Re:NEC - MVV

25 okt 2019 10:52
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Re:NEC - MVV #31
Er breken toch wel cruciale weken aan voor de ploeg, met wedstrijden zoals NEC, Almere, jong AZ, Eindhoven , Oss en dan uit naar NAC heeft de ploeg toch echt de punten hard nodig anders gaan we hard richting een drama van een seizoen. De ploegen die er nu aan komen zijn allemaal een beetje aan elkaar gewaagd en ontlopen elkaar niet veel , daar liggen dus dan ook kansen...

Feit blijft dat we pas 8 keer scoren, positief is dan we de laatste 2 wedstrijden geen tegen goal krijgen . Dat zelfde geldt ook voor onze tegenstander NEC , geen tegen goals de laatste 2 partijen maar wel 3 keer gescoord .

Gezien NEC vanavond het thuis voordeel heeft ga ik er vanuit dat ze met 3-1 gaan winnen .... ik geloof niet dat we het goede spel dat met momenten hebben laten zien tegen Cambuur en Excelsior, vanavond gaan omzetten in een overwinning .... het zou wel goed voor de ploeg zijn als het gebeurd . Ik denk dat NEC meer in een flow zit dan MVV en die aan het langste eind gaan trekken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2019 11:50
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Re:NEC - MVV #32
Het is een tijd geleden dat we een overwinning zo hard nodig hadden als nu. Als die overwinning niet heel rap komt weten we allemaal wel wat voor seizoen het wordt. Gelukkig hebben we de laatste paar wedstrijden genoeg gezien waarop gebouwd kan worden en zou je, wanneer het spel zich zo blijft ontwikkelen, ervan uit kunnen gaan dat die overwinning er snel komt. Zo rationeel is voetbal echter niet. We zitten op dit moment gewoon in een periode waarin heel veel beslissingen én momenten in de wedstrijd nadelig voor ons uitpakken. Ik hoop zo dat we vanavond winnen en heb er qua spel enerzijds ook wel vertrouwen in. Anderzijds heb ik ook een sterk onderbuikgevoel dat de gifbeker voorlopig nog niet leeg is. Wordt hoe dan ook een lastige pot, hopelijk gaan de jongens er goed mee om.

Wat betreft NEC, daar ben ik niet echt van onder de indruk. Schat ze lager in dan Cambuur, Excelsior en ook jong Ajax. Hielden de laatste twee wedstrijden de nul inderdaad en wonnen ook allebei die wedstrijden. Kleine kanttekening dat die twee ploegen jong PSV en jong AZ waren. De twee slechtst presterende beloftenploegen op dit moment. Liggen dus zeker kansen vanavond, maar ik verwacht weer een gelijkspel en daar schieten we natuurlijk geen ruk mee op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2019 12:24
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Re:NEC - MVV #33

Napoleon schreef : Er breken toch wel cruciale weken aan voor de ploeg, met wedstrijden zoals NEC, Almere, jong AZ, Eindhoven , Oss en dan uit naar NAC heeft de ploeg toch echt de punten hard nodig anders gaan we hard richting een drama van een seizoen. De ploegen die er nu aan komen zijn allemaal een beetje aan elkaar gewaagd en ontlopen elkaar niet veel , daar liggen dus dan ook kansen...

Feit blijft dat we pas 8 keer scoren, positief is dan we de laatste 2 wedstrijden geen tegen goal krijgen . Dat zelfde geldt ook voor onze tegenstander NEC , geen tegen goals de laatste 2 partijen maar wel 3 keer gescoord .

Gezien NEC vanavond het thuis voordeel heeft ga ik er vanuit dat ze met 3-1 gaan winnen .... ik geloof niet dat we het goede spel dat met momenten hebben laten zien tegen Cambuur en Excelsior, vanavond gaan omzetten in een overwinning .... het zou wel goed voor de ploeg zijn als het gebeurd . Ik denk dat NEC meer in een flow zit dan MVV en die aan het langste eind gaan trekken


Ff een vraagje Napoleon: is die vergadering waar jij het over had in een van je vorige posts al geweest? Ik heb er nog niks over gehoord?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2019 14:09
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Re:NEC - MVV #34
e]

Ff een vraagje Napoleon: is die vergadering waar jij het over had in een van je vorige posts al geweest? Ik heb er nog niks over gehoord?[/quote]


Ik ben een paar dagen in het buitenland geweest en heb het even niet meer gevolgd... na het weekend meer nieuws denk ik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2019 21:56
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Re:NEC - MVV #35
Ein positief puntsje: veer kinne neet degradere dit seizoen. ;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2019 21:56 25 okt 2019 21:59 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Re:NEC - MVV #36
2x Okita...

Misschien had onze technische staff die toch wat opslag moeten geven na dat eerste succesvolle seizoen. Nu zit je met de slechtste voorhoede ooit in je maag gesplitst. Maar goed dat is verleden tijd en misschien flauw om dat precies nu te zeggen.

Wat wel echt feitelijk duidelijk is, dat we nog nooit zo slecht gepresteerd hebben als onder Usta. Maar daarnaast...met zo een technisch beleid kom je op termijn ook niet verder vrees ik.

Je weekend begint (Kut) met MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2019 21:57
MVVNaoVaore
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
Re:NEC - MVV #37
Nog 1 plekje te gaan...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2019 21:58
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Re:NEC - MVV #38
Heeeel lang het voordeel van de twijfel gegeven. Maar ook voor mij is het nu duidelijk. USTA OUT.

Zelfs het bestuur moet dit nu toch inzien.

Zet iemand met een positief charisma voor de ploeg aub
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2019 21:58 25 okt 2019 22:04 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Re:NEC - MVV #39
Okitaaaaa !!!! 2x Welke ex- MVV'er heeft nog nooit tegen MVV gescoord? Proficiat Usta, we staan er bijna. De laatste plaats lonkt. En als je niet scoort, dan zegt de tegenstander:" dank je wel, dan doen wij het wel even voor, hoe dat moet!!" Wat een blamage! Echt triest dit. En dan ook nog zeggen, dat binnen 2 jaar gepromoveerd gaat worden. Wat een farce. Hoe maak ik de club in 2 jaar kapot, zullen ze bedoeld hebben. Maar ja, schijnbaar is 20 jaar dabbelen in jan joker competitie niet genoeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2019 22:01
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Re:NEC - MVV #40
Please:
#ustaout en neem je rotzooi mee

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2019 22:07
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
Re:NEC - MVV #41
Iech bin bang tot veer zellef Usta de weeg aof moote bringer, vaan ut bestuur en technisch hart verwach iech niks

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2019 22:10
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Re:NEC - MVV #42
we kunnen wel zeggen , Usta out. Maar de man wie verantwoordelijk is voor alle aan (miskopen) daar hoor ik niemand over!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2019 22:10
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Re:NEC - MVV #43
Het lijkt wel aan de naam Fuat te liggen. De vorige Fuat trainer was ook zo een hele goede. Wegwezen aub.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2019 22:14
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Re:NEC - MVV #44
Maag Fuat ‘n inkelke noa Turkije?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2019 22:32 25 okt 2019 22:45 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Re:NEC - MVV #45
Ik kan niet wachten op die nieuwe videocompilatie over de spectaculaire reddingen van onze nieuwe doelman, je moet het toch ergens over hebben als betaald voetbalclub in dit tijdperk van informatie...

Gelukkig is er nog altijd het welvarende en imponerende FC Dordrecht zullen we maar zeggen..

Nog 7 wedstrijden te gaan en dan hebben we alle sterke tegenstanders gehad, daarna kan het alleen maar beter gaan. (Ba Dum Tss)

Ik ben trouwens zeer benieuwd welke betaalbare halfgod ons komt verlossen van onze doelpunten-paradox, in die paar resterende wedstrijden na de winterstop. Wie zou de 'Mystery Guest' dit seizoen gaan worden? Het probleem is al een jaartje of drie bezig, maar helaas brengen meer backs geen extra doelpunten op het scorebord hebben we dit seizoen mogen ondervinden... Die 3e reservekeeper maakt ze ook helaas niet, daar kwamen we vorig seizoen al achter....En met een nul op het scorebord kun je geen drie punten bijschrijven... En toch wil je naar de eredivisie...Het grote Paradox van Maastricht.. Wie gaat deze onkraakbare puzzel oplossen? Wellicht kan het kaartclubje van Van Marwijk zich hier eens over buigen, voordat er meer mensen bij de tap staan dan er op de tribunes zitten..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.462 seconden