Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

05 sept 2018 22:14
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1411
Vandaag een stukje in VI over Jizz Hornkamp waarin staat dat Mvv zelf is afgehaakt voor hem

MVV zal dus een ander type aanvaller zoeken.
Recent zijn nog van 3 aanvallers het contract ontbonden die beter zijn dat wat we nu op de bank hebben zitten:

Van Overbeek
Kada
Ondaan

Mss moet mvv daarv eens vragen.
Discussie gesloten.
06 sept 2018 08:49
Saint Pierre
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1412
MVV was inderdaad met Bijelic rond, maar Bijelic heeft zelf bij MVV aangegeven te willen stoppen met voetbal en zijn contract in te leveren. Dit ook tot grote verrassing van MVV zelf.

Of je nu positief of negatief bent.. met dit scenario had MVV uiteraard geen rekening gehouden en dit is ook niet echt verwijtbaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, middenstip, opadiehard, Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
06 sept 2018 12:10
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1413
Aan: sjappie, tuor,jacques, en anderen.
Ik heb gereageerd op het bericht en jullie bedankjes aan de poster. Maar, ik ben te impulsief geweest. Mijn excuses. De grote letters waren per ongeluk. Ik waardeer altijd jullie posts en lees ze graag. Nogmaals, sorry.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques, opadiehard, Tuor
Discussie gesloten.
06 sept 2018 17:48
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1414
Met veel belangstelling Penders’ nieuwe blog gelezen. Kennelijk ligt er toch nog wel een zak met geld. Hij geeft aan dat Bijelic eigenlijk derde keus was voor de positie van nummer 10. MVV wilde Dogan van Top Oss halen en had na hem een spelmaker van een eredivisieclub op het oog. Die gaat dus nu voor zijn kans in de eredivisie. Benieuwd wat we nog kunnen verwachten. Er wordt nog gezocht naar een creatieve middenvelder en een verdediger.
Wat anderen er ook van vinden: ik ben best tevreden met de werkwijze van MVV. Geen paniekaankopen, maar spelers die meteen inzetbaar zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Clermonts
Discussie gesloten.
06 sept 2018 18:49
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1415

M.V.V. 1902 schreef : Met veel belangstelling Penders’ nieuwe blog gelezen. Kennelijk ligt er toch nog wel een zak met geld. Hij geeft aan dat Bijelic eigenlijk derde keus was voor de positie van nummer 10. MVV wilde Dogan van Top Oss halen en had na hem een spelmaker van een eredivisieclub op het oog. Die gaat dus nu voor zijn kans in de eredivisie. Benieuwd wat we nog kunnen verwachten. Er wordt nog gezocht naar een creatieve middenvelder en een verdediger.
Wat anderen er ook van vinden: ik ben best tevreden met de werkwijze van MVV. Geen paniekaankopen, maar spelers die meteen inzetbaar zijn.


Wat betreft de nr 10 heeft mvv dan gegokt en flink verloren.Overigens gaf Penders aan op Mvvtv een aanvaller te zoeken.
Discussie gesloten.
07 sept 2018 11:22
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1416
Wie zou die spelmaker van een eredivisie club dan geweest zijn vraag ik me af?
Discussie gesloten.
07 sept 2018 13:39
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1417
Zo moeilijk was het niet ....Men had Brain Smeets moeten halen scoort voor Top-Oss en staat in het elftal v/d week .......
Discussie gesloten.
07 sept 2018 18:18 07 sept 2018 18:19 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1418

bokkesprongen schreef : Zo moeilijk was het niet ....Men had Brain Smeets moeten halen scoort voor Top-Oss en staat in het elftal v/d week .......


Meen je dit serieus? We hebben op het moment genoeg halve.... Ik heb verder niks tegen Hersen Smeets, maar had ook geen zin om hem corners te zien nemen voor ons het gehele seizoen.
MVV was op zoek naar unne ganse en die hebben ze niet betijds gevonden.
Discussie gesloten.
08 sept 2018 19:53
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1419
Meen ik wel Tuutsje .

Per ongeluk zie ik de eerste helft van Twente -TOP stond vlug 0-2 eerste goal een Beauty Brain Smeets . 2 -0 een assit van Smeets 0-2 en helaas voor anti Smeets fans hij is weer de beste van de wedsrtid zegt de verslag gever .

Ik weet ook wel dat Brain een beperkte voetballer is maar naar mijn mening een Ganse voor MVV ,Waarom hij bij MVV zo werd uirtgefloten begreep ik nooit . ........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques
Discussie gesloten.
09 sept 2018 19:24
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1420
Ik mopperde alleen over zijn corners. Verder ben ik geen anti Smeets fan. Waar ik wel over mopper is over de autocorrectie van jouw telefoon en het feit dat we de selectie maar beperkt versterkt hebben. Buiten dat denk ik dat Brian buiten Maastricht beter presteert dan in Maastricht. Mede door de anti Smeets fans.
Als wij kwetsuren gaan krijgen en aan onze internationale verplichtingen moeten voldoen dan grijpen we naast de playoff’s. Ik blijf erover klagen, iedere keer Golpek in de plus minus de 70e minuut erin. Die jongen moet toch iets goeds doen op de training.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
10 sept 2018 08:23
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1421

tuutsje schreef : Ik mopperde alleen over zijn corners. Verder ben ik geen anti Smeets fan. Waar ik wel over mopper is over de autocorrectie van jouw telefoon en het feit dat we de selectie maar beperkt versterkt hebben. Buiten dat denk ik dat Brian buiten Maastricht beter presteert dan in Maastricht. Mede door de anti Smeets fans.
Als wij kwetsuren gaan krijgen en aan onze internationale verplichtingen moeten voldoen dan grijpen we naast de playoff’s. Ik blijf erover klagen, iedere keer Golpek in de plus minus de 70e minuut erin. Die jongen moet toch iets goeds doen op de training.


Ik ben het bijna volledig met je eens. Ook wat betreft het inbrengen van Golpek een kwartier voor tijd. Maar eerlijk is eerlijk dit seizoen valt-ie niet slecht in. Zo gaf-ie tegen Oss toch een aantal goede voorzetten en gaf-ie in Almere de beslissende assist waaruit Nys de gelijkmaker binnenkopte. Het is niet mijn favoriete speler (vaak te wijfelend, vertragend), maar dat deed-ie wel goed.
Verder begrijp ik je punt over het niet verrassend wisselen. Alhoewel Elsen tegen Almere al in de 58e minuut begon te wisselen (als ik me niet vergis).
Er moet in ieder geval nog versterking komen. Een nummer 10 en een verdediger zouden niet misstaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Clermonts
Discussie gesloten.
12 sept 2018 17:47
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1422
Er zou een verdediger op proef zijn met een verleden bij Torino. Iemand meer info?
Discussie gesloten.
12 sept 2018 17:58
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1423
En onze Duitse tester? Is die nog present?

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Discussie gesloten.
12 sept 2018 19:13 12 sept 2018 19:18 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1424

tuutsje schreef : Er zou een verdediger op proef zijn met een verleden bij Torino. Iemand meer info?


Leonardo Rivoira
Discussie gesloten.
12 sept 2018 22:24
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1425
www.facebook.com/132352476873346/posts/1696493357125909/


Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden