Roda JC - MVV

28 dec 2019 15:55
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Roda JC - MVV #16
Maken de organisatoren van de 'fanatieke' bussen een uitzondering voor Roda-uit?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2019 17:02
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Roda JC - MVV #17

Klomeleer schreef : MVV (lees Penders) heeft het bezoeken van uitwedstrijden onmogelijk gemaakt door het opleggen van allerlei regels. Er is toen besloten door de organisatoren van de ‘fanatieke’ bussen geen uitwedstrijden meer te bezoeken onder dit busbeleid (NEC uit is de laatste geweest). Heeft dus niks te maken met een specifieke boycot van het duel met die Vluupikken. Penders bedaank!



Die enige regel die MVV heeft opgelegd was dat gedoe met ID kaart toch? Dit doen ze bij de meeste clubs al jaren.. deze regels zijn volgens mij ook gekomen na Den Bosch uit(?). Tevens legt de thuis spelende club de regels op. En gezien de status van deze derby zal de lokale driehoek ook nog wel wat in de melk te brokkelen hebben.

Volgens mij kun je MVV hier weinig kwalijk nemen? Als deze wedstrijd afgelopen jaren zonder incidenten was geweest, dan hadden we ook niet zulke overdreven regels gehad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2019 22:04 28 dec 2019 22:05 door αναρχος.
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Roda JC - MVV #18
@ Jacques Nee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2019 22:22
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Roda JC - MVV #19
Op 13 november werd door mvv bekend gemaakt dat ze voortaan zelf de uitwedstrijden zouden gaan regelen. Maar zo te zien, ook deze uitwedstrijd 2 maanden later, regelt de supportersclub. Vallen die onder supervisie van mvv (dus met controle op verkoop) of heeft mvv hier teveel hooi op de vork gepakt en krijgt men dit vooralsnog zelf niet geregeld ?
Lijkt er op dat het mvv enkel te doen was om bepaalde supportersgroepen zelf geen vervoer meer te laten regelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2019 22:33
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Roda JC - MVV #20
Deze directie is inderdaad niet in staat om zelf uitwedstrijden te regelen. Compleet incapabel op alle fronten. De supportersclub laat zich voor het karretje spannen van Paul, terwijl ook daar bijna niemand meer mee gaat naar uitwedstrijden. Tegen de moffen kunnen ze misschien hun kas nog even spekken, maar verder is dit ook voor de SC een aflopende zaak op deze manier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2019 22:37
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 922
Meer
Roda JC - MVV #21

αναρχος schreef : @ Jacques Nee.

Volgens mij zijn er naast de Supportersclub en de “fanatieke” supporters nog andere personen die onder het mom van MVV niet zo zeer uit zijn om MVV te steunen, maar veeleer om te provoceren, waar ze ook komen. Dat moet helder worden, want dat speelt al zo veel jaren. Er moet een onderscheid gemaakt worden tussen fanatiek, maar goed willend, en ‘fanatiek’ op zoek naar een “verzetje” . MVV kan deze laatste groep ...........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2019 23:20
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
Roda JC - MVV #22

αναρχος schreef : Deze directie is inderdaad niet in staat om zelf uitwedstrijden te regelen. Compleet incapabel op alle fronten. De supportersclub laat zich voor het karretje spannen van Paul, terwijl ook daar bijna niemand meer mee gaat naar uitwedstrijden. Tegen de moffen kunnen ze misschien hun kas nog even spekken, maar verder is dit ook voor de SC een aflopende zaak op deze manier.

Sorry dat ik het zeg, maar wat ben jij een zuur mannetje. Ouch al ging ut ins neet? Dat is bij een bepaalde groep maar schijnheilig gezang. Al vele jaren gooien ze bij ieder akkefietje de kont tegen de krib. Ik ben het ermee eens dat o.a. Penders en Usta weg moeten maar de enigen die jullie in de steek laten zijn de spelers. En die kunnen hier niks aan doen want gebrek aan inzet kun je hun echt niet verwijten. Uiteindelijk blijven de echte fanatieke fans toch over en zal zich weer een nieuwe groep vormen die de club echt steunt. Voor mij mogen die nep-diehards vertrekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2019 23:49
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Roda JC - MVV #23

pinobel schreef :

αναρχος schreef : Deze directie is inderdaad niet in staat om zelf uitwedstrijden te regelen. Compleet incapabel op alle fronten. De supportersclub laat zich voor het karretje spannen van Paul, terwijl ook daar bijna niemand meer mee gaat naar uitwedstrijden. Tegen de moffen kunnen ze misschien hun kas nog even spekken, maar verder is dit ook voor de SC een aflopende zaak op deze manier.

Sorry dat ik het zeg, maar wat ben jij een zuur mannetje. Ouch al ging ut ins neet? Dat is bij een bepaalde groep maar schijnheilig gezang. Al vele jaren gooien ze bij ieder akkefietje de kont tegen de krib. Ik ben het ermee eens dat o.a. Penders en Usta weg moeten maar de enigen die jullie in de steek laten zijn de spelers. En die kunnen hier niks aan doen want gebrek aan inzet kun je hun echt niet verwijten. Uiteindelijk blijven de echte fanatieke fans toch over en zal zich weer een nieuwe groep vormen die de club echt steunt. Voor mij mogen die nep-diehards vertrekken.

Ik ben al 4 jaar aan het wachten op die nieuwe groep, maar ik heb nog niks gezien. De zogenaamde nep-diehards zijn al lang vertrokken en nieuwe aanwas is er nauwelijks. Tuurlijk ben ik negatief, maar dat is ook terecht. Sjiek dat jij lang geleden actief was, maar wanneer ben jij voor het laatst naar een uitwedstrijd geweest en wanneer heb jij voor het laatst als fanatiekeling iets sfeerverhogends ondernomen? Als je hier de afgelopen jaren geen ervaringen mee hebt, wie ben jij dan om mensen te veroordelen, die deze ervaringen wel hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2019 00:15 29 dec 2019 00:17 door pinobel.
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
Roda JC - MVV #24

αναρχος schreef :

pinobel schreef :

αναρχος schreef : Deze directie is inderdaad niet in staat om zelf uitwedstrijden te regelen. Compleet incapabel op alle fronten. De supportersclub laat zich voor het karretje spannen van Paul, terwijl ook daar bijna niemand meer mee gaat naar uitwedstrijden. Tegen de moffen kunnen ze misschien hun kas nog even spekken, maar verder is dit ook voor de SC een aflopende zaak op deze manier.

Sorry dat ik het zeg, maar wat ben jij een zuur mannetje. Ouch al ging ut ins neet? Dat is bij een bepaalde groep maar schijnheilig gezang. Al vele jaren gooien ze bij ieder akkefietje de kont tegen de krib. Ik ben het ermee eens dat o.a. Penders en Usta weg moeten maar de enigen die jullie in de steek laten zijn de spelers. En die kunnen hier niks aan doen want gebrek aan inzet kun je hun echt niet verwijten. Uiteindelijk blijven de echte fanatieke fans toch over en zal zich weer een nieuwe groep vormen die de club echt steunt. Voor mij mogen die nep-diehards vertrekken.

Ik ben al 4 jaar aan het wachten op die nieuwe groep, maar ik heb nog niks gezien. De zogenaamde nep-diehards zijn al lang vertrokken en nieuwe aanwas is er nauwelijks. Tuurlijk ben ik negatief, maar dat is ook terecht. Sjiek dat jij lang geleden actief was, maar wanneer ben jij voor het laatst naar een uitwedstrijd geweest en wanneer heb jij voor het laatst als fanatiekeling iets sfeerverhogends ondernomen? Als je hier de afgelopen jaren geen ervaringen mee hebt, wie ben jij dan om mensen te veroordelen, die deze ervaringen wel hebben.

Die groep is er inderdaad nog niet (afgezien van trepke B die wellicht kunnen uitgroeien). Maar dat heeft alles te maken met de beroerde resultaten. Stel dat je per ongeluk eens promoveert, moet je eens zien hoe snel er nieuwe mensen en komen die zich wellicht bij een bestaand nieuw groepje aansluiten. Meen je nou dat ik blij ben met zoals het nu is? Voor mij mogen er morgen een paar bij MVV een schop onder hun kont krijgen en de straat op vliegen. Maar de spelers is niks te verwijten. En niemand is groter dan de club, ook jullie niet. Protesteren tegen allerlei vervelende zaken hoeft niet automatisch te betekenen dat je de spelers niet meer steunt. En ik ben inderdaad al lang niet meer naar een uitwedstrijd geweest omdat dit door allerlei fysieke ongemakken en mijn leeftijd gewoon onmogelijk is. Ik wou dat het wel kon. Als ik mee aanmoedig doe ik in mijn ogen iets sfeerverhogends. Maar goed, zal wel een generatieconflict zijn want ik gewoon dat veel mensen uit mijn tijd er ook zo over denken. En als je je zo ergert, kun je toch het best gewoon wegblijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2019 11:18
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Roda JC - MVV #25
Volgens mij heeft die "fanatieke" groep besloten tot het niet meer gaan naar uitwedstrijden door het handelen van MVV (lees Penders) m.b.t. de uitwedstrijden. Dan is het toch volkomen logisch dat dit nu ook niet het geval is? Of omdat het tegen die misselijke uit het oosten is maar voor een keertje wel gaan? Lekker ondersteunend voor je standpunt ja.

En natuurlijk verdienen de spelers beter en 900 man achter zich in die circustent. Maar dan zullen ze zich maar eens moeten afvragen hoe het zo ver is gekomen en bij onze directeur gaan navragen. Kijken of hij de spelers wel antwoord geeft op vragen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2019 11:33 29 dec 2019 11:34 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Roda JC - MVV #26
Er is altijd wel een reden voor een boycot. We vliegen van boycot naar boycot de laatste jaren, zonder steun geef je ook punten weg, ik heb me altijd afgevraagd of daarmee de boycotter zich niet groter maakt dan de club. Zeker op het moment dat boycot geen uitzondering maar regel wordt. De kracht van het statement gaat dan ook steeds meer tegen je werken want je verliest goodwill.

Als ik zie wat voor regels de knvb en awayclubs aan MVV supporters opleggen kan ik begrijpen dat je de zin vergaat, echter dit is dus het doodvonnis voor de MVV awaydays en daarmee ook een doodvonnis voor MVV want zonder support pak je (veel) minder punten en hou je de negatieve spiraal intact.

Ik wens de nieuwe directie van MVV veel succes toe met deze casus.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2019 18:21
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
Roda JC - MVV #27
Wat een dooddoener Boe is dat Feeske. Welke boycots zijn er dan geweest? En kom niet aan met de jong elftallen want de boycotters daarvan zijn letterlijk op 2 handen te tellen! Lekker makkelijk altijd afgeven.

MVV had een hele mooie fanatieke aanhang, met Ultras Mestreech als hoogtepunt. Dat is vakkundig de nek omgedraaid door opleggen van allerlei regeltjes en beperkingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjeng043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2019 11:00 30 dec 2019 11:04 door InDoDoNnY. Reden: taalkundig
InDoDoNnY
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
Roda JC - MVV #28
Ik begrijp niet goed waarom juist nu deze discussie moet oplaaien. Vorige wedstrijden leek zich niemand zich druk te maken dat er geen bussen reden. Nu de derby-sfeer in het gedrang komt moeten de fantieke supporters (om de eerder gebruikte term te hanteren) ineens perse mee.

Als er door fanatieke supporters, die elke wedstrijd 1-2 bussen laten rijden, wordt gekozen om (vanwege onvrede) geen bussen meer te laten rijden, dan is dat hun goed recht. Het zou dan zwak zijn om deze stellingname aan te passen omdat er toevallig de derby op het programma staat. Het gaat de fanatieke supporters niet in hun koude kleren zitten dat ze veel uitwedstrijden van MVV dit jaar moeten missen, het doet nog meer pijn om de derby te Roda te missen. Zij doen dit echt niet voor hun plezier.

Waar ik me aan stoor is omdat nu een aantal mensen wel meegaan, dat er ook verwacht wordt dat iedereen mee gaat. Ik zou het graag omdraaien. Waar zijn al die mensen bij de overige 18 uitwedstrijden? Dan zitten die 50-100 fanatieke (en nog 50-100 SC) wel uren in de bus om hun club te volgen en waar zijn dan die incidentele 700 andere die wel bij Roda in het uitvak zitten? Er wordt gesproken over het steunen van de spelers, hoeven deze spelers dan ineens de andere 18 uitwedstrijden dan niet te worden gesteund?

Ik begrijp prima dat niet iedereen in staat is om elke uitwedstrijd mee te gaan, ik kan en wil zelf ook niet elke wedstrijd gaan. Dat is iedereen zijn goed recht, ook van de fanatieke supporters. Evenals hun vaak verweten wordt als er geen sfeer is of wordt gemaakt, maar er zijn ruim 2000 andere supporters in het stadion waarvan slechts een enkeling zich inzet om de sfeer te verbeteren. Sfeer in een voetbalstadion is geen alleenrecht, daar zijn we allemaal verantwoordelijk voor. Net als het bezoeken van uitwedstrijden, alle uitwedstrijden!

Als het op MVV-zaken aankomt wordt er vaak naar andere gewezen, maar zelf doen zo weinig mensen zelf iets. Die hypocrisie op dit forum is een van de reden dat ik hier (nog) amper plaats.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Brökske, Klomeleer, Jacques, middenstip, Tuor, Lassie80, jovkle, Sjeng043, M.V.V. 1902 en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2019 11:26
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Roda JC - MVV #29
Bussen zouden niet meer rijden, vanwege de idiote regels, dan moet er niet opeens wel naar de moffen gegaan worden. De mensen die iedere uitwedstrijd gaan, hebben last van die regeltjes, er is een voorstel gedaan, waarop Penders de bursreizen zelf zou gaan organiseren.
Dat het hem niet lukt en de SC voor zijn karretje spant....
De SC had ballen moeten tonen en bij het standpunt blijven.
De dagjesmensen die nu naar de moffe gaan en anders nooit naar een uitwedstrijd, worden bediend... Wat zal er een sfeer zijn...
Dat het niet goed gaat bij onze club is iedereen duidelijk:
- Supporters worden niet gehoord, niet goed behandeld.
- Stewards en vrijwilligers worden niet goed behandeld. Hoe vaak hebben de stewards al gestaakt? En zie hun brieven met klachten.
- Sponsors worden niet gehoord en niet goed behandeld. Ze houden de hand op de knip.
- Kantoor kraakt aan alle kanten, Stijn en Stijn weg, waar blijven vervangers? Een facebook event voor een wedstrijd aanmaken lukt nog niet eens.
- Sportieve resultaten blijven uit. Kijk naar de lege Geusselt
- Ons eigen vermogen is verdampt in 1 jaar tijd

Wie gaat dan actie ondernemen? Blijf je op de tribune zitten en denkt het komt wel goed? Het komt goed omdat er fanatieke supporters naar een oplossing zoeken!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2019 16:52
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Roda JC - MVV #30
Iech begin m'ch zoe laankzemaon gigantisch te sjaggernere aon dat oonderling gezeiks euver wel of neet goon.

Es lui wèlle goon, prima, laot ze lekker goon.
Es lui neet wèlle goon, ouch prima.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, jovkle, De Zwarte Vogel, AngelsideE

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.416 seconden