Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

01 sept 2018 11:33
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1381
Het aankoop eleid van MVV vind ik niet goed ,de creatieve spelers van vorig seizoen zijn opgeruimd en wat daar voor terug komt moeten

we afwachten Abubakar Kan een hele Ganse worden ,V/d Hurk is een K.K spits met weinig of geen groei mogelijk heden ,Gunst en Vermijl MVV waardig ,Koopmans ook , Zlatan wat moet je ermee .
Blijft over Ippel ,Nys en Schroyen . dan heb je 8 volwaardige MVV Juup voetballers lijkt mij wat weinig je moet er toch zeker om een seizoen mee te draaien een seizoen lang toch 14 a 15 zijn ...........
Discussie gesloten.
01 sept 2018 11:38 01 sept 2018 11:39 door Frank Salemans. Reden: Tikfout
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1382
Ik ben het helemaal met je eens Puime. MVV heeft op het middenveld geen echte aanvallend ingestelde middenvelder. Ippel, Nijs en Martina zijn nuttige stofzuigers op het middenveld, maar ik denk dat daar een of twee van volstaan. Wil je aanvallend en verrassend voetballen, dan heb je een spelverdeler type Brncic nodig, die kort achter de spits speelt en kwistig met steekballetjes en passes strooit. Die hebben we nu nog niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime
Discussie gesloten.
01 sept 2018 14:56
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1383
Emir Bijelic is althans een aanvallend ingestelde middenvelder.

Verder met Vermijl een goede zet achterin gedaan, kan zowel rechts als linksback.



Foto: blog 5 Paul.

Helaas zijn een paar transfers niet door gegaan, echter ook nu kunnen er nog contracten ontbonden worden bij clubs uit bijvoorbeeld de eredivisie. Jammer dat MVV nét niet genoeg financiële stootkracht heeft om die Fredsje Vriedag types nu te binden. Daarvoor zijn die 3-4 ton extra spelersbudget dus nodig.

Ben benieuwd of Ron nu klaar is, ik denk dat MVV nog 1 of 2 spelers wilt halen.

Boe is dat feeske?
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime
Discussie gesloten.
01 sept 2018 21:19 01 sept 2018 21:23 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1384
?

....
Discussie gesloten.
01 sept 2018 21:19
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1385

bokkesprongen schreef : Het aankoop eleid van MVV vind ik niet goed ,de creatieve spelers van vorig seizoen zijn opgeruimd en wat daar voor terug komt moeten

we afwachten Abubakar Kan een hele Ganse worden ,V/d Hurk is een K.K spits met weinig of geen groei mogelijk heden ,Gunst en Vermijl MVV waardig ,Koopmans ook , Zlatan wat moet je ermee .
Blijft over Ippel ,Nys en Schroyen . dan heb je 8 volwaardige MVV Juup voetballers lijkt mij wat weinig je moet er toch zeker om een seizoen mee te draaien een seizoen lang toch 14 a 15 zijn ...........


Waar denk jij dan aan ...aan spelers die voor ons onbetaalbaar zijn?
Ik vind de handelswijze van mvv prima.
Ga in bestuur zitten en zeg dan welke spelers we moeten halen met een salaris van 80 tot 100.ooo kwa salaris?

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Clermonts
Discussie gesloten.
02 sept 2018 08:15
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1386
Ik verwacht dat MVV nog wel 1 of 2 transfervrije spelers zal aantrekken komende dagen.
De Okita-zaak (die rond de € 400.000 heeft opgeleverd, uit zeer betrouwbare bron) en het aantrekken van Van den Hurk hebben prioriteit gehad, nu kan men zich richten op transfervrije spelers, want de selectie is te krap.
Maar laten we wel wezen als MVV de kansen tegen Oss en Go Aheaed Eagles had benut , had je gewoon 9 punten gehad. Ik weet het als, als.....
Maar met Koopmans, Vergunst, vd Hurk en Vermijl heb je m.i. goede ervaren volwaardige spelers aangetrokken, bovendien is inmiddels Emir Bijelic toegevoegd aan de selectie. Geef het een kans.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
02 sept 2018 08:58
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1387
Nu het 31 augustus is geweest mag je toch wel concluderen dat mvv nog niet klaar.
De vraag is dan ook of er vrijdag transfers zijn afgekets of dat mvv nog bezig is met spelers zonder club.
Dat er nog geld moet zijn lijkt me toch ook duidelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
02 sept 2018 09:23 02 sept 2018 09:25 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1388
Of met dingen, gewoon te laat. Goed dat MVV nú al kan gaan kijken voor spelers in 2019! Daarnaast heb ik toch wel vertrouwen in dit 11-tal voorlopig. We gaan het zien.
Discussie gesloten.
02 sept 2018 18:27
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1389
Als ik het zo bekijk, dan hebben wij een heel representatief elftal en reserves voor de 1e divisie. MVV, gefeliciteerd. Jullie hebben het toch weer voor mekaar. Een extra centrale verdediger zou ik nog gewenst hebben, maar, wat niet kan dat kan niet. En dan hebben wij ook nog een extra potje met geld van de verkoop van Okita. Al worden de bedragen op dit forum die we ontvangen hebben met de dag hoger. haha.
Kampioen zullen wij niet worden, maar de play-offs zijn zeker binnen bereik. Respect voor de technische staf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Bieske
Discussie gesloten.
03 sept 2018 13:44
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1390
Julian Büscher op proef. Aanvallende centrale middenvelder. Een Duitser van 25 jaar, kwam als jonge speler nauwelijks aan de bak in de derde Bundesliga en verhuisde naar Amerika, in één keer naar de MLS, Washington. Die stap bleek logischerwijs wat te hoog gegrepen, en hij verhuisde dan ook een jaar geleden naar Rochester, op het tweede Amerikaanse niveau. Daar speelde hij in een paar maanden tijd 12 wedstrijden en dat was blijkbaar genoeg voor de LA Galaxy om hem een contractje aan te bieden. Buiten een bekerwedstrijd kwam hij daar niet aan de bak, maar voor de reserves van LA Galaxy speelde hij de laatste maanden 21 wedstrijden op datzelfde tweede niveau als bij Rochester. Zijn contract loopt officieel over twee maanden af, geen idee of dat in onderling overleg al eerder ontbonden is of dat hij toestemming heeft van LA om alvast een nieuwe club te zoeken of zoiets.

Bovenstaande, mocht het nog niet duidelijk zijn, puur gebaseerd op internet, ik had nog nooit van deze jongen gehoord. Kan dus ook echt geen oordeel geven of hij voor on een topper is of waardeloos. Ik heb geen flauw idee hoe ik het tweede niveau van Amerika moet inschatten.

Positieve kant er van: er is blijkbaar nog geld en MVV zoekt blijkbaar nog actief naar spelers. Allebei best logisch/vanzelfsprekend, maar mooi om het min of meer bevestigd te zien.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
03 sept 2018 14:01
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1391
Contract is al ontbonden dus hij kan gewoon hier tekenen.
Cv is niet indrukwekkend en had er ook nog nooit van gehoord.Testen kan geen kwaad en mvv zal nog wel een aantal weken zoeken naar versterking.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques
Discussie gesloten.
03 sept 2018 14:50
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1392

Jacques schreef : Julian Büscher op proef. Aanvallende centrale middenvelder. Een Duitser van 25 jaar, kwam als jonge speler nauwelijks aan de bak in de derde Bundesliga en verhuisde naar Amerika, in één keer naar de MLS, Washington. Die stap bleek logischerwijs wat te hoog gegrepen, en hij verhuisde dan ook een jaar geleden naar Rochester, op het tweede Amerikaanse niveau. Daar speelde hij in een paar maanden tijd 12 wedstrijden en dat was blijkbaar genoeg voor de LA Galaxy om hem een contractje aan te bieden. Buiten een bekerwedstrijd kwam hij daar niet aan de bak, maar voor de reserves van LA Galaxy speelde hij de laatste maanden 21 wedstrijden op datzelfde tweede niveau als bij Rochester. Zijn contract loopt officieel over twee maanden af, geen idee of dat in onderling overleg al eerder ontbonden is of dat hij toestemming heeft van LA om alvast een nieuwe club te zoeken of zoiets.

Bovenstaande, mocht het nog niet duidelijk zijn, puur gebaseerd op internet, ik had nog nooit van deze jongen gehoord. Kan dus ook echt geen oordeel geven of hij voor on een topper is of waardeloos. Ik heb geen flauw idee hoe ik het tweede niveau van Amerika moet inschatten.

Positieve kant er van: er is blijkbaar nog geld en MVV zoekt blijkbaar nog actief naar spelers. Allebei best logisch/vanzelfsprekend, maar mooi om het min of meer bevestigd te zien.


Het is erg lang geleden dat ik deze jongen heb zien spelen. Dat was in de tijd dat hij in de jeugd van Bochum speelde (ik geloof rond 2010). Hardwerkende jongen, geen hoogvlieger. Kan er helaas niet veel meer over zeggen.
Buiten de genoemde informatie weet ik verder niet hoe het hem in de VS is vergaan. Testen kan nooit kwaad natuurlijk en wellicht dat het voor de breedte een prima aanvulling op de selectie is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard
Discussie gesloten.
03 sept 2018 15:16
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1393
Valt me op dat MVV zelf nog nergens melding maakt van de komst van Bijelic... (of heb ik iets gemist?)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
03 sept 2018 15:17
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1394

Groeten oet Bierum : Delfzijl
Discussie gesloten.
03 sept 2018 15:20
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1395
MVV heeft nog een versterking binnen. De Maastrichtenaren hebben de Bosnische Luxemburger Emir Bijelic (20) vastgelegd.
Hij was eerder deze zomer al op stage bij MVV. De technische stad vond hem wel MVV-waardig, maar de prioriteit voor nieuwe spelers lag destijds niet op het middenveld, maar in de aanval.

FC Metz
De verdedigende middenvelder doorliep de jeugdopleiding van FC Metz, afgelopen seizoen speelde hij bij FC Metz B.

staat in leugenneer maar hoelang niet

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.443 seconden