Transfergeruchten seizoen 2017-2018

23 mrt 2018 10:58 23 mrt 2018 10:59 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1726
Over Tibeau Swinnen.... Dit twitterde Prestige Sports gisteren:

Prestige Sports middenvelder Tibeau Swinnen naar alle waarschijnlijkheid bezig aan zijn laatste seizoen bij FC Eindhoven was afgelopen speelronde trefzeker en dwong ook een plek af in het elftal van de week!!Morgen uit tegen mogelijk in de toekomst nieuwe werkgever MVV Maastricht.

Weet niet in hoeverre we hier conclusies aan moeten verbinden. Prestige Sports heeft een aantal MVV-ers in haar stal en er liggen dus absoluut lijntjes. Maar dat dit in zo'n vroeg stadium al open en bloot op Twitter staat, kan ook betekenen dat ze Swinnen gewoon in de etalage willen zetten.

Swinnen is een type Ippel. Zie www.tubantia.nl/sport/tibeau-swinnen-de-...-eindhoven~aa179b2f/ . Dus als Ippel niet wil verlengen, zou hij wel een optie kunnen zijn natuurlijk.
Discussie gesloten.
23 mrt 2018 11:07
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1727

Jim Cemint schreef : Over Tibeau Swinnen.... Dit twitterde Prestige Sports gisteren:

Prestige Sports middenvelder Tibeau Swinnen naar alle waarschijnlijkheid bezig aan zijn laatste seizoen bij FC Eindhoven was afgelopen speelronde trefzeker en dwong ook een plek af in het elftal van de week!!Morgen uit tegen mogelijk in de toekomst nieuwe werkgever MVV Maastricht.

Weet niet in hoeverre we hier conclusies aan moeten verbinden. Prestige Sports heeft een aantal MVV-ers in haar stal en er liggen dus absoluut lijntjes. Maar dat dit in zo'n vroeg stadium al open en bloot op Twitter staat, kan ook betekenen dat ze Swinnen gewoon in de etalage willen zetten.

Swinnen is een type Ippel. Zie www.tubantia.nl/sport/tibeau-swinnen-de-...-eindhoven~aa179b2f/ . Dus als Ippel niet wil verlengen, zou hij wel een optie kunnen zijn natuurlijk.

De tweet was overigens geplaatst vanuit Maastricht, zouden er dan al gesprekken zijn?

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
29 mrt 2018 08:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1728
Gedeeltelijk al op facebook deze discussie langs zien komen, maar toch ook benieuwd wat men er hier van vindt.

Bram Castro verlaat Heracles omdat hij dichter bij zijn gezin wil zitten volgend jaar. Hij woont/zijn gezin woont ergens achter Bilzen als ik me niet vergis, gezien zijn verleden hier en de korte reisafstand een serieuze optie.

Bo Geens is in de zomer ook transfervrij en volgt MVV nog altijd intensief. Heeft bij Lokeren hele seizoen op de tribune moeten zitten dus zal daar sowieso weg willen. MVV had hem best weer een jaar willen huren of transfervrij willen overnemen, dat had Lokeren het salaris van Bo bespaard, achteraf gezien onbegrijpelijk van Lokeren, maar goed.

Michael Verrips heeft een doorlopend contract bij Sparta. Naast hem hebben die voor volgend jaar nog Kortsmit onder contract staan. Die speelde tot halverwege dit seizoen alles bij Sparta en werd toen door een huurling vervangen in de grote Advocaat-selectieverandering. Verrips heeft al aangegeven voor zijn kans bij Sparta te willen gaan.

Dit zijn natuurlijk niet de enige opties maar als het om deze drie gaat, wie zien jullie het liefst en waarom?

Ik vind zelf Castro de beste keeper, maar die wordt in september alweer 36. Keepers gaan lang mee natuurlijk. Als het kiezen is tussen weer een huurling/iemand met een éénjarig contract en Bram, dan Bram. Maar als we Verrips of Geens voor minimaal twee jaar vast kunnen leggen, dan liever één van hen. Ik was lang meer gecharmeerd van Geens dan van Verrips, ik vind vooral het uitkomen en de communicatie van Verrips nog altijd matig, maar hij maakt de afgelopen weken ook een aantal fantastische reddingen en is duidelijk gegroeid tijdens het seizoen. Voor Geens gold overigens ook dat je hem tijdens het seizoen met sprongen vooruit zag gaan. Logisch, twee jonge jongens die voor het eerst langere tijd aan de bak komen groeien snel. Dat zagen we destijds met Jo Coppens ook al. Ik neig nog altijd naar Geens, maar dan simpelweg omdat we die voor twee of drie jaar vast kunnen leggen. Erg zonde dat hij een jaar stil heeft moeten zitten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs
Discussie gesloten.
29 mrt 2018 08:36 29 mrt 2018 08:36 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1729
De twitter van Geens laat een gezellig uitgaansleven zien. Hoe serieus moeten we dat nemen? Iemand die meer inside info heeft over hoe serieus Bo nog is? Dacht dat ie een zeer serieuze was qua training.

AnnaD, kom maar weer eens uit je hok!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D.
Discussie gesloten.
29 mrt 2018 10:35
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1730
Jacques om op je vraag terug te komen: als ik moet kiezen, zie ik het liefst Geens komen voor meerdere jaren. Zoals je zelf aangeeft zijn het alledrie goede keepers. Castro stond er met zijn ervaring meteen en heeft vaker punten voor ons gepakt. Verrips en Geens hebben beiden moeten groeien in hun rol. Niet gek gezien hun leeftijd. Verrips staat nog onder contract bij Sparta. Geens heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat-ie het liefst bij MVV wilde blijven. Zo’n uitgesproken voorkeur voor MVV doet me goed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
29 mrt 2018 14:02 29 mrt 2018 14:05 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1731
Gezien zijn prestaties hier en bij die turfstekers : FIdel !


There is only one Bram Castro
One Bram Castro
One Bram Castro
There is only one Bram Castro!

Sorry voor mijn enthousiasme, maar sinds lange tijd was hij een verademing in onze goal, die punten pakte en uiterst sympatiek was.
En daardoor mijn sluitspier rust gunde....
Daarnaast ben ik als MVV supporter (hoe kan het ook anders) subjectief in mijn oordeel en waren er maar weinig keepers die mij na Koerver en Gerards konden bekoren!!!
Zo iemand op doel geeft rust achterin en hij kan de jonge honden in de verdediging daarnaast goed coachen..!

Alhoewel Geens ook geen slechte keus zou zijn...

als men maar niet de lange Kerstslinger van een Roeibaank op doel zet...:P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques
Discussie gesloten.
30 mrt 2018 01:01
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1732
Maar nu vergeet je een hèle belangrijke. En dat is Alloy Agu.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, les rouges blancs
Discussie gesloten.
30 mrt 2018 10:43
jacco
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1733
En Rein Van Duynhoven
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk
Discussie gesloten.
30 mrt 2018 15:10
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1734

jacco schreef : En Rein Van Duynhoven

Vraag dat vanavond maar aan Jan van Grinsven!
Discussie gesloten.
30 mrt 2018 15:30
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1735

De Zwarte Vogel schreef :

jacco schreef : En Rein Van Duynhoven

Vraag dat vanavond maar aan Jan van Grinsven!


Iech vergeet noets mie 't allerierste interview mèt Rein van Duijnhoven, boe in häöm gevraog woort of heer 't good voont um 2e maan achter van Grinsven te weure.

Dao op gaof heer es antwoord: ''Een bank heb ik thuis ook, daarvoor hoef ik niet naar Maastricht''
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
30 mrt 2018 16:23
Pino67
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 33
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1736
Stef Nijland transfervrij bij Zwolle. Geen spelers meer proberen met een smetje of spelers die in het verleden gepresteerd hebben. Nijland is een goede Nederlandse spits die bij MVV topscoorder in de JP wordt volgend jaar. Ik kan me vinden in een salarisplafond maar voor sommige posities (goede spits) moet je het salarisplafond loslaten. Doe je dat niet dan blijven we komende jaren aanmodderen tussen plek 14 en 5.
Discussie gesloten.
30 mrt 2018 16:56
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1737
Haha Nijland, die gaat lekker volgend jaar bij een Heracles/VVV/NAC/Excelsior etc bovenkant rechterrijtje Eredivisie ballen. Die komt niet voor onder de 100.000 een jaartje bij MVV ballen. Daarnaast ook een redelijk blessuregevoelige speler. Wij zullen toch op zoek moeten naar spelers een aantal klassen lager. Valpoort/Thomassen/Salasiwa/Kamaci/Van de Venne/Overtoom (al zijn deze al onhaalbaar lijkt me) /
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor
Discussie gesloten.
30 mrt 2018 22:00
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1738
Ik zou toch eens een poging wagen bij Sven Braken. Zit wat op een dood spoor bij NEC en als NEC promoveert, zal hij daar helemaal niet meer aan de bak komen. Weet het net toch heel makkelijk te vinden en natuurlijk een jongen van de club. Zou mooi zijn als hij zich bij ons verder kan ontwikkelen en met MVV de eredivisie in kan.
Discussie gesloten.
31 mrt 2018 06:14
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1739
Ik denk dat daar meer voor nodig is, dan alleen Sven Braken.
Discussie gesloten.
31 mrt 2018 12:25
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1740

Schapendonk schreef : Ik denk dat daar meer voor nodig is, dan alleen Sven Braken.


Denk dat we die niet kunnen betalen ....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden