Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

08 okt 2018 16:24
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1456

RedWhiteArmy schreef : Ook ik zie liever een andere trainer voor de groep. Maar dan wel een echte!!! Niet omdat Ron het slecht heeft gedaan, integendeel. Hij zit op die stoel omdat hij toevallig de papieren had oftewel goedkoop voor MVV. Zoals hierboven, hij was liever geen trainer geworden maar heeft dit voor MVV gedaan. En echt Ron, bedankt voor alles maar WIJ willen graag iemand anders voor de groep.


Ik wil Elsen helemaal niet weg. Integendeel zelfs. Hij probeert met aanvallend en mooi voetbal resultaat te behalen, maar op dit moment (dit moment zijn is helaas dit en vorig seizoen) zijn de materialen er niet naar en moet hij vaker dan hem lief is op defensief reactievoetbal terugvallen. Daar kun je Elsen weinig verwijten. Ik zie liever hem voor de groep - waarvan je zeker weet dat hij alles doet wat in zijn macht ligt om MVV vooruit te krijgen - dan een typische Eerste Divisie trainer die vanuit zijn visie al met reactievoetbal komt en hier alleen zit, omdat het zijn werkgever is. Heb ik het er nog niet over dat zo iemand hoogstwaarschijnlijk meer salaris eist.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Pentakel
Discussie gesloten.
08 okt 2018 16:41 08 okt 2018 16:42 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1457
Karakter toch! Tariq Aziz dat je bent :rolleye:

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter
Discussie gesloten.
08 okt 2018 17:57
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1458
Ik wilde net aan je gaan vragen of je je de laatste tijd verdiept hebt in deze man, omdat je tegen iedereen die het niet met je eens is dit zegt. Toen zag ik dat jij dat niet was en het juist tégen je gezegd werd haha.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
09 okt 2018 22:42
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1350
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1459
En ja hoor, de externe propagandamachine gaat weer aan. Alsof Elsen, zonder enige inspraak, deze spelersgroep voor zn neus heeft gekregen..alsof hij Guvenc niet min of meer heeft weggestuurd, het Bies niet had kunnen behouden (dat nu alweer in de topscoorderslijst staat), alsof hij geen invloed heeft gehad op het vertrek van Koolhof en het niet fatsoenlijk contracteren van een nieuwe nummer 10, alsof hij niet betrokken is geweest bij het halen van totale miskopen als Yildrim, Ogunjimi en Gunst en Golpek. Die arme Elsen. Het gebeurt hem allemaal zonder enige invloed. Laat me niet lachen..
Discussie gesloten.
10 okt 2018 06:12
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1460
Het enige wat je Elsen kunt aanrekenen is misschien dat hij op tijd moet wisselen. Al vind ik dat de laatste tijd ook zelfs goed gaan.
Qua resultaat en spel vind ik het ook goed gaan, hij heeft niet meer kwaliteit dus kun je ook niet spel zien zoals Barcalona speelt elke week.
En dan nog na 1 slechte wedstrijd meteen weer gaan zeiken... Gaat toch wel erg diep..
Andere wedstrijden hebben we pech gehad dat we niet scoren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV
Discussie gesloten.
10 okt 2018 09:11 10 okt 2018 09:13 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1350
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1461
Als jij écht denkt dat dit ‘1 slechte wedstrijd’ is en dat de selectie verder wel lekker op kwaliteit zit..dan spreek ik je in de winterstop wel weer.

Je gaat er ook totaal aan voorbij dat Elsen juist relatief veel invloed op de samenstelling van de selectie heeft, vergeleken met andere clubs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
Discussie gesloten.
10 okt 2018 10:23
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1462
Ut is eerder jaor ut zellefde leedsje, veer hubbe gein geld. De supporters weure aon ut leinsje gehawwe. Jaore is dat geslik door de echte supporters door dik en dun. Mer ouch dao is de maot bij ut mierendeil noe vol. Op dees menier sterreve veer unne stillen doed. De bezem moot d'r door en ope stoon veur unne groete sponsor vaan boetenaof.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
Discussie gesloten.
10 okt 2018 20:03
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1463

Hill28 schreef : En ja hoor, de externe propagandamachine gaat weer aan. Alsof Elsen, zonder enige inspraak, deze spelersgroep voor zn neus heeft gekregen..alsof hij Guvenc niet min of meer heeft weggestuurd, het Bies niet had kunnen behouden (dat nu alweer in de topscoorderslijst staat), alsof hij geen invloed heeft gehad op het vertrek van Koolhof en het niet fatsoenlijk contracteren van een nieuwe nummer 10, alsof hij niet betrokken is geweest bij het halen van totale miskopen als Yildrim, Ogunjimi en Gunst en Golpek. Die arme Elsen. Het gebeurt hem allemaal zonder enige invloed. Laat me niet lachen..


Shit je hebt me door. Ik ben inderdaad een extern propagandalid. Gelukkig ben ik geen Russische spion. Alhoewel, misschien vind je dat wel jammer, want dan had ik misschien een zak Roebels bij me.
Alle zaken die jij noemt worden niet door ‘alleenheerser Elsen’ beslist, maar door een heel team om hem heen waaronder het bestuur ook valt. Hen ook maar wegsturen dan? Misschien kunnen we Goumans terugvragen. Weet iemand of hij nog tijd over heeft? De beste man wil in ieder geval geld uitgeven! Kunnen we twee jaar hopen op een topklassering, kun je daarna voor de rest van je leven op zoek naar een andere club.
Toen Verheydt hier speelde, was hij lomp en scoorde hij veel te weinig. Nu hij weg is blijkt dat we dat allemaal verkeerd zagen. Wat heet! Het bleek dat we de nieuwe van Basten in het rood wit hadden staan terwijl we het niet zagen!
Koolhof is inderdaad slecht gehandeld, gegokt en verloren. Waarschijnlijk zo goed als rond geweest met een vervanger, maar ‘zo goed als’ is niet ‘rond’. Dat kun je de beleidsmakers verwijten. Aan de andere kant: ELKE speler in de Eerste Divisie is vervangbaar. Als je geld kunt krijgen voor een speler, dan moet je dat aanpakken. Koolhof heeft zijn belofte niet ingelost hier. Verkopen als het kan dus. De andere spelers zijn typerend voor een club in het schuitje van MVV: spelers halen en hopen dat ze zich ontwikkelen/als meerwaarde tonen. Lukt het niet, heb je pech. Lukt het wel: katsjing! Kijk maar naar Okita. Of is die ruime transfersom te danken aan de supporters? Dan neem ik aan dat dat vooral de supporters zijn die elke dag zijn aan het zeiken over het klotebeleid en koppen willen zien rollen.

Ik ga mijn fles azijn weggooien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic, M-MVV, Zakelijk
Discussie gesloten.
10 okt 2018 21:03
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1464

Hill28 schreef : Als jij écht denkt dat dit ‘1 slechte wedstrijd’ is en dat de selectie verder wel lekker op kwaliteit zit..dan spreek ik je in de winterstop wel weer.

Je gaat er ook totaal aan voorbij dat Elsen juist relatief veel invloed op de samenstelling van de selectie heeft, vergeleken met andere clubs.


Staat nergens dat ik de kwaliteit goed vind...
En ja het is de eerste slechte wedstrijd dit seizoen..Rest van de wedstrijden speelden ze toch best goed. En zowiezo als je kijkt na de kwaliteit.
En in de winterstop hoef je geen aankopen te doen of je moet mee doen om het kampioenschap, anders vind ik het geld verspilling. Haal je een speler voor half jaar en het jaar erop speel je nog eerste divisie.. Weg geld.

Ik denk niet dat Elsen het voor het zeggen heeft welke spelers er komen.
Discussie gesloten.
12 okt 2018 09:40
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1465
Telstar haalt Terell Ondaan. Die had ik heel erg graag hier gezien, voor iedere KKD-club een hele goede speler. Heeft tot 2020 getekend, als die dit seizoen knalt vangt Telstar aan het eind van het seizoen nog een leuk bedrag ook. Dat is verder geen verwijt aan MVV over Ondaan specifiek, die komt uit Amsterdam, pakweg 20 km van Velzen/IJmuiden. En heeft in het verleden al voor Telstar gespeeld. Waarschijnlijk is Telstar de enige club in de eerste divisie waar hij heen wilde.

Maar als er blijkbaar toch nog spelers van die kwaliteit beschikbaar zijn... Kom op MVV, tover een Belgische of Limburgse parel te voorschijn!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
12 okt 2018 11:35
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1466
Afgelopen weekend vernomen dat MVV in onderhandeling was met Jurgen Streppel. Ik heb dit bewust niet gemeld. Nu zie ik dat hij bij een Cypriotische club aan de slag gaat. Het doet me igg deugd dat ze wel met een nieuwe trainer aan de slag willen en Elsen terug op zijn oude nest. Desalniettemin had ik Streppel wel graag zien komen, ik gok dat hij nu igg beter betaald krijgt.
Discussie gesloten.
12 okt 2018 13:28
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1467

tuutsje schreef : Het doet me igg deugd dat ze wel met een nieuwe trainer aan de slag willen en Elsen terug op zijn oude nest.


Eerst onze organisatie professionaliseren (en er gaat nog heel veel water de Maas af voordat dit geregeld is) en daarna doorgroeien als club en in de prestaties. Voor mij is dat erg logisch, maar voor de meeste (emotionele) voetbalfans is dat moeilijk te accepteren. Daarvoor telt alleen de volgende wedstrijd.

Maar in mijn ogen is MVV op de goede weg. Weliswaar gaat dat erg langzaam, maar veranderen is lastig en duurt soms lang.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV
Discussie gesloten.
05 dec 2018 15:57
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1468
Hoe zit het eigenlijk met de samenwerking met KRC Genk op gebied van spelers? Kunnen we daar nog wat van verwachten in de winterstop, of is deze op een heel laag pitje gezet. Je hoort er namelijk niks meer over.
Discussie gesloten.
06 dec 2018 09:48
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1469

Charmeur schreef : Hoe zit het eigenlijk met de samenwerking met KRC Genk op gebied van spelers? Kunnen we daar nog wat van verwachten in de winterstop, of is deze op een heel laag pitje gezet. Je hoort er namelijk niks meer over.


Samenwerking is zo goed als gedaan. Genk stuurt alles naar Lommel. MVV wilt graag op een hoger niveau met een club samen werken. Het zou me niks verbazen als dat Bayer Leverkusen gaat worden (gezien de connecties met Meijer en die club).

Maar laten we hopen dat MVV iets gaat ondernemen (zal wel moeten). Een ervaren CV, een middenvelder (Nys reken ik dit seizoen niet meer op), een creatieve nr 10 en een aanvaller die zowel op rechtsbuiten kan spelen en als spits.
Discussie gesloten.
06 dec 2018 15:18
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1470

Mie leef Mestreech schreef :

Charmeur schreef : Hoe zit het eigenlijk met de samenwerking met KRC Genk op gebied van spelers? Kunnen we daar nog wat van verwachten in de winterstop, of is deze op een heel laag pitje gezet. Je hoort er namelijk niks meer over.


Samenwerking is zo goed als gedaan. Genk stuurt alles naar Lommel. MVV wilt graag op een hoger niveau met een club samen werken. Het zou me niks verbazen als dat Bayer Leverkusen gaat worden (gezien de connecties met Meijer en die club).

Maar laten we hopen dat MVV iets gaat ondernemen (zal wel moeten). Een ervaren CV, een middenvelder (Nys reken ik dit seizoen niet meer op), een creatieve nr 10 en een aanvaller die zowel op rechtsbuiten kan spelen en als spits.


Samenwerking met Genk lijkt mij inderdaad definitief over.

Ik ben wel voorstander van een samenwerking met Bayer Leverkusen. Ook omdat Bayer Leverkusen naar mijn weten geen 2e team in de voetbalpyramide heeft.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.434 seconden