Roda JC - MVV

20 dec 2019 15:03
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Onderwerp Auteur
Roda JC - MVV #1
Nog 22 dagen en het is stil..... ooit dé Derby van het Zuiden.
MVV en de webshop van de SC laten het zowel qua informatie als tickets over deze wedstrijd helemaal afweten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2019 16:05
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Roda JC - MVV #2
Normaal gezeen moos en zouw 'ch bij wèlle zien, op wat veur 'n meneer daan ouch, mer dit sezoen bin 'ch tot inkier gekoume.

Wieneg zin um die moffe ouch mer mèt eine centime te spekke in dat Alcatraz vaan ze.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjeng043, bokkesprongen, TPC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2019 18:18
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Roda JC - MVV #3
Boycotte dee handel .... !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2019 18:38
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Roda JC - MVV #4
Iedere keer, de spelers wat bij MVV hebben gespeeld contracteren. Het begon bij van der Luer. Daarna volgden er nog velen. Het kan geen toeval meer zijn, dan treiterij. Wat is het toch een verschrikkelijk trieste club. Ik zet er al tig jaren geen voet meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2019 18:55
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Roda JC - MVV #5

Schapendonk schreef : Iedere keer, de spelers wat bij MVV hebben gespeeld contracteren. Het begon bij van der Luer. Daarna volgden er nog velen. Het kan geen toeval meer zijn, dan treiterij. Wat is het toch een verschrikkelijk trieste club. Ik zet er al tig jaren geen voet meer.


Dan moet MVV eens een keer zorgen voor een sportief en financieel gezond plaatje. Spelers moeten graag bij MVV willen spelen, en niet door een of andere lamzak als trainer eruit gezet worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 dec 2019 10:06
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Roda JC - MVV #6
Rijden er nu wel of geen bussen naar Roda, de spelers hopen op een vol uit vak. Ik snap de boycot tegen het bestuur maar hier zijn alleen de spelers de dupe van en dat stink volk daar lacht zich kapot. We kunnen er ook weer 200% achter gaan staan en toch kotsen op het bestuur en die mooie praatjes van "Napoleon" is eerst zien dan geloven, want die loopt hier al 20 jaar aan de poten van ieder bestuur te zagen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 dec 2019 11:10
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Roda JC - MVV #7

Vluuzak schreef : Rijden er nu wel of geen bussen naar Roda, de spelers hopen op een vol uit vak. Ik snap de boycot tegen het bestuur maar hier zijn alleen de spelers de dupe van en dat stink volk daar lacht zich kapot. We kunnen er ook weer 200% achter gaan staan en toch kotsen op het bestuur en die mooie praatjes van "Napoleon" is eerst zien dan geloven, want die loopt hier al 20 jaar aan de poten van ieder bestuur te zagen.



Ik juich een vol uitvak ook toe. We gaan ons toch niet laten kennen zeg! Er is nog een seizoenshelft te spelen! Het hoeft nondenju maar eens mee te zitten en alles kan er totaal anders uitzien. Om te beginnen uit winnen bij het tweede elftal van aachen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos, Vluuzak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 dec 2019 17:46
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Roda JC - MVV #8
Wat is er dan veranderd ten opzichte van vorig jaar toen er een boycot plaatsvond? Helemaal niks! Ik ben eerder voor een zelfde evenement als vorig jaar. Geen euro naar die circustent en de broodnodige extra inkomsten voor ons eigen mvv!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2019 10:21 28 dec 2019 10:25 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Roda JC - MVV #9
Dr zien dr heij n paar die zouwe volges miech t liefste de joarwisseling nog boycotte zoedat t op 1 januari gewoen nog 2019 is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2019 11:41
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Roda JC - MVV #10

Sjeng043 schreef : Wat is er dan veranderd ten opzichte van vorig jaar toen er een boycot plaatsvond? Helemaal niks! Ik ben eerder voor een zelfde evenement als vorig jaar. Geen euro naar die circustent en de broodnodige extra inkomsten voor ons eigen mvv!!


Er gaat dit jaar echt geen scherm komen in de Geusselt. Met een boycot treffen we alleen de spelers en spelen Sterfrade in de kaart, door geen support te geven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjefsjengko

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2019 12:58
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Roda JC - MVV #11

Hill28 schreef : Dr zien dr heij n paar die zouwe volges miech t liefste de joarwisseling nog boycotte zoedat t op 1 januari gewoen nog 2019 is.


Ik snap dat ook niet. Je staat en bent voor de club. Ja het gaat allemaal klote en niet zoals het moet, dus moeten wij dan ook maar verzaken?

MVV gaat echt niet denken “oh, Pietje en Klaasje gaan niet mee naar de wedstrijd, dus laten wij maar opstappen”. Alle het nieuwe en verbeterde dan voorheen begint bij jezelf.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Sjefsjengko

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2019 13:03
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2019 13:04
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Roda JC - MVV #13
Ticketinfo staat online. Wederom een hoop regeltjes. Aangezien ik niks heb vernomen over een boycot neem ik aan dat er wel afgereisd gaat worden? De vraag is alleen met hoeveel......

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2019 15:28
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Roda JC - MVV #14

Frostie_999 schreef : Ticketinfo staat online. Wederom een hoop regeltjes. Aangezien ik niks heb vernomen over een boycot neem ik aan dat er wel afgereisd gaat worden? De vraag is alleen met hoeveel......

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk


Max 2 trommels zijn toegestaan...…...wat is er mis of gevaarlijk aan trommels?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2019 15:31
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
Roda JC - MVV #15
MVV (lees Penders) heeft het bezoeken van uitwedstrijden onmogelijk gemaakt door het opleggen van allerlei regels. Er is toen besloten door de organisatoren van de ‘fanatieke’ bussen geen uitwedstrijden meer te bezoeken onder dit busbeleid (NEC uit is de laatste geweest). Heeft dus niks te maken met een specifieke boycot van het duel met die Vluupikken. Penders bedaank!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjeng043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden