Re:MVV - Roda JC

21 aug 2019 10:25
Sjefsjengko
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Onderwerp Auteur
Re:MVV - Roda JC #1
Het is 21 augustus en nog steeds géén topic geopend over de derby..... ook nog steeds geen entree tickets via de website van MVV beschikbaar. Na MVV- De Graafschap is de eerstvolgende wedstrijd MVV-Almere van augustus 2018...

Gaat lekker bij onze club.

Ut is unne dikke nek dee die groete moil moot kinne drage!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2019 10:33
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Re:MVV - Roda JC #2
www.mvv.nl/nieuws/ticketinfo-mvv-maastricht-roda-jc

Ik neem aan dat jij het bovenstaande bericht hebt gemist, Sjefsjengko. Heb het nog niet gecontroleerd maar voor SK houders zou de verkoop nu dus wel gestart moeten zijn. Begrijp overigens niet waarom je zelfs het (nog) niet openen van een topic over mvv Roda aanhaalt onder het mom van 'het gaat lekker met onze club'. We spelen eerst toch echt nog tegen jong PSV. Dat de website allesbehalve up to date is staat buiten kijf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2019 11:06
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Re:MVV - Roda JC #3
Kaartverkoop is wel degelijk gestart. Als SK houder kan ik inderdaad een kaart bestellen.

Er had wel een mail de deur uit mogen gaan vanuit MVV naar alle fans dat deze match eraan komt en hoe je aan kaarten komt, wil je de tent vol hebben of niet?!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2019 12:17
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Re:MVV - Roda JC #4
Ik heb dit topic even opgeschoond en alle berichten die niets met de wedstrijd te maken hebben verplaatst naar het topic MVV Algemeen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Ekstertjj, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2019 13:54
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Re:MVV - Roda JC #5
kaarten gekocht!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2019 15:43
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Re:MVV - Roda JC #6
Gelukkig is DAT wel goed gegaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2019 20:53
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Re:MVV - Roda JC #7
Heb er ook een paar gekocht. Vind het wel een vervelend systeem dat gebruikt wordt voor de online ticketverkoop. Zeker via een smartphone.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2019 00:03
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Re:MVV - Roda JC #8
Wordt denkelijk de MEEST merobiale derby tussen MVV en Roda jc met 0 of 1 of 3 punten voor MVV en Roda jc met 1 punt om plaats 18- tot 20 uit de KKD ........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2019 00:04
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Re:MVV - Roda JC #9
Ik heb zojuist 3 kaarten online besteld. Nou zie ik op de kaarten de naam van mij staan. Dit klopt voor mij als volwassenen kaart, alleen de kinderen van mij (een kaart t/'m 12 jaar en een kaart vanaf 13 jaar) staan ook op die naam. Ik heb in het verleden ook hun namen kunnen toevoegen, alleen nu ging dit niet en staan ze onder mijn naam op die jeugdkaarten. Ze hebben ook geen ander account of dergelijke. Want dit is het account waar ik altijd kaarten mee bestel. Klopt het dat ik de Kids gewoon onder mijn naam kan bestellen of moet er echt hun naam op de kaart staan (wat ik dus online niet voor elkaar kon krijgen)?
Dit om niet straks de kids te moeten teleurstellen bij de ingang.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2019 07:39
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Re:MVV - Roda JC #10
Het is inderdaad wel zo dat je de kaarten moet toekennen aan andere eigenaren als ik mij niet vergis. Weet niet 100% zeker of dit ook voor kinderen geldt maar geloof het wel. Als ik het goed begrijp was dit dus niet mogelijk voor jou? Het zou mij oprecht niet verbazen als jouw kinderen dan de toegang wordt ontzegd. Zou dus zsm contact opnemen met de club (hopende dat ze ook reageren) om dit recht te zetten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2019 07:57 24 aug 2019 08:01 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 736
Meer
Re:MVV - Roda JC #11
Je moet idd toewijzen aan andere eigenaar. Als je eerder al kaarten voor je kinderen hebt besteld, hebben ze een klantnummer. Die vul je in met de achternaam en dan kun je meteen de eigenaar bij de kaarten wijzigen. Pak je kaarten voor iemand die nog nooit eerder bij mvv is geweest, maak je eerst een account aan om vervolgens bij kaarten een eigenaar te kiezen. Maak je een account aan en komt de melding klant bestaat al, eerst het klantnummer opvragen. Dan zijn er op die naam al een keer kaarten besteld.

Ff deze week langs de infobalie anders heb je geheid een probleem bij de ingang. Is zo omgezet. Kunnen in het systeem alles inkijken en wijzigen voor je.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2019 08:13
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Re:MVV - Roda JC #12

Charmeur schreef : Ik heb zojuist 3 kaarten online besteld. Nou zie ik op de kaarten de naam van mij staan. Dit klopt voor mij als volwassenen kaart, alleen de kinderen van mij (een kaart t/'m 12 jaar en een kaart vanaf 13 jaar) staan ook op die naam. Ik heb in het verleden ook hun namen kunnen toevoegen, alleen nu ging dit niet en staan ze onder mijn naam op die jeugdkaarten. Ze hebben ook geen ander account of dergelijke. Want dit is het account waar ik altijd kaarten mee bestel. Klopt het dat ik de Kids gewoon onder mijn naam kan bestellen of moet er echt hun naam op de kaart staan (wat ik dus online niet voor elkaar kon krijgen)?
Dit om niet straks de kids te moeten teleurstellen bij de ingang.


Hier de ticketinfo met de eisen:
www.mvv.nl/nieuws/ticketinfo-mvv-maastricht-roda-jc

Er staat ook precies wat je moet doen, en wat je juist niet had moeten doen.

Dat met die klantnummers toewijzen is een ruk systeem maar bestaat nou toch alweer enkele jaren dus had je kunnen weten lijkt me?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2019 09:41 24 aug 2019 09:41 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Re:MVV - Roda JC #13

Komopdieroeie schreef : Het is inderdaad wel zo dat je de kaarten moet toekennen aan andere eigenaren als ik mij niet vergis. Weet niet 100% zeker of dit ook voor kinderen geldt maar geloof het wel. Als ik het goed begrijp was dit dus niet mogelijk voor jou? Het zou mij oprecht niet verbazen als jouw kinderen dan de toegang wordt ontzegd. Zou dus zsm contact opnemen met de club (hopende dat ze ook reageren) om dit recht te zetten.


Dat zou toch wel heel erg zijn als ik naar binnen mag maar mijn minderjarige kinderen niet, omdat er 1 voorletter niet klopt op de kaart. Heb maar eens een mail gestuurd. Hopen dat ik nog antwoord krijg. Anders komende week maar eens langs de balie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2019 11:09
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Re:MVV - Roda JC #14
toch wel knap en ook erg jammer dat nu de verkoop begonnen is de Site nog steeds niet goed is bijgewerkt.
Eerst volgende wedstrijd na Jong PSV is: Oefenwedstrijd: Vrijdag 10 augustus 2018 om 20:00 uur

Je moet dus klikken op een kaartje voor PSV en dan die van Roda selecteren.
Terwijl dit DE wedstrijd is waar je veel publiek kunt krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2019 12:20
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Re:MVV - Roda JC #15
Zowel in dit topic als ook in anderen topics wordt veelvuldig geklaagd over het amateuristische niveau van de commerciele tak van MVV. Ik vraag me af of er ook maar iemand binnen de club dit leest en of de alarmbellen uberhaupt gehoord worden. Ik zou zelf een behoorlijke behoefte voelen om de criticasters eens uit te leggen waarom, hoezo, wie en wat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.500 seconden