Transfergeruchten seizoen 2017-2018

07 mei 2018 12:04
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1786

mvv supporter schreef : Normaal denk ik niet dat een frisse wind door het team goed is, echter nu denk ik dat het wel eens tijd word.
Dat geld ook voor de trainers positie.........


Het is ook nooit goed: nu willen we opeens een frisse wind. De jaren dat we aan het eind van het seizoen 4 man op de loonlijst hadden staan, werd geroepen dat we hierdoor niet met een vaste kern kunnen werken. Nu hebben we 11 man onder contract staan, moet er opeens een frisse wind door de selectie en trainersstaf. Je weet natuurlijk dat de trainersstaf ook nog geen twee jaar op rij met bijna dezelfde selectie heeft kunnen werken en hierdoor meer uit de selectie gehaald kan worden?

Ironisch dat je het woord wind gebruikt, want bij jou pas ook hoe de wind waait, waait mijn jasje.

Laten we eens beginnen met één goede , maar dan ook goede spits te halen. Je kunt er nu wel weer twee gaan halen, maar je hebt al twee halve spitsen achter de hand mocht Yildirim blijven.

Het middenveld staat met Koolhof op 10 (die gaat nu presteren, let maar op), Nys Ippel erachter en Schrooijen en Okita aan de zijkanten. Dan heb je Mares en Martina nog achter de hand en wellicht dat Loshaj of Houben nog gaan bijtekenen. Graag dus nog een nummer 10 erbij en een speler die aan beide kanten uit de voeten kan.

Achterhoeden is het zorgenkindje van de staf. Janssens gaat weg, Pereira heeft aangegeven niet bij te tekenen, Mmaae gaat terug naar Luik en Ciranni wilt eigenlijk ook wel hogerop. Daarnaast gaat Verrips terug naar Sparta en zal Smylek vertrekken.

Genoeg werk aan de winkel, maar minder dan voorgaande jaren.

Maar laten we allemaal roepen voor een nieuwe wind door alles en iedereen, zodat we net als andere jaren weer op NUL kunnen beginnen i.p.v. een jaar op VIJF beginnen.

Dit bericht werd mede mogelijk gemaakt door Azijn. U weet wel, waar menig supporter een flinke liter van op heeft.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, jovkle
Discussie gesloten.
07 mei 2018 13:21
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1787
Ach dat soort dingen hoor je ieder jaar. Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar ik weet dat er vorig jaar mensen jaloers waren op een Brabantse club. Ik meen Helmond, die hadden halverwege juli de selectie al compleet. Er werd zelfs iets gepost van “liever wat minder goede spelers maar wel op tijd de selectie bij elkaar”.

Welke Brabantse club het ook was, Den Bosch, Eindhoven, Oss, Helmond Sport en RKC hebben allemaal de play-offs niet gehaald. Als het echt Helmond was: die zijn voorlaatste geworden en wisten enkel Jong Utrecht onder zich te houden. Nee, dat heeft ze heel wat opgeleverd, dat ze de selectie zo vroeg bij elkaar hebben. Maar je kunt het uittekenen dat ook dit jaar weer mensen gaan roepen dat club X of Y het beter voor elkaar heeft want die hebben de selectie in juli al rond.

MVV heeft een teleurstellend seizoen gehad, vind ik ook. Ook al is het wellicht een seizoen dat met ons budget normaal of zelfs goed is, je hoopt toch op meer. Dus kan MVV het hoe dan ook niet goed doen voor sommigen. Iedere keuze is per definitie verkeerd. Spelers worden te lang vastgelegd of juist niet, de selectie is te laat compleet en het is tegelijkertijd zonde dat sommige spelers nu al vastliggen.

We weten toch eigenlijk allemaal wel wat er gaat gebeuren? MVV haalt een paar basisplaatswaardige spelers in mei-juni-juli maar zeker twee basisspelers komen pas in augustus aansluiten. Okita zal ook wel de hele zomer spelletje blijven van gaat hij wel of gaat hij niet.

Uit de categorie wilde geruchten: Elsen zou zelf intern aangegeven hebben volgend seizoen geen trainer meer te willen zijn. MVV is in gesprek met eventuele opvolgers. Vernomen van iemand zonder functie bij MVV die niet wilde vertellen hoe hij dit zou weten. Ik geloof het zelf niet zo, maar misschien dat iemand anders hier iets vergelijkbaars opgepikt heeft.

Vergis je trouwens ook niet. Als er een hele goede nieuwe trainer komt die de beschikking heeft over een hele goede selectie, dan vind ik het prima. Maar als er een nieuwe trainer komt en dat scheelt een ton in het spelersbudget omdat dat geld naar de trainer moet… Voor je het weet heb je Jan van Deinsen-achtige taferelen. Een matige trainer en een matige selectie. In dat geval: laat aub Ron aan het roer blijven.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, jovkle
Discussie gesloten.
07 mei 2018 13:24
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1788
Ron heeft gewoon slecht ïngekocht" op Okita na natuurlijk!!! Dan is het niks en wordt het niks. Laten we dit jaar eens beginnen met een leuke aanvallende voorhoede naar de Geusselt te halen. Steeds die focus op een achterhoede. Gasten ik word zo moe van modaal MVV. Nogmaals zonder een leuke investeerder blijft het modaal. Wat een wanprestatie dit seizoen en deelname aan de play offs gezien de stand, pfffffffffffffffff, niet verdiend!!! Ben ziek van ieder jaar niks. De hoofdstad van Maastricht en niks.
Discussie gesloten.
07 mei 2018 13:26
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1789

RedWhiteArmy schreef : Ron heeft gewoon slecht ïngekocht" op Okita na natuurlijk!!! Dan is het niks en wordt het niks. Laten we dit jaar eens beginnen met een leuke aanvallende voorhoede naar de Geusselt te halen. Steeds die focus op een achterhoede. Gasten ik word zo moe van modaal MVV. Nogmaals zonder een leuke investeerder blijft het modaal. Wat een wanprestatie dit seizoen en deelname aan de play offs gezien de stand, pfffffffffffffffff, niet verdiend!!! Ben ziek van ieder jaar niks. De hoofdstad van Maastricht en niks.


Daarbij is Okita ook nog via een tip in beeld gekomen en niet door Elsen zelf....
Discussie gesloten.
07 mei 2018 13:34
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1790

RedWhiteArmy schreef : Ron heeft gewoon slecht ïngekocht" op Okita na natuurlijk!!! Dan is het niks en wordt het niks. Laten we dit jaar eens beginnen met een leuke aanvallende voorhoede naar de Geusselt te halen. Steeds die focus op een achterhoede. Gasten ik word zo moe van modaal MVV. Nogmaals zonder een leuke investeerder blijft het modaal. Wat een wanprestatie dit seizoen en deelname aan de play offs gezien de stand, pfffffffffffffffff, niet verdiend!!! Ben ziek van ieder jaar niks. De hoofdstad van Maastricht en niks.


Ik neem het mezelf kwalijk dat ik überhaupt op deze reactie ga reageren, maar jij hebt dus echt 0 verstand van de zaken.

Ron krijgt een budget. Je weet wel, zoiets als jij wellicht zakgeld krijgt. Van dit budget / zakgeld moet Ron of jij je spulletjes kopen. Voor Ron zijn dit spelers, voor jou wellicht snoepjes.

Als je van dit budget al 6,- kwijt bent, 60% dus voor de snelle rekenaar als je de €10,- van jou gelijk stelt aan het spelersbudget van MVV, kun je nog maar van die andere 40% inkopen.

Als je hieraan wensen koppelt, voor jou kauwgom of snoepjes en voor Ron een spits , middenvelder of doelman, zul je per wens een budget moeten bepalen. Als je dan geen speler vindt binnen dit budget wat voor jou in de categorie topper valt, wordt het roeien met de riemen die je hebt. Je had liever Coca Cola, maar krijgt nu Pepsi of het huismerk.

Een speler moet ook in de begroting pakken. Wellicht ga je roepen HAAL LIEDER! Dat kan, is zeker het budget voor. Alleen kijk dan ook ff naar de lege plaatsen in het elftal.

Maar maak je vooral druk om waar jij je druk om wilt maken en wijs lekker met het vingertje naar iedereen hoe het beter moet ;)

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, Lassie80, jovkle, M-MVV
Discussie gesloten.
07 mei 2018 13:37
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1791

Lijnsje@tappunt schreef :

RedWhiteArmy schreef : Ron heeft gewoon slecht ïngekocht" op Okita na natuurlijk!!! Dan is het niks en wordt het niks. Laten we dit jaar eens beginnen met een leuke aanvallende voorhoede naar de Geusselt te halen. Steeds die focus op een achterhoede. Gasten ik word zo moe van modaal MVV. Nogmaals zonder een leuke investeerder blijft het modaal. Wat een wanprestatie dit seizoen en deelname aan de play offs gezien de stand, pfffffffffffffffff, niet verdiend!!! Ben ziek van ieder jaar niks. De hoofdstad van Maastricht en niks.


Ik neem het mezelf kwalijk dat ik überhaupt op deze reactie ga reageren, maar jij hebt dus echt 0 verstand van de zaken.

Ron krijgt een budget. Je weet wel, zoiets als jij wellicht zakgeld krijgt. Van dit budget / zakgeld moet Ron of jij je spulletjes kopen. Voor Ron zijn dit spelers, voor jou wellicht snoepjes.

Als je van dit budget al 6,- kwijt bent, 60% dus voor de snelle rekenaar als je de €10,- van jou gelijk stelt aan het spelersbudget van MVV, kun je nog maar van die andere 40% inkopen.

Als je hieraan wensen koppelt, voor jou kauwgom of snoepjes en voor Ron een spits , middenvelder of doelman, zul je per wens een budget moeten bepalen. Als je dan geen speler vindt binnen dit budget wat voor jou in de categorie topper valt, wordt het roeien met de riemen die je hebt. Je had liever Coca Cola, maar krijgt nu Pepsi of het huismerk.

Een speler moet ook in de begroting pakken. Wellicht ga je roepen HAAL LIEDER! Dat kan, is zeker het budget voor. Alleen kijk dan ook ff naar de lege plaatsen in het elftal.

Maar maak je vooral druk om waar jij je druk om wilt maken en wijs lekker met het vingertje naar iedereen hoe het beter moet ;)


Ik denk persoonlijk dat je zonder goede en betrouwbare investeerder ook achter de feiten aan blijft lopen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
07 mei 2018 13:40
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1792

Charmeur schreef :

Lijnsje@tappunt schreef :

RedWhiteArmy schreef : Ron heeft gewoon slecht ïngekocht" op Okita na natuurlijk!!! Dan is het niks en wordt het niks. Laten we dit jaar eens beginnen met een leuke aanvallende voorhoede naar de Geusselt te halen. Steeds die focus op een achterhoede. Gasten ik word zo moe van modaal MVV. Nogmaals zonder een leuke investeerder blijft het modaal. Wat een wanprestatie dit seizoen en deelname aan de play offs gezien de stand, pfffffffffffffffff, niet verdiend!!! Ben ziek van ieder jaar niks. De hoofdstad van Maastricht en niks.


Ik neem het mezelf kwalijk dat ik überhaupt op deze reactie ga reageren, maar jij hebt dus echt 0 verstand van de zaken.

Ron krijgt een budget. Je weet wel, zoiets als jij wellicht zakgeld krijgt. Van dit budget / zakgeld moet Ron of jij je spulletjes kopen. Voor Ron zijn dit spelers, voor jou wellicht snoepjes.

Als je van dit budget al 6,- kwijt bent, 60% dus voor de snelle rekenaar als je de €10,- van jou gelijk stelt aan het spelersbudget van MVV, kun je nog maar van die andere 40% inkopen.

Als je hieraan wensen koppelt, voor jou kauwgom of snoepjes en voor Ron een spits , middenvelder of doelman, zul je per wens een budget moeten bepalen. Als je dan geen speler vindt binnen dit budget wat voor jou in de categorie topper valt, wordt het roeien met de riemen die je hebt. Je had liever Coca Cola, maar krijgt nu Pepsi of het huismerk.

Een speler moet ook in de begroting pakken. Wellicht ga je roepen HAAL LIEDER! Dat kan, is zeker het budget voor. Alleen kijk dan ook ff naar de lege plaatsen in het elftal.

Maar maak je vooral druk om waar jij je druk om wilt maken en wijs lekker met het vingertje naar iedereen hoe het beter moet ;)


Ik denk persoonlijk dat je zonder goede en betrouwbare investeerder ook achter de feiten aan blijft lopen....


Tuurlijk, dat zie je mij ook niet schrijven. Maar om dan richting enkel de trainer te wijzen dat hij slecht heeft ingekocht is voor mij wat kort door de bocht.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
07 mei 2018 14:07
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1793
Bovendien is Elsen afhankelijk van de grillen van de spelers. Wanneer een speler zich sportief of financieel kan verbeteren, kan MVV hem niets bieden om alsnog te blijven. Okita blijft echt niet nog een jaar bij ons in de Juup spelen wanneer hij elders op het hoogste niveau kan spelen en/of elders twee keer zoveel kan verdienen.

Ik voorspel nu alvast de volgende reacties:

Wanneer Okita in augustus weggaat en MVV dan op het laatste moment nog op zoek moet naar een vervanger, gaan leden het MVV kwalijk nemen dat hier niet op is geanticipeerd en er nog geen vervanger klaarstaat.
Wanneer er in een vroeg stadium een vervanger wordt aangetrokken en Okita blijft onverhoopt toch, wordt MVV verweten dat de verkeerde prioriteiten zijn gesteld en er in van dat geld een verdediger had moeten worden gekocht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902, Zoewiezoe
Discussie gesloten.
07 mei 2018 15:23
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 102
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1794
Misschien een rare opmerking van mij, maar kunnen wij als supporters niet iets voor MVV betekenen? Hoe meer supporters rondkijken voor MVV, hoe meer mensen natuurlijk dingen zien. Er zijn genoeg MVV supporters die naar andere (amateur) wedstrijden gaan of in Belgïe/Duitsland of waar dan ook dingen zien.

Natuurlijk is de kans niet altijd even groot, maar als we met z'n allen bijvoorbeeld 20-30 goede spelers zien, kan er altijd wel 3-5 spelers bij zitten die kunnen/willen komen en nuttig zijn? Niet geschoten is altijd mis...

Voor hetzelfde geldt loopt er een Okita bij...En we hebben allemaal een mobieltje tegenwoordig dus goede acties kunnen altijd gefilmd worden.

Ik snap dat niet iedere supporter tijd heeft om te scouten, ik heb het vooral over mensen die sowieso al wedstrijden bezoeken, zoals ik al zei. Met z'n allen zien we meer dan alleen de mensen die bij MVV rondlopen.
Discussie gesloten.
07 mei 2018 18:04
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1795

MVV_Mestreech schreef : Misschien een rare opmerking van mij, maar kunnen wij als supporters niet iets voor MVV betekenen? Hoe meer supporters rondkijken voor MVV, hoe meer mensen natuurlijk dingen zien. Er zijn genoeg MVV supporters die naar andere (amateur) wedstrijden gaan of in Belgïe/Duitsland of waar dan ook dingen zien.

Natuurlijk is de kans niet altijd even groot, maar als we met z'n allen bijvoorbeeld 20-30 goede spelers zien, kan er altijd wel 3-5 spelers bij zitten die kunnen/willen komen en nuttig zijn? Niet geschoten is altijd mis...

Voor hetzelfde geldt loopt er een Okita bij...En we hebben allemaal een mobieltje tegenwoordig dus goede acties kunnen altijd gefilmd worden.

Ik snap dat niet iedere supporter tijd heeft om te scouten, ik heb het vooral over mensen die sowieso al wedstrijden bezoeken, zoals ik al zei. Met z'n allen zien we meer dan alleen de mensen die bij MVV rondlopen.


Mijn god, we zijn een professionele voetbalclub! Supporters die filmpjes doorsturen.... niet persoonlijk naar jou hoor maar kom op heij. We zijn gewoon een veredeld amateurclubje met een marginaal topsport beleid. En daar kijk ik Iedereen op aan. Van de technische staf tot de directeur. Prutsers.
Discussie gesloten.
07 mei 2018 23:12
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1796

RedWhiteArmy schreef : Ron heeft gewoon slecht ïngekocht" op Okita na natuurlijk!!! Dan is het niks en wordt het niks. Laten we dit jaar eens beginnen met een leuke aanvallende voorhoede naar de Geusselt te halen. Steeds die focus op een achterhoede.


En terecht dat er eerst naar de achterhoede gekeken moet worden. De aanvallers moet je afrekenen op het aantal doelpunten, dat is dit seizoen sinds 2011/2012 niet meer zo hoog geweest.

Echter het hoge aantal tegendoelpunten is dit seizoen ook heel hoog, dus het probleem ligt duidelijk bij de verdediging.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
08 mei 2018 01:00
UsMvvKe01
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1797
Hoe zit dat met Bo Geens kump dee noe teruk doar huur ste oach niks mie vaan

het geit euch good .
groetjes us Mvv ke
Discussie gesloten.
08 mei 2018 10:02
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1798
Moeten we Geens wel terug willen? Heeft afgelopen seizoen helemaal niks gespeeld, ik zie hem vooral twitteren enzo....

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Discussie gesloten.
08 mei 2018 10:44 08 mei 2018 10:49 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1799
De beste verdediging is een goeie aanval...spits. En zo begint alles weer van voor af aan. De zomerstop is begonnen.
Discussie gesloten.
08 mei 2018 10:56
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1800
ik zie hem vooral twitteren enzo... misschien had hij een super verdediging voor zich staan :P

Groeten oet Bierum : Delfzijl
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.373 seconden