Re:NEC - MVV

25 okt 2019 22:45
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 963
Meer
Re:NEC - MVV #46
Ik kan hier een hoop negatieve dingen gaan roepen, maar het heeft geen zin. Dit doet gewoon pijn. Een ding is duidelijk: dit is het slechtste MVV ooit (in 117 jaar!).
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2019 22:53 25 okt 2019 23:05 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Re:NEC - MVV #47
Die dikke Turk, die met zijn grote mond voor het begin van 't seizoen durft te zeggen dat we wel ff gaan promoveren, moet zich diep schamen en de eer aan zichzelf houden. Ik vind dat Usta hier gewoon debet aan is!! 9 punten uit 12 wedstrijden, dus al 27 punten verloren!! Laat me niet lachen!!

USTA OUT, USTA OUT, USTA OUT!!!

EN SNEL EEN BEETJE GRAAG!!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2019 23:57 26 okt 2019 00:10 door De Zwarte Vogel. Reden: Aanvulling
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Re:NEC - MVV #48
Ik weet niet of je Fuat Usta de schuld van deze nederlaag in de schoenen kunt schuiven. Allereerst geeft MVV de twee doelpunten op een presenteerblaadje aan NEC. Voorts missen we een robuuste spits. De werklust van Van den Hurk is te prijzen, maar heeft bijna geen aanvallend effect. Eigenlijk geldt voor Joeri Schroijen hetzelfde. Dan valt ook nog Joshua Holtby uit. Het scenario voor deze avond is daarmee bijna helemaal geschreven. Werklust was trouwens een kenmerk van het hele team. Als ik bij de technische staf zat, zou ik aanraden om Van den Hurk een andere positie aan te leren en te kijken of ik een speler kon omscholen tot spits waarvoor tegenstanders ontzag hebben.
Je zou wel kunnen zeggen dat het beter zou zijn geweest niet Martina in te brengen, maar direct Vlijter en later nog een aanvallend gerichte speler. Hier wil ik niet negatief zijn over de gemaakte keuzes. Deom en Last verdienen een aparte vermelding.
Blijft dat het tijd wordt voor resultaten op het veld, zodat de club een keer ten goede kan maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2019 00:01
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Re:NEC - MVV #49
Had al geen vertrouwen in deze trainer. Wel kans gegeven, maar nu is het klaar: Usta out!
En je kunt het hem niet eens kwalijk nemen...er zijn nog grotere idioten die het een goed idee vonden om deze dwaas aan te nemen. Dat zij ook maar optyfen.

Laten we vooral blijven lachen over Aachen-Nord en al hun wantoestanden. Maar feit is dat zij een titelkandidaat aan de kant schuiven, de aansluiting hebben gevonden en wij kansloos, zonder enig perspectief onderaan staan (op Dordt na). Veruit de minste doelpunten voor...

Wat een drama. De voorzichtige weg naar boven de afgelopen jaren, gaat nu steil omlaag. We zijn weer een lachertje...het publiek blijft weg, de sponsoren blijven weg. De een na de ander verlaat het zinkende schip.
Het wordt tijd voor een revolutie. Écht opnieuw beginnen, al het oude Mvv-netwerk eruit. Maar wie stapt hier nog in? Lijkt een kansloze missie...
Dit doet pijn. Weer. Terug bij af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2019 00:27 26 okt 2019 00:38 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
Re:NEC - MVV #50
De directeur, de technisch directeur Elsen (met z'n levenslang contract) en dat zogenaamde adviseursclubje moeten zich ook hard schamen. Die brengen mvv echt niet verder. Geen visie, geen beleid. Te weinig ervaring, fysiek en doelpunten ingekocht. Wat rechtvaardigt die veel duurder gemaakte (seizoens)kaarten. Amateurs. Schoon schip maken !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2019 00:40 26 okt 2019 00:53 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Re:NEC - MVV #51
Al bijna 20 jaar Eerste Divisie en altijd de hoop gehouden op een terugkeer. Goumans, Jongen en met Melchior op de achtergrond. Dat zou wel goedkomen. We kennen het einde. Vervolgens de club Rinkens. Een veelbelovende club mannen waarin ik al het vertrouwen had. Maar ook zij hebben het niet aan de praat kunnen krijgen. Velen hebben hun handen er geleidelijk aan vanaf getrokken. Een laatste belangrijke pion is onlangs eruit gestapt (Vleugels). Er zijn hier geen grote bedrijven meer en we zitten gevangen in De Geusselt. Voeg eraan toe het huidig amateuristisch beleid. Want met het geld dat er wel nog is wordt een trainer als Fuat Usta aangesteld en haal je een peleton middenvelders; terwijl we al jaren snakken op een degelijke voorhoede.

Het is een nobel streven voor degene die nog steeds geloven in stap voor stap groeien, de club in in eigen hand houden. (Onder andere Thal sprak zich hier altijd hard voor uit) Maar ooit moeten we de realiteit onder ogen zien. Dat was voor mij al een tijd terug, maar is dit seizoen helemaal duidelijk. Ga op zoek, nu het nog kan, naar een type zoals ze in Sittard hebben of verkoop de club aan meerdere investeerders. Nu we geen schulden hebben, kunnen we ze uitkiezen. Straks niet meer. In ieder geval is het mij duidelijk dat we met de huidige beleidsbepalers en visie er nooit gaan komen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2019 00:48 26 okt 2019 00:49 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Re:NEC - MVV #52
**Dubbel**

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2019 08:22
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
Re:NEC - MVV #53
Het frustrerende is dat ze niet worden weg getikt door de tegenstander, maar het gewoon ontbreekt aan scorend vermogen. Ik had een fysieke spits verwacht naast vd Hurk in de voorbereiding, maar schijnbaar dacht de technische staf hier anders over. Het weekend weer naar de klote.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2019 08:49 26 okt 2019 08:50 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
Re:NEC - MVV #54
Ik heb bewust gewacht met reageren. Even een nachtje slapen om e.e.a. te laten bezinken. Maar er is weinig veranderd. Het gevoel is dat de gifbeker helemaal leegmoet.
Ik ben niet zo van de populistische kreten. Ik ga niet roepen dat een trainer er uit moet. Ik hou niet van onrust rondom de club. Maar na twaalf wedstrijden (en een aantal oefenwedstrijden) is de voorlopige conclusie dat Usta het niet voor elkaar krijgt om voldoende punten te pakken. En dus moeten we dit seizoen uitzingen. Uithuilen en opnieuw beginnen.
We hebben een voorhoede die amper scoort terwijl er wel kansen zijn en het logische resultaat is dat we een na laatste staan. Dat is gewoon slecht. Punt.
Ik zie tactisch zwakke keuzes, verkeerde opstellingen en dito wissels. Nogmaals: het gepredikte dominante voetbal zie ik weinig tot niet terug. Jammer, want ik blijf denken dat er meer in dit elftal zit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Tuor, Tommyd, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2019 08:49
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Re:NEC - MVV #55
Het is triest dat ons clubje zo afglijdt. Laatste twee seizoenen was het voetbal al niet om aan te zien en het is tegenwoordig een zeldzaamheid geworden om Mvv nog eens te zien winnen in De Geusselt. Het publiek blijft massaal weg, de zin om nog een wedstrijd te bezoeken wordt voor mij ook steeds minder ondanks mijn seizoenkaart. Iedereen verlaat inmiddels het zinkend schip van Vleugels tot Thal. Het is allemaal amateurisme ten top bij Mvv, het aankoopbeleid is een aanfluiting. Geen sfeer meer in het stadion, dit heeft ook te maken met de stroeve houding tussen Mvv en de Ultra's.
We hebben al jaren geen fatsoenlijke spits of iemand met scorend vermogen kunnen aantrekken. Momenteel is niets meer leuk wat met Mvv te maken heeft, we hebben geen geld...geen sponsors...geen fatsoenlijk stadion...geen samenwerking meer met clubs....geen scouting...geen fatsoenlijke technische staf en ga zo maar door.
Ik weet niet of het aan de trainer Usta ligt, de spelers werken allemaal hard maar de kwaliteit is er gewoon niet. Ik denk niet dat bv een van Gaal meer resultaten zou behalen met dit Mvv.
We staan bijna helemaal onderaan in de KKD divisie, wat een afgang!
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2019 09:31 26 okt 2019 09:32 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
Re:NEC - MVV #56
Er wordt mij wat te makkelijk Usta out geroepen. Ja, er moet wellicht meer uitgehaald worden en soms andere wissels toegepast worden. Maar resultaat op het veld begint ook in de top van een organisatie. Goed beleid en visie op allerlei gebieden (operationeel, aankoop, scouting, commercie, kantoor, jeugd, supporters, stadion). En dat heeft niet altijd alleen maar met geld te maken. De juiste mensen op de juiste plek. Maar de mensen in de top hebben helaas vaak de minste zelfreflectie...de trainer is daarom altijd het eerst aan de beurt, makkelijkste manier om de rest te verbloemen. Het wordt steeds duidelijker dat mvv niet als een echt bedrijf geleid wordt waar moet worden afgerekend op resultaten, maar een veredelde amateurclub die hoopt op incidentele succesjes. Waar het veelal is, vriendjes eerst en owee als we dat moeten doorbreken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, itsman, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2019 10:09
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Re:NEC - MVV #57
GVD weer de zoveelste nederlaag en de zoveelste x 0 goals.
Of Usta de juiste trainer is laat ik even erbuiten aangezien hij niet de ballen aan van den Hurk moet geven.

De feiten zijn wel dat de voorhoede van MVV het NIET voor elkaar krijgt om te scoren of om Hurk een bal te geven waar hij wat mee kan.
Strijd maar niet genoeg kwaliteit. Zet eens iemand anders voorin, Hurk scoort toch niet.
Of dit allemaal het Usta effect is weet ik niet.
Wat ik wel weet is dat het stadion met de week leger wordt. Er steeds meer frustraties komt onder de fans.
de spelers zichzelf niet in de spotlight spelen en dus zelf minder waard worden,
Kortweg op alle fronten gaan we achter uit.

Maar ja , nog een jaartje dan spelen we weer ERE !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vluuzak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2019 10:55
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Re:NEC - MVV #58
Helaas bij mij ook na één nachtje slapen geen ander gevoel. Er moet echt heel snel iets gaan veranderen. We zijn nu echt het lachertje van de KKD aan het worden. Inderdaad men al aangaaf, proberen een goede investeerder te vinden nu we schuldvrij zijn. Anders eindig je straks als Haarlem :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2019 11:20
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Re:NEC - MVV #59
Het kan in het voetbal allemaal nog veel erger! Je zult op dit moment maar supporter van Southampton zijn. The Saints are’ nt marching in. Thuis met 0-9 verliezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2019 11:40 26 okt 2019 11:41 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Re:NEC - MVV #60
MVV heeft continue te weinig geld voor een linie. Heb je een goede aanval, dan is de verdediging weer zwak en andersom. Je hebt niets aan alleen een goede spits. Ook in de tijd van Thibaut was dat niet genoeg. Alles heeft te maken met geld, en zolang dat er niet is, is het 1 stap vooruit en 2 stappen achteruit. Een investeerder is uiteindelijk de enige oplossing om hier nog uit te komen. Maar dat moet geen wanhoopsinvesteerders zijn zoals bij Rjc. Mij lijkt dat het idee van binnen 2 jaar promoveren met geen geld, beter kan worden omgezet in binnen 2 jaar een gedegen investeerder te vinden met geld. Dat is altijd beter dan straks structureel onderaan te staan, met nog 1000 man op de tribune of misschien zelfs failliet. Er is geen geld, dus het zal toch ergens vandaan moeten komen. VZM is wel leuk, maar niet genoeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden