Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

06 okt 2018 13:18
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1441

tuutsje schreef : Als er in de wintertransfer periode geen versterkingen komen, wat me overigens ook niet zou verbazen , dan wordt het een heel lang seizoen.


Ik wou net zeggen, ze hebben van Mei t/m Augustus de tijd gehad.
Als het je dan niet lukt om een kwaliteitsinjectie te realiseren lukt je dat in de winterstop ook niet.
Zoals altijd bij MVV: Veel geschreeuw en weinig wol.
Begint een beetje irritant te worden op deze manier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard
Discussie gesloten.
06 okt 2018 22:19
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1442
Waar blijft de ontlasting voor van de hurk dus eindelijk een nr 10?
Wanneer investeert mvv in lengte?
Ik blijf zeggen in de hele linie , laatste man middenveld en aanval een nieuwe speler.
niet gaan zeiken wachten tot aan de winterstop....SUPPORTERS ZIJN ALLE BELOFTES MOE....AKTIE AKTIE AKTIE.
Ik word schijtziek van het beleid van mvv....JULLIE JAGEN DE ECHTE SUPPORTERS WEG...DE DIEHARDS...WORD WAKKER DIT BELEID SLAAT HELEMAAL OP NIKS...DE MVV SUPPORTER VERDIEND MEER VEEL MEER....DEN BOSCH BIJNA FAILLIET OPGEKOCHT VOOR TWEE EN EEN HALF MILJOEN!
IK HOOP ALS DIT BELEID ZICH NIET HANDHAAFT DAT ER EEN INVESTEERDER KOMT DIE DE ZAAK OVERNEEMT!
Pompen of verzuipen zo lijkt het net nu,schaamde MIJ GISTER KAPOT VOOR DE GETOONDE VOORSTELLING,VOOR HET EERST SINDS ZAG IK HELE VAKKEN LEEG STROMEN,MENSEN HEBBEN ER GENOEG VAN...BESTUUR KOM IN AKTIE ANDERS GAAT DE ZAAK NAAR DE FILESTIJNEN....GR OPA AL 51 JAAR HOOPVOL MAAR NU LOOP IK LANGZAAM LEEG.....

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, ouwe rot, Boer458
Discussie gesloten.
07 okt 2018 10:42
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1443
Opa, met hoofdletters komt je bericht schreeuwerig over, jammer heb jij niet nodig. Ben je wanhoop nabij?

Merk dat zeikerig sfeertje weer langszaam terugkomt, bij winstpartij hier 3 forumberichten maar bij verlies oh oh dan moet je iedereen horen.

Moet zeggen de zin in MVV wordt ook bij mij steeds minder, de wedstrijden zijn dit seizoen gewoon niet om aan te gluren en vorig jaar ook al niet.

Voorzichtig moeten we concluderen dat het budget wel wat gegroeid is maar onze onderhandelingspositie op de spelersmarkt zwakker geworden is door veranderingen van de markt (carrousselclubs). Dit is het moderne voetbal! De voetbalmafia (den bosch) wint het van de gewone hardwerkende man met kleine baan (MVV). Verwar dit niet met wanbeleid mannen!

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
07 okt 2018 11:23 07 okt 2018 11:38 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1444

Boe is dat feeske? schreef : Opa, met hoofdletters komt je bericht schreeuwerig over, jammer heb jij niet nodig. Ben je wanhoop nabij?

Merk dat zeikerig sfeertje weer langszaam terugkomt, bij winstpartij hier 3 forumberichten maar bij verlies oh oh dan moet je iedereen horen.

Moet zeggen de zin in MVV wordt ook bij mij steeds minder, de wedstrijden zijn dit seizoen gewoon niet om aan te gluren en vorig jaar ook al niet.

Voorzichtig moeten we concluderen dat het budget wel wat gegroeid is maar onze onderhandelingspositie op de spelersmarkt zwakker geworden is door veranderingen van de markt (carrousselclubs). Dit is het moderne voetbal! De voetbalmafia (den bosch) wint het van de gewone hardwerkende man met kleine baan (MVV). Verwar dit niet met wanbeleid mannen!


Thank you Tarik Aziz. Je weet toch wel altijd op een creatieve manier de schuld vooral bij anderen te leggen. Dat we een vastgeroeste trainer hebben die zijn speelstijl niet aanpast aan de (on) mogelijkheden van zijn selectie is natuurlijk de schuld van maffiose clubs. Dat deze selectie te vaak wedstrijden speelt waar het niveau van concentratie en discipline zo een bizarre verschillen (steeds vaker in 1 wedstrijd ) laat zien heeft natuurlijk ook niks met de trainer te maken. Maar we hebben wel de langst zittende trainer. Dat staat zo sjiek. Fijne zondag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, ouwe rot, middenstip, opadiehard
Discussie gesloten.
07 okt 2018 17:32
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1445
Spelers die ons de laatste 3 jaar verlieten.

Okita
Braken
Croux
Ciranni
Ospitalieri
Kuipers
Labylle
Peeters
Perrera
Alles wat er voor terug gekomen is heeft geen meerwaarde.
Zelfs Smeets en Verheydt kunnen we gebruiken.
De laatste 3 jaar wordt de selectie ieder jaar minder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard
Discussie gesloten.
08 okt 2018 06:39
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1446
Kan wel schreeuwerig overkomen maar was en is de bedoeling ook,heb bewust gewacht met een reactie om die enorme frustratie van mij af te schrijven.
Dit omdat ik vrijdag er helemaal door heen zat.
24 uur later was die emotie iets bedaard maar zoals je kon en kunt lezen nog steeds wel heftig.
Ik blijf nog steeds achter mijn tekst staan,reageer normaal niet zo fel maar ben het zo ontzettend moe om steeds maar weer het zelfde te moeten mee maken jaar op jaar,er zit weinig beleid in het huidige mvv.
Na de verkoop van okita had ik ,,reuzen stappen,, verwacht kwa aantrekken van nieuwe spelers,maar weer eens helaas,we spreken ons nog wel dalijk na de nodige schorsingen,blessures en interland verplichtingen.
Op de open dag sprak ik met van de hurk en zelfs hij bevestigde dat er zeker in de hele linie nog spelers moesten bijkomen.
Ik schrok van het gegeven dat er zoveel mensen zo vroeg het stadion verlieten,en als we allemaal maar in slaap sukkelen,kwakkelt de hele zaak langzaam zijn winterslaap in.....gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
Discussie gesloten.
08 okt 2018 08:15
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1447
Volgens een oud bestuurslid, zijn de hoofd schuldige aan dit beleid Ward Vleugels,Ehrens,Bastiaans en Elsen. Voor meer informatie moest ik maar eens met Willy Brokamp Spreken! Wat hij daar letterlijk mee bedoelde weet ik niet.
Discussie gesloten.
08 okt 2018 09:12
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1448

middenstip schreef : Volgens een oud bestuurslid, zijn de hoofd schuldige aan dit beleid Ward Vleugels,Ehrens,Bastiaans en Elsen. Voor meer informatie moest ik maar eens met Willy Brokamp Spreken! Wat hij daar letterlijk mee bedoelde weet ik niet.


Tsja, het is een publiek geheim dat Vleugels op de achtergrond nog flink aan de touwtjes trekt en veel bepaalt. Frans Erens is een tijd lang directeur geweest en stond daarna samen met Schoenmaeckers symbool voor het falende commerciële beleid, dat sinds hun vertrek met sprongen vooruit lijkt te gaan. En Ron Elsen en Hennie Bastiaans zijn vanuit respectievelijk het bestuur en de directie (eind)verantwoordelijk voor de selectie. Je hoeft geen oud-bestuurslid te zijn om te kunnen stellen dat deze mensen per definitie verantwoordelijk zijn voor het beleid. De huidige selectie is niet goed genoeg, en wat mij betreft ook uit balans (mist op zijn minst een goede creatieve middenvelder). Dat zullen Elsen en Bastiaans zelf ook wel vinden, maar dat maakt ze nog niet minder verantwoordelijk.

Moeten al deze mensen dan maar er uit? Dat vind ik te gemakkelijk, Elsen en Bastiaans hebben het jaren met een piepklein budget prima gedaan. Elsen wil zelf helemaal geen hoofdtrainer zijn, die is veel liever technisch directeur/hoofd jeugdopleiding. Ze nu ontslaan nu het even tegenzit vind ik veel te snel, al zou ik zelf als MVV toch echt gaan nadenken of er geen potje is om een goede hoofdtrainer aan te stellen. Schoenmaeckers en Erens zijn al weg. Houd je Vleugels over. Een ervaren zakenman die jarenlang MVV mee overeind heeft gehouden via Qpark. Ik heb totaal geen zicht wat hij nu precies doet en in hoeverre hij aan de lijntjes trekt. En vooral: of dat positief of negatief voor MVV is. Formeel heeft hij ook geen bestuursfunctie of directiefunctie, dus hem ontslaan is niet eens een optie.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Lassie80, De Zwarte Vogel
Discussie gesloten.
08 okt 2018 11:12
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1449
Om Ron Elsen de schuld te geven is onzin ,hij weet verduivels goed met kleine middelen toch een goed resultaat neer te zetten met leuke voetballers en spel ,een bredere selectie kost nu eenmaal meer en meer mangers en trainers kost nog meer .........geld
Dus volgend jaar eens kijken wat Thal en co opgehaald heeft aan geld en kijken wat dat gekost heeft ......en nu al roepen over een wanbeleid dat vind ik onzin ,haal in de winterstop een nr 10 binnen en een centrale verdediger en je bent al weer op de goede weg ,

Het is wat het huidig bestuur steeds zegt we moeten die 7 ton ergens vinden ...........een hoofd sponser moet zo wie zo lukken en dit hoeft echt geen Maastricht bedrijf zijn ,Cars jeans is geen Haags bedrijf maar sponsert Den-Haag goed en zo is het bij veel clubs .
Discussie gesloten.
08 okt 2018 11:33
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1450
Volgens mij heeft de verkoop van okita ons al n stap in de richting van die 7 ton geduwd!
Maar het probleem zit dieper, de concurrentie groeit namelijk harder!

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Discussie gesloten.
08 okt 2018 11:46
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1451
Ook ik zie liever een andere trainer voor de groep. Maar dan wel een echte!!! Niet omdat Ron het slecht heeft gedaan, integendeel. Hij zit op die stoel omdat hij toevallig de papieren had oftewel goedkoop voor MVV. Zoals hierboven, hij was liever geen trainer geworden maar heeft dit voor MVV gedaan. En echt Ron, bedankt voor alles maar WIJ willen graag iemand anders voor de groep.
Discussie gesloten.
08 okt 2018 12:12
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1452
Het gaat me toch echt te ver om na de eerste kansloze nederlaag (tegen een goede ploeg, dankzij investeerder Jordania) het hele beleid en het functioneren van diverse beleidspersonen ter discussie te stellen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zakelijk
Discussie gesloten.
08 okt 2018 12:20 08 okt 2018 12:20 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1453
@ bok, er zijn ook maar weinig mensen die spreken van wanbeleid. Elsen naar technisch directeur en een andere trainer voor de groep doet een nieuwe wind waaien.Daar gaat het om. Alles zit vast geroest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, middenstip, Tuor, M.V.V. 1902, peeke
Discussie gesloten.
08 okt 2018 12:21
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1454
Misschien komt dit doordat ploegen als Fortuna en Emmen promoveren en ploegen als Almere den Bosch etc ons voorbij streven! Ons budget groeit maar we zien dit niet terug op het veld. En waarom? Door het beleid? Of door de veranderende voetbalwereld waarin geld en connecties steeds belangrijker worden? Ik weet het niet maar zie wel dat het zo niet goed gaat.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Discussie gesloten.
08 okt 2018 14:46
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1455

middenstip schreef : Volgens een oud bestuurslid, zijn de hoofd schuldige aan dit beleid Ward Vleugels,Ehrens,Bastiaans en Elsen. Voor meer informatie moest ik maar eens met Willy Brokamp Spreken! Wat hij daar letterlijk mee bedoelde weet ik niet.

Brokamp zal het eens even gaan zeggen :lachen:

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.288 seconden