Re:MVV - Roda JC

27 aug 2019 17:09
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Re:MVV - Roda JC #31
Nou, nu breekt me de klomp. 20 jaar gesmacht naar deze derby en nu al weer gewoon? Kan niet! MVV-RODA is mijn classico

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2019 17:20 27 aug 2019 17:21 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Re:MVV - Roda JC #32
M'ne haat tege die kut club zit zoe deep tot iech neet ins zit te wachte op dee derby. Iech wins wat dat aongeit mer ein dink: Ze mote zoe gaw meugelek kepot, niks minder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2019 18:02 27 aug 2019 18:03 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Re:MVV - Roda JC #33
Zou een tegenvaller zijn als het niet vol zit. Dit zijn voor mvv de klappers waar geld gegenereerd moet worden. In theorie hadden de ruim 1500 sk houders al voor 6000 man kunnen zorgen, 3 kaarten extra per sk.
Maar misschien vinden mensen het qua losse kaart toch te duur worden, roda of niet. Genoeg aandacht? (hangen er posters op in het maastricht/heuvelland ?, mvv tv, social media, geen mail naar contacten). Te vroeg in het seizoen maakt voor de echten die willen komen niets uit. Wie zal het allemaal zeggen.
Zondag een mooie ambiance, paar duizend man. En hopelijk 3 punten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2019 18:25 27 aug 2019 19:23 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Re:MVV - Roda JC #34

Roed en Wit 70 schreef : Zou een tegenvaller zijn als het niet vol zit. Dit zijn voor mvv de klappers waar geld gegenereerd moet worden. In theorie hadden de ruim 1500 sk houders al voor 6000 man kunnen zorgen, 3 kaarten extra per sk.
Maar misschien vinden mensen het qua losse kaart toch te duur worden, roda of niet. Genoeg aandacht? (hangen er posters op in het maastricht/heuvelland ?, mvv tv, social media, geen mail naar contacten). Te vroeg in het seizoen maakt voor de echten die willen komen niets uit. Wie zal het allemaal zeggen.
Zondag een mooie ambiance, paar duizend man. En hopelijk 3 punten.


Max Verstappen rijdt ook op dat tijdstip. En op zondagmiddag gaan de beste prijzen eruit bij het Kienen. Daar raak je ook genoeg toeschouwers aan kwijt, gelukkig zijn de vaste supporters er waarschijnlijk wel, zesduizend toeschouwers is een prima affiche.

Deze (Lied) mag zondag ook niet ontbreken eigenlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2019 19:31
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Re:MVV - Roda JC #35
Ik heb eens voor de aardigheid op het prikbord gekeken, dat is echt een verlengde van hun uitvak: ook daar slaan ze elkaar de koppen in.
Als je leest wat sommige mensen daar typen, dan is dat de reden om geen drugs meer te kopen achter het station in Heerlen.

Maar als Roda niet kan winnen van dit kwaliteitsarme MVV, dan is een redelijk goede eindklassering een utopie. Alleen de Maastrichtse voorhoede is nog van enig niveau en die nieuwe gast op het middenveld Kot. Voor de rest stelt MVV echt niet veel voor.

Volgens mij heeft hij nog geen minuut van Roda gezien.

Puur kijkend alleen naar budgetten, mag je daar op kwaliteit toch nooit verliezen?

Beste kolenboer, met een hoger budget betekent niet dat je ook meer kwaliteit hebt. Er is op dit moment geen enkele speler van Roda waarvan ik denk: "Die zou bij ons niet misstaan".

Even gissen, maar ik denk dat je met de salarissen van Croux, Cotan, Alberg, Klaassen, Simakala en Prtajin die complete selectie kan betalen.

Precies dat is de reden waarom jullie bijna failliet waren.

De Pieren laten je eerst betalen en dan mag je niet komen. Dus kijk maar uit. Daarom gingen zo vorig jaar bij ons ook lekker in hun eigen stadion naar de tv kijken met een paar honderd man. Leverde toch weer wat kruimels op.

Gisteren nog even 310.000 euro verdiend, en jullie?

Vorig jaar heeft Roda 57 keer gescoord waarvan ze 40 goals hebben ingeleverd ten opzichte van vorig seizoen. De nieuwe spelers moeten nog maar bewijzen of ze dat kunnen compenseren. Als je dat dan met ons vergelijkt, zijn er maar 5 van de 53 goals vertrokken (waaronder 3 van Croux).

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Tuor, Lassie80, Boschpoort, itsman, TPC, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2019 08:49
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Re:MVV - Roda JC #36

Boe is dat feeske? schreef : Match is te vroeg in het seizoen.


Dit zal wellicht ook spelen.
Maar ik zie nergens posters of flyers hangen.

Nog steeds is er geen reclame op de MVV site te zien, er staat alleen in het midden volgende wedstrijd mvv - roda.
De headliner die veranderd heeft niks staan van roda.
Nieuws staat niks bij van Roda.

Behalve als je klikt op meer nieuws zie je dat de kaarten verkoop gestart is.
De site hoort op dit moment te schreeuwen AANSTAANDE ZONDAG MVV - RODA OP NAAR DE 3 PUNTEN
Er horen posters te hangen en ga zo maar door.
Zolang dit niet het geval is zal het stadion niet snel vol zitten.
Maar dan hebben we het weer over het professionele gedrag van MVV.
Liever een speler dan een vol stadion !!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2019 09:03
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Re:MVV - Roda JC #37

mvv supporter schreef :

Boe is dat feeske? schreef : Match is te vroeg in het seizoen.

Liever een speler dan een vol stadion !!!!!!


Serieus? Natuurlijk heb je gelijk in het feit dat MVV meer zou kunnen en moeten doen aan promotie rondom deze wedstrijd. Maar die laatste zin die je roeptoetert slaat nergens op. Jij weet toch ook dat als er een slechte ploeg staat, er geen toeschouwers komen? Dus ja, MVV besteedt in deze fase van het seizoen en met de transfermarkt nog open liever haar tijd aan het versterken van de selectie dan aan het promoten van de wedstrijd tegen Roda. Heel vreemd is dat toch niet? In een ideale wereld zou het één niet hoeven te lijden onder het ander. Maar wij zijn maar MVV hé.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2019 09:23
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Re:MVV - Roda JC #38
Ik denk ook dat het niet echt leeft. Deels omdat het zoals gezegd nog erg vroeg in het seizoen is en de meeste MVV toeschouwers (ik heb het niet over echte supporters) toch de neiging hebben eerst de kat uit de boom te kijken.
Daarnaast treedt er een redelijke gewenning op en is het duidelijk dat we elkaar ook de komende seizoenen nog wel vaker zullen treffen. Hoewel ze daar in de oostelijke mijnstreek ongetwijfeld anders over denken is roda niks meer dan MVV. Alleen qua stadion maar dat is nu net de molensteen waar ze mogelijk failliet aan gaan. Nog los van het jarenlange wanbeleid natuurlijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2019 09:49
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Re:MVV - Roda JC #39
Vreemd dat mensen niet naar dé derby gaan, omdat het vroeg in het seizoen zou zijn.
Voor mij is er maar 1 derby en dat is die tegen Aachen Nord. Mijn hartslag gaat alleen al bij de gedachten over die wedstrijd sterk omhoog. Net als de haat tegen die kutclub trouwens...
Maakt mij echt geen bal uit of het nu de 1e, 5e of 25e wedstrijd is: BRING IT ON!
Is het te vroeg in het seizoen en scheelt het dagjesmensen? So be it!
Mooi om te zien hoe de Angel Side groep de derbygevoelens al sinds vorige week flink aan het aanwakkeren is. Jammer dat MVV dit zelf niet doet. Volgens mij hadden ze vorig seizoen nog een mooi filmpje gemaakt?
Hoe dan ook: een match tegen die kut moffen? Anytime, anywhere!

Fijn dat we maandag hebben gewonnen, dan ga je toch met een beter gevoel de derby in. Beide teams zijn niet goed begonnen aan het seizoen, waarbij de chaos in Aachen Nord toch wel weer groot is. Mooi! Laten we ze zondag nog maar een extra zetje richting totale wanhoop geven. Goed voetbal hoef ik niet te zien. Passie en strijd; voor onze club, onze kleuren, onze stad.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, middenstip, opadiehard, Lassie80, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2019 12:30
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Re:MVV - Roda JC #40
Weet iemand hoe het met al die geblesseerden is? Vooral de blessure van Holtby zag er afgelopen maandag niet goed uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2019 12:41
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Re:MVV - Roda JC #41

pinobel schreef : Weet iemand hoe het met al die geblesseerden is? Vooral de blessure van Holtby zag er afgelopen maandag niet goed uit.


Ik kan er volledig naast zitten, maar volgens mij zat bij Holtby ook wel wat theater. Na de wedstrijd was hij wel nog wat trekkebenend, maar niet dat hij ondersteund moest worden door twee man . Zag eerder uit als kramp in de hamstring.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2019 19:26 28 aug 2019 19:31 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Re:MVV - Roda JC #42
Dat gevoel had ik dus ook,met een blessure aan de hamstring ga je echt niet vlak erna bij de dugout ,,rond huppelen,, ,ik denk ook een flinke kramp het is nu eenmaal een kilometer vreter....gr opa.

Ps ik denk... beter gezegd ik hoop dat we er zondag staan zie dat er nu de nodige aanvulling komt bij de selectie, en hoop dat er meerdere inzetbaar zijn, vooral die keep ik hoop dat die er zondag in staat(tenzij op tijd aangemeld).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2019 12:34
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Re:MVV - Roda JC #43
Het wordt niet helemaal uitverkocht, zoals die 2 jaar geleden.

Oorzaak is dat MVV weining doet aan marketing, zoals poster laten ophangen.

Ook is er concurrentie van het formule 1 circus, hier gaan ook vele supporters naar toe en verder is er in Maastricht ook het Bruis festival, het Parcours.

Ook beginnen de amateurs aan hun bekerwedstrijden komende zondag.

Jammer dat de kassa's zondag zijn gesloten, mensen die op allerlaatste moment besluiten om naar MVV te gaan hebben dus pech.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2019 15:58
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Re:MVV - Roda JC #44
Complimenten voor MVV, site is bijgewerkt en ziet er veel mooier / moderner uit.
Zo te zien heeft het posten van commentaar hier echt wel zin
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2019 16:11
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Re:MVV - Roda JC #45

mvv supporter schreef : Complimenten voor MVV, site is bijgewerkt en ziet er veel mooier / moderner uit.
Zo te zien heeft het posten van commentaar hier echt wel zin


Denk het inderdaad ook, MVV heeft omdat enkele mensen hier op het forum geklaagd hebben snel binnen een week een geheel vernieuwde site opgeleverd. :rolleye:

Klein puntje van kritiek: de timing is wellicht niet geheel handig geweest, de update had beter tijdens de zomerstop kunnen gebeuren. De mobiele site is trouwens echt flink verbeterd!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden