Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

13 dec 2018 14:43
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1471
Holtby op proef bij MVV

MVV heeft een nieuwe proefspeler. De 22-jarige Duitser Joshua Holtby traint mee met de groep van Ron Elsen.

Holtby is een creatieve middenvelder en staat onder contract bij Alemannia Aachen, maar daar komt hij nauwelijks aan spelen toe. De middenvelder is via de contacten met oud-keeperstrainer van MVV Hans Spillmann bij de Maastrichtenaren beland. MVV zoekt nog een creatieve speler die kan fungeren als link tussen middenveld en aanval. Holtby speelde eerder bij Borussia Mönchengladbach en Rödinghausen.

Joshua Holtby is overigens de jongere broer van Lewis Holtby, die het schopte tot Duits international.

Bron: De Limburger
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, M-MVV
Discussie gesloten.
13 dec 2018 15:53
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1472
Ik zou het eerlijk gezegd niet slim van MVV vinden om niet meer samen te werken met Genk. Genk heeft een heel sterke jeugdopleiding, waarschijnlijk minstens van het niveau Leverkusen, en we hebben de afgelopen jaren heel wat vruchten kunnen plukken van deze samenwerking. Het grote voordeel is dat we al heel wat spelers definitief hebben kunnen overnemen die niet in aanmerking kwamen voor Genk. Zulke spelers komen toch sneller als ze hier al 1 of 2 seizoenen op huurbasis hebben gespeeld. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat Genk minder waarde hecht aan MVV omdat ze liever hun 'betere' verhuurspelers aan een Belgische club te verhuren zodat ze beter aan de competitie kunnen wennen. Zo hebben ze Vanzeir aan Beerschot verhuurd, een topper in tweede klasse, en hebben ze inderdaad een aantal spelers bij Lommel zitten. Ik kan me voorstellen dat MVV niet zit te wachten op echte jeugdspelers die het niveau nog niet aan kunnen.
Discussie gesloten.
13 dec 2018 23:18
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1473
Ja hoor daar komt onze verlosser ,dacht het al joshua holtby....eindelijk de verlosser...hoelang blijven we aanmodderen?
Ik had en heb dit al verwacht niet aan het voetballen bij aken dan moet hij maar naar naar mvv komen?
ik verwacht ook niks speciaals,....maar de uitspraak wij gaan uitkijken naar versterkingen word hier wel heel snel de kop in gedrukt....gr opa.

....
Discussie gesloten.
14 dec 2018 20:17
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1474
Want u kent deze speler? Okita kwam van luik beloften, en was daar ook geen gewaardeerde kracht. Achteraf bleek het een schot in de roos. Wacht nou eerst even af ipv dat negatieve.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV
Discussie gesloten.
14 dec 2018 21:45 14 dec 2018 21:47 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1475
Komt gewoon vanuit mijn innerlijke frustratie,laat ik het maar mis hebben dan heb jij een punt en ik mijn ,,ongelijk,,.
Maar na 51 jaar heb ik wel een beetje,,recht,, van spreken,kom elk seizoen alle wedstrijden kijken en dit al vanaf 1967 zoals eerder aangegeven.
Verder wil ik hier geen ,,discussie,,van maken maar hoop dat jij gelijk krijgt,los van mijn mening die blijft staan ...gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
14 dec 2018 23:40
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1476
Wunsch des HSV-Stars Lewis träumt vom Holtby-Doppelpack

Einen ganz großen Traum hat er noch. Nicht etwa noch mal in der Champions League oder für die Nationalmannschaft spielen. Nein, Lewis Holtby (25) will viel lieber irgendwann einmal gemeinsam mit seinem jüngeren Bruder Joshua (20) auflaufen. Das verriet er im Fan-Interview auf der Snapchat-Seite des HSV.

Binnenhalen die jongen! Kunnen we zijn grote broer aanbieden eindelijk die wens in te lossen... bij MVV ;)
Discussie gesloten.
15 dec 2018 01:18
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1477
Gewoon ff uit de lucht gegrepen, maar zo’n Terell Ondaan is dat nou echt onhaalbaar? Niet de allerbeste speler, maar denk echt dat hij een speler kan zijn met wat extras voor Mvv. Speelt gewoon bij Telstar, pfff. Niks aan support, geen beleving in het stadion, dan hebben wij toch meer te bieden.

Maarjah!
Discussie gesloten.
16 dec 2018 11:04
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1478

VakD schreef : Gewoon ff uit de lucht gegrepen, maar zo’n Terell Ondaan is dat nou echt onhaalbaar? Niet de allerbeste speler, maar denk echt dat hij een speler kan zijn met wat extras voor Mvv. Speelt gewoon bij Telstar, pfff. Niks aan support, geen beleving in het stadion, dan hebben wij toch meer te bieden.

Maarjah!


De tijd dat spelers voor een club kiezen op basis van 'beleving in het stadion' en 'support' zoals jij het noemt is, net zoals het clubliefde verhaal allang voorbij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
18 dec 2018 14:25
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1479
Contract Holtby bij Aken is ontbonden... 1+1= ?
Discussie gesloten.
18 dec 2018 15:31
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1480
www.bndestem.nl/sport/vorthoren-keert-th...-de-natuur~a298b7c5/

Niels Vorthoren is terug in Nederland. Heeft een verleden bij MVV. Ik vond hem toen best goed. Prima voor de breedte. Helaas komt-ie niet naar een club voor de breedte. Denkt zelf de eerste divisie nog aan te kunnen.
Discussie gesloten.
18 dec 2018 17:34
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1481

Brncic schreef : Contract Holtby bij Aken is ontbonden... 1+1= ?


Zal wel een paar maand salarissen hebben meegekregen waardoor hij wellicht op amateurbasis zal aansluiten.
Iemand die hem wel eens heeft zien spelen, was niet onder de indruk van hem.

Overigens hebben we in het verleden best wel goede spelers gehad uit de duitse competitie, alleen speelden die op een hoger niveau.
Discussie gesloten.
19 dec 2018 09:18 19 dec 2018 09:24 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1482
Waarom word die jongen al afgeschreven voordat hij begonnen is? Afgelopen seizoen 3 doelpunten en 10 assists in regionalliga west ( zelfde divisie als Aachen ), het kan ook gewoon niet klikken tussen speler en club/trainer. Iedereen verdient een eerlijke kans!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV
Discussie gesloten.
19 dec 2018 10:39
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1483

Strucht schreef : Waarom word die jongen al afgeschreven voordat hij begonnen is? Afgelopen seizoen 3 doelpunten en 10 assists in regionalliga west ( zelfde divisie als Aachen ), het kan ook gewoon niet klikken tussen speler en club/trainer. Iedereen verdient een eerlijke kans!


Dat één persoon een negatief beeld van deze speler heeft wil niet zeggen dat iedereen deze speler bij voorbaat afschrijft. Ik denk dat het gros van de supporters op dit moment overal voor open staat vanwege de te smalle selectie en het gebrek aan voetballende middenvelders. Zijn voorgeschiedenis is inderdaad niet veelbelovend maar dat hebben we wel vaker gezien. Okita was inderdaad ook geen grote meneer en had nog weinig laten zien, maar gaat na een seizoen vervolgens voor een lekker bedrag naar NEK. We gaan het zien, mocht hij echt aansluiten bij de selectie. Als hij al maar de helft van de kwaliteiten van zijn broer heeft dan wordt hij met open armen ontvangen ;)
Discussie gesloten.
19 dec 2018 11:23
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1484
Strucht ,je hebt gelijk iedereen verdient een eerlijke kans ,vind ik ook .

maar als het maar niet bij MVV is Het publiek wil ook wel eens ene * Ganse * zien foeballe ,Halve heet MVV te vaol ........
Discussie gesloten.
19 dec 2018 11:23
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1485
Strucht ,je hebt gelijk iedereen verdient een eerlijke kans ,vind ik ook .

maar als het maar niet bij MVV is Het publiek wil ook wel eens ene * Ganse * zien foeballe ,Halve heet MVV te vaol ........
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden