Transfergeruchten seizoen 2017-2018

02 mei 2018 14:42
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1756
Hebben we trouwens verder geen geruchten en/of transfernieuws meer. Ik zie bij andere clubs af en toe al berichten voorbij komen over gehuurde en gekochte spelers. Of wachten we af tot na de playoffs.
Discussie gesloten.
02 mei 2018 17:06
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1757

Charmeur schreef : Hebben we trouwens verder geen geruchten en/of transfernieuws meer. Ik zie bij andere clubs af en toe al berichten voorbij komen over gehuurde en gekochte spelers. Of wachten we af tot na de playoffs.


Taiwo is al gesignaleerd bij de BP höb 'ch gehuurd.....
Discussie gesloten.
02 mei 2018 18:10
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1758

MVVke schreef :

Charmeur schreef : Hebben we trouwens verder geen geruchten en/of transfernieuws meer. Ik zie bij andere clubs af en toe al berichten voorbij komen over gehuurde en gekochte spelers. Of wachten we af tot na de playoffs.


Taiwo is al gesignaleerd bij de BP höb 'ch gehuurd.....


Jao dat klop. Heer geit daor dekser tanke...:)
Discussie gesloten.
03 mei 2018 12:23
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1759
Ik kan niet wachten totdat er weer gefluisterd wordt in de Ardennen...

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u tuutsje
Discussie gesloten.
03 mei 2018 13:12 03 mei 2018 13:14 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 244
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1760

Audiowaste schreef : Ik kan niet wachten totdat er weer gefluisterd wordt in de Ardennen...


Precies, en dan worden weer allemaal vage deadlines gesteld ( kokommertijd ) en dan bij de start in julli komt weer een vrachtwagen met testspelers, vervolgens in augustus raak iedereen weer in paniek omdat er nog geen aansprekende namen zijn gehaald. Zal pas weer eind augustus/ september zijn dat MVV knopen doorhakt met eventuele testspelers. Agh we gaan die achtbaan weer lekker in.

Nieuwtje Genk gaat 3 spelers uitlenen aan Lommel ( o.a Vanzeir )
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
03 mei 2018 13:32 03 mei 2018 13:33 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1761
Je maakt als staf een realistisch top 10 voor een spits, CV, keeper etc etc lijkt me. Maar als spelers niet willen (wat voor reden dan ook), houdt t op.

Heb zo'n gevoel dat bij het huidig seizoen van de wensenlijstjes amper iemand wilde komen. Als je in juli schermt met 40 eredivisiewaardige spelers die bij MVV gepolst hebben, maar als puntje bij paaltje komt, alleen Koolhof daarvan tekent, dan is dat een te groot contrast, en lijkt er iets mis te zijn gegaan.

Nu zal dat elk jaar zijn dat MVV laag in de pikorde zit maar dit jaar leek t voor mn gevoel erger. Een Labylle lijkt me wat hoger op je wensenlijstje staan dan een Janssens bijvoorbeeld, en Genk lijkt inderdaad ook wat mindere goden naar MVV te sturen (waar blijven de Crouxen?) Het spelen van een finale voor eredivisie heeft blijkbaar bar weinig invloed op aantrekkingskracht. Vrees dat t uiteindelijk weer gewoon uit komt op harde euro's. Helaas.

Misschien zit ik er compleet naast hoor, schrijf alleen wat ik denk. Hoop dat dat dit jaar weer wat beter lukt!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques, Anna D.
Discussie gesloten.
04 mei 2018 12:12
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1762
Brian Smeets een contract aanbieden en van Velzen bij #oda ophalen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
04 mei 2018 12:41
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1763
@jovkle, MVV moet een beter elftal krijgen dan dit jaar. daar hoort een Brayn Smeets niet bij. heeft zijn kansen gehad bij MVV.
En is in mijn ogen geen toegevoegde waarde voor het team. MVV moet stoppen met het nemen van risico's met spelers.
Zorg eerst dat er een paar goede versterkingen ( met nadruk op versterkingen ) komen. Daarna kun je misschien eens een gokje nemen met een speler.
Discussie gesloten.
04 mei 2018 13:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1764
Uiteraard wil MVV dat zelf ook wel, ik denk dat Boe is dat Feeske helemaal juist zit. Gezien de geluiden die MVV liet horen waren ze met een paar hele goede spitsen bezig. Is blijkbaar niet gelukt en vlak voor de eerste wedstrijd tegen Go Ahead wordt dan maar Ogunjimi vastgelegd, wat natuurlijk een gok was - en een gok waar ik destijds achter stond overigens, durf ik best toe te geven. Toen het verder niet lukte op de laatste dag van het tranferwindow nog Yildirim toegevoegd waarbij ik het gevoel had dat MVV heel goed wist dat die niet goed genoeg was voor een heel jaar in de basis, maar ten minste iemand met ervaring en inzet.

We hebben voor volgend seizoen Ippel en Nys al als ervaren middenvelders, Martina speelt daar ook vaker, Mares ligt al vast. Ik zie wel de toegevoegde waarde van Smeets op zich maar er hebben heel veel andere posities prioriteit. Een spits, een linksbuiten, praktisch een hele verdediging en een keeper. Als dat binnen is, mag Smeets van mij best komen. Maar ik zie MVV liever wat meer uitgeven aan een spits dan relatief veel budget besteden aan wederom een middenvelder.

Als het lukt om het spelersbudget naar 1 miljoen te krijgen, wat vorig jaar toch echt werd aangekondigd, moet het incombinatie met het vertrek van heel wat (dure?) krachten toch mogelijk zijn om voor MVV-begrippen een paar leuke spelers te halen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic
Discussie gesloten.
04 mei 2018 15:40
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1765
Helder betoog Jacques. Wat ik dan wel niet snap is dat de twee gokken (Ogunjimi en Yildirim) een tweejarig contract krijgen.
De posities waar we versterking nodig hebben zijn duidelijk, maar we hebben ook vooral ervaring nodig. Type Verdellen. Laat het gefluister in de Ardennen maar beginnen, maar graag wel met meer resultaat dan afgelopen zomer.
Discussie gesloten.
04 mei 2018 17:29
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1766
Als er 40 man interesse hebben maar er tekent er maar 1 dan moet je kijken waarom de andere spelers opeens geen interesse meer hadden of niet wilden tekenen. Behalve het geld kijken hun ook naar de faciliteiten, doelstelling en uitstraling van een club.
Wellicht tijd om op dat gebied wat te veranderen. Ik weet niet hoe de kleedkamer van MVV er uit ziet. Ik heb foto's van vroeger gezien mocht het er nog steeds zo uitzien dan snap ik wel waarom spelers niet tekenen. een slechte kleedkamer is natuurlijk geen goede reden om niet te tekenen. Maar dat geeft meestal wel aan op wat voor manier er te werk word gegaan en waar de prioriteiten liggen.

Ik ben van mening dat we na al die jaren best een spits mogen hebben die 60 of 70K verdiend.
Het word eens tijd dat we iemand hebben die weet wat scoren is.
Al is het alleen maar om het publiek tevreden te houden.
Discussie gesloten.
04 mei 2018 20:45
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1767
MVV supporter

Brengt een spits van 60-70K wel de doelpunten? Wat denk je zelf dat Okita verdient? Ik zeg een fractie van dat.
En Lieder, de topscorer van de Jupiler league (30 goals), ook zeker niet zoveel. En al vaker hier gezegd, die Lieder scoorde bij zijn eerdere clubs minder dan 10 goals per seizoen.

Een spits als Sjoerd Ars is dan wel een ‘grootverdiener’ maar scoort eigenlijk vrij weinig nu.

Wat zegt het? Dat je niet kunt zeggen dat een spits van 60-70K wel gaat renderen, en ook niet dat eentje van 20-30K dat niet gaat. Is duurder beter? Soms. Maar soms ook niet en je kunt er weer een speler minder van in je selectie opnemen. Die gok nemen om het publiek tevreden te stellen? Dat is geen beleid maar je oren laten hangen naar de buitenwacht. Als je daaraan begint, wat is dan het volgende? Denk juist dat het een kracht van Ron is om niet gevoelig te zijn voor tips van buiten, dan ben je niet zo snel van de wijs.

De technische staf heeft een bepaald systeem voor ogen, en bepaalde karakters. Een topspits in een verkeerd systeem gaat niet werken. Daarbij komt dat top10 lijstje weer kijken, en nee dan is het niet fijn als je top10 niet komt. Maar het selectiebeleid nu omgooien omdat je een seizoen wat minder hebt gepresteerd (nog steeds playoffs!) dat zou pas dom zijn.

Ik denk eigenlijk dat MVV helemaal niet zoveel grip heeft op het wel of niet komen van een speler. De rol van zaakwaarnemers bijvoorbeeld, een erg schimmige wereld!
De kleedkamer komt pas veel later in beeld. En laten we wel wezen, jochies van 19 die niet komen omdat de kleedkamer hun niet bevalt, hoef ik niet eens!
Moet MVV zelf dan niet in de spiegel kijken? Reken maar dat Elsen precies weet waar de knelpunten van de selectie zaten en wat hij eraan wil verbeteren. Hij is geen topcoach maar voor MVV begrippen een grote waarde.

De selecties van MVV vind ik, buiten de spitspositie, elk jaar best goed, gezien onze middelen. Dit jaar heeft een cocktail van factoren zand in de motor gegooid, kan gebeuren. Kwestie van iets meer geluk hebben, kwestie van leermomenten. En van die paar ton meer natuurlijk, om net wat meer gemiddelde kwaliteit te kunnen halen.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, opadiehard, Lassie80, itsman, Puime, Josef1982, Zoewiezoe
Discussie gesloten.
05 mei 2018 09:59
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1768
Wellicht is Loris Brogno van Sparta een welkome versterking voor onze aanval; viel onder Dick Advocaat om onbegrijpelijke redenen buiten het basis elftal. Een jongen met veel potentie die transfervrij is.

Discussie gesloten.
06 mei 2018 08:35
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1769
Pereira heeft kennelijk tegen L1 gezegd dat-ie hogerop wil en dat-ie niet verwacht komend jaar voor MVV te spelen. Geen verrassing dus.

Ondertussen, zo laat Penders weten, is de club bezig is om een selectie samen te stellen die “beter op peil is” dan dit seizoen. Nu hebben we elf contractspelers en dat moeten er twintig zijn.

Volgens mij bedoelt hij deze elf:
- Shermar Martina (v)
- Shermaine Martina (m)
- Dean Koolhof (m)
- Ricardo Ippel (m)
- Pieter Nys (m)
- Luc Mares (m)
- Jonathan Okita (a)
- Atilla Yildirim (a)
- Dogan Golpek (a)
- Koes Kostons (a)
- Yoeri Schroyen (a)

De rest heeft een aflopend contract. Hoe het zit met de spelers op amateurbasis (Deusings, Van Melick, Jungschleger en Moustafa) weet ik niet.

We zoeken dus minimaal twee keepers. Ik zie zeker Geens graag komen. Verder hebben we bijna een complete verdediging nodig en een goede spits.

Wellicht is het ook mogelijk om een trainer van buiten af te halen. Frisse start voor de selectie en Ron die zich op het technische gedeelte kan concentreren.
Discussie gesloten.
06 mei 2018 09:26
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1770
Jungschleger is ook weg. Die heeft al vakantiefoto’s op Instagram staan en schrijft dat hij niet meer bij MVV is. Voor mij mogen ze Yildirim ook afkopen. Heb je niks aan en zat volgens mij niet voor niets gisteren niet bij de selectie...
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden