Please Log in or Create an account to join the conversation.
Klomeleer wrote: MVV (lees Penders) heeft het bezoeken van uitwedstrijden onmogelijk gemaakt door het opleggen van allerlei regels. Er is toen besloten door de organisatoren van de ‘fanatieke’ bussen geen uitwedstrijden meer te bezoeken onder dit busbeleid (NEC uit is de laatste geweest). Heeft dus niks te maken met een specifieke boycot van het duel met die Vluupikken. Penders bedaank!
Volgens mij zijn er naast de Supportersclub en de “fanatieke” supporters nog andere personen die onder het mom van MVV niet zo zeer uit zijn om MVV te steunen, maar veeleer om te provoceren, waar ze ook komen. Dat moet helder worden, want dat speelt al zo veel jaren. Er moet een onderscheid gemaakt worden tussen fanatiek, maar goed willend, en ‘fanatiek’ op zoek naar een “verzetje” . MVV kan deze laatste groep ...........αναρχος wrote: @ Jacques Nee.
Sorry dat ik het zeg, maar wat ben jij een zuur mannetje. Ouch al ging ut ins neet? Dat is bij een bepaalde groep maar schijnheilig gezang. Al vele jaren gooien ze bij ieder akkefietje de kont tegen de krib. Ik ben het ermee eens dat o.a. Penders en Usta weg moeten maar de enigen die jullie in de steek laten zijn de spelers. En die kunnen hier niks aan doen want gebrek aan inzet kun je hun echt niet verwijten. Uiteindelijk blijven de echte fanatieke fans toch over en zal zich weer een nieuwe groep vormen die de club echt steunt. Voor mij mogen die nep-diehards vertrekken.αναρχος wrote: Deze directie is inderdaad niet in staat om zelf uitwedstrijden te regelen. Compleet incapabel op alle fronten. De supportersclub laat zich voor het karretje spannen van Paul, terwijl ook daar bijna niemand meer mee gaat naar uitwedstrijden. Tegen de moffen kunnen ze misschien hun kas nog even spekken, maar verder is dit ook voor de SC een aflopende zaak op deze manier.
Ik ben al 4 jaar aan het wachten op die nieuwe groep, maar ik heb nog niks gezien. De zogenaamde nep-diehards zijn al lang vertrokken en nieuwe aanwas is er nauwelijks. Tuurlijk ben ik negatief, maar dat is ook terecht. Sjiek dat jij lang geleden actief was, maar wanneer ben jij voor het laatst naar een uitwedstrijd geweest en wanneer heb jij voor het laatst als fanatiekeling iets sfeerverhogends ondernomen? Als je hier de afgelopen jaren geen ervaringen mee hebt, wie ben jij dan om mensen te veroordelen, die deze ervaringen wel hebben.pinobel wrote:Sorry dat ik het zeg, maar wat ben jij een zuur mannetje. Ouch al ging ut ins neet? Dat is bij een bepaalde groep maar schijnheilig gezang. Al vele jaren gooien ze bij ieder akkefietje de kont tegen de krib. Ik ben het ermee eens dat o.a. Penders en Usta weg moeten maar de enigen die jullie in de steek laten zijn de spelers. En die kunnen hier niks aan doen want gebrek aan inzet kun je hun echt niet verwijten. Uiteindelijk blijven de echte fanatieke fans toch over en zal zich weer een nieuwe groep vormen die de club echt steunt. Voor mij mogen die nep-diehards vertrekken.αναρχος wrote: Deze directie is inderdaad niet in staat om zelf uitwedstrijden te regelen. Compleet incapabel op alle fronten. De supportersclub laat zich voor het karretje spannen van Paul, terwijl ook daar bijna niemand meer mee gaat naar uitwedstrijden. Tegen de moffen kunnen ze misschien hun kas nog even spekken, maar verder is dit ook voor de SC een aflopende zaak op deze manier.
Die groep is er inderdaad nog niet (afgezien van trepke B die wellicht kunnen uitgroeien). Maar dat heeft alles te maken met de beroerde resultaten. Stel dat je per ongeluk eens promoveert, moet je eens zien hoe snel er nieuwe mensen en komen die zich wellicht bij een bestaand nieuw groepje aansluiten. Meen je nou dat ik blij ben met zoals het nu is? Voor mij mogen er morgen een paar bij MVV een schop onder hun kont krijgen en de straat op vliegen. Maar de spelers is niks te verwijten. En niemand is groter dan de club, ook jullie niet. Protesteren tegen allerlei vervelende zaken hoeft niet automatisch te betekenen dat je de spelers niet meer steunt. En ik ben inderdaad al lang niet meer naar een uitwedstrijd geweest omdat dit door allerlei fysieke ongemakken en mijn leeftijd gewoon onmogelijk is. Ik wou dat het wel kon. Als ik mee aanmoedig doe ik in mijn ogen iets sfeerverhogends. Maar goed, zal wel een generatieconflict zijn want ik gewoon dat veel mensen uit mijn tijd er ook zo over denken. En als je je zo ergert, kun je toch het best gewoon wegblijven.αναρχος wrote:Ik ben al 4 jaar aan het wachten op die nieuwe groep, maar ik heb nog niks gezien. De zogenaamde nep-diehards zijn al lang vertrokken en nieuwe aanwas is er nauwelijks. Tuurlijk ben ik negatief, maar dat is ook terecht. Sjiek dat jij lang geleden actief was, maar wanneer ben jij voor het laatst naar een uitwedstrijd geweest en wanneer heb jij voor het laatst als fanatiekeling iets sfeerverhogends ondernomen? Als je hier de afgelopen jaren geen ervaringen mee hebt, wie ben jij dan om mensen te veroordelen, die deze ervaringen wel hebben.pinobel wrote:Sorry dat ik het zeg, maar wat ben jij een zuur mannetje. Ouch al ging ut ins neet? Dat is bij een bepaalde groep maar schijnheilig gezang. Al vele jaren gooien ze bij ieder akkefietje de kont tegen de krib. Ik ben het ermee eens dat o.a. Penders en Usta weg moeten maar de enigen die jullie in de steek laten zijn de spelers. En die kunnen hier niks aan doen want gebrek aan inzet kun je hun echt niet verwijten. Uiteindelijk blijven de echte fanatieke fans toch over en zal zich weer een nieuwe groep vormen die de club echt steunt. Voor mij mogen die nep-diehards vertrekken.αναρχος wrote: Deze directie is inderdaad niet in staat om zelf uitwedstrijden te regelen. Compleet incapabel op alle fronten. De supportersclub laat zich voor het karretje spannen van Paul, terwijl ook daar bijna niemand meer mee gaat naar uitwedstrijden. Tegen de moffen kunnen ze misschien hun kas nog even spekken, maar verder is dit ook voor de SC een aflopende zaak op deze manier.