Seizoen 2020 - 2021

18 juni 2020 06:22
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #151
Ik snap de (in jullie ogen) 'tegenvallende' seizoenskaart verkoop wel.
Één voorbeeldje dan maar:
Vorig jaar riep MVV tijdens de seizoenskaartverkoop dat ze binnen nu (toen) en twee jaar wilden promoveren.
Nou, iedereen weet hoe dat seizoen verlopen is.
In mijn ogen is dat alleen maar om de verkoop een boost te geven, en totaal nergens op gebaseerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2020 06:37 18 juni 2020 06:38 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #152
Raar dat ik nog gen reacties gelezen heb omtrent het feit dat,,onze,, competitie hoofdzakelijk door de week afgewerkt gaat worden?
Ik weet ook wel dat het zeker de eerste helft van de competitie niet veel uit maakt omdat we toch zonder publiek gaan voetballen.
Maar stel dat het in 2021 wel gaat gebeuren(tweede helft van de comp) om met publiek te gaan voetballen en deze situatie blijft zo zijn wij het zo maar mee eens,of ga ik nu tekort door de bocht?
Vind ook geen tegenstribbeling bij de eerste divisie clubs omtrent dit plan!....gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2020 08:25
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #153

opadiehard schreef : Raar dat ik nog gen reacties gelezen heb omtrent het feit dat,,onze,, competitie hoofdzakelijk door de week afgewerkt gaat worden?
Ik weet ook wel dat het zeker de eerste helft van de competitie niet veel uit maakt omdat we toch zonder publiek gaan voetballen.
Maar stel dat het in 2021 wel gaat gebeuren(tweede helft van de comp) om met publiek te gaan voetballen en deze situatie blijft zo zijn wij het zo maar mee eens,of ga ik nu tekort door de bocht?
Vind ook geen tegenstribbeling bij de eerste divisie clubs omtrent dit plan!....gr opa.


Dit schema is ook alleen voor als er geen publiek mag, zodat ze alle matchen kunnen uitzenden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2020 08:38 18 juni 2020 08:50 door Sjuulke.
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #154
Bij mijn meldingen voor berichten uit de Keukenkampioen Divisie, kwam ik onderstaand bericht tegen gisteravond uitgebracht door de Stentor;
Bijdrage van 100.000 euro en vijf speeldagen: ‘Maar geen woensdag en donderdag’
Go Ahead Eagles komt in de eerste tien speelronden van de Keuken Kampioen Divisie komend seizoen in actie op vijf verschillende speeldagen. Daarmee zijn de clubs in de eerste divisie (grotendeels) verzekerd van een rechtstreekse uitzending op televisie.
Dat bevestigt Jan Willem van Dop, algemeen directeur van GA Eagles. De Deventer profclub speelt in de eerste reeks wedstrijden op vrijdag (2 keer), zaterdag (3), zondag (2), maandag (2) en dinsdag (1). ,,Er wordt gewerkt met unieke tijdslots‘’, aldus Van Dop. ,,Door de spreiding van alle wedstrijden op deze manier komen de meeste clubs hun fans tegemoet met een live-uitzending op het eerste kanaal van FOX Sports. Dit is de situatie tot pak ‘m beet november, een periode waarin we er helaas van uit moeten gaan dat we nog zonder publiek spelen.’’
Woerts
De woensdag en donderdag zijn dus geen speeldag in de eerste divisie, een noviteit die eerder in de week nog nadrukkelijk in de media verscheen. Tot ergernis van Van Dop. ,,Dat is dus echt een fabeltje. Die mijnheer Woerts riep weer eens wat op televisie, maar dat is onzin. We hopen vanaf de tweede periode – als er wellicht deels weer publiek aanwezig kan zijn bij wedstrijden - ook gewoon weer terug te schakelen naar het oorspronkelijke plan. De vrijdag blijft als speeldag de basis voor de eerste divisie.’’
Solidariteitsbijdrage
GA Eagles krijgt vanuit de KNVB geen geld aangereikt als compensatie voor het door corona vroegtijdig afgebroken voetbalseizoen. Cambuur en De Graafschap mogen rond de 400.000 euro tegemoet zien omdat zij op een promotieplek bivakkeerden in de eerste divisie. Periodekampioenen NAC Breda en FC Volendam krijgen 50.000 euro, als een meerderheid van de clubs donderdag instemt met het plan. ,,En dat gaat vast gebeuren‘’, aldus Van Dop, die het chique had gevonden als GA Eagles, Excelsior, NEC, Almere City en Telstar ook gecompenseerd waren door de voetbalbond. ,,Een bedrag van 25.000 euro of zo, want wij waren ook vrijwel zeker van de play-offs natuurlijk.‘’
GA Eagles krijgt nog wel een bedrag van zo'n 100.000 euro overgemaakt vanuit de solidariteitsbijdrage, geld wat de UEFA jaarlijks uitkeert aan clubs die geen Europees voetbal spelen. De eerste divisie had in totaal 1,2 miljoen euro te verdelen over de veertien clubs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2020 08:52
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #155

Charmeur schreef : Ook verwacht ik toch snel een sponsorbijeenkomst en een supportersbijeenkomst, waar de plannen voor komende tijd in beeld worden gebracht en waar sponsoren en supporters vragen kunnen stellen.


De vraag is alleen: hoe doe je dat in coronatijd? Je kunt nu geen grote groepen mensen bij elkaar zetten. Vanaf 1 juli zijn er binnen bijeenkomsten van 100 mensen toegestaan (of is dat inmiddels veranderd?). Is dat genoeg? Kun je die voldoende spreiden? Begrijp me niet verkeerd; ik ben ook benieuwd naar de plannen, maar ik denk dat dit sowieso praktische zaken zijn waar men tegen aan loopt.
Als alternatief geldt communicatie via digitale wegen, maar dat heeft niet mijn voorkeur. Dan is er minder ruimte voor (kritische) vragen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2020 10:31
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #156
Misschien onuitvoerbaar, maar nu alles live gaat, kunnen clubs wellicht met Fox een aanbieding voor een bepaald aantal wedstrijden van je favoriete club opzetten, voor mensen die een sk kopen en geen fox abo hebben. Al dan niet te regelen via de club. Een fox jaarabo, 18€/mnd of telkens dagpassen kopen zie ik zelf niet zo zitten. Ja, weet, via streams kan ook ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2020 13:08 18 juni 2020 13:09 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #157

M.V.V. 1902 schreef :

Charmeur schreef : Ook verwacht ik toch snel een sponsorbijeenkomst en een supportersbijeenkomst, waar de plannen voor komende tijd in beeld worden gebracht en waar sponsoren en supporters vragen kunnen stellen.


De vraag is alleen: hoe doe je dat in coronatijd? Je kunt nu geen grote groepen mensen bij elkaar zetten. Vanaf 1 juli zijn er binnen bijeenkomsten van 100 mensen toegestaan (of is dat inmiddels veranderd?). Is dat genoeg? Kun je die voldoende spreiden? Begrijp me niet verkeerd; ik ben ook benieuwd naar de plannen, maar ik denk dat dit sowieso praktische zaken zijn waar men tegen aan loopt.
Als alternatief geldt communicatie via digitale wegen, maar dat heeft niet mijn voorkeur. Dan is er minder ruimte voor (kritische) vragen.


Mischien de mogelijkheid om meerdere avonden te organiseren met een maximaal aantal personen. Maar wel zodat iedere sponsor vragen kan stellen. Organiseer wat avonden met minimale catering maar met wat hapjes e.d.
Leg je sponsoren in de watten en geef een duidelijke en haalbare visie. Sponsoren moet je blijven kietelen en laten weten dat ze ertoe doen. Dat geld ook voor de supporters.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2020 15:31 19 juni 2020 15:34 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #158
Van Acker langer bij MVV. Prima. Vond ik afgelopen seizoen een van de betere spelers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2020 17:04 19 juni 2020 17:05 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #159
Ja hoor daar gaan ze weer,van goppel komen seizoen in het geel/zwart.
Als bestuur van Roda hoeven ze niet veel reisgeld vergoeding te betalen aan hun scouts.
Gewoon tijdens een retourtje Maastricht hun selectie compleet maken, wat een armoede.
En raar dat daar van die gekke salarissen betaald kunnen worden ga er niet vanuit dat van gospel het doet om hoger op te komen?
Wie volgt... bertrams of onze vertrokken keepers trainer... zou mij niks verbazen.
Los van dat feit ben zeer benieuwd wat mvv binnen het budget van 750.000 salaris plafond nog te bieden heeft?
Of hebben wij In Noor iemand die snel zorgt voor de nodige €€€€€€....ik laat me weer eens ,,verrassen,,net als de twintig jaar hiervoor...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2020 23:24
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #160
Vanaf 1 september misschien toch mogelijk voetbal met toeschouwers.
Wel allemaal op 1.50 m
Dus toch snel een seizoenskaart halen.
Bron website de Limburger.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2020 23:27
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #161
We kunnen na al die jaren niet ontkennen dat ze daar in het oosten een beetje geil worden van Mvv. Onze scouts komen vaak niet verder dan 100 km om Maastricht, maar die van hun blijven nog korter bij huis.
Alle gekheid op een stokje, ik begrijp dat er broodvoetballlers zijn maar ik haat het als spelers de overstap maken naar die kut club uit het oosten, dan ben je voor mij stront, ik hoop dat ze halverwege het seizoen, of liever eerder weer geen salarissen die ze beloven kunnen betalen, en dan ook nog eens flink onderuit gaan tegen ons. Ben blij dat ik niet daar geboren ben, smerige ratten zijn het, zonder gemeente, was er allang helemaal niets meer geweest daar.
Ooit komt er een tijd dat ze deze constructies niet meer kunnen verantwoorden, dan gaan ze alsnog nat.
Alles doet die club voor hun eigen welzijn, en dat tenkoste van bejaarden, zieken, gehandicapten en mensen bij bv de voedselbank. Daar kun je trots op zijn als club/speler.
Ik prijs mij nog altijd rijk dat ik daar niet vandaan kom !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2020 23:27
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #162
We kunnen na al die jaren niet ontkennen dat ze daar in het oosten een beetje geil worden van Mvv. Onze scouts komen vaak niet verder dan 100 km om Maastricht, maar die van hun blijven nog korter bij huis.
Alle gekheid op een stokje, ik begrijp dat er broodvoetballlers zijn maar ik haat het als spelers de overstap maken naar die kut club uit het oosten, dan ben je voor mij stront, ik hoop dat ze halverwege het seizoen, of liever eerder weer geen salarissen die ze beloven kunnen betalen, en dan ook nog eens flink onderuit gaan tegen ons. Ben blij dat ik niet daar geboren ben, smerige ratten zijn het, zonder gemeente, was er allang helemaal niets meer geweest daar.
Ooit komt er een tijd dat ze deze constructies niet meer kunnen verantwoorden, dan gaan ze alsnog nat.
Alles doet die club voor hun eigen welzijn, en dat tenkoste van bejaarden, zieken, gehandicapten en mensen bij bv de voedselbank. Daar kun je trots op zijn als club/speler.
Ik prijs mij nog altijd rijk dat ik daar niet vandaan kom !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2020 10:14
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #163
Tot nu toe zijn er 1000 seizoenskaarten verkocht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2020 10:21
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #164
Heel nette tussenstand in juni en gezien de huidige situatie!
Nu nog de presentatie van mooie plannen, een nieuwe trainer en wat verrassende inkomende transfers en wie weet waar we uitkomen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2020 11:45
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #165
Hoeveel kaarten zijn er vorig jaar uiteindelijk verkocht?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden