Seizoen 2020 - 2021

16 juni 2020 09:32 16 juni 2020 09:33 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #136
Een type "Melchior" is ook precies degene die MVV nodig heeft. De andere 2 clubs in het zuiden hebben dit. Nu MVV nog. Maar waar vind je die, en wat wilt zo iemand ervoor terug. Valt er winst te maken in het voetbal? Waarschijnlijk wel (zie Fortuna).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2020 11:30
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #137
Hoe zo Fortuna en r*da die hebben ook geen nagel om aan hun kont te kretsen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2020 13:59 16 juni 2020 14:00 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #138

SintServaos schreef : Melchior wow dat zellef bouwe toendertied, knvb wow neet metwerreke, mer Ajax moog later wel, wie zow de femilie vaan Melchior stoon ten opziechte vaan MVV, prachtig ierbetoen toch ut Melchior stadion?


Het was toch echt de gemeente die niet toestond dat op de huidige plek van het mecc een nieuw stadion zou komen.
Europees was er al toestemming verleend om de eerste overdekte arena te bouwen zoals eerder vermeld op de plaats waar nu het congrescentrum staat....Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2020 14:04
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #139

Schapendonk schreef : Een type "Melchior" is ook precies degene die MVV nodig heeft. De andere 2 clubs in het zuiden hebben dit. Nu MVV nog. Maar waar vind je die, en wat wilt zo iemand ervoor terug. Valt er winst te maken in het voetbal? Waarschijnlijk wel (zie Fortuna).


Melchior was ook een man met een enorme machts positie,die het zelfs voor elkaar kreeg dat de Europees geschorste Gerets met onmiddellijke ingang bij mvv mocht gaan voetballen,om zo bij psv verder zijn carrière te vervolgen.
Bestaan ze nog deze grootmachten binnen het Maastrichtse?...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2020 12:33
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #140
Inmiddels meer dan 900 seizoenskaarten verkocht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Yannick

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2020 19:00
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #141
Hangt de teller op de MVV-website soms vast?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2020 20:58
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 822
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #142
Valt me toch vies tegen het aantal tot nu toch verkochte seizoenkaarten ,er is veel ruchtbaar heid aan gegeven MVV haalt een Nieuwe comerciele directeur

niet uit het * old boys Net werk * ze willen een trainer met ervaring met wat naam ( de Gier ,Steppel enz ) wat de suppoerters willen en verkopen dan maar

900 Halve seizoens kaarten zij zo,on 450 Ganse .


Al haalde MVV Messi en Ronaldo dan verkochten ze niet meer dan 1700 kaarten .............

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2020 22:09
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #143
Je geeft zelf dus al aan dat MVV het in jouw ogen nóóit goed zal doen. Immers, als ze 6000 seizoenkaarten zouden verkopen, zouden het er 'maar' 3000 zijn. Het zijn volgens jou namelijk maar halve kaarten.

Daarnaast: wat had je verwacht? Dat Noor hier binnen kwam lopen met tientallen getekende sponsorcontracten? Dan liep hij niet De Geusselt binnen, maar een willekeurige Eredivisieclub. Die man moet hier landen, gaat kijken waar hij zijn netwerk in kan zetten en voor welke contacten het interessant kan zijn om in MVV te investeren. Het is verdomme midden juni man. Elk jaar hetzelfde liedje hier op het forum. Heb je zelf al je 'halve kaart' gekocht?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2020 22:16
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #144
Hé karakter begin je eindelijk te snappen dat er altijd mensen op dit forum zijn die wat te janken hebben en zelf nooit met iets positiefs komen alleen maar alles de grond in boren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2020 22:17
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #145
Misschien denken genoeg supporters, wanneer mogen we gaan kijken, gaan we überhaupt kijken komend seizoen? Hoe staat MVV ervoor? Wordt het weer een tussenjaar?
Want na al die jaren, de beloftes van vorig seizoen alle teleurstellingen zijn er genoeg mensen die zelfs dan nog geen kaart kopen. Er is namelijk buiten wat geruchten nog helemaal niks bekend over het MVV van komend seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2020 22:18
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #146
Zo denk ik er zelf niet over

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2020 22:33
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #147

bokkesprongen schreef : Valt me toch vies tegen het aantal tot nu toch verkochte seizoenkaarten ,er is veel ruchtbaar heid aan gegeven MVV haalt een Nieuwe comerciele directeur

niet uit het * old boys Net werk * ze willen een trainer met ervaring met wat naam ( de Gier ,Steppel enz ) wat de suppoerters willen en verkopen dan maar

900 Halve seizoens kaarten zij zo,on 450 Ganse .


Al haalde MVV Messi en Ronaldo dan verkochten ze niet meer dan 1700 kaarten .............


Toch snap ik Bokkie Bokkie Beeeeh ergens wel. Hij bedoelt denk ik dan 900 seizoenskaarten in feiten maar 540 “volledige” seizoenskaarten in het geldkistje van de penningmeester oplevert. Dat is voor een BVO onvoldoende en niet rendabel. Tel daarbij op dat er overige inkomsten worden gemist (bij alle clubs overigens), zet je dan weer een stap terug?

Wat MVVKE4LIFE zegt , wachten heel veel mensen af. Vele zullen uit emotie , clubliefde een SK aanschaffen. Maar er zijn er ook genoeg die echt van een goede pot voetbal houden en hiervoor richting De Geusselt gaan. Zonder trainer, spelers en een budget van €700.000,- is dat vooruitzicht momenteel dramatisch. Deze mensen zullen inderdaad wachten.

Dreeke, jammer dat ik je weer aandacht moet geven en volgens sommige forumleden dit weer als onderling gekibbel moet worden gezien, bij jou mag je niets negatiefs zeggen. Maar wat de twee zeggen wat ik hiervoor aanstip, is wel de realiteit. Kan soms niet leuk en keihard zijn, maar zo is het wel.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2020 23:07
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #148

dreekemvvke schreef : Hé karakter begin je eindelijk te snappen dat er altijd mensen op dit forum zijn die wat te janken hebben en zelf nooit met iets positiefs komen alleen maar alles de grond in boren.


Nee hoor, kritisch zijn mag. Nee, moet zelfs. Maar als je alles negatief bekijkt, wordt het allemaal wel heel veel ellende. Als je naar de prijzen van de laatste jaren kijkt, was het belachelijk wat MVV telde voor de entree. Zo doe je niet aan klantenbinding. Die 40% is mooi en gezien de huidige situatie ook niet meer dan logisch. Natuurlijk kan dat zorgen dat je minder inkomsten krijgt, maar ze doen in ieder geval aan klantenbinding. Ze hadden ook kunnen uiten dat het geld nu meer dan ooit nodig is en de prijzen hetzelfde houden. Daarnaast is er een nieuwe directeur aangesteld van buiten de stad/provincie. Uiteraard hoop ik op basis van kwaliteiten en netwerk. Maar dat netwerk is niet bij binnenkomst al uitgerold. Geef even de tijd. Al is dat doorgaans het grootste manco, vooral op dit forum.

Laten we de komende weken afwachten. Hoe vervelend ook. Als je nu een kaart koopt of al hebt gedaan dan doe je dat niet voor het voetbal of de ambities, maar omdat je de club steunt. Ik denk overigens dat de meeste seizoenkaarthouders dit elk jaar doen. Er zal toch niemand meer een kaart kopen met het idee 'ik wil verzekerd zijn van mijn plek als de club kampioen wordt dit jaar'? Ik verwacht niet dat de kaartverkoop een boost zal krijgen als er nu een nieuwe trainer wordt vastgelegd. Ook niet als er nieuwe spelers komen met het huidige budget. We komen waarschijnlijk weer op een 'gewoon' aantal uit, misschien ietsje lager, omdat er ongetwijfeld mensen zijn die heel graag weer een kaart willen kopen, maar zelf nu elke euro moeten omdraaien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2020 23:55
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #149
Toch vallen inderdaad de seizoenskaarten me wat tegen. Ik denk ook dat er veel afwachten wat er gaat gebeuren kwa trainer en spelers. Het is nou niet bepaald zo dat we nu een trainer en spelers binnen halen. Enige die we binnen hebben gehaald is Erik Noor als AD. Verder zie je alleen spelers waarvan contracten niet worden verlengd en vertrekken. Ook verwacht ik toch snel een sponsorbijeenkomst en een supportersbijeenkomst, waar de plannen voor komende tijd in beeld worden gebracht en waar sponsoren en supporters vragen kunnen stellen. De communicatie vanuit MVV naar buiten toe is op dit moment niet echt heel goed, maar dat was alle andere jaren ook al zo. Op dit vlak hoop ik toch echt dat er iets positiefs gaat gebeuren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2020 00:01
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #150
door de corona heb je mensen liever Halve seizoens kaarten kopen je weet maar nooit als er nog een 2de golf komt en weer alles stil licht

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden