwam) maar één poortje open te doen tussen Boschpoort en Angel-Side was iets minder.

De opstellingen werden uitgedeeld voor de wedstrijd, er was een extra cateringspunt en het was gezellig druk. De site is bijgewerkt, dus ik denk toch echt dat MVV werk heeft verzet om de supporters tevreden te stellen.

Lekkere overwinning, ons verhaal duidelijk mogen maken aan Jordy, fijne ontvangst en alles beter geregeld.

LAOT US DRUIME!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.426 seconden