Seizoen 2020 - 2021

23 mei 2020 11:50
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #76

De_Lange schreef : Napoleon, een 5 jaar jaren plan.... Hebben we dat niet vaker gehoord 5 jaren plannen, 3 traps raketten en elkaar jaar weer een nieuw plan omdat het andere weer achterhaal was.

Sorry maar ik geloof niet veel meer. Klinkt altijd heel leuk maar onze club zal altijd achter de feiten blijven aanlopen, destemeer er in Maastricht geen topsport klimaat is en MVV is voor de UM totaal geen interesante partner in onderzoek. De um is een Europees zo globaal onderzoeksinstituut dat zich verder totaal niet richt op de regio maar meer de samenwerking zoekt met internationale bedrijven met bepaalde uitstraling. Iets wat deze club totaal niet heeft.

Elk jaar dat we overleven mogen we blij zijn maar verder moeten we niet te veel verwachten van mvv. We zijn tegenwoordig nog met geluk eem bvo maar sommige amateur clubs zijn mvv ondertussen al lang voorbij gestreefd.


@de lange jij hoeft er ook niet in te geloven als jij mij maar beloofd dat je gewoon supporter blijft en je seizoenskaart koopt en vrienden/vriendinnen mee neemt dan ben ik al dik tevreden ... want als ik promoveer dan promoveer jij automatisch mee ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2020 12:06
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #77
@ rood en wit 70... dat het stil is dat klopt maar dat wil niet zeggen dat op al die vlakken niks gebeurd . Dat andere clubs al zaken die en naar buiten brengen dan klopt . Ik ben het wel met je eens dat MVV nu wel moet gaan doorpakken , goeie mensen blijven niet altijd wachten dat is waar.

Dat andere clubs bepaalde zaken weten klinkt misschien vreemd voor jou ,maar voor mij niet immers ben ik al 8 maanden bezig met dit traject en heb veel mensen gesproken. Iedere club hunkert nu naar nieuwe "inkomsten" maar goed velen zitten vast in oude denk patronen en die moeten los komen. Het idee/plan is te goed om te verprutsen en ik gun het MVV om daar als eerste kennis mee te maken , daar hoeven ze niks voor te doen dan zich open te stellen . Het kost MVV 0,0 euro... maar als ze liever HAW PIN poster willen verkopen voor 7,50 dan mag dat natuurlijk

Kijk Frans Erens die is a.i manager en denkt vanuit een conservatieve gedachten naar zaken, maar goed het a.i zegt alles dus daar moeten we ons nu niet druk om maken, dat zouden we wel moeten doen als Frans nog jaren/maanden aan MVV verbonden zou zijn op een cruciale plek want dan maak je stappen terug ( door zijn conservatieve houding) . Je zult nu , juist nu echt de wind moeten zoeken om de club in beweging te krijgen , echt oude patronen los laten en gaan voor innovatie en verduurzamen en kennis....en je richten op je belangrijkste zaken binnen de club. Het kan toch niet zo zijn binnen MVV dat mensen die het meeste verdienen zoals Ron het minste aan waarde toevoegen ....dan doe je als club iets verkeerd , wij dus allemaal wij doen dan iets verkeerd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2020 12:08
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #78
Napoleon, die SK zal er denk ik wel weer komen, ik ga naar mvv al lang niet meer om het sportieve maar meer om het zien van vrienden en oude bekende.
Voetbal is voor mij al lang bijzaak geworden.

Ik gun je het succes van harte. Je bent een zakenman, daar steek je je nek ook voor uit. Ik ben meer iemand van eerst gezien dan geloven daarom zal ik ook niet snel slagen als ondernemer, al zou ik het wel graag willen want heb zelf ook een tof idee maar durf de grote stap niet te wagen, die jij wel durft te nemen! Succes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2020 12:09
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #79

De_Lange schreef : Napoleon, die SK zal er denk ik wel weer komen, ik ga naar mvv al lang niet meer om het sportieve maar meer om het zien van vrienden en oude bekende.
Voetbal is voor mij al lang bijzaak geworden.

Ik gun je het succes van harte. Je bent een zakenman, daar steek je je nek ook voor uit. Ik ben meer iemand van eerst gezien dan geloven daarom zal ik ook niet snel slagen als ondernemer, al zou ik het wel graag willen want heb zelf ook een tof idee maar durf de grote stap niet te wagen, die jij wel durft te nemen! Succes!


dank je wel @ de Lange.... ik waardeer je opmerkingen !
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2020 12:26 23 mei 2020 12:26 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #80
Kent de vereniging van mvv (en de diverse ledenraden) de ideeën/plannen ook? Hoe staan zij hierin. Zij staan in principe bovenaan in de hiërarchie toch (benoemen de bestuursleden die de directie weer benoemt) en zouden extra steun in de rug kunnen betekenen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2020 12:41
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #81

Roed en Wit 70 schreef : Kent de vereniging van mvv (en de diverse ledenraden) de ideeën/plannen ook? Hoe staan zij hierin. Zij staan in principe bovenaan in de hiërarchie toch (benoemen de bestuursleden die de directie weer benoemt) en zouden extra steun in de rug kunnen betekenen.


de ledenraad aan zich denk ik niet, wel bepaalde leden in de ledenraad die zijn op de hoogte van een aantal zaken van mijn plan, maar die zijn door mij gevraagd omdat niet te delen verder met anderen. Daar zie ik ook nu niet de toegevoegde waarde in. Directie MVV beslist uiteindelijk welke plannen er worden uitgevoerd in samenspraak met bestuur van MVV . Hoe het strikt juridisch zit wit ik niet allemaal , voor mij is een voorwaarde dat ik prettig wil kunnen werken met mensen en met mensen wil werken die

1) pro-actief zijn
2) afspraken nakomen ( in welke vorm dan ook) en doorpakken
3) enthousiast zijn in datgene wat we/ze doen
4) met open blik naar zaken kijken
5) Club belang boven aan zetten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2020 12:43
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #82
Goppel was toch niet te behouden voor MVV of hij nu na Roda gaat of een andere club, hij verdiende bij Ado al rond de 130.000, die gaat echt niet veel inleveren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jo70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2020 12:27
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #83
Het schijnt dat Wasiu Taiwo bij de BP is gespot ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2020 13:16
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #84
Zeker samen met Fabio Caracciolo en Prince Rajcomar...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2020 14:07
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #85

Schapendonk schreef : Zeker samen met Fabio Caracciolo en Prince Rajcomar...


Nee, samen met Sjeng Boateng en Emra Tahirovic! Wellicht sluit Jonas Olsen ook nog aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2020 14:00 30 mei 2020 14:01 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #86
Ben benieuwd vanaf maandag kan ik mijn seizoenskaart verlengen op vak d en wat deze moet gaan kosten...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2020 18:56
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #87
Mvv kan mij geen mail sturen wat betreft de regeling voor afgelopen seizoen?

Maar krijg vandaag wel een mail om te verlengen?

Nu hoef ik niks terug maar als ze zo ook met sponsoren en andere relaties omgaan zegt mij dat wel genoeg!

Op zijn zacht gezegd niet netjes dan zal ik wel weer een zeiker zijn maar zo ga je niet met je supporters- sponsoren- gasten om daar begint alle ellende.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2020 19:16
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #88
Ik heb an wel weer een mail gehad mbt mijn huidige kaart maar weer geen voor het bestellen van een nieuwe.

Vraag me af met hoeveel mailinglijsten ze dan werken...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2020 10:40
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #89
Net mij SK besteld !
De verhuizing van vak D-Angelside naar de Bospoort en de gewenste voorkeur aldaar zijn door (of namens-) MVV prima geregeld, dat mag ook eens gezegd worden.
Wat de tarieven betreft was dit ook een aangename verassing.:thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2020 11:41
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #90

De_Lange schreef : Ik heb an wel weer een mail gehad mbt mijn huidige kaart maar weer geen voor het bestellen van een nieuwe.

Vraag me af met hoeveel mailinglijsten ze dan werken...


Bij mij precies hetzelfde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.424 seconden