tuutsje wrote: Ik mopperde alleen over zijn corners. Verder ben ik geen anti Smeets fan. Waar ik wel over mopper is over de autocorrectie van jouw telefoon en het feit dat we de selectie maar beperkt versterkt hebben. Buiten dat denk ik dat Brian buiten Maastricht beter presteert dan in Maastricht. Mede door de anti Smeets fans.
Als wij kwetsuren gaan krijgen en aan onze internationale verplichtingen moeten voldoen dan grijpen we naast de playoff’s. Ik blijf erover klagen, iedere keer Golpek in de plus minus de 70e minuut erin. Die jongen moet toch iets goeds doen op de training.
Ik ben het bijna volledig met je eens. Ook wat betreft het inbrengen van Golpek een kwartier voor tijd. Maar eerlijk is eerlijk dit seizoen valt-ie niet slecht in. Zo gaf-ie tegen Oss toch een aantal goede voorzetten en gaf-ie in Almere de beslissende assist waaruit Nys de gelijkmaker binnenkopte. Het is niet mijn favoriete speler (vaak te wijfelend, vertragend), maar dat deed-ie wel goed.
Verder begrijp ik je punt over het niet verrassend wisselen. Alhoewel Elsen tegen Almere al in de 58e minuut begon te wisselen (als ik me niet vergis).
Er moet in ieder geval nog versterking komen. Een nummer 10 en een verdediger zouden niet misstaan.