Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

03 sept 2018 15:32
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1396
Leuk die trucjes en hooghouden van de bal. Dit heeft echter niets te maken of je op het veld een goede voetballer bent. Een voetballer die géén bal kan hooghouden en/of trucjes kan er net zo goed 30 inschieten in het seizoen. Het staat er los van.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982
Discussie gesloten.
03 sept 2018 16:03
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1397
Inderdaad wel vreemd dat MVV dit nieuws nog niet heeft gemeld! Want sinds wanneer is ddl de bevestiging van transfer nieuws voor MVV? Niet dus.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Discussie gesloten.
03 sept 2018 22:36 03 sept 2018 22:36 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1398
Rare zaak met onze duitse tester,heel veel clubs maar zijn historie is niet echt........hoe komen ze aan deze testers?
Maar we zien het wel voor hetzelfde geld pakt het positief uit na al die negatieve berichtgeving in zijn ,,paspoort,,......gr opa.

....
Discussie gesloten.
04 sept 2018 11:34
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 456
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1399
Duitse middenvelder vecht voor contract bij MVV

De 25-jarige middenvelder Julian Büscher probeert een contract in de wacht te slepen bij MVV. Afgelopen seizoen kwam de Duitser uit voor het tweede team van LA Galaxy.

In Los Angeles was hij aanvoerder van de reserveploeg en trainde hij samen met wereldsterren als Ashley Cole, Zlatan Ibrahimovic en Giovani dos Santos.

Niet doorgebroken
Büscher, die vrijwel overal op het middenveld uit de voeten kan, begon zijn carrière in de jeugd van het Duitse Preußen Münster. Bij die club debuteerde hij, na een uitstapje naar de jeugd van VfL Bochum, ook in het profvoetbal. Hij slaagde er echter niet in om door te breken. Ook een avontuur bij Sportfreunde Lotte, dat uitkomt in de 3. Bundesliga, werd geen onverdeeld succes.

Amerikaans avontuur
In 2013 trok hij naar de universiteit van Syracuse, om daar voor het universiteitsteam Athletics te spelen. Ook speelde hij even voor K-W United FC in Canada. Bij die kleinere teams maakte hij blijkbaar de nodige indruk, want begin 2016 haalde D.C. United hem naar het hoogste Amerikaanse niveau. Voor de club uit Washington speelde hij 33 wedstrijden, waarin hij vier keer scoorde en zes assists gaf.

Zwervend bestaan
Toch kwam er in Washington geen einde aan zijn zwervende bestaan. United verhuurde hem in 2017 aan de Rochester Rhinos en in maart van dit jaar tekende hij in Los Angeles. Daar is zijn contract inmiddels afeglopen. Nu probeert hij een plek te bemachtigen in de selectie van het MVV van trainer Ron Elsen.

Groeten oet Bierum : Delfzijl
Discussie gesloten.
04 sept 2018 12:11
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1400
Trepke-b vermeld dat emir niet komt?
Dus Limburger idd voorbarig?
Discussie gesloten.
04 sept 2018 13:03
Clermonts
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1401

mvvke4life schreef : Trepke-b vermeld dat emir niet komt?
Dus Limburger idd voorbarig?



Zou wel heel jammer zijn
Discussie gesloten.
04 sept 2018 15:44
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1402
Als het bericht op trepke B klopt heeft Bijelic afgehaakt. In de plaats daarvan hebben we een duitse tester met de slechtste statistieken ooit. MVV bewandelt wonderlijke wegen. Ik hoop er het beste van. Geen idee wat waar is en wat niet. Enige communicatie vanuit MVV zou welkom zijn.
Discussie gesloten.
04 sept 2018 15:46
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1403
Ja als je als MVV leest dat er in de Limburgse media wordt geschreven dat een speler een contract heeft wat wel/niet klopt is het misschien wel handig hier op te reageren.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Discussie gesloten.
05 sept 2018 08:25
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 599
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1404
Waarom in godsnaam moet MVV reageren op media terwijl ze zelf niks over deze speler heeft gezegd..
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques, Tuor
Discussie gesloten.
05 sept 2018 12:25
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1405
Missjien reageere um tot de Leugeneer noe un beeld creert vaan amateurisme beij mvv, imagoschaoj? Euverigens is dat blaad nog te slech um de koont met aof te veege
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life, krampioen
Discussie gesloten.
05 sept 2018 16:44
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1406

Sjappie schreef : Waarom in godsnaam moet MVV reageren op media terwijl ze zelf niks over deze speler heeft gezegd..


Er worden berichten de wereld ingestuurd dat MVV een nieuwe aanvallende middenvelder heeft gecontracteerd. Koolhof is immers verdwenen. Bijelic maakte een goede indruk en fans waren enthousiast over hem. Ineens blijkt hij bij nader inzien niet te komen. Hij voelde niets voor een amateurcontract.
Wat overblijft is: MVV wilde voor een dubbeltje op de 1e rang zitten en valt nu op zijn neus. Zoals iemand al zei, amateurisme.
Ik zeg niet dat dit de waarheid is, maar zo komt het wel over. Een simpele verklaring van MVV kan duidelijkheid geven. Daarom moet MVV reageren op dit soort berichten.
En de mensen die weer geen kritiek kunnen verdragen (jACQUES, TUOR, SJAPPIE, ETC.) moeten een beetje realistischer worden. sorry hoor, maar jullie begrijpen volgens mij zelf niet hoe betrokken fans zijn bij de selectie en elk nieuwtje dat er is. Gewoon fatsoenlijk communiceren is toch niet teveel gevraagd.
Discussie gesloten.
05 sept 2018 18:22 05 sept 2018 18:25 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1407

krampioen schreef :

Sjappie schreef : Waarom in godsnaam moet MVV reageren op media terwijl ze zelf niks over deze speler heeft gezegd..


Er worden berichten de wereld ingestuurd dat MVV een nieuwe aanvallende middenvelder heeft gecontracteerd. Koolhof is immers verdwenen. Bijelic maakte een goede indruk en fans waren enthousiast over hem. Ineens blijkt hij bij nader inzien niet te komen. Hij voelde niets voor een amateurcontract.
Wat overblijft is: MVV wilde voor een dubbeltje op de 1e rang zitten en valt nu op zijn neus. Zoals iemand al zei, amateurisme.
Ik zeg niet dat dit de waarheid is, maar zo komt het wel over. Een simpele verklaring van MVV kan duidelijkheid geven. Daarom moet MVV reageren op dit soort berichten.
En de mensen die weer geen kritiek kunnen verdragen (jACQUES, TUOR, SJAPPIE, ETC.) moeten een beetje realistischer worden. sorry hoor, maar jullie begrijpen volgens mij zelf niet hoe betrokken fans zijn bij de selectie en elk nieuwtje dat er is. Gewoon fatsoenlijk communiceren is toch niet teveel gevraagd.



Vraag me af waarom je mij hierbij betrekt, gezien ik in deze hele discussie niks gezegd heb (en met hoofdletters nota bene!). Maar goed, je hebt het over geen kritiek kunnen verdragen. Mensen komen met redenen waarom MVV een persbericht over Bijelic moet versturen. Sjappie geeft een argument waarom dat niet hoeft. Voor beiden valt (wat mij betreft) iets te zeggen. Jouw reactie: Sjappie, en ik blijkbaar ook, kan geen kritiek verdragen. Dus omdat iemand een argument aanvoert tegen iets wat jij vindt kan diegene geen kritiek verdragen. Zelden zo'n mooie pot verwijt de ketel gezien.

Jammer ook wel dat dit er achteraan moest komen, er is best iets te zeggen voor je redenatie over waarom MVV hierover had moeten communiceren. Alleen zonde dat je hele interpretatie geen enkel feit bevat, zoals je zelf ook al zegt. Ik kan overigens ook nergens terugvinden dat Bijelic is afgehaakt omdat hij geen amateurcontract wil hebben. Mocht het zo zijn is het wel vreemd dat hij daar pas achter komt op het moment dat er schijnbaar al overeenstemming was. En los van dit alles: MVV heeft op geen enkel moment ooit gecommuniceerd dat Bijelic zou komen. Letterlijk nooit. Het is al jaren zo dat spelers pas definitief binnen zijn als MVV het zelf meldt. Alle informatie in deze komt vanuit de Limburger, de krant die we hier normaal altijd als de Leugeneer betitelen maar nu opeens niet meer. Niemand van MVV wordt in die artikelen geciteerd, alles komt vanuit een journalist.

Los van dit alles is je uitsmijter dat kritische geesten zoals jij meer betrokken zijn heel sterk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
05 sept 2018 19:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3802
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1408
Volgens mij heb ook ik helemaal niets over "de zaak Bjelic" gezegd... En zoals zo vaak is mijn mening iets in het midden. MVV hoeft van mij niet op iedere scheet van De Leugeneer te reageren. Maar dat het vreemd is dat hij even terug was, en nu weer weg, is natuurlijk wel zo. Ik verwacht dat Paul in zijn blog hier wel iets over zal melden. Verder vind ik er niet zo veel van.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor
Discussie gesloten.
05 sept 2018 19:59
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1409
Ik vind het wel jammer hoor dat hij weg is. Ik vond hem in oefenwedstrijden, bv tegen Meerssen, een goede indruk maken. Had die jongen nou gewoon een klein salaris gegeven. Ze geven de gekste mensen een betaalde baan bij MVV en dan moet de nieuwe Ibra voor (bijna) noppes komen spelen. Kom op zeg.
Discussie gesloten.
05 sept 2018 20:25
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1410

Hill28 schreef : Ik vind het wel jammer hoor dat hij weg is. Ik vond hem in oefenwedstrijden, bv tegen Meerssen, een goede indruk maken. Had die jongen nou gewoon een klein salaris gegeven. Ze geven de gekste mensen een betaalde baan bij MVV en dan moet de nieuwe Ibra voor (bijna) noppes komen spelen. Kom op zeg.


Hill kun je dit eens toelichten? Heb al 2x eerder een opmerking voorbij horen komen dat MVV mensen aanneemt voor gekke functies ofzoiets, of dat de mensen die MVV aanneemt gek zijn, weet niet of jij dit was maar toch?

Lijkt alsof je aan wilt geven dat MVV wel meer geld aan ‘bijzaken’ uitgeeft, en daarom die jongen er ook nog wel afkan

Ik was namelijk in de veronderstelling dat de organisatie MVV tot t bot gesaneerd was en elke functie 3x geëvalueerd werd op nut.

Kun je met een voorbeeld/feit komen waarbij wij ons een beeld hiervan kunnen vormen?

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.256 seconden