Transfergeruchten seizoen 2017-2018

08 mei 2018 10:56
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1801
Zouden we Verrips niet nog een jaartje kunnen huren, mits Sparta in de Eredivisie blijft? Komt nog tekort voor de Eredivisie en bovendien heeft Sparta op het moment al vier keepers onder contract. Vind hem een stuk beter dan in het begin van het seizoen en straalt absolute rust uit bij hoge ballen. Zie op het moment liever Verrips in de goal dan Geens die een jaar niet heeft gespeeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80
Discussie gesloten.
08 mei 2018 11:27 08 mei 2018 11:29 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1802
Maar Geens is transfervrij en MVV zou hem dus voor, bijvoorbeeld, drie jaar vast kunnen leggen. Na twee jaar goed ontwikkeld te hebben doorverkopen voor een mooi bedrag.

Ik zou met één van beiden (of allebei for that matter :P ) tevreden zijn. Aangezien Geens transfervrij is, niet gespeeld heeft afgelopen seizoen en zelf meermaals heeft laten weten dat zijn hart bij MVV ligt, zou dat in theorie snel geregeld kunnen worden zodat hij er bij aanvang trainingen meteen bij is. Verrips zal bij Sparta aan de voorbereiding willen beginnen. Sparta heeft momenteel weliswaar vier keepers onder contract (incl Verrips) maar twee daarvan vertrekken na dit seizoen. Als Verrips komt, zal dat dus pas later zijn.

Larsbak, ik vind bij MVV dat iedere keeper na Castro matig aan het seizoen begon en zich al snel ontwikkelde. Gold voor Coppens, Geens en nu ook Verrips. Zou wat dat betreft wel eens fijn zijn om een keeper te hebben waarvan je weet dat hij er langer dan één seizoen is.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902, Larsbak
Discussie gesloten.
09 mei 2018 11:23
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1803
Ik vind zowel Geens als Verrips prima keepers voor MVV. Er zit nog genoeg potentieel in beiden. Geens zal niet helemaal hebben stilgezeten afgelopen seizoen, dus met het nodige wedstrijdritme staat hij er weer. En als Verrips ook nog eens gaat heersen in de 5 meter wordt hij ook steeds completer. Dus als we een van deze twee kunnen vastleggen voor meerdere jaren, doen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
09 mei 2018 11:44 09 mei 2018 11:48 door Gohf.
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1804

pinobel schreef :

Charmeur schreef : Dat ze Lieder dan ook overnemen. Een goed scorende spits....

Laatste vermeldde er eentje op de site van Fortuna dat die in de belangstelling van fortuna stond voor het nieuwe seizoen...... Wat er van waar is?


Was in de winterstop al zo goed als rond met Fortuna alleen blokkeerde Oliseh die deal. Interesse is er nog steeds maar eerlijk gezegd denk ik dat er betere clubs in de Eredivisie zijn waarvoor ie kan kiezen. Die blijft nooit nog een jaar in de JL spelen.

Edit: Niet in de gaten dat het bericht van maart was :D
Discussie gesloten.
10 mei 2018 18:23
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1805
Ciranni staat in de belangstelling van Fortuna en nog een paar clubs uit NL en Belgie.
Discussie gesloten.
10 mei 2018 18:37
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1806

Gohf schreef : Ciranni staat in de belangstelling van Fortuna en nog een paar clubs uit NL en Belgie.


Ik snap hier geen klote van MVV en Fortuna ligt al bij veel mensen moeilijk waarom moet Ciranni nu op het lijstje staan van Fortuna ,zoon wonder voetballer is het nu ook weer niet ,maar toch moet Fortuna hem hebben ........om te spugen .........................
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
10 mei 2018 19:02
UsMvvKe01
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1807
Fortuna wilt hem hebben om hem op de bank te zetten let maar op
nou dan bleef ik toch hier bij us MVV daar speelt hij elke week.
Discussie gesloten.
10 mei 2018 19:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1808
Ik denk persoonlijk dat Ciranni bij een team dat tegen degradatie vecht niet tot zijn recht komt. Zijn sterke wedstrijden waren toch altijd wedstrijden waarin wij sowieso domineerden. Maar goed voor hetzelfde geld heeft Fortuna een seizoen zoals VVV dit jaar had en dan past hij daar prima.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
10 mei 2018 19:12
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1809
Je ziet dat Fortuna geen haar beter is als Aken-Noord. Matennaaierij van de bovenste plank. Ik hoop dat wanneer de rollen weer zijn omgedraaid, MVV zich van dit soort praktijken onthoudt. Er is vind ik een verschil tussen het oppikken van spelers die op het tweede plan zijn geraakt en het inpikken van sterkhouders van je directe concurrent. Ik hoop van ganse harte dat de FIOD invalt daar in Shittard en die - ongetwijfeld goed weggewerkte - zwartgeldenvelopjes één voor één boven tafel haalt. En mocht dát niet gebeuren, dan zien we ze volgend jaar wel in de playoffs. Om te kotsen die 'club'.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
10 mei 2018 19:21
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1810
Deze actie was te verwachten. Ciranni wil hogerop en kan dat bij Fortuna (in ieder geval voor een jaar). Daar gaat hij ongetwijfeld ook meer verdienen en hij kan blijven wonen waar hij woont, waardoor er nauwelijks sprake is van aanpassen. Zou me niets verbazen als Roda zich ook nog gaat melden. Ik weet niet hoe dik zij in de rechtsbacks zitten. Helaas de wetten van het profvoetbal.
Discussie gesloten.
10 mei 2018 19:24
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1811
Valt er voor ons ook nog wat positiefs te vertellen? Behalve dat 9 van de tien bankzittets blijven?
Van af het moment dat vorig seizoen de voorzitter uitsprak nu door te willen pakken te willen promoveren gaat het net slechter dan de laatste jaren geweest is. Tijd voor goed nieuws.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
10 mei 2018 19:31
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1812
Grow up...die reacties hier en op Facebook bij trepke B weer.

Einde contract, dus mag hij overal naar toe. Het zijn broodvoetballers. Dan moet mvv haar zaakjes maar beter voor elkaar hebben en zelf iets verzinnen op het feit dat bijna alle spelers gratis weglopen (o. a. kuipers/perreira/peeters/ciranni).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Puime
Discussie gesloten.
10 mei 2018 19:38
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1813
Het is toch niets nieuws dat Fortuna en MVV elkaars afdankertjes willen. Dit gaat al jaren zo op en neer, bij gebrek aan scouting en verhuismiddelen, dan maar even in de vijver van de buren kijken en daar het papierwerk overnemen. Recent nog de wissels: Schroijen, Ospitalieri en Mares, en daarvoor Rajcomar, Schreurs, Geenen, Taiwo, Daemen, Linssen, Gommans, Lanckohr, Meijer, etc. Zo gaat het al jaren. Ik vraag me alleen af waarom Ciranni genoegen gaat nemen met de bank daar, Essers is een klasse beter dan hem, die gaat de concurrentiestrijd daar nooit winnen.

Niet dat ik weer terug wil vallen op oude namen, maar als vervanging zou ik toch weer eens naar Stankov gaan kijken. Speelt al twee seizoen niet onverdienstelijk. En kan tenminste wel goede voorzetten op maat afleveren als hij aanvalt. Ciranni heeft hem nooit overtroffen in zijn verdedigende taken als ik eerlijk ben. Het contact is er ieder jaar, hopelijk komt daar nu eens een contract uit.. (Sorry Bok, ik weet dat je heel gecharmeerd van hem bent) ;)
Discussie gesloten.
10 mei 2018 19:50
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1814
Tja spelers komen en gaan. Niks aan te doen. En liever naar Fortuna als naar Roda. Naar roda doe je niet klaar. Het gaat er mij wel om dat we ook eens zoet willen ipv zuur. Want veel te genieten valt er niet voor ons dit jaar.
Discussie gesloten.
10 mei 2018 19:55
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1815
Is het de schuld van Fortuna dat schijnbaar 1 van de betere spelers van MVV een aflopend contract heeft en kan vertrekken?

In het verleden zijn er zat spelers van Fortuna naar MVV gegaan...Schroyen en Linssen bijv...
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden