Seizoen 2020 - 2021

01 juni 2020 11:44
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #91

Mr Sjaan schreef :

De_Lange schreef : Ik heb an wel weer een mail gehad mbt mijn huidige kaart maar weer geen voor het bestellen van een nieuwe.

Vraag me af met hoeveel mailinglijsten ze dan werken...


Bij mij precies hetzelfde.

Hier ook hetzelfde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2020 12:53
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #92
Ik heb hem ook verlengd.
Wel triest mijn vader zit altijd op de middenlijn van het stadion op de bospoort. Al 40 jaar en nu zijn al die plaatsen en eromheen al weg. Nu gaat hij geen seizoenskaart meer aanschaffen. En ik denk dat het bij deze ook mijn laatste keer zal zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2020 13:03
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 73
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #93
Ik heb mijn sk nog niet verlengd omdat het weer eens niet lukt om de een of andere reden. Maar ik neem toch aan dat je je eigen plaats behoud en dat daar een tijd voor staat dat dat kan! Jammer dat ik nog geen mail heb ontvangen zoals andere jaren, maar ga ervan uit dat we dit recht behouden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2020 13:26
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #94
Mooie actie en geweldig filmpje !
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2020 14:06 01 juni 2020 14:07 door ASR.
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #95

Dary66 schreef : Ik heb mijn sk nog niet verlengd omdat het weer eens niet lukt om de een of andere reden. Maar ik neem toch aan dat je je eigen plaats behoud en dat daar een tijd voor staat dat dat kan! Jammer dat ik nog geen mail heb ontvangen zoals andere jaren, maar ga ervan uit dat we dit recht behouden!


Tot 1 juli is die stoel virtueel van jou!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2020 16:18
mosasaurus
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 29
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #96
dit zou niet moeten kunnen je hebt tot 1-7 om je eigen stoelt te verlengen. ik zou mvv hier eerst over bellen. de website is niet laten we zeggen geweldig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2020 16:27 01 juni 2020 16:27 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 372
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #97
Mooie actie met behoorlijke korting op een seizoenkaart van Mvv (na overleg met supportersgroepen)!
Ik heb mijn seizoenkaart online verlengd, wel kreeg ik eerst een foutmelding maar even zoeken op de site en alles komt goed.
Koop allen een seizoenkaart, Mvv heeft ons supporters hard nodig in deze tijd!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2020 18:01
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #98
Seizoenkaart zojuist meteen verlengd.
Hoor en lees nog wel eens: eerst zien welke trainer of spelers we halen.
Maar laat je het daar echt van afhangen? Je gaat toch voor MVV? Niet wie er toevallig op de bank zit, of in ons mooie shirt speelt?
En of ik nu 0 thuiswedstrijden met mijn kaart mag zien, of 19...ik steun MVV.
Net zoals ik nooit de jong-teams heb geboycot (alhoewel ik het eens was met de beweegredenen): ik ga voor MVV en niet voor de tegenstander, of het nu Real Madrid, Helmond, jong-Utrecht of RKASV6 is.

Tip voor iedere seizoenkaarthouder die nog moet bestellen: ik had bij de verlenging (die digitaal toch niet geheel logisch verloopt...) aangevinkt dat de kaart per post opgestuurd kon worden. Pas na afloop (en ook door de bevestigingsmail van MVV) besefte ik me dat ik de seizoenkaart al in handen heb. De kaart was toch voor een paar seizoenen geldig en werd gewoon opnieuw geactiveerd? Nou ja: €2,50 extra naar MVV dan ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2020 18:14
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #99

Maosbrögk schreef :
Pas na afloop (en ook door de bevestigingsmail van MVV) besefte ik me dat ik de seizoenkaart al in handen heb. De kaart was toch voor een paar seizoenen geldig en werd gewoon opnieuw geactiveerd? Nou ja: €2,50 extra naar MVV dan ;)


Good totste 't zègks, iech had de aw kaart al bekans weggegoeid..

Al sins jaore krijg iech m'n kaart via 't AZM, en eder jaor opnui weer es 'ch m'ch daan wèl aonmelde, zeet 'r tot de kaart neet besteit.

Al tig kier per mail en per tèllefoon de gegeves doorgegeve, al tig kier höbbe ze betersjap belaof.
D'r zien noe vas wel weer lui die dit gezeiks goon vinde, mer in mien ouge kin dit dus neet, zeker neet jaore laank.

De bis 'n professionele instèlling, daan mooste dit soort klein dinger toch op z'n mins wel oonder de knee höbbe dach iech zoe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2020 18:37
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #100

MVVke schreef : Al sins jaore krijg iech m'n kaart via 't AZM, en eder jaor opnui weer es 'ch m'ch daan wèl aonmelde, zeet 'r tot de kaart neet besteit.
.


Ik normaal ook via azm, maar heb nu besloten dat ik dat dit jaar niet doe, zodat écht iedere euro naar MVV gaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2020 18:42
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #101

Maosbrögk schreef :

MVVke schreef : Al sins jaore krijg iech m'n kaart via 't AZM, en eder jaor opnui weer es 'ch m'ch daan wèl aonmelde, zeet 'r tot de kaart neet besteit.
.


Ik normaal ook via azm, maar heb nu besloten dat ik dat dit jaar niet doe, zodat écht iedere euro naar MVV gaat.


Veureg jaor is m'ch dit oetgelag: De pries geit umlieg, en de ''korting'' weurt betaold aon M.V.V. door 't AZM. In feite geit dus nog steeds alles nao M.V.V. en make ze gein verleers dao op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 05:30
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #102
Ook verlengd voor de mooie prijs van €69(65+) dankzij verschillende partijen na overleg mooi resultaat...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 13:41
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #103
Ik wil de seizoenskaart van mijn zoon verlengen. Hij wordt over een paar weken 17.
Valt hij dan onder groep 13-16 Jarigen of moet ik een vol tarief kaart bestellen?
Misschien dat een van de forumbezoekers me kan helpen met een antwoord. Anders bel ik morgen het kantoor wel. Voorheen stond er een datum op de site waar de grens getrokken wordt, maar dit kan ik helaas niet meer vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 13:46
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #104

007 schreef : Ik wil de seizoenskaart van mijn zoon verlengen. Hij wordt over een paar weken 17.
Valt hij dan onder groep 13-16 Jarigen of moet ik een vol tarief kaart bestellen?
Misschien dat een van de forumbezoekers me kan helpen met een antwoord. Anders bel ik morgen het kantoor wel. Voorheen stond er een datum op de site waar de grens getrokken wordt, maar dit kan ik helaas niet meer vinden.

Die datum zal samenvallen met het begin van het seizoen. Je koopt de kaart immers voor het nieuwe seizoen. Het seizoen start normaal begin augustus geloof ik. Dus als hij over een paar weken 17 wordt dan zul je de volle prijs moeten betalen vrees ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u 007

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 13:52
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #105
Bedankt!
Vanavond gaan we drie stuks verlengen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden