Re:NEC - MVV

28 okt 2019 18:05
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Re:NEC - MVV #91
Ik stem voor Napoleon als nieuwe voorzitter. Dan komt uit die post ook weer eens wat geluid!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, middenstip, AngelsideE

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 18:06
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Re:NEC - MVV #92

Napoleon schreef :

middenstip schreef : Napoleon, is dit het begin van een paleis revolutie?


Dit is een “gevolg” van onze frustratie die ons al 20 jaar bezig houdt en dat is spelen in de Eerste divisie

Wij ...MVV supporters ...als wij kunnen dromen wat we willen dan kunnen wij het ook waarmaken en dat doen we samen !!


Zolang bepaalde mensen op het pluche blijven zitten en geen mensen van buitenaf willen binnenstappen zullen we nooit meer groeien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 18:08
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Re:NEC - MVV #93

Boredass schreef :

middenstip schreef : Napoleon, is dit het begin van een paleis revolutie?


Ja gaat hij een coup plegen?


Ik wil winnen , dat zit in mijn DNA ...ik wil geen 19de zijn ik wil me niet identificeren met weer een jaar eerste divisie ...ik wil prijzen pakken , ik geniet van de weg naar de eredivisie ...en ik ben er zo van overtuigd dat we dat samen kunnen
Maar niks in het leven gaat zonder slag of stoot , niks komt voor niks .. en beste MVV vrienden het leven betaalt je die prijs die jij er van vraagt..... zo simpel is het ....

Dus sluit de linies , borst vooruit , hoofd omhoog en met de ster op onze borst zijn we sterker en meer verenigd dan ooit ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tommyd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 18:21
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
Re:NEC - MVV #94
Inderdaad Napoleon,
Ook ik wil altijd winnen en kan er absoluut niet tegen dat MVV op de 19e plaats staat.
Ook kan ik er niet tegen dat er binnen MVV gewoon word doorgegaan of er niets aan de hand is.
of er vind op de achtergrond wel actie plaats en weten wij het niet,ik hoop in iedergeval van wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 18:32
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
Re:NEC - MVV #95
Als frequent lezer maar geen poster van berichten zie ik nu een kentering bij de MVV supporter. Rijen sluiten en borst vooruit!! De Ut kump good mentaliteit eruit en veer wille winnen er in.

Problemen zijn benoemd en alleen zeuren en zaniken lost niks op. Napoleon, snel de hei op: plannen maken, plannen presenteren en vervolgens scoren. I'm in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 11:09
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Re:NEC - MVV #96

Tuor schreef : ..... rare beslissingen van technische staf .......

Mij schoot een oud idee te binnen. De drie personen van de technische staf zitten gebroederlijk naast elkaar op de bank. Zij zien dus alle drie het spel vanuit dezelfde invalshoek. De supporters zien het spel van bovenaf en hebben daardoor een breder overzicht van de gebeurtenissen op het veld. Waarom gaat niet een van de drie trainers ook op de tribune zitten en geeft hij aan de trainers beneden door wat hem van boven opvalt? Bij NEC was de nummer 17 voortdurend een lastpost voor de MVV-verdediging, wij zagen dat hij veel te veel vrijheid kreeg. Dat had dan ook een van de trainers dus kunnen zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2019 12:12
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Re:NEC - MVV #97
Het is normaal bij ere divisie clubs dat een van de trainers (t.s.) op de tribune zit en communiceert met de bank.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.296 seconden