Seizoen 2020 - 2021

22 mei 2020 19:14
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #61
Goppel in iedere geval komend seizoen niet meer spelend bij MVV.

www.zo-nws.nl/content/goppel-zegt-mvv-af...nog-steeds-een-optie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2020 19:23
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #62
Nee, die zit bij Roda volgend jaar, want daar kunnen ze hem een salaris bieden wat 'ie normaal in de middenmoot van de Eredivisie zou verdienen.
Eén geluk: de afgelopen jaren hebben zij weinig geluk gehad met spelers die ze bij MVV weg hebben gehaald. Daartegenover staat wel dat ze die jongens keer op keer een flink salaris hebben gegeven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2020 20:26 22 mei 2020 20:27 door lMaastrichtl.
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #63
Jammer, Goppel heeft het geprobeerd maar kwamen er financieel niet uit. Heeft het wel echt geprobeerd :(
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2020 01:27
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #64
Heel jammer. Want voor zulke snelle en soms clowneske voetballers kom ik naar het stadion.......
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2020 06:03 23 mei 2020 06:06 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 786
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #65
Wij kunnen Goppel dus niet betalen. En Roda, dat voor de zoveelste keer huilend aan de gemeente Kerkrade vraagt om de huur van het stadion te verlagen, kan hem wel betalen? Als Goppel inderdaad naar Roda gaat, omdat hij daar meer kan verdienen dan bij MVV, zou het echt een grof schandaal zijn als de gemeente Kerkrade instemt met een huurverlaging. Dit zou echt concurrentievervalsing zijn! Ik hoop, haast tegen beter weten in, dat de gemeente Kerkrade niet instemt met een huurverlaging. Hopelijk vraagt de gemeente aan Roda waarom die club aan Goppel een hoger loon kan betalen dan MVV maar niet in staat is om diverse financiële afspraken met de gemeente Kerkrade na te komen. Hier moet anders (als de gemeente de huur verlaagt of voor de zoveelste keer met financieel gunstige constructies voor Roda komt) toch door de KNVB of de overheid worden ingegrepen! Dit is zo oneerlijk, dergelijke evidente concurrentievervalsing!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, jovkle, Boer458, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2020 09:23
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #66

Ben Salemans schreef : Wij kunnen Goppel dus niet betalen. En Roda, dat voor de zoveelste keer huilend aan de gemeente Kerkrade vraagt om de huur van het stadion te verlagen, kan hem wel betalen? Als Goppel inderdaad naar Roda gaat, omdat hij daar meer kan verdienen dan bij MVV, zou het echt een grof schandaal zijn als de gemeente Kerkrade instemt met een huurverlaging. Dit zou echt concurrentievervalsing zijn! Ik hoop, haast tegen beter weten in, dat de gemeente Kerkrade niet instemt met een huurverlaging. Hopelijk vraagt de gemeente aan Roda waarom die club aan Goppel een hoger loon kan betalen dan MVV maar niet in staat is om diverse financiële afspraken met de gemeente Kerkrade na te komen. Hier moet anders (als de gemeente de huur verlaagt of voor de zoveelste keer met financieel gunstige constructies voor Roda komt) toch door de KNVB of de overheid worden ingegrepen! Dit is zo oneerlijk, dergelijke evidente concurrentievervalsing!


Laat ik beginnen om te schrijven dat ik Thijmen echt een leuk ventje vond , hij werkte hard en aanvallend en verdedigend opzicht maar was ook een teamplayer.
Ik vond het leuk om naar hem te kijken , zeker omdat hij met zijn snelheid iets extra's had.

Maar goed als je goed naar hem ging kijken en dat heb ik weken gedaan dan zag je dat hij een hele matige techniek heeft, die techniek zit hem ook dwars in zijn effectiviteit namelijk doelpunten maken en assists geven. Zowel bij ADO als bij MVV zijn die scores heel matig en dat als rechtsbuiten. Bij MVV 1 doelpunt en 6 assists is veel te weinig , bij ADO zijn die scores nog lager ...tot zelfs bij 22 wedstrijden tot nul !.
Het is een jonge van 23 jaar met tijd voor zich maar wat ik van hem gezien heb zit er weinig groei in Thijmen , zijn techniek en mede ook zijn karakter ( niet zelfzuchtig) gaan er niet voor zorgen dat hij meer gaat scoren dan wel bepalende gaat worden.

Hij is een jongen voor plek 12-17 in het elftal

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2020 09:25
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 703
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #67
Zou je dat verbazen Frank? De dag na de vorige redding van Roda, presenteerden ze vier nieuwe spelers. Daar hebben ze blijkbaar van geleerd, want Van As gaat ‘rustig bouwen’. Maar geloof maar dat Goppel daar snel tekent. Croux vroeg hier vorig jaar een ton. MVV zegt: te veel. Roda legt het zonder met de ogen te knipperen neer.
Roda heeft nog nooit de huur volledig betaald, die betalen de Kerkradenaren al jaren. Dat salaris van Goppel kan daar nog wel bij. Zijn alle schaamte voorbij daar. En let op: volgend jaar spelen ze wel bovenin mee. En de bobo’s in Kerkrade zullen weer vooraan staan. Want wat moeten ze anders met het stadion? En Roda is toch zo van belang voor de regio? Twee flauwekul-redenen, maar ik wed er een kratje bier op dat ze voorbij gaan komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2020 09:47
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #68
Lekker is dat, kennelijk zijn de enige gasten die een hoog salaris kunnen krijgen bij MVV Erens en Elsen zelf. En waarom is dat nou zo van belang vroeg laatst iemand hier. Nou omdat die woekersalarissen rechtstreeks afgaan van de mogelijkheden om spelers als Goppel, of eerder een Okita of Mbuyamba een fatsoenlijk salaris te bieden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2020 10:34
iggyinthehouse
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 45
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #69
Laten we niet naar de buren kijken....we weten allemaal dat daar rare zaken gebeuren. Komen (ooit) nog wel eens op de korrel.

Laten we naar onszelf kijken. Welke selectie kunnen wij inelkaar zetten? Wat is het bestuur van plan? Wat is de directie van plan? Heeft onze kleine grote man al een voet tussen de deur? Andere ontwikkelingen?

Wat mij meer verontrust is dat wij helemaal niks horen. En tuurlijk je mag/kan niet alles weten, maar zelfs een (roddel)krant weet schijnbaar niks te vinden behalve een bezoekje aan een oud schimmige investeerder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2020 11:01 23 mei 2020 11:06 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #70
Nou napoleon leuk en aardig dat je dit heb gezien en opgemerkt heb maar ik wil nou wel eens weten hoe ver het nu is mij jouw plannen richting het nieuwe seizoen en ook naar het bestuur.en natuurlijk verwacht ik niet dat je jezelf helemaal bloot geeft maar iets moet er nu toch wel bekend kunnen worden ,naar mij en meerdere forumleden,wat mij interesseert hoe zit het met je investeerders en naar de selectie want met mijn eigen voetbal verleden moet er heel wat bij komen ,en zeker als jij goppel zo beschrijft dan mag ik toch wel wat verwachten qua aanwinsten .nou hopelijk laat je snel wat van je horen en komt er snel groen licht en op naar die toptrainer die zijn sporen al verdiend zou hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2020 11:10
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #71
Je ziet nu overal in het voetbal de rook van de banden af komen , clubs die hard in de remmen moeten om zaakjes op orde te krijgen
Als we alleen naar de eerste divisie kijken dan zien we daar dat gemiddeld van de omzet kant 49% uit sponsoring moet komen , bij MVV lag dat percentage altijd iets lager zo'n 10 procent ergens rond de 40% tov andere clubs. MVV doet het op sponsoring structureel minder goed. Dat kan nu een klein voordeeltje zijn omdat immers de sponsor inkomsten ergens tussen de 25-35 % marktbreed gaan afnemen door Corona .

Het niet 'niet verlengen van het contract argument "zal nu extra door Corona worden aangegrepen door bedrijven , immers probeer maar eens de waarde van je sponsorcontract uit te drukken voor je waarde van je bedrijf .
Clubs en dat is mijn betoog ( al maanden) hebben jaren zitten slapen als het gaat om het verduurzamen van commercie in het voetbal...en nu plukt men daar de wrange vruchten van . Een crisis niet veroorzaakt door het voetbal maar een crisis die het voetbal hard gaat raken .

Wij in Maastricht hebben ook liggen slapen, terwijl een deel van de oplossing 500 meter verder op lag, onze prachtige UM met al haar on uitputtend talent op gebied van Economie, recht, kunst/cultuur/film, gezondheid, sociale media , etc etc... In het verleden zijn er wel pogingen geweest om slimme mensen van het UM aan te bieden aan directie van MVV Maastricht ( penders en Co) maar deze werden weer huiswaarts gestuurd, een compleet gebrek aan visie maar ook wellicht de angst dat het eigen falen naar boven zou komen door een 21 jarige student !.

In mijn plan is het UM heel belangrijk zoals jullie weten , ik heb enorm veel vertrouwen in de hedendaagse studenten . Zonder te diep erop in te gaan en wat ik allemaal in petto heb voor de BVO MVV Maastricht kan ik je verzekeren dat wanneer mijn plan omarmt wordt door een van de meest succesvolle dragon's in sport en daarbij behorend tot de rijkste 200 Nederlanders dan mag je wel aannemen dat het concept wel goed en doordacht moet zijn... we werken momenteel aan verdere invulling , want dat we het voetbal gaan veranderen ( althans de commercie) is een feit en mocht de MVV directie niet willen andere clubs hebben al belangstelling getoond . Maar mijn inzet is MVV en mijn hart ligt bij MVV en die club gun ik het ook .


De komende weken/maanden gaan we daar flinke stappen in maken , nu we weten hoe belangrijk commercie voor de eerste divisie is namelijk 49% van de inkomsten zullen clubs ook veel meer gelegen zijn om hierin te gaan veranderen. Maar probleem is vaak dat te moeten doen met bestaande mensen , die al jaren in het zelfde patroon denken en nimmer vanuit de absolute noodzaak hebben leren te denken en dat is veranderen en verduurzamen, Roda JC Kerkrade is het bewijs hoe traditioneel ze daar nog steeds denken ondanks ICT-er aan boord. Plat geld er instappen en huurverlaging aanvragen is hun innovatie en vooral de blik op 20 jaar terug gericht hebben. Gedoemd om te mislukken in alle facetten !

Wij gaan het anders doen en geloof maar de voet tussen de deur die hebben wij ...maar we hebben ook tijd nodig ...mijn doel is MVV in 3 jaar rijp te krijgen om mee te spelen om promotie en indien nodig daar 2-3 extra voor nodig hebben om de stap echt te maken , dus zeg maar een 5 jaren plan .
Zodat we gestaag kunnen groeien en onze parameters goed kunnen gaan inrichten om aan de juiste knoppen te gaan draaien. MVV gaat een hele nieuwe beweging in het voetbal landschap te weeg brengen ... nogmaals kennis is de sleutel tot succes . Daarbij mensen die denken in oplossingen en niet in problemen . Wordt vervolgd in een geweldige reis die we aan t maken zijn en die nog voor ons licht.... want uiteindelijk zal de bus die uit Maastricht gaat vertrekken over de A2 het bordje Amsterdam zien staan met nog 210 KM voor de boeg ! , en dat is een belofte !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2020 11:35
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 73
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #72
@Napoleon, net als meerdere stukken die je hier op het forum hebt geplaatst geloof ik in jou plannen. Idd je moet in mogelijkheden denken dat klopt, helaas heb ik het gevoel dat dat bij mvv op bestuurlijk niveau niet gebeurd. Zeker omdat je zelf aangeeft, ik citeer: als mvv de plannen niet omarmt er andere clubs geïnteresseerd zijn! Moet ik hieruit concluderen dat je al het een en ander voelt aankomen bij mvv dat ze niet met je in zee willen? Ik kan mij voorstellen dat zij dit ook volgen en dat ze bijvoorbaat al de hakken in het zand steken, ik hoop dat ik het fout heb!! Mijn zegen om je plannen door te drukken bij mvv heb je, zonder twijfel!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2020 11:43
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #73
Napoleon, een 5 jaar jaren plan.... Hebben we dat niet vaker gehoord 5 jaren plannen, 3 traps raketten en elkaar jaar weer een nieuw plan omdat het andere weer achterhaal was.

Sorry maar ik geloof niet veel meer. Klinkt altijd heel leuk maar onze club zal altijd achter de feiten blijven aanlopen, destemeer er in Maastricht geen topsport klimaat is en MVV is voor de UM totaal geen interesante partner in onderzoek. De um is een Europees zo globaal onderzoeksinstituut dat zich verder totaal niet richt op de regio maar meer de samenwerking zoekt met internationale bedrijven met bepaalde uitstraling. Iets wat deze club totaal niet heeft.

Elk jaar dat we overleven mogen we blij zijn maar verder moeten we niet te veel verwachten van mvv. We zijn tegenwoordig nog met geluk eem bvo maar sommige amateur clubs zijn mvv ondertussen al lang voorbij gestreefd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2020 11:43 23 mei 2020 11:50 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 740
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #74
Zolang ehrens daar zit, kun je het vergeten met UM Maastricht. Want hij was toch met name binnen commercie de persoon die daar niks van moest weten. Napoleon, ik had eigenlijk wel verwacht dat er een nieuwe directeur uit de koker zou komen, niet deze old boy die werkelijk niets uitstraalt.

Het is veel te stil rondom mvv. Vanuit mvv, ledenraad, bestuur, vzm. Waar is iedereen mee bezig en hoe kan men toch in crisistijd ervoor zorgen dat mvv toch eventueel stapjes kan zetten. De bal wordt zo meteen weer vol op de supporter gespeeld om toch maar echt weer een seizoenkaart te kopen. De voucher actie komt 2-3 weken te laat. Bij andere clubs zijn ze allang bezig met het nieuwe seizoen waaronder de seizoenkaarten. Je moet toch geld binnenkrijgen of niet? Het is ook wachten op het bericht dat de TD zijn oogappels, de Martinaatjes weer een contract aanbiedt. Bij gebrek aan beter weinig keuze, maar het zou wel iets zeggen hoe het ervoor staat. Juist deze crisistijd vraagt niet altijd om geld, maar ook om creativiteit en netwerk van een TD.
Napoleon, zo te horen duurt het nog wel even voordat een en ander gestalte krijgt. (Vreemd en onaangenaam verrast eerlijk gezegd dat andere clubs deze ideeën blijkbaar ook al kennen.) Geen goede commerciële strategie (mbt sponsoring/prijzen) of invulling aan de organisatie nu aan het begin van het seizoen zou echter voor MVV wel eens een aantal stappen extra achteruit kunnen betekenen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2020 11:48
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #75

Dary66 schreef : @Napoleon, net als meerdere stukken die je hier op het forum hebt geplaatst geloof ik in jou plannen. Idd je moet in mogelijkheden denken dat klopt, helaas heb ik het gevoel dat dat bij mvv op bestuurlijk niveau niet gebeurd. Zeker omdat je zelf aangeeft, ik citeer: als mvv de plannen niet omarmt er andere clubs geïnteresseerd zijn! Moet ik hieruit concluderen dat je al het een en ander voelt aankomen bij mvv dat ze niet met je in zee willen? Ik kan mij voorstellen dat zij dit ook volgen en dat ze bijvoorbaat al de hakken in het zand steken, ik hoop dat ik het fout heb!! Mijn zegen om je plannen door te drukken bij mvv heb je, zonder twijfel!


@Dary66 dank je wel... de plannen zijn ook gewoon echt goed , dat klink een tikkeltje arrogant maar ik heb al zoveel gesprekken gevoerd om te weten wat ontbreekt en telkens als ik gedeeltes van mijn plannen deelde werden mensen enthiousiast en natuurlijk komen er ook kritische vragen naar boven en dat is goed maar omdat ik al zo ver in dat traject zit heb ik een antwoordt op die vragen . Kijk het voordeel omdat het voetbal zo ontzettend plat is biedt het zoveel ruimte voor kennis en diepgang, je loopt zeker tegen bestaande weerstand aan. Maar ook de huidige directie van MVV al zou die hetzelfde blijven zoals het nu is, zou uiteindelijk wel mee moeten in mijn gedachten stroom anders is er geen club meer over 3 jaar. ( mits je niet wordt overgenomen of iets, maar ook dan moet je verduurzamen of je moet onbeperkt geld hebben).

Maar bij MVV gaat heel veel veranderen is mijn gevoel dus dat zit wel goed... Hoe groter de commercie is bij een BV hoe meer voordeel ze hebben van onze manier van werken dus voor iedere BVO is daar enorme winst te boeken .
Maar in Maastricht moet het gebeuren, MVV verdiend het. Ik heb al aangegeven ik doe dit omdat ik iets wil terug geven wat MVV mij heeft gebracht, niet zakelijk want zakelijk heeft MVV mij tienduizenden euro's gekost maar wel de mensen die ik heb leren kennen door MVV.
Als we nu ook nog eens gaan zorgen dat investeren in sport loont dan slaan we de spijker op zijn kop , en ondanks dat er meer in sport sponsoring wordt gedaan loopt de bijdragen aan ere-eerste divisie terug aan commercie en dat heeft alles te maken met de waarde van sportsponsoring voor de overgrote groep deelnemers die is echt nihil !.

Maar dit gaat teamwork worden zoals het ook op het veld moet gebeuren... zonder afgunst maar vanuit de juiste intentie ...en laten we de commercie in het voetbal groeien dan laten we dus ook weer een stuk economie en welzijn groeien ... we moeten zuinig omgaan met onze middelen maar ze goed inzetten zodat het rendeert , hoe beter de vraag hoe beter het antwoordt wordt !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden