Transfergeruchten seizoen 2017-2018

11 mei 2018 16:29
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1831

Roei baank schreef : Encore een opmerking Houten B) Ik vind het zeer triest dat personen zoals nu Ciranni met zo weinig respect worden bejegend door velen. Iemand die zich voor 100% heeft ingezet voor de club en die nu een volgende stap wil maken in zijn carrière. Zeer verklaarbaar ondanks meerdere pogingen om hem voor MVV te behouden. Soit.
Het zou sjiek zijn als #VeerzienMVV ook zou betekenen #Veerhubberespect voor iedereen die dit verdient. Gamins, respect is iets is wat je geeft, niet iets wat je krijgt. Alessandro grazie mille.


Ik had mijn woordkeuze wat zorgvuldiger moeten uitzoeken. Wat ik eigenlijk bedoelde; ik ben er niet heel rouwig om dat hij naar Fortuna gaat. Dit seizoen vond ik matig, vorig seizoen een stuk beter. Ik gun het hem igg van harte. Toch een stapje hogerop.
Discussie gesloten.
11 mei 2018 16:36
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1832
Zoals ik al eerder in dit topic aangaf, ligt het grootste probleem van MVV bij de verdediging. We krijgen veel te veel doelpunten tegen, vooral uit standaardsituaties.

Ik vind het geen drama wanneer onze hele verdediging vernieuwd wordt. Daar maakt Ciranni dus ook onderdeel van uit.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
11 mei 2018 17:02
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1833
Zoals het altijd gaat: als hij bijtekent , is het een geweldige zet en een sterkhouder van het team. Wordt hij verkocht, is het dramatisch handelen en kan hij er opeens maar bar weinig van.

Toen Schrooijen overkwam, waren de rollen omgedraaid. Zij mogen één jaar beter zijn dan ons, so be it. Lig ik niet wakker van.

Succes bij Fortuna, Cira!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
11 mei 2018 20:27
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1834
Omdat het seizoen 2017/2018 er voor ons op zit, sluit ik dit onderwerp.
Alle berichten, geruchten, frustraties en tips kunnen we kwijt in het nieuwe onderwerp transfergeruchten seizoen 2018/2019.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.285 seconden