Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

17 sept 2018 11:59
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1426
Volgens trepke-b op Facebook is deze Italiaan alweer Afgetest.
De Duitser zou wel kans maken op een contract.
Weet iemand hier meer over?
Discussie gesloten.
18 sept 2018 14:01 18 sept 2018 14:02 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1427
Geweldig, de transferperiode is lang en breed voorbij. En we hebben niet eens meer een nummer 10. Behalve misschien een halve.
Fijn dat het team zo hard knokt. Maar voor de technische/financiële staff heb ik geen goed woord over.
Discussie gesloten.
18 sept 2018 15:07
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1428
Tja als je eerste keus afziet van komst, de backup ook, en de backup daarvan levert zijn contract in. Plus Koolhof mislukt is. Hoever kun je dan anticiperen? Hoever is het dan nog verwijtbaar/gefaald? Daarvoor moet je de in en outs kennen van dat nummer 10 verhaal.

Maar inderdaad, ook ik vind het triest. De algemene overtuiging is dat spelers die je nu haalt, halven zijn. Guvenc kwam 12 oktober. Was dat een halve?

Fluistert men dan echt niks meer in de Ardennen?

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
18 sept 2018 15:38
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1429
Als je spelers met een amateurcontract probeert te strikken..dan is dat verwijtbaar ja.

Waarschijnlijk is thuis niet enthousiast gereageerd ‘je gaat toch niet voor een paar tientjes bij MVV voetballen?’

En waar zijn die 3 of 4 ton van Okita, de 60.000 van Chadli en het salaris van Koolhof, Perreira, Ciranni en Yildrim nou eigenlijk naartoe gegaan vraag ik me dan af..
Discussie gesloten.
18 sept 2018 15:51 18 sept 2018 15:52 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1430
Kennelijk werd hij als Halve gezien door Ron en co, dan start je als amateur. Kun je vanalles van vinden. Jij vind het verwijtbaar. Ik vind het juist een sterk punt van Ron dat hij geen andere dingen gaat doen (contract ipv amateur) omdat ie in tijdnood zit. Hij heeft een plan en beleid en wijkt daar niet vanaf. Vaak gaat dat goed (Amateurs Labylle, Golpek, Houben, die allen een contract kregen na een tijd als amateur). Soms gaat dat een keer fout. En heeft MVV helemaal niks. Tja.

Lees nog eens een quote van Paul in Blog 11:
Contracten zijn verlengd tegen hogere salarissen, we hebben contracten van spelers afgekocht om nieuwe stappen te kunnen zetten en huurlingen zijn, in tegenstelling tot een aantal jaren geleden, niet langer gratis. MVV neemt een x-percentage van het salaris van een huurling voor rekening. Met de huidige salarissen bij topclubs als Standard Luik, is dat een behoorlijk bedrag. Maar nog altijd minder dan een ‘normaal’ spelerssalaris, vandaar dat huren voor MVV een interessante optie blijft.
...Okita verkocht....

Er is zeker nog geld.

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
18 sept 2018 16:47
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1431
Ik verwacht geen nieuwe spelers meer. Ik denk dat we voor de 1e divisie een hele redelijke selectie hebben. Ik ben er tevreden mee. We hebben ook laten zien dat we mee kunnen doen en voor niemand bang hoeven te zijn.
Het doel is play offs. En ja, het kan.
Er is vast nog wel geld over, maar je hoeft dit nu niet meteen te besteden. Kijk maar eens hoe je ervoor staat in de winterstop. Ook dan is er nog veel mogelijk.
Vooralsnog, een solide verdediging, 3 verdedigende middenvelders, en een goede voorhoede. En niet vergeten, een topkeeper. Oh ja, en een leuke spaarpot. Ik begin haast vertrouwen in het beleid te krijgen.
Discussie gesloten.
19 sept 2018 11:30
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1432
Vergeet niet dat ook de interne organisatie is uitgebreid dit jaar met onder meer Reginald Thal (commercieel directeur a.i.) en nog enkele mensen. Ook dat is belangrijk voor de toekomst en dat kost dus ook geld. Bovendien neem ik aan dat Anthony van den Hurk qua salaris ook niet goedkoop is (volgens mij hebben ze dat contract ook nog moeten afkopen omdat hij nog bij De Graafschap onder contract stond). Men zal ook wel een potje achter de hand houden voor versterkingen in de winter. Dus ik verwacht in de winterstop nog wel enige versterking.
Discussie gesloten.
19 sept 2018 12:44
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1433
Het extra geld voor de organisatie is NIET ten koste gegaan van het spelersbudget. Dat is, zei t licht, gegroeid.

Bron: blog11 Paul

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
19 sept 2018 13:01
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1434
Je kunt lullen wat je wilt maar er moet toch nog een hoop geld zijn De Martina etcetera zullen echt geen top salaris voor MVV begrippen verdienen .

Wat geld overhouden als het allemaal tegen zit is geen schande .......
Discussie gesloten.
20 sept 2018 06:59
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1435
En zeker nu dat mvv 60.000 euro krijgt ivm de transfer chadly,staat vandaag in DDL...gr opa.

....
Discussie gesloten.
26 sept 2018 13:39
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1436
traint de Duitser nog mee we horen er niks meer over iemand meer info
Discussie gesloten.
26 sept 2018 14:21
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1437

johan schreef : traint de Duitser nog mee we horen er niks meer over iemand meer info


Al een tijdje niet meer.
Topic kan voorlopig dicht denk ik.
Mvv is er niet in geslaagd een nr 10 te vinden.
Discussie gesloten.
27 sept 2018 08:08
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1438

Boredass schreef :

johan schreef : traint de Duitser nog mee we horen er niks meer over iemand meer info


Al een tijdje niet meer.
Topic kan voorlopig dicht denk ik.
Mvv is er niet in geslaagd een nr 10 te vinden.


Klopt. Het vreemde vind ik wel dat ze dan een nummer 10 die ze hadden (Koolhof) al laten gaan voordat er een goede vervanger gevonden is. Het spreekwoord zegt 'gooi je oude schoenen niet weg voor je nieuwe hebt'. Ik vind dit wel een misstap/miscalculatie van MVV. Tegen Dordrecht zag je goed dat een echt nummer 10 gemist werd. Er was geen aansluiting tussen middenveld en voorhoede en ik heb geen enkele steekpass gezien. Maar er zullen toch wel nummers 10 zijn van een acceptabel niveau zonder club of die gehuurd kunnen worden? Dat mag volgens mij wel buiten het transferwindow. Hopelijk besteedt Paul Penders in een volgend blog hier nog wat aandacht aan. Ben benieuwd naar de overwegingen die men gemaakt heeft op dit punt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
27 sept 2018 08:41
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1439
Een speler huren kun je alleen tijdens de transferwindow. MVV moet het nu hebben van transfervrije spelers.
Discussie gesloten.
06 okt 2018 12:19
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1440
Hoe graag ik ook een nieuwe trainer wil zal deze net zoals Elsen met hetzelfde probleem gaan kampen. We hebben gewoon echt te weinig kwaliteit ingekocht. Er is op dit moment geen enkele speler waarvoor ik naar het stadion kom. Geen Okita, geen Nwakali, geen Croux maar we hebben wel Golpek.
Persoonlijk heb ik niks tegen die jongen, wel tegen degene die hem een contractverlenging heeft gegeven. Dit symboliseert ons fantastische aankoopbeleid. Ik zie nu maar één oplossing. De schade tot aan de winterstop beperkt houden door defensiever te gaan spelen. Ieder punt wat we nu nog halen is meegenomen, en geloof me; dat gaan er niet veel zijn tot aan de winterstop.
Als er in de wintertransfer periode geen versterkingen komen, wat me overigens ook niet zou verbazen , dan wordt het een heel lang seizoen.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden