Transfergeruchten seizoen 2017-2018

31 jan 2018 20:06
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1696

Ster_Drager schreef : spelers huren kan het hele jaar door dus transferperiode staat daar buiten


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


Klopt niet, na vandaag kun je ook niks meer huren.
Alleen in Engeland kan dat meen ik.

Morgen kun je alleen maar spelers zonder club contracteren
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Hill28
Discussie gesloten.
31 jan 2018 20:13
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1697
Contract Brian Smeets ontbonden in Leeuwarden..... nu is hij vrij om te gaan waar hij wil, heeft dan bovendien geen transferdeadline ;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
31 jan 2018 20:14
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1698
net ff nagekeken je hebt volkomen gelijk

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Discussie gesloten.
31 jan 2018 20:18
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1699
terugkerende oud speler lijkt dus bryan smeets te gaan worden... voor mij is hij gewoon welkom is een prima speler. ik dacht misschien tom daemen ook een oud mvv speler tevens zonder club


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
31 jan 2018 20:27 31 jan 2018 20:28 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1700
Dat kunnen er meer zijn, ook 2 spitsen Nkoyi en Palacios zitten zonder club en die laatste wil terug naar Nederland.
Overigens denk ik dat mvv gewoon klaar is. Ik denk dat ze maar eens intern alles op orde moeten krijgen, want als de spelers en technische staf niet meer voor elkaar willen gaan vechten, hoeven we geen resultaten meer te verwachten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor
Discussie gesloten.
31 jan 2018 21:49
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1701

Boe is dat feeske? schreef : Charmeur ben jij een mof? Werkelijk nog geen enkele leuke bijdrage geleverd zoere appel.


als ik een mof geweest was, dan had mijn opa zaliger me nog de nek omgedraaid. En dan had ik ook die club uit Aachen Nord de hemel ingeprezen ook al gaat het zo slecht. Omdat ik kritische punten aanhaal ben ik maar een mof. Ik denk eerder een realist. Sommigen denken hier binnen de kortste keren nog net niet Messi aan te trekken. Een goede sterke club begint bij een goed sterk fundament. En ik weet dat het fundament op dit moment haarscheurtjes begint te krijgen. Die moet je zo snel mogelijk benoemen en repareren, anders worden de resultaten ook niet beter. En als je dan een positief punt wil hebben. Wij, de supporters zijn altijd zeikerds geweest, maar ondertussen zijn we nog wel een van de trouwste supporters van Nederland. Ook als ik een zoere appel ben.
Discussie gesloten.
31 jan 2018 23:30
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1702
Ik had stiekem gehoopt op nog een versterking..... Jammer, met dit spelersmateriaal in combinatie met deze staf gaan we de play off’s niet halen. Noem me pessimist, normaliter ben ik een optimist. Hopelijk ben ik geen realist..... Ik hoop van harte dat ik ongelijk heb!
Discussie gesloten.
01 feb 2018 06:51
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1703
De belangrijkste versterking zal Ippel zijn, de enige die nu nog steeds in de lappenmand ligt. Toen we na vier wedstrijden tien punten hadden, voorspelde niemand dat we de play-offs mis zouden lopen. Natuurlijk gaat het dramatisch de laatste weken en biedt het spel weinig reden voor optimisme

Echter zijn we wanneer Ippel terug is, achter de komma sterker dan in het begin van het seizoen. Met Nwakali hebben we een topper erbij en Mares en Moustafa maken ons in de breedte sterker.

De Graafschap haalt Tissoudali deze week; die zou ik maar wat graag hier hebben gezien. Bij Go Ahead Eagles is het contract met Rexhepi ontbonden; moet bekennen dat ik hem weinig heb zien spelen maar toch 84 wedstrijden op het hoogste niveau in Finland gespeeld en zelfs interlands afgewerkt voor Finland en Kosovo.
Zo'n jongen zal weinig tot niets kosten, dus we zouden een gokje kunnen wagen. Mmaae is in de zomer weer weg, Pereira waarschijnlijk ook en de Martina's zijn ook geen klasbakken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
01 feb 2018 07:57 01 feb 2018 08:05 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1704
Ippel is ook vol ingezet door Elsen toen hij niet 100% was. Als je kijkt hoe Van Persie gebracht wordt (ok dat is het andere uiterste, en nee die luxe hebben we hier niet) maar half geblesseerde spelers/spelers die net terugkomen 90 minuten laten maken getuigt niet echt van beleid dat blessures voorkomt.

Ik verwacht stiekem Smeets nog en heet die jongen van harte welkom. Tenminste n sjeng. En ja..ik zou het ook kut vinden als ik als Maastrichtenaar in de Geusselt uitgefloten zou worden. Dat hij daarmee zat spreekt alleen maar voor hem. Hoe hij ermee omging was dan weer niet heel slim te noemen.

Gek genoeg zal Smeets als hij bij MVV komt wel voor de breedte zijn op dit moment met Nwakali in de selectie..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
01 feb 2018 08:53
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1705

Hill28 schreef : Ippel is ook vol ingezet door Elsen toen hij niet 100% was. Als je kijkt hoe Van Persie gebracht wordt (ok dat is het andere uiterste, en nee die luxe hebben we hier niet) maar half geblesseerde spelers/spelers die net terugkomen 90 minuten laten maken getuigt niet echt van beleid dat blessures voorkomt.

Ik verwacht stiekem Smeets nog en heet die jongen van harte welkom. Tenminste n sjeng. En ja..ik zou het ook kut vinden als ik als Maastrichtenaar in de Geusselt uitgefloten zou worden. Dat hij daarmee zat spreekt alleen maar voor hem. Hoe hij ermee omging was dan weer niet heel slim te noemen.

Gek genoeg zal Smeets als hij bij MVV komt wel voor de breedte zijn op dit moment met Nwakali in de selectie..


Helemaal mee eens. Smeets heeft mischien uitspraken gedaan waar we ons niet in kunnen vinden, maar ook wij als publiek hebben hem aan de schandpaal genageld. Smeets lijkt me met zijn inzet en vechtersmentaliteit zeker een goede versterking.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Schapendonk, Jacques, Tuor, Hill28
Discussie gesloten.
01 feb 2018 09:14
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1706
Breek me de bek niet open... een paar rijen achter me zat iemand die alles aan Smeets verweet. Dat was grappig en irritant tegelijkertijd. "Kutpass Smeets!" waarna hij er op gewezen werd dat toch echt pakweg Van Hyfte of Peeters de pass gaf. En dan "ach ja Smeets had die bal ook verkeerd gegeven!". Dat is een keer grappig, een tweede keer ook nog wel, maar daarna wordt het storend. En zodra Smeets een keer echt een foutje maakte was het "zie je wel".

Smeets kon niets meer goed doen. Nou Bryan, ik ben je sowieso eeuwig dankbaar voor de winnende tegen Roda. En met vorig seizoen 9 assists bij een zwalkend De Graafschap zie ik je qua statistieken ook graag komen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
01 feb 2018 10:10
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1707
Een fitte smeets zou gewoon basis speler zijn bij mvv. Nu op de positie van Mares en als Ippel fit is , zet je Smeets op Nwakali zijn positie. Nwakali zet je dan op links ipv Schroijen en geef je een vrije rol

Smeets heeft domme uitspraken gedaan maar ook in zn tijd werd hij niet altijd fair behandeld door het mvv publiek.

Het is geen Scheurs, van Hyfte of Rutjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques, Ivinho
Discussie gesloten.
01 feb 2018 10:33
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1708
Ik zou ook blij zijn met Smeets. Een echte Sjeng, ondanks dat hij met een harde G begon te praten. Ik denk ook niet dat dit een sneer was richting Maastricht of omdat hij zijn komaf wilde verloochenen. Hij voetbalde bij de Graafschap, dacht wellicht dat alles boven zuid-Limburg kaaskoppen waren en wilde zich beter verstaanbaar maken. Nou Brian, het is je al lang vergeven, of je nu wel of niet naar MVV komt. Maar stel dat hij komt. Met Brian Smeets koop je doelpunten in. Iets wat Nwakali minder beheerst. En laat dat nu juist dat zijn wat MVV nodig heeft op dit moment.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
01 feb 2018 11:18
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1709
Het is ook vrij normaal dat wanneer iemand naar een andere regio verhuist onbewust ook anders gaat spreken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor
Discussie gesloten.
01 feb 2018 11:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1710

Gohf schreef : Het is ook vrij normaal dat wanneer iemand naar een andere regio verhuist onbewust ook anders gaat spreken.



Betse Gohf, het is je waarschijnlijk nog niet eerder opgevallen, het is ook maar iets onopvallends dat nauwelijks op de voorgrond treedt; maar Maastrichtenaren zijn soms, af en toe, een klein beetje, ietsiepietsie, chauvinistisch. Dat iets buiten de stadsmuren doodnormaal is, is voor ons geen reden om het als een gegeven te accepteren. Ik neem het Smeets kwalijk dat hij dat interview aan de NOS niet in het Mestreechs deed. Uit protest typ ik sindsdien enkel nog in het Nederlands.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden