Seizoen 2020 - 2021

29 juni 2020 15:23 29 juni 2020 15:29 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #196

Sandro schreef : Vorig jaar waren er op 25 juni,
736 seizoenskaarten verkocht. !

In principe heeft MVV dat nog steeds want ze zijn bijna de helft goedkoper. Als MVV begin van het seizoen 3000 seizoenskaarten heeft verkocht liggen ze nog gewoon op schema. Het enige verschil, zijn meer zielen met een seizoenskaart, maar niet meer inkomsten. Die zijn dan hetzelfde. Enfin, ik denk dat MVV de 3000 nog wel haalt, maar veel meer zal het niet worden. En dan is dit wel slim gedaan, want het stadion zit toch nooit vol, en minder mensen willen een seizoenskaart voor het volle pond. Op deze manier heb je evenveel inkomsten als altijd met nog genoeg capiciteit voor de "losse kaarte mensen". Dit zou je ieder jaar kunnen doen in de eerste divisie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2020 16:59
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #197
In ieder geval weer een erbij. Al verwacht ik dat ik de helft van het seizoen in de catering sta bij vzmvv( nog geen idee hoe of wat) maar Ik heb toch n kaart gekocht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2020 17:40
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #198
Meer zielen met een seizoenkaart zou in principe ook meer omzet via de catering kunnen opleveren. Dus dat is dan wel een leuke bijkomstigheid. Als ze nou ook een beetje aan klantenbinding doen op het veld..... Heb je er volgens seizoen vast wel een aantal die verlengen. Ook niet verkeerd.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2020 19:26
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #199

Frostie_999 schreef : Meer zielen met een seizoenkaart zou in principe ook meer omzet via de catering kunnen opleveren. Dus dat is dan wel een leuke bijkomstigheid. Als ze nou ook een beetje aan klantenbinding doen op het veld..... Heb je er volgens seizoen vast wel een aantal die verlengen. Ook niet verkeerd.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk


Tenzij die nieuwe/extra seizoenskaarthouders afkomstig zijn uit de groep die nu vrijwel elke wedstrijd een losse kaart kopen. In dat geval zou er geen significant omzetverschil bij vzmvv ontstaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2020 19:29
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #200
Daar heb je ook gelijk in.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2020 11:04
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #201
Er wordt nu vooral gedacht vanuit de 'oude situatie'. Als MVV zijn normale kaartenprijzen was blijven hanteren in deze tijd, dan hadden we nu misschien aan de 500 of 600 kaarten gezeten. Er zouden veel minder mensen het risico nemen om voor 300 euro een kaart te kopen terwijl je misschien geen wedstrijd te zien krijgt. Voor de nieuwe prijzen valt dat idee veel beter te accepteren. Daarnaast merk ik in de omgeving dat veel mensen een kaart voor deze prijs komen en dit tegenover zichzelf beargumenteren als: 'Voor dit bedrag wil ik de club best steunen, of ik nu in het stadion kan komen of niet'. Dat lag voor die andere prijzen heel anders. Dat geld houden ze dan liever in hun eigen zak. Voor de begroting ga je waarschijnlijk wel een verschil zien, maar met deze actie maken ze dan verschil wel aanzienlijk kleiner in mijn ogen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2020 12:11
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #202
Ik ben benieuwd of het aantal sponsoren gedaald is of gelijk is gebleven ...heb je minder publiek bij de wedstrijden zakt het sponsor bedrag Van Veer Zien MVV ook onmiddellijk ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2020 13:14 30 juni 2020 13:14 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #203

bokkesprongen schreef : Ik ben benieuwd of het aantal sponsoren gedaald is of gelijk is gebleven ...heb je minder publiek bij de wedstrijden zakt het sponsor bedrag Van Veer Zien MVV ook onmiddellijk ...


Dan moeten we met zijn allen maar wat doorzuipen, dan blijft dat bedrag wel constant (of wordt misschien nog wel meer) ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2020 13:19
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #204
1500 seizoenskaarten verkocht op dit moment!

Gaat lekker zo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2020 14:08
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #205
Als je van die 1500 SK 40% aftrekt (korting op de SK) dan zit je op 900 volwaardige SK betalers. Dat zijn er toch ruim 150 meer dan vorig jaar rond deze tijd, wat betekent dat de actie tot nu toe succesvol & winstgevend is!

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2020 21:55
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #206


Goed en realistisch interview van onze nieuwe trainer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Schapendonk, jovkle, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2020 23:14
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #207
Ik vind de rust, eerlijkheid en zelfvertrouwen die Kalezic uitstraalt een verademing. Geen opgeklopte verwachtingen scheppen: hij gaat bouwen aan een gedegen fundament.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Karakter, jovkle, De Zwarte Vogel, Medusa, Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 18:36 04 juli 2020 18:43 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #208
Vandaag even naar de Geusselt geweest en in alle rust een gesprekje kunnen voeren met onze niieuwe trainer.
Heb hem een paar vragen gesteld en daar heeft hij naar mijn inziens open en eerlijke antwoorden opgegeven.
Ik zei hem dat ik niet begreep dat mvv vorig jaar het ,,hele,, seizoen heeft moeten aanhikken naar fysieke aanwezigheid in het team,en mvv vooral lengte te kort kwam.
Tegen een team als de graafschap werd Klein duimpje(lengte)mvv totaal ondersteboven gelopen door reus Goliath(de graafschap).
Zijn antwoord was daarop dat hij ging investeren in het het aantrekken van spelers met fysieke kracht en lengte.
Ook vertelde hij dat hij zijn hele carrière altijd spelers bij zich had die graag bij hem kwamen spelen.
Hij noemde verschillende namen die via clubs die hij trainde toch wel hogerop zijn gekomen.
Ik zei dat ik het knap vond dat hij ondanks de kleine salaris begroting toch de uitdaging aanging.
Hij hoopt ondanks dat hij geen grote beloftes deed mvv terug te brengen daar waar Maastricht trots op zijn club kan en mag zijn.
Hij vertelde ook dat de jeugd zich echt moet bewijzen willen ze een plaats bij de selectie oftewel de basis verdienen.
Dat was na mijn verhaal dat bij fuat de jeugd relatief weinig kans had gehad en zich vaak 60 minuten moest warm lopen zonder in te vallen.
Positief verhaal vind hij dat er een U 21 komt en zo de jeugd elke week zich compitetatief kan laten zien dat ze er klaar voor zijn.
Ook was hij bezig geweest met een keeper van 1.90 maar dat deze afgelopen week ervoor koos om in Cyprus te gaan voetballen.
Ik merkte dat hij graag zijn verhaal kwijt wilde,en nam dan ook afscheid van hem(zonder handdruk) met de boodschap dat ik hun(hij en vrede) veel succes wenste en dat wij eindelijk iets terug kregen met wat we al minstens 20 jaar kwijt zijn...Gr opa.

Ps leuk georganiseerde middag maar wat magere opkomst.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, jesfen, jovkle, Boer458, De Zwarte Vogel, Sjuulke, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 00:58
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #209
Dankjewel Opa voor de extra info. Ben benieuwd wat Kalezic en dit seizoen ons gaan brengen. Kalezic komt op mij in ieder geval over als een trainer met een realistische visie.

opadiehard schreef : Ps leuk georganiseerde middag maar wat magere opkomst.


Ik vond het idee ook erg leuk, maar het was voor mij te kort dag om mijn plannen om te gooien. Wellicht hadden meer mensen dat? Het idee is volgens mij woensdag online gedeeld. Met wat meer ruchtbaarheid en wat meer aanloop was het wellicht drukker geweest? Of wellicht was het een last minute idee. Dat kan natuurlijk ook. Enig idee hoeveel mensen er ongeveer waren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2020 09:17
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #210
Alle duels Keuken Kampioen Divisie in eerste periode live op tv
Alle wedstrijden uit de eerste periode van de Keuken Kampioen Divisie zijn live op televisie te zien. De KNVB heeft ingestemd met het verzoek van de clubs uit de eerste divisie om de wedstrijden uit de eerste negen speelrondes te verspreiden over meerdere dagen en verschillende aanvangstijdstippen.

Aangezien de clubs bij de start van het komende seizoen maar in beperkte mate publiek mogen toelaten in hun stadions, zijn heel wat fans aangewezen op de tv om hun favoriete club in actie te zien.

Mogelijk worden ook alle duels uit de tweede periode (tien speelrondes) live uitgezonden op FOX Sports. Dat is echter mede afhankelijk van wat er gebeurt met de coronamaatregelen. De eerste divisie begint op 28 augustus, de eredivisie start twee weken later.

,,We zijn zeer blij dat we samen met onze partners FOX Sports en Keuken Kampioen het voor alle fans en sponsors mogelijk hebben kunnen maken om alle wedstrijden in de eerste periode live uit te zenden”, zegt Marc Boele, directeur van de Coöperatie Eerste Divisie (CED). ,,Zo is hun favoriete club wekelijks in actie te zien.” Eerder deze week verlengde hoofdsponsor Keuken Kampioen het contract als naamgever van de competitie voor onbepaalde tijd.

www.ad.nl/nederlands-voetbal/alle-duels-...live-op-tv~a6fe3df2/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.451 seconden