Roda JC - MVV

10 jan 2020 14:32
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Roda JC - MVV #61

jovkle schreef : Last: „Barcelona en Liverpool zijn mijn droomclubs. Qua ambiance, kwaliteit, tempo, alles. Maar laat ik eerst zorgen dat ik een vaste waarde blijf bij MVV en mijn opleiding haal. Ik heb nog geen contract, maar we zijn dicht bij een overeenkomst. Een verbintenis voor anderhalf jaar. Dat is voor mij een extra stimulans. Daar ga je nóg harder voor lopen.”

Anderhalf jaar. Die loopt na volgend seizoen dus weer gratis de deur uit. Gelukkig hebben we Bonifazi wel een goed contract kunnen geven.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2020 15:36
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Roda JC - MVV #62
En daar gaan we weer! Hoog tijd om het bestuur weer aan te vallen over het gevoerde supportersbeleid.
Hoe ging dat liedje ook alweer over wie de club kapot maakt?
Als de betekenis van het woord zelfreflectie ook bij leeghoofden begrepen wordt, kunnen we verder komen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2020 15:41 11 jan 2020 15:43 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2020 15:43
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Roda JC - MVV #64
Ik dacht trouwens dar zovelen niet naar de wedstrijd gingen i.v.m. de algehele onvrede, maar schijnbaar als er iets ‘anders’ te beleven valt , schroomt men niet om er er een ‘leuk’ dagje van te maken. Maar ik ga er vanuit dat de diehards wel weer in de verdedigingsmodus zullen schieten en het weer aan MVV ligt dat zoiets gebeurd!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2020 15:49
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Roda JC - MVV #65
Het zou me niks verbazen als MVV supporters en/of de harde kern er helemaal niks mee te maken hebben. Natuurlijk weet ik niet hoe het precies zit, maar als het wel supporters uit Maastricht zijn, weet dan ook dat je op deze manier nooit investeerders en/of andere bestuursleden gaat vinden die zich aan MVV willen verbinden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2020 15:57
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Roda JC - MVV #66
Toevallig zag ik deze bus gisteravond om een uur of half tien staan, pal voor de Theresiakerk in onze stad. De aangebrachte vernielingen keur ik absoluut niet goed maar ik vraag mij wel af hoe stom je als buschauffeur kunt zijn om deze bus in Maastricht neer te zetten. Bovendien vraag ik mij af waarom die bus daar geparkeerd stond, ik kan geen reden bedenken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2020 16:11
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Roda JC - MVV #67

Mr Sjaan schreef : Bovendien vraag ik mij af waarom die bus daar geparkeerd stond, ik kan geen reden bedenken.


In principe is dao wel 'n gans gemekeleke verklaoring veur;die bös weurt oetgeliend veur versjèllende activiteite, ouch neet voetbal gerelateerde activiteite dus. En es die activiteit daan dao örges in de buurt is, is 't daorum dus tot die bös dao steit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2020 16:38
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Roda JC - MVV #68

MVVke schreef :

Mr Sjaan schreef : Bovendien vraag ik mij af waarom die bus daar geparkeerd stond, ik kan geen reden bedenken.


In principe is dao wel 'n gans gemekeleke verklaoring veur;die bös weurt oetgeliend veur versjèllende activiteite, ouch neet voetbal gerelateerde activiteite dus. En es die activiteit daan dao örges in de buurt is, is 't daorum dus tot die bös dao steit.


Lekker slim net voor de derby, hebben ze maar een bus voor bij die vervoerder, dat ze net deze bus naar Maastricht sturen
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2020 17:18
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Roda JC - MVV #69
Vervelende aanloop naar Limburgse derby: spelersbus Roda vernield en beklad
Gepubliceerd: Zaterdag 11 januari 2020 om 15:53
Laatste update: Zaterdag 11 januari 2020 om 16:29

De spelersbus van Roda JC is in de nacht van vrijdag op zaterdag vernield en beklad, vermoedelijk door supporters van MVV, de tegenstander van Roda in de Limburgse derby van zondag. Op de vernielde bus is met grote letters MVV gezet.

De Limburger maakt melding van het incident, dat een dag voor de derby tussen Roda JC en MVV plaatsvond. Tegenover de krant spreekt een woordvoerder van Roda van een 'smakeloze'actie. "Wij betreuren dit enorm."

Niet alleen Roda, maar ook MVV betreurt de actie. "Dit is werk van vandalen, dit heeft niks met voetbal te maken", reageert MVV-directeur Paul Penders. "Dit is verschrikkelijk, we staan machteloos tegenover mensen die zoiets doen. Dit soort vandalen realiseert zich niet wat voor gevolgen zo’n actie kan hebben. Dit kan weer olie op het vuur gooien, terwijl we er juist alles aan doen om de derby zo normaal mogelijk te laten verlopen."

Het altijd beladen duel tussen Roda JC en MVV wordt zondag om 12.15 uur gespeeld in Kerkrade. Eerdere edities van de Limburgse derby liepen al uit de hand, zoals ook de laatste ontmoeting tussen de twee clubs. In Maastricht werd de wedstrijd tijdelijk stilgelegd nadat toenmalig MVV-speler speler Jordy Croux werd bekogeld met voorwerpen vanaf de tribune.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2020 00:53
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Roda JC - MVV #70
KOM OP DIE ROEJE!

Facta Non Verba
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2020 01:09
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
Roda JC - MVV #71
Frustrerend om hier de afgelopen tijd weer het modder-gegooi te lezen tussen mensen die wel/niet gaan. Aan de ene kant wordt er steeds afgegeven op ‘boycot dit’, ‘protest dat’, maar volgens mij is er nooit over een specifieke boycot voor deze wedstrijd gerept. Het is de derby, en met een nog niet voor een kwart gevuld uitvak staat dat lullig, maar het busreizen probleem speelt toch al een tijdje langer?

Sinds eind oktober zijn er vanuit MVV bepaalde regels opgelegd voor uitwedstrijden, waarna enkele busorganisatoren hebben besloten geen uitwedstrijden te bezoeken onder deze voorwaarden. Daar hoort dan helaas dus ook deze wedstrijd bij.

Zelfs de supportersclub krijgt momenteel nauwelijks nog aanmeldingen, gezien de beschamende aantallen de laatste maanden (12 man in Eindhoven, 9 man in Volendam).

Jammer dat er vooral afgegeven wordt op een deel ‘fanatiekelingen’ die om (voor hun) begrijpelijke redenen geen bussen laten rijden. Dit zullen qua aantallen 2 tot maximaal 3 bussen zijn. Dan had je daar uiteindelijk nog met een voor 1/3 gevuld vak gestaan.

De algemene tendens is gewoon dramatisch, je zou zeggen dat de ‘vrijgekomen’ kaarten van de hierboven genoemde fanatiekelingen gretig aftrek zouden vinden. Maar het tegendeel blijkt waar... een schamele 200/250 man in een vak waar er 1000 in kunnen...


Qua wedstrijd verwacht ik dat we met 1-2 winnen, waarna we door denderen in deze periode en uiteindelijk via de play-offs promoveren. Doelpunten MVV: Martina en e.d. Gunst
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2020 08:43
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Roda JC - MVV #72
Goppel dendert keer op keer over Gunst heen, scoort 2x en Gunst eraf met een rode kaart.
Voorspelling einduitslag: 0-3

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2020 08:48
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Roda JC - MVV #73
Gister vernomen dat VD Hurk blijkbaar geblesseerd is. Kostons gaat de spits in.

We hebben een aantal wedstrijden laten zien dat we echt wel goed kunnen voetballen! Laten we hopen dat we vandaag niveau halen, dan winnen we daar.

1-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2020 09:21
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Roda JC - MVV #74
Nou kostons dan toch eindelijk op zn oude plek. Zou het iets te maken hebben met de afgeketste transfer van Vd Hurk (of misschien was er wel helemaal nooit sprake van een transfer). In elk geval een opsteker mocht Gunst meedoen. Of zou die nu opeens wél kunnen voetballen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2020 11:25 12 jan 2020 11:29 door pinobel.
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Roda JC - MVV #75
Zie de opstelling: afwezig: van den Hurk, Last, Shermar Martina en Kot. Toch behoorlijk gekortwiekt als je naar de reservebank kijkt....6 jeugdspelers. Verder zie ik ook geen Vlijter en Zeegers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.436 seconden