Re:NEC - MVV

17 okt 2019 16:18
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 199
Meer
Onderwerp Auteur
Re:NEC - MVV #1
Op vrijdag 25 oktober spelen we de uitwedstrijd tegen NEC. Ik zag op de site van MVV dat het om een auto/buscombi gaat. Desondanks zie ik dat de SC (nog) geen bussen aanbiedt op hun site. Heeft MVV weer besloten geen kaarten af te nemen of heeft dit een andere reden? Ik zou graag naar Nijmegen willen afreizen naar deze toch altijd wel drukbezochte uitwedstrijd.
Voorspelling: 1-2
De volgende gebruiker (s) zei dank u AngelsideE

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2019 17:36 17 okt 2019 17:36 door De Zwarte Vogel. Reden: taalfoutje
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Re:NEC - MVV #2
Vanmiddag kaartjes gekocht bij het stadion. Ik verheug me op een scenario als vorig seizoen. Wellicht staat er een nieuwe Xavier Mbuyamba op, wat speelde die geweldig die avond!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2019 20:31
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Re:NEC - MVV #3

Boys_in_Red schreef : Op vrijdag 25 oktober spelen we de uitwedstrijd tegen NEC. Ik zag op de site van MVV dat het om een auto/buscombi gaat. Desondanks zie ik dat de SC (nog) geen bussen aanbiedt op hun site. Heeft MVV weer besloten geen kaarten af te nemen of heeft dit een andere reden? Ik zou graag naar Nijmegen willen afreizen naar deze toch altijd wel drukbezochte uitwedstrijd.
Voorspelling: 1-2


Volgens de laatste berichten geldt de auto/buscombi nog steeds. Ik verwacht binnenkort meer info op de site van MVV en SC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2019 05:53
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
Re:NEC - MVV #4
Lekker op tijd weer.....
Wat zullen ze nu weer op het laatste moment uit de hoge hoed toveren...... ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2019 14:32
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 199
Meer
Onderwerp Auteur
Re:NEC - MVV #5
Ik zie dat de SC inderdaad een bus online hebben gezet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2019 18:08
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Re:NEC - MVV #6
Vrijdag weer een doods uitvak.

Penders bedaank!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2019 18:28 23 okt 2019 18:28 door Brncic.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Re:NEC - MVV #7
Ongelooflijk ja dat er maatregelen worden genomen na het (voor de zoveelste keer) afsteken en gooien van vuurwerk. Stel je voor zeg, dat de politie ingrijpt als iemand door rood rijdt...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2019 19:22
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Re:NEC - MVV #8
Je vergelijking slaat nergens op. Als jij beboet wordt door een agent omdat je iets fout doet, is dat geen reden om alle leden van de korfbal vereniging, waar jij toevallig lid van bent, ook te straffen.

Jammer dat er ook nog debielen op dit forum zitten, die dit afbreuk beleid steunen. Gasten zoals jij zijn medeverantwoordelijk voor het feit dat onze club steeds meer op telstar begint te lijken. Maar je zal wel een dubbele pet ophebben, net zoals mister CSM.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2019 19:34
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Re:NEC - MVV #9
Prima, wat jij wil. Als we gaan discussiëren met termen als ‘debielen’ is de discussie voor mij afgelopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2019 19:48
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Re:NEC - MVV #10
Zal wel aan mij liggen, Wie is mister C.S.M.?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2019 19:52
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Re:NEC - MVV #11
Welke restricties zijn er dan opgelegd voor vrijdag?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2019 20:05
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Re:NEC - MVV #12
Het betreft een B-wedstrijd met VERPLICHTE BUSCOMBI.

Max 10 bussen. GEEN verlengde bussen of dubbeldekkers toegestaan.

Maximaal 2 clusters rijden met 30 minuten ertussen. Clusteropvang locatie is Knp Ewijk A50

Er zijn 500 BUSkaarten beschikbaar die worden verkocht via de supportersvereniging ( www.scmvv.nl ).

De prijs voor de kaarten bedraagt € 6,00.

De voorwaarden zijn:

• Géén ALCOHOL op heenreis toegestaan

• Bij constatering van wangedrag van supporters in de bus(sen), kan de politie besluiten om de

bus(sen)terug te sturen naar Maastricht

Wanneer er geconstateerd wordt dat er dronken supporters uit de supportersbus(sen) komen, zullen deze de toegang tot het stadion worden ontzegd. Mocht dit gelden voor het merendeel van de supporters op de bus(sen) dan zal/ zullen de bus(sen) in zijn geheel worden teruggestuurd.
• Vlaggen zijn toegestaan mits geïmpregneerd (stokken max. 8 mm dik, 1.0 m lang, flexibel)

• Grote zwaaivlaggen alleen bij opkomst spelers daarna moeten deze het vak uit

• Sfeerdoeken zijn NIET toegestaan

• Spandoeken mogen NIET over de reclameborden worden gehangen

De teksten/inhoud wordt gecontroleerd.

• Max 1 trommel is toegestaan. Cameratoestellen met telelens tot 70 mm zijn toegestaan.

· Géén vuurwerk, shooters, vuvuzela’s of megafoons toegestaan

· Gratis koffie aangeboden vanuit de SV N.E.C. en Coffee@Work

Vuurwerk:

Er geldt een zerotolerancebeleid in het Goffertstadion v.w.b. het afsteken van vuurwerk in welke vorm dan ook. In geval van, wordt het incident strafrechtelijk afgedaan.

Catering:

De catering is voor de supporters geopend vanaf 19.00 uur. Consumpties in het bezoekers vak dienen cash te worden betaald. Er wordt wel alcohol geschonken in het gastenvak.

Parkeren:

De bussen zullen geparkeerd worden in de bussluis P7 bij Goffertstadion.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2019 21:23
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Re:NEC - MVV #13
Ik kom per pedes apostellorum.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2019 08:23
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3802
Meer
Re:NEC - MVV #14

Brncic schreef : Prima, wat jij wil. Als we gaan discussiëren met termen als ‘debielen’ is de discussie voor mij afgelopen.



Mag ik wel vragen waarom jij het - blijkbaar - logisch vindt dat een hele groep gestraft wordt voor het gedrag van individuen? Camera's in stadions zouden tegenwoordig goed genoeg moeten zijn om het individu er uit te pikken dat vuurwerk gooit. Het is vreemd dat die boete bij MVV terecht komt, MVV gaat op zich niet over het uitvak in Den Bosch (of Nijmegen). MVV heeft hoogstens niet goed gefouilleerd. Maar MVV heeft dan weer geen Schiphol-achtig mandaat en middelen om grondig te fouilleren. En het is terecht dat MVV dat niet heeft. Want de overtreding (wat vuurwerk op het veld gooien) staat totaal niet in verhouding tot het machtsmiddel stripsearch/bodyscan/whatever. Zeker aangezien, ik zei het al, je als het goed is tegenwoordig in ieder stadion camera's hebt hangen die zo de gooier er uit kunnen pikken.

Ik vond de analogie van Anarchos wel goed. Als ik jouw vergelijking doortrek; het is toch raar dat als ik een keer door rood rijd, iedere seizoenkaarthouder van MVV niet meer mag autorijden of fietsen rond wedstrijden van MVV.

Ik vind het niet goed dat er vuurwerk op het veld gegooid wordt; met kunstgras geeft dat dure schade en spelers vinden het sowieso niet prettig. Het levert MVV boetes op, en dat is ontzettend zonde van het geld.
Maar iedereen die wel eens een boekje over opvoeden van kinderen of huisdieren heeft gelezen, weet dat maatregelen in lijn met het ongewenste gedrag moeten zijn. Wat heeft het zo laat mogelijk beschikbaar maken van bezoeken uitwedstrijden te maken met het gooien van vuurwerk op het veld? Wat heeft het straffen van een groep met strengere maatregelen te maken met het gooien van vuurwerk op het veld? Slaat gewoon helemaal nergens op. Dit zijn puur regels voor de show, voor de bühne. Denk je dat er potentiële vuurwerk-op-het-veld-gooiers nu opeens denken “oh, nou laat ik dat vuurwerk maar thuis”?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Tuor, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2019 09:02
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 758
Meer
Re:NEC - MVV #15
Camera's werken vaak goed om regelovertreders te pakken. Op basis daarvan kunnen stadionverboden worden opgelegd. Maar in de praktijk blijkt het zeer moeilijk te zijn om KNVB-boetes en schadevergoeding te verhalen op supporters. Als MVV aan KNVB en Den Bosch in totaal 15000 euro moet betalen (schade, boete), aan welke supporters moet MVV dat dan verhalen? De twee of drie supporters met een stadionverbod? Er waren wel een stuk of 15 stuks vuurwerk te zien. En de meeste afstekers zelf zijn goed afgedekt door spandoeken. Dan maar alle supporters die aanwezig waren laten dokken? Dat is een oorlogsverklaring aan ook de overwegend (!) goed-willende supporters en lijkt juridisch weinig kans van slagen te hebben.

Het is echt ingewikkelder dan hier op het forum geschetst wordt om daders te pakken. Ik kan begrijpen dat MVV, NEC en lokale driehoek hier voorzichtig mee omspringen. Dan in vredesnaam maar een combi. MVV wil geld liever aan team en organisatie spenderen dan aan boetes/schades. Maar wellicht ben ik ook "debiel"?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, jovkle, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.267 seconden