Re:NEC - MVV

28 okt 2019 10:44
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Re:NEC - MVV #76
Nee hoor, Napoleon trekt heus niet alleen op zijn laptop, maar ook in o.a. Praotkaffees en gewone gesprekken ten strijde. Zijn forumnaam heeft hij dus goed gekozen: klein en strijdbaar.

Alleen heeft hij naar mijn idee wel eens last van kokervisie in wat het beste is voor de club. Dat hij echt het beste voorheeft met MVV, daar twijfel ik niet aan. Alleen is zijn benadering nogal eens wat zwart-wit en heeft hij moeite, overtuigd van zijn gelijk, om van standpunt te veranderen. Daarmee kan hij anderen nodeloos hard kwetsen. Jammer, want ik ken hem verder als een prima kerel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 11:00 28 okt 2019 11:13 door Vluuzak.
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Re:NEC - MVV #77
Dit is geen gewoon commentaar wat hij geeft, maar puur op de man spelen, terwijl de betreffende persoon op dat moment geen weer woord kan geven. Ik ben het ook niet eens met Fuat zijn wissels, maar dit is pure stemming makerij tegen MVV en trainer, zoals hij al vaker heeft gedaan., dat weet jij ook Frank, want je loopt ook al jaren mee op dit forum. Ik ben jaren geleden bij een Praotkaffee geweest, toen was Napoleon ook aanwezig en had een hoop praatjes op het forum, maar deed zijn mond niet open. Naast ons stond een groepje die het ook over hem hadden, waarom hij nu zijn grote waffel niet durfde open te trekken, er was toen toch behoorlijk wat irritatie naar hem toe. Zijn commentaar word niet door iedereen gewaardeerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 11:22 28 okt 2019 11:35 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Re:NEC - MVV #78
Hou toch eens op, ‘stemmingmakerij tegen Usta’ dacht je echt dat dat nodig is? Alsof het nodig is om zijn achtergrond of wat voor drogreden dan ook in te brengen hier om hem daarop te beoordelen. Deze man is puur op zijn nul komma nul resultaat door de mand gevallen. Wat zeg ik, nul komma nul? Minder dan dat, hij is door puur onvermogen Nys en - weliswaar minder relevant - Gunst kwijtgeraakt. Hij heeft wekenlang punten verspeeld door Holtby en Deom ernaast te zetten. Geen lijn in het spel. Minder doelpunten voor dan Top Oss. Hij geeft commentaar in de media waar pure onkunde vanaf straalt.

Elke seconde dat deze man hier trainer is berokkent MVV meer schade en minder supporters op de tribune. En ik vind ik het een grove schande dat MVV helemaal niks doet, helemaal niet reageert, maar het gewoon laat gebeuren.

Ik wil weer met plezier naar MVV kunnen op vrijdag. Een leuke wedstrijd zien. Kunnen balen van een onterecht verlies. Genieten van een overwinning. Level 42 uit de speakers horen knallen in een volle Geusselt.

En ik denk oprecht dat dat onder Usta nooit zal gebeuren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 11:46
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Re:NEC - MVV #79
Als MVV een fatsoenlijke spits had aan getrokken naast vd Hurk, was er niets aan de hand geweest, dan werden de gecreëerde kansen omgezet in doelpunten. Dat Fuat rare opstellingen en wissels heeft ben ik met je eens, maar de laatste wedstrijden zijn we niet weg getikt door de tegenstander.
Nys raakt helemaal niks meer na zijn blessure, loopt als een kip zonder kop over het veld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 11:58
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Re:NEC - MVV #80
Op de eerste plaats heb ik net zoals jullie allemaal het beste voor met MVV , alleen ben ik gewoon helemaal klaar met hoe zaken nu in de breedste zin van het woord gaan , niet alleen op het veld maar ook erbuiten .
En daar waar ik een verandering kan brengen zal ik dat zeker doen ... zo zijn we verleden jaar ook weer als sponsor ingestapt en hebben nog nooit ( voor ons idee) zoveel geld in MVV gestoken. Daarnaast wil ik op ander gebied meer invloed kunnen uitoefenen op zaken ( en daar werken we as we speak aan)

Dat mensen het niet met me eens zijn dat kan ik alleen maar waarderen , wat ik niet kan waarderen of begrijpen is dat hier mensen zijn zoals Vluuzak die blijkbaar wel weten wie ik ben ( of denken dat te weten, , altijd op me aan t zeiken zijn ) maar ik ken jou niet. Die vinden dat ik niet voor mijn mening uit durf te komen.( zonder achter een schuilnaam iets te posten en die hebben we hier toch allemaal , jij toch ook !!) Je geeft zelf het voorbeeld van een proatkaffee van jaren geleden aan... Waarom stap je niet naar me toe en spreek me er over aan ?? ik heb jou toen niet gezien of gehoord en nogmaals ik weet niet wie jij bent. Je loopt er nu nog over te zeuren !

En ik kan je verzekeren dat ik ook buiten dit forum binnen alle lagen van MVV mensen verteld heb wat ik van hun vind en ik kan je verzekeren dat ik dat in niet mis verstaanbare bewoordingen heb je gedaan..... ongezouten !

Voor die mij kennen, ja ik ben zeker een aardige vent ( dank Frank Salemans ) maar ik heb ook een doel, idee en visie ...en ik probeer die op mijn manier hier met jullie te delen en geloof me ..... ik "spaar" ook buiten dit forum helemaal niemand als het er op aan komt om mijn mening te verkondigen . Fuat Usta op zijn resultaten aanspreken is voor mij een peulenschil...( de situatie moet zich wel voordoen) Ik ben geen politicus die doorlopend let op hoe ik het beste overkom... ik ben een winnaar , heb passie voor onze club en heb maar één doel en dat is promoveren.... En wat er nu gebeurd raakt me in iedere vezel. 19de in de eerste divisie een leeg stadion en ga maar door....

Daarbij ben ik er echt van overtuigd dat ik met mijn kennis in sport en commercie , mijn enorme netwerk en met de steun van jullie allemaal ... wel MVV naar de eredivisie krijg... We hebben slechts 18 juiste spelers en 1 juiste trainer nodig ... en als ik de kans krijg weet ik die voor ons te vinden !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, middenstip, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 12:31
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Re:NEC - MVV #81
Napoleon, je bent prikkelend en een botte boer. Maar los van dat, het MVV hart op de goede plek, en ik kan me inhoudelijk steeds meer vinden in je posts.

Iets in me zegt dat als jij het geld als Schrouf had (kan me vergissen natuurlijk maar denk niet dat je zoveel hebt haha), we nu met Napoleon als shirtsponsor speelden en wellicht nog veel meer. (en ja, dan wilde je natuurlijk wel wat in de melk te brokkelen hebben).

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 12:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Re:NEC - MVV #82

Boe is dat feeske? schreef : Napoleon, je bent prikkelend en een botte boer. Maar los van dat, het MVV hart op de goede plek, en ik kan me inhoudelijk steeds meer vinden in je posts.

Iets in me zegt dat als jij het geld als Schrouf had (kan me vergissen natuurlijk maar denk niet dat je zoveel hebt haha), we nu met Napoleon als shirtsponsor speelden en wellicht nog veel meer. (en ja, dan wilde je natuurlijk wel wat in de melk te brokkelen hebben).


haha, dank je wel Boe is dat Feeske !! that just is me !!

Laten we er nu eens echt een feestje van gaan maken met zijn alle....

en PS , sommige zeggen ( of schrijven) dat ik niet tegen kritiek kan.... geloof me je kunt alles tegen me zeggen of van me vinden ! geen probleem

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 15:46
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Re:NEC - MVV #83
Oh, ik vond dat je in de zaak Everaers nogal fel reageerde toen mensen de manier van communiceren niet bleken te waarderen (want buiten de moeder van was er eigenlijk niemand die je inhoudelijk aanviel geloof ik). Gooi het forum dan maar dicht, ik deel hier niets meer, zoiets schreef je toen. Op mij komt dat over alsof je er niet blij mee bent dat mensen je communicatiestijl in twijfel trekken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 17:21
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Re:NEC - MVV #84

Jacques schreef : Oh, ik vond dat je in de zaak Everaers nogal fel reageerde toen mensen de manier van communiceren niet bleken te waarderen (want buiten de moeder van was er eigenlijk niemand die je inhoudelijk aanviel geloof ik). Gooi het forum dan maar dicht, ik deel hier niets meer, zoiets schreef je toen. Op mij komt dat over alsof je er niet blij mee bent dat mensen je communicatiestijl in twijfel trekken.



Beste Jacques , wat wil je nu ?! ...wil je 19de blijven staan of wil je vooruit !!!

Denk maar even na ...en daarnaast gaf ik aan dat ik het forum dicht wilde gooien omdat een aantal leden hier vonden dat ik de naam van een voetballer zou hebben beschadigd ! Ik gaf aan dat iedereen altijd maar aan t klagen was van de hoed en de rand en nu gaf ik die en was de wereld te klein
Er hebben mij de laatste weken zoveel mensen benaderd die ik vooraf niet eens kende en die ook van de hoed en de rand weten en alleen maar mijn blog / stukje bevestigden !!

Dus terug naar mijn vraag wil je 19de blijven Jacques of wil je promoveren
Doe je mee of niet ?!

Gr Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 17:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Re:NEC - MVV #85
Ik weet oprecht niet zo goed wat ik met je bericht moet. Ik leg alleen maar uit waarom ik inderdaad vond dat je overkwam alsof je niet goed tegen kritiek kon. Wat heeft dat te maken met promotie of negentiende plaats? Die vraag geeft mij een "als je niet voor me bent, ben je tegen me"-gevoel. Daar ben ik nogal allergisch voor, de wereld is niet zwart-wit. Wellicht leg ik het verkeerd uit/vat ik het verkeerd op.

Er kan heel veel beter bij MVV, dat zie ik ook wel. Heb ik volgens mij al vaak genoeg geroepen. Ik zei een bladzijde geleden nog dat ik mensen te optimistisch vond.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 17:50
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Re:NEC - MVV #86
@jacques

Zo te lezen wil je vooruit !! Mooi , je hoeft niet algergisch te zijn voor de vraag doe je mee of niet ...het is niet zo zwart of wit zoals ik dat bedoel ...jij gaat gewoon over je eigen antwoorden en opvattingen ...geen probleem , alle waardering voor !

Ik wil vooruit , niemand wil dit volgens mij , waar we nu staan of hoe het nu gaat ...je mag me een eikel vinden of wat dan ook , het gaat niet om mij het gaat om dat we samen verder komen en eens besluiten nemen die de club vooruit brengen en niet 10 jaar terug in de tijd zetten .

Bedoel het niet slecht Kerel !! Join us , laten we dromen en laten we met zijn alle ons verbinden en die stap gaan maken !
Ik waardeer je inbreng !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 17:56 28 okt 2019 17:56 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Re:NEC - MVV #87
Prestatie: Als veldheer behaalde Napoleon grote overwinningen door de tegenstander stategisch keer op keer voor het blok te zetten.

Zijn roem als veldheer is legendarisch. Hij weet zijn legers te motiveren door hen rijkdom en glorie toe te zeggen.

(On)deugd: Napoleon lijdt aan grootheidswaan en noemt zich op een gegeven moment de directe erfgenaam van Charlesmagne. Hij kroont zichzelf tot keizer.

Naar: Volkskrant, 21 september 2004
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 17:58
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Re:NEC - MVV #88
Napoleon, is dit het begin van een paleis revolutie?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 18:02
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Re:NEC - MVV #89

middenstip schreef : Napoleon, is dit het begin van een paleis revolutie?


Ja gaat hij een coup plegen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 18:03
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Re:NEC - MVV #90

middenstip schreef : Napoleon, is dit het begin van een paleis revolutie?


Dit is een “gevolg” van onze frustratie die ons al 20 jaar bezig houdt en dat is spelen in de Eerste divisie

Wij ...MVV supporters ...als wij kunnen dromen wat we willen dan kunnen wij het ook waarmaken en dat doen we samen !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.425 seconden