Transfergeruchten seizoen 2017-2018

01 feb 2018 11:25
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1711

Gohf schreef : Het is ook vrij normaal dat wanneer iemand naar een andere regio verhuist onbewust ook anders gaat spreken.


Neet nao 'n paar daog al, en al gaar neet zoe euverdreve....Mer heer maag trök koume, iech lier 'm 't Mestreechs wel weer aon (y)
Discussie gesloten.
01 feb 2018 11:34
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1712
Vandaag precies drie jaar geleden zie ik nu pas. Mooie reden om hem vandaag te laten tekenen en wat filmpjes hiervan op sociale media te gooien:P


You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Schapendonk, Hill28, M.V.V. 1902, bokkesprongen
Discussie gesloten.
01 feb 2018 11:42
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1713
Iech zou zegge loat goan Trepke B Facebook.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D.
Discussie gesloten.
01 feb 2018 14:22
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1714
Als ik zo nog eens op youtube kijk. Jongens wat was dat prachtig. Wat als Brian bij 45+2 die bal over of naast had geschoten...in principe bezorgde hij MVV daar de zo erg gewilde overwinning. Ik moet wel zeggen. Als het erom gaat, dan staat Brian er wel. Ook iets wat in Maastricht niet gauw te vinden is. Hij deed het al eerder tegen Ajax en ook ( helaas) tegen MVV. Maar dat doelpunt tegen * oda is puur goud. In principe bijna goed voor een standbeeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
01 feb 2018 14:32 01 feb 2018 14:34 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1715

Jacques schreef : Vandaag precies drie jaar geleden zie ik nu pas. Mooie reden om hem vandaag te laten tekenen en wat filmpjes hiervan op sociale media te gooien:P


Precies Jacques, dit moment. Hier heeft hij zichzelf een VIP pas mee verdiend met kerkelijke interventie. Hij mag één keer het stadion laten af fikken, zijn broek laten zakken voor de kidsclub, of iets anders oneerbaars doen waar vergiffenis voor gevraagd moet worden. Dat is een riddersorde die hij heeft verdiend.

Goed er was sprake van miscommunicatie toen hij bij De Graafschap speelde. Het kan gebeuren als je hem tegen je oude clubje, tijdens de play-offs in het netje kopt. Dat je dan verwacht dat het thuispubliek dan met je gaat crowdsurfen van blijdschap. Iedereen schat weleens iets verkeerd in.

En laten we de beschouwing van de Nederlandse taal indoctrinatie op het basisonderwijs niet vergeten. Deze is zeer geforceerd, zelfs zo geforceerd dat de jeugd van tegenwoordig al met een minderwaardigheidscomplex rondloopt als ze een zachte G hebben. Als de Belgische revolutie gelukt was kwam de indoctrinatie uit Brussel (125 Kilometer verderop) in plaats van Amsterdam (220 Kilometer verderop), wat het voor ons cultureel veel natuurlijker zou maken. Maar helaas bepalen die progressieve zeevaarders/oud piraten in het Noorden de gehele landtoon.

Je hoeft maar even de kauwgom iets te diep bij de adamsappel te laten zakken tijdens je eerste interview voor FOX, en je zult die toon moeten blijven vasthouden, om nog enigszins geloofwaardig over te komen. Het kan de beste gebeuren. Maar een dialect en toon die ouder is dan het huidige Nederlands, daar moet je gewoon trots op zijn. Je moet het natuurlijk niet zo autotune-achtig maken als ze in Oost-Limburg spreken, dan begrijp ik dat je op de harde G overspringt. Maar Erik Meijer meestert die balans fantastisch.

Voor mij mag Smeets terugkomen. Hij zou een goede aanvulling voor de selectie zijn en beide partijen zijn er momenteel gebaat bij, want de zon zakt snel voor een profvoetballer zonder club en wij hebben niks te makken. Het lost helaas niet het scorend probleem op en de keerzijde kan zijn dat als de algehele machine blijft haperen, niemand er echt iets mee opschiet met dat halve seizoen. Maar het is het proberen zeker waard vind ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ben Salemans, Schapendonk, Jacques, aait wief, Robin, Tuor, Boschpoort, De Zwarte Vogel
Discussie gesloten.
02 feb 2018 18:24
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1716
Heer Gerard,
Dank voor uw fraai geformuleerde reactie. Ik zal nooit in staat zijn u in dezelfde eloquente bewoordingen te antwoorden.
Een schamele poging.
Dromen mag, zonder de realiteit uit het oog te verliezen. Een stad zo fraai als Maastricht, een stad met zo n rijke historie, een stad die midden in het leven staat verdient een suksesverhaal. Er gaat meer geld naar academisch vermaak (schouwburg, etc.) als naar het meest populaire volksvermaak (MVV).
Anderzijds wil de gemeente exposure op nationaal en internationaal gebied (verdrag van Maastricht, MECC, etc). Een populaire, goed geoutilleerde voetbalclub, met in eerste instantie nationale suksessen zou daar aan bijdragen. Enkele miljoentjes investeren is een peuleschil in verhouding tot wat het oplevert. Als er daarnaast een investeerder is die met die gemeente afspraken maakt ontstaat er een win win situatie. Alle partijen worden er beter van. Ik hoop dat het ooit zover komt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
03 feb 2018 21:50
Clermonts
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1717
Atilla bevalt mij goed, het grootste probleem bij dit MVV is de creatieve middenvelder met de juiste steekpasses naar onze spitsen.
Van de 10 voorzetten van Joeri gaan er 8 achter en 2 over Atilla of Ogunjimi heen. Rendement Schrooijen is helaas nihil qua voorzetten!

Tel eerst ff de kansen die Ogunjimi of Atilla per wedstrijd krijgen, dat is bitterweinig.
Aanvoer is zeer belangrijk en met verdedigende middenvelders en geen Koolhof of aanvallende middenvelder zullen we zeker niet gaan winnen!
Discussie gesloten.
04 feb 2018 22:43
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1718

Clermonts schreef : Atilla bevalt mij goed, het grootste probleem bij dit MVV is de creatieve middenvelder met de juiste steekpasses naar onze spitsen.
Van de 10 voorzetten van Joeri gaan er 8 achter en 2 over Atilla of Ogunjimi heen. Rendement Schrooijen is helaas nihil qua voorzetten!

Tel eerst ff de kansen die Ogunjimi of Atilla per wedstrijd krijgen, dat is bitterweinig.
Aanvoer is zeer belangrijk en met verdedigende middenvelders en geen Koolhof of aanvallende middenvelder zullen we zeker niet gaan winnen!

Over de inzet van Yildrim valt weinig te zeggen, maar ik ben het niet met je eens dat het alleen aan de aanvoer ligt. MVV heeft dit seizoen in heel wat wedstrijden een karrenvracht aan doelkansen gemist en daar maakte Yildrim zeker deel van uit. Recent kan ik me nog de wedstrijd tegen Telstar herinneren waarin hij meerdere doelpunten had moéten maken. Yildrim is gewoon geen killer, eerder een speler die graag veel in het spel betrokken is en zich graag wat laat terugzakken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
06 feb 2018 12:47 06 feb 2018 12:51 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1719
ging lets nao Mek Drek nne hambörger eete, zaog iech in de Geusselt iemes zitte..
rap e fotookke gemaak...
zow um nne Deen goon..nuije spits ...
Kint iemes häöm....?

Bijlagen:
Discussie gesloten.
06 feb 2018 13:15
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1720
Mark Nijgaard.
De volgende gebruiker (s) zei dank u UsMvvKe01
Discussie gesloten.
06 feb 2018 15:10
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1721
Tom Daemen terug op kantoor bij MVV? Voetballe met dee sodemieter gek, de bis pas 32!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, bokkesprongen
Discussie gesloten.
22 mrt 2018 19:54
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1722
Tibeau Swinnen waarschijnlijk naar MVV?
Zijn zaakwaarnemer was in ieder geval in Maastricht vandaag.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
22 mrt 2018 21:40
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1723
vervanger voor Ippel ???
Discussie gesloten.
22 mrt 2018 22:05
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1724
Dat ze Lieder dan ook overnemen. Een goed scorende spits....
Discussie gesloten.
22 mrt 2018 22:33
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1725

Charmeur schreef : Dat ze Lieder dan ook overnemen. Een goed scorende spits....

Laatste vermeldde er eentje op de site van Fortuna dat die in de belangstelling van fortuna stond voor het nieuwe seizoen...... Wat er van waar is?
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden