Re:NEC - MVV

26 okt 2019 11:41 26 okt 2019 11:42 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Re:NEC - MVV #61

Roed en Wit 70 schreef : Waar het veelal is, vriendjes eerst en owee als we dat moeten doorbreken.


Ik kan me grotendeels vinden in je post behalve het laatste. Heb je de organisatie van MVV wel eens bekenen?

www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/organisatie

Het bestuur bestaat voornamelijk uit mensen die naast hun full time baan ook nog met MVV bezig zijn, en waar het lastig is om mensen voor te vinden die het uberhaubt willen doen.
De directie is wel full time in dienst bij MVV en bestaat uit welgeteld drie personen die echt niet een absoluut topsalaris verdienen. Daarnaast werken er nog vijf mensen in loondienst op kantoor. That's it!

Wat voor vriendjespolitiek zie jij hierin terug?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2019 12:40
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Re:NEC - MVV #62
Het vriendjespolitiek scenario kan ik me maar gedeeltelijk in vinden. Ik moet wel toegeven dat we al jaren in dezelfde vijver/circel bezig zijn. Helaas is het aan de andere kant weer zo dat er maar weinig mensen zijn die MVV nog aandurven. Weinig tot geen geld = weinig opties. Je zult echt een investeerder moeten zoeken die dit aandurft. Waarbij je deze investeerder inzagen laat doen in alles wat je hebt. Natuurlijk is dit lastig, want probeer eens een investeerder te vinden die MVV wil helpen en ook nog eens betrouwbaar is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2019 13:17
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Re:NEC - MVV #63
Wat ik nu hier lees een investeerder ,vorig jaar was het nog een trainer dat was de oplossing ..... ik denk eerder een hoofd sponser voor 5 jaar aan een bedrag
rond de 3 ton per jaar .... of 2000 leden van Veer Zien MVV . Het zijn toch bedragen die te overzien zijn . Je kunt MVV redden voor 4 glazen bier per maand op het Vrijthof maar ik dit gebeurt niet .....

V/d Hurk en Schroyen waren goed het vorig seizoen voor 27 goals en nu zouden ze prutsers zijn ,daar geloof ik niet in .... er is meer aan de hand dat zie je ook aan het hoge aantallen van gele kaarten en rode kaarten ,gisteren al weer 3 a 4 .... Maar of Usta alle ellende schuld is betwijfel ik ook .

Maar er is toch een plus punt nu de toeschouwers aantallen tegen vallen mischien ook minder boetes door bommetjes op het veld gooien .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2019 15:25 26 okt 2019 15:37 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Re:NEC - MVV #64
Wedstrijd niet gezien, dus lastig oordelen. De cijfers zijn echter alles behalve lastig. Op bijna 1/3e van de competitie staan we voorlaatste en hebben we 8 goals gemaakt. En dat met een selectie die echt beter is dan die van voorgaande jaren, zowel kwalitatief als kwantitatief. We hebben de afgelopen weken heel redelijk voetbal laten zien (vandaag buiten beschouwing gelaten), maar individuele fouten zowel voor- als achterin, rare beslissingen van technische staf en bij momenten echt botte pech maken dat we inmiddels 8 wedstrijden niet gewonnen hebben. We zouden hoger op de ranglijst moeten staan, maar de realiteit is dat we voorlaatste staan. Troosteloos en MVV onwaardig. Tja, wiens schuld is dat? De trainer? Hij schiet de bal niet tegen Schroyen aan waardoor Okita kan profiteren en hij mist geen mega kansen zoals onze voorhoede al weken doet. De ploeg werkt keihard en laat bij vlagen in elk geval de laatste twee thuiswedstrijden leuk spel zien. Maar goed, allemaal leuk, punten moeten we pakken. Daar moet een trainer uiteindelijk op worden afgerekend, en nouja, we staan voorlaatste... Daarboven mogen er ook vraagtekens gezet worden bij het aankoopbeleid. Nissila is met geld van veer zien MVV gehaald terwijl we al 2 nummers 10 in de selectie hadden. Zit nu op de bank. Wat een verspilling... Een reserve spits hebben we daarentegen niet.

Als alles goed was gevallen hadden we nu denk ik 9e of 10e gestaan. Het valt echter niet goed. Tegelijkertijd gaat het constant over allerlei randzaken. Beleid naar uitwedstrijden dat door MVV zomaar zonder overleg met supporters wordt veranderd, spelers die op non-actief staan, geen echte shirtsponsor voor dit seizoen, teruglopende toeschouwersaantallen. Nee, er is weinig om vrolijk van te worden momenteel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, jovkle, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2019 16:14
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Re:NEC - MVV #65
Zou een goede spits naast vd Hurk , niet gewoon het verschil gaan maken, kansen worden er genoeg gecreëerd, alleen niet afgerond, dat heeft niks met Usta te maken, want verder vind ik het vertoonde spel zo slecht nog niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Robin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2019 18:58
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Re:NEC - MVV #66
Het spel is super. Ik zou Usta nog een half jaar door laten dabbelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2019 10:27 27 okt 2019 10:30 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Re:NEC - MVV #67
Volgens het interview kijkt Fuat Usta niet naar de ranglijst en keek hij een paar weken geleden ook niet naar het clubblad waar Gijs Eigenwijs een kolom heeft
Nee onze Fuat ziet MVV wekelijks beter worden er wordt zelfs gesproken van een stijgende lijn.... ik weet het niet zeker maar volgens mij stonden we vorige week 18de en speelde we gelijk en staan we nu 19de en hebben we verloren....maar misschien moet ik het andersom zien.

In ieder geval hele duidelijk taal van de trainer ... MVV wordt met de week beter ...man dat gaat nog een top seizoen worden.

Op dit forum schreven een paar zeer gewaardeerde forum leden dat het niet de schuld is van de trainer dat de kansen niet worden gemaakt , immers kan onze Fuat ze zelf de ballen er niet in schieten... Leuk beeld trouwens Fuat op dit moment in een MVV shirt.... ik denk dat Masita die maat niet heeft liggen en snel moet worden gemaakt.. ;-)

Maar even zonder gekheid, natuurlijk is Fuat die gemiste kansen wel schuld , hij is er zelfs 100% voor verantwoordelijk dat de Hulk ze niet maakt... Als je vanaf dag 1 van de competitie zo loopt te goochelen dat zelfs Hans Klok het niet meer snapt als het gaat om je opstelling en je wissels dan weet je bijna met 1000% zekerheid dat er geen enkele ritme in de ploeg kan komen en dat hebben we ook gezien , de eerst 8 wedstrijden stond de Hulk zowat op een eiland en kreeg zelden of nooit een fatsoenlijke bal. Dat hij niet volledig uit vorm is dan is dat een gevolg van het gegoochel in opstellingen en wissels van Dhr Fuat Usta.

Het hele vreemde daar van is dat die zelfde heer Fuat Usta vorig seizoen een heel jaar met MVV1 heeft meegelopen en dus wist wat hij in huis had en ook wist wat en welke combinatie werkte bij MVV. Voor iedereen hier, Deom -Holtby was toch een tandem wat gerant stond voor spelbeleving en creativiteit. Verleden jaar voldoende laten zien , dit jaar maar haperend door onze trainer "ontdekt" . En inderdaad de laatste weken gaat het gelukkig voetballend iets beter, alleen hebben we onze spits een doelpunten burn-out bezorgt door hem stelselmatig te verwaarlozen . Daarbij opgeteld dat ons technisch Directeur verzaakt heeft om een 2de spits op de bank te hebben zitten ... hebben we dus een doelpunten probleem. Want ook onze Joeri wordt in de malaise mee getrokken en mist de touch op dit moment ...

Wat een balans 8 doelpunten in 12 wedstrijden... dat kun je eigenlijk niet geloven... als we ere-divisie zouden spelen dan zou je zeggen , voila ... maar volgens mij spelen we toch op het laagste niveau betaalt voetbal.... en we hebben bijna een historisch dieptepunt bereikt.... dat is plek 20.
Ik hoop dan wel dat onze Angel_side de vuurpijlen klaar heeft liggen en ons bestuur de champagne koud heeft staan....want daar gaan we dan op proosten... 20st in de eerste divisie ... prachtig.... Wellicht draait Usta het programma boekje om , want dan sta je zowaar eerste ... en dan heb je de stijgende lijn inderdaad heel snel te pakken...

Nee beste mensen.... ik ga niet in herhaling vallen , ik drijf er maar de spot mee ... dan beleef ik nog enig plezier en deze complete onozelheid en wanprestatie ... Gelukkig hebben we een trainer die niet naar de ranglijst kijkt , die niet het clubblad leest , die niet met 2 wat mondige spelers kan werken.... nee gelukkig hebben een trainer die bondscoach van Turkije wilt worden en die een geweldige stijgende lijn ziet..... man wat ben ik een gelukkige supporter met ons bestuur dat ze deze krenten uit de pap voor ons weten te vinden !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2019 10:38
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Re:NEC - MVV #68
Wat een sarcasme, wat schieten we hier mee op! Fuat is niet alleen schuld, ook T.S.!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vluuzak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2019 11:27
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Re:NEC - MVV #69
Blijf maar lekker hakken op onze Turkse trainer, die op het forum slachtoffer lijkt van maatschappelijke frustraties over integratieproblemen. En nog eens schepje erbovenop met fat-shaming.
Zo laag bij de grond, waarom is dat nodig. Zogenaamd sarcastisch maar het raakt kant nog wat, pure aandachtstrekkerij.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, itsman, Vluuzak, Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2019 12:29
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Re:NEC - MVV #70
Hoe vast sta je als beginnend coach in je schoenen als er over je schouders wordt meegekeken door mannen als van Marwijk, Meijer, Reijners , Elsen enz. enz.
Heb je dan niet soms de drang om ook eens je eigen inzichten uit te dragen, niets mis mee toch? Dromen om ooit coach van een nationaal team te worden mag ook maar als het vandaag niet wil lukken zullen we je hier op (mogen) aanspreken
Maar eens houdt het op en moet niet alleen Usta gewogen worden maar ook die hele technische achterban want daar komen de punten dus ook niet vandaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2019 20:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Re:NEC - MVV #71
Ik wil nog wel iets anders aanstippen. Tegen Cambuur en Excelsior kwam MVV beter voor de dag dan de wedstrijden daarvoor. We speelden aanvallender en creëerden best wat kansen (tot de rode kaart in het geval van de wedstrijd tegen Excelsior). Maar ik lees hier een paar keer van mensen dat ze dat ook vonden van de wedstrijd tegen NEC. Ik weet niet welke wedstrijd jullie gezien hebben, maar NEC had vooral in de eerste helft de ene na de andere kans en MVV kwam er vrijwel niet uit.

Het is lullig dat je uiteindelijk pas een minuut of twaalf voor tijd een tegendoelpunt krijgt op een knullige manier, maar dat verandert niet dat MVV afgelopen vrijdag niets in te brengen had. De goede lijn werd niet doorgetrokken.

Goed, doordeweeks voor de beker uit naar Dordrecht, de enige ploeg die onder ons staat, en op vrijdag komt Almere op bezoek. Almere won nog geen uitwedstrijd.

De beker kan me normaal gezien gestolen worden maar lijkt me dit seizoen de enige manier om nog een paar leuke wedstrijden te hebben. Laat ons maar winnen en dan Roda thuis loten, hebben we nog iets om naar uit te kijken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2019 23:47
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Re:NEC - MVV #72
MVV had in de eerste helft niet veel in te brengen, maar in de tweede helft liep het veel beter. Die domme actie zorgde voor de omslag. Tot dat moment had ik echt het gevoel dat MVV iets uit de Goffert kon meenemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 08:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Re:NEC - MVV #73
Ik overdrijf wellicht een beetje en ik had na een minuut of 60 ook echt de hoop dat we met minimaal een punt naar huis gingen. Maar het is niet alsof we in de tweede helft kans na kans kregen. Tegen Cambuur en Excelsior hadden we wel best wat goede kansen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 10:16
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Re:NEC - MVV #74

Boe is dat feeske? schreef : Blijf maar lekker hakken op onze Turkse trainer, die op het forum slachtoffer lijkt van maatschappelijke frustraties over integratieproblemen. En nog eens schepje erbovenop met fat-shaming.
Zo laag bij de grond, waarom is dat nodig. Zogenaamd sarcastisch maar het raakt kant nog wat, pure aandachtstrekkerij.



Dit is weer typisch Napoleon, doet hij al jaren op dit forum, maar Fuat eens aanspreken op een training durft hij niet, maar wel veilig van achter zijn Pc , iemand proberen kapot te maken en een hetze proberen op te starten. Denk maar niet dat Napoleon deze teksten wat hij hier neer typt, van man tot man durft uit te spreken tegen Fuat. Dit is geen gewoon commentaar meer , maar gewoon achterbakse stemming makerij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2019 10:26
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Re:NEC - MVV #75
Weet ik niet "VLUUZAK", ik heb Napoleon op een praat cafe eens ongenadig hard tegen Elsen horen uitvallen en Elsen geen weerwoord had.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden