Ster_Drager wrote: ook na vandaag kunnen gewoon nog spelers worden aangetrokken houten Gerard
Verstuurd vanaf mijn Nokia3310 met Alditalk
"houtengerard71429 wrote: Dan ga je voor de kliekjes en de kletskes op amateurbasis.
houtengerard wrote: Dan ga je voor de kliekjes en de kletskes op amateurbasis. Spelers die meer dan een deukje hebben. De beloofde kwaliteitsimpuls blijft dan achterwegen, uitzonderingen daargelaten. Dan kun je je inderdaad gaan opmaken voor een slaapseizoen in het rechterrijtje. En ook daar gaat weer extra tijd en dus puntenverlies overheen bij die strategie. Hoe serieus moet ik mijn seizoenkaart dan nog nemen vraag ik me af? Ik kan me beter een halve seizoenkaart nemen volgend seizoen, mvv speelt met een handicap tot de wintermaanden.
Maosbrögk wrote:"houtengerard71429 wrote: Dan ga je voor de kliekjes en de kletskes op amateurbasis.
Nee hoor, volgens mij mag je transfervrije spelers gedurende het hele seizoen aantrekken en een volwaardig contract aanbieden. Overigens kunnen spelers na vandaag alsnog transfervrij worden door contractontbinding. M.a.w.: er is nog vanalles mogelijk en de vijver is nog groot genoeg. En het houdt zeker niet op na vanavond 00.00uur, vooral voor een club als Mvv niet.
Heel simpel... Mares en Lavallee spelen dan centraal. En Deom op het middenveld. En die gaat er dan vervolgens ook niet meer uit...jeoff wrote:houtengerard wrote: Dan ga je voor de kliekjes en de kletskes op amateurbasis. Spelers die meer dan een deukje hebben. De beloofde kwaliteitsimpuls blijft dan achterwegen, uitzonderingen daargelaten. Dan kun je je inderdaad gaan opmaken voor een slaapseizoen in het rechterrijtje. En ook daar gaat weer extra tijd en dus puntenverlies overheen bij die strategie. Hoe serieus moet ik mijn seizoenkaart dan nog nemen vraag ik me af? Ik kan me beter een halve seizoenkaart nemen volgend seizoen, mvv speelt met een handicap tot de wintermaanden.
Eens.. Kijk bijv. naar de volgende uitwedstrijd, tegen Almere mis je al beide broers Martina.. hoe gaat MVV dat opvangen?
Jim Cemint wrote:
Heel simpel... Mares en Lavallee spelen dan centraal. En Deom op het middenveld. En die gaat er dan vervolgens ook niet meer uit...