Seizoen 2020 - 2021

10 juni 2020 17:07
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #121
Ik heb het opgelost. Met de pc (desktop) ging het wel. Een beetje vreemd dat ik met de telefoon geen nieuw wachtwoord kon opvragen. Maar ja, ik ga nu verlengen, scheelt een slok op een borrel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2020 21:51 10 juni 2020 21:52 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #122
Ik heb zijn naam hier al eens eerder laten vallen, maar ik zou als MVV-zijnde mijn pijlen richten op Peter Maes. Dit is een trainer die het bij (met uitzondering van Genk) al zijn clubs goed heeft gedaan. Promoveerde eerst met KVM en maakte hen een stabiele middenmoter. Speelde daarin ook eens de bekerfinale. Was hierna vijf jaar trainer bij grijze muis Lokeren. Won met hen twee keer de beker en Lokeren was in deze periode een leuke subtopper. Werd afgelopen seizoen trainer bij Lommel en hield hen in 1B, maar moest daar weg omdat Lommel overgenomen is. Kwam in 2018 in opspraak vanwege zijn/zijn manager`s betrokkenheid bij 'Propere handen'.

Twee weken terug stond dit interview op Sporza: sporza.be/nl/2020/05/28/peter-maes-ik-ko...e-bak~1590687287206/

Gaf hierin aan dat hij wellicht over de landsgrenzen iets moet gaan opbouwen. Dan lijkt MVV mij een uitermate geschikte club hiervoor. Maes komt uit de regio en heeft als trainer meermaals bewezen op hoger niveau iets te kunnen opbouwen met beperkte middelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2020 13:06
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 244
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #123

Belgske schreef : Ik heb zijn naam hier al eens eerder laten vallen, maar ik zou als MVV-zijnde mijn pijlen richten op Peter Maes. Dit is een trainer die het bij (met uitzondering van Genk) al zijn clubs goed heeft gedaan. Promoveerde eerst met KVM en maakte hen een stabiele middenmoter. Speelde daarin ook eens de bekerfinale. Was hierna vijf jaar trainer bij grijze muis Lokeren. Won met hen twee keer de beker en Lokeren was in deze periode een leuke subtopper. Werd afgelopen seizoen trainer bij Lommel en hield hen in 1B, maar moest daar weg omdat Lommel overgenomen is. Kwam in 2018 in opspraak vanwege zijn/zijn manager`s betrokkenheid bij 'Propere handen'.

Twee weken terug stond dit interview op Sporza: sporza.be/nl/2020/05/28/peter-maes-ik-ko...e-bak~1590687287206/

Gaf hierin aan dat hij wellicht over de landsgrenzen iets moet gaan opbouwen. Dan lijkt MVV mij een uitermate geschikte club hiervoor. Maes komt uit de regio en heeft als trainer meermaals bewezen op hoger niveau iets te kunnen opbouwen met beperkte middelen.



Prima prestaties als trainer, maar weet niet of we stappen kunnen maken met de Koning van het zwarte geld in Belgie. Misschien als hij die stromen meeneemt naar Maastricht;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2020 13:27
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #124

Strucht schreef :

Belgske schreef : Ik heb zijn naam hier al eens eerder laten vallen, maar ik zou als MVV-zijnde mijn pijlen richten op Peter Maes. Dit is een trainer die het bij (met uitzondering van Genk) al zijn clubs goed heeft gedaan. Promoveerde eerst met KVM en maakte hen een stabiele middenmoter. Speelde daarin ook eens de bekerfinale. Was hierna vijf jaar trainer bij grijze muis Lokeren. Won met hen twee keer de beker en Lokeren was in deze periode een leuke subtopper. Werd afgelopen seizoen trainer bij Lommel en hield hen in 1B, maar moest daar weg omdat Lommel overgenomen is. Kwam in 2018 in opspraak vanwege zijn/zijn manager`s betrokkenheid bij 'Propere handen'.

Twee weken terug stond dit interview op Sporza: sporza.be/nl/2020/05/28/peter-maes-ik-ko...e-bak~1590687287206/

Gaf hierin aan dat hij wellicht over de landsgrenzen iets moet gaan opbouwen. Dan lijkt MVV mij een uitermate geschikte club hiervoor. Maes komt uit de regio en heeft als trainer meermaals bewezen op hoger niveau iets te kunnen opbouwen met beperkte middelen.



Prima prestaties als trainer, maar weet niet of we stappen kunnen maken met de Koning van het zwarte geld in Belgie. Misschien als hij die stromen meeneemt naar Maastricht;)

www.demorgen.be/sport/sk-lommel-biedt-na...ieuwe-kans~b6c185d3/

Misschien moeten we ook een topic maken die 'trainers met een krasje' heet. Dit is in ieder geval wel een opportuniteit en veel liever zo iemand dan weer een Usta-figuur.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Strucht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2020 16:12 11 juni 2020 16:20 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #125
Er is geen geld. Dus dat MVV dan met het geld wat het nog heeft een spits aanschaft die er 25 in knalt. Dan kun je sinterklaas langs de lijn zetten. Op het veld moet het gebeuren. Als je een dure trainer er neerzet, en het 4e van Scharn, zal ook hij er niets mee kunnen. Dure trainers met naam, wil niet veel zeggen. (zie roda in het verleden). Een trainer die de juiste spelers eruit pikt voor een fatsoenlijk elftal is de kwestie. Die hoeft niet duur te zijn. Iemand met inzicht en wat met spelers kan omgaan en geen Usta type nee...Konden we Frans Körver nog maar eens terughalen...dan was het snel veranderd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2020 17:00
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #126

Schapendonk schreef : Er is geen geld. Dus dat MVV dan met het geld wat het nog heeft een spits aanschaft die er 25 in knalt. Dan kun je sinterklaas langs de lijn zetten. Op het veld moet het gebeuren. Als je een dure trainer er neerzet, en het 4e van Scharn, zal ook hij er niets mee kunnen. Dure trainers met naam, wil niet veel zeggen. (zie roda in het verleden). Een trainer die de juiste spelers eruit pikt voor een fatsoenlijk elftal is de kwestie. Die hoeft niet duur te zijn. Iemand met inzicht en wat met spelers kan omgaan en geen Usta type nee...Konden we Frans Körver nog maar eens terughalen...dan was het snel veranderd.


Met het 5e van Scharn zou een dure trainer moeiteloos promoveren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2020 17:52
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #127

Schapendonk schreef : Er is geen geld. Dus dat MVV dan met het geld wat het nog heeft een spits aanschaft die er 25 in knalt. Dan kun je sinterklaas langs de lijn zetten. Op het veld moet het gebeuren. Als je een dure trainer er neerzet, en het 4e van Scharn, zal ook hij er niets mee kunnen. Dure trainers met naam, wil niet veel zeggen. (zie roda in het verleden). Een trainer die de juiste spelers eruit pikt voor een fatsoenlijk elftal is de kwestie. Die hoeft niet duur te zijn. Iemand met inzicht en wat met spelers kan omgaan en geen Usta type nee...Konden we Frans Körver nog maar eens terughalen...dan was het snel veranderd.

Zo'n spits als VdHurk zeg maar? Alles begint net met de kwaliteit van je trainer. Als die iedere speler beter kan maken, kom je als elftal veel verder. Al helemaal op het niveau waar MVV op speelt (ergens tussen de pakweg 6de en 16de plek). Ik speel komend seizoen liever met een goede trainer en Kostons in de spits dan met een matige trainer en VdHurk in de spits.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2020 18:20
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #128
Ik heb ook nergens gezegd matige trainer (sinterklaas is nooit uitgeprobeerd), maar een trainer met loyaliteit, passie voor de club en die goed met de jongens kan omgaan. Dat hoeft niet duur te zijn. Iemand die zijn ziel geeft voor de club. Ach ja, misschien verlang ik ook teveel naar vroeger, toen dit nog leefde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2020 10:11
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #129
Als we dan toch een iets duurdere trainer willen en iemand die duidelijk langs de lijn met uitstraling aanwezig is. Hoe zit het met Hans Kraay jr?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2020 10:52
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #130
Denk dat Henk Duut ook kandidaat is. Zou aan de slag gaan bij Fortuna, maar wil vooral op het veld staan. Zijn vrouw heeft een winkel in het centrum...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2020 12:10
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #131
Graag wil ik een heel groot compliment geven aan de Angel-Side.
Ze krijgen vaak bakken vol shit over zich heen, maar laten zich nu van hun beste kant zien.
Eerst met het prachtige doek bij AZM. Daarna de HAW PIN-actie.
En nu...al 3 dagen achter elkaar fantastische spandoeken op iconische Maastrichtse plekken om mensen te bewegen een seizoenkaart te kopen voor komend seizoen.
Als dit een voorbode is voor het nieuwe sfeervak, kan ik niet wachten! Chapeau mannen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Ster_Drager, Frank Salemans, Ben Salemans, Schapendonk, Roei baank, Bieske, Anna D., Karakter, johan en12 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2020 15:07 12 juni 2020 15:07 door Och jeh.
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #132
Als ze voor Duut zouden gaan kunnen ze net zo goed Elsen zelf ervoor zetten m.i.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2020 09:08
Dylan93
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #133
Ik denk dat Hansie niet te betalen is, die verdien meer met zijn TV opdtredens dan dat hij bij MVV in de dugout kan verdienen. Ik denk ook niet dat hij het Fox Sports wisselprogramma kan presenteren vanaf de zijlijn.

Over de spelers die MVV aantrekt kun je niet veel zeggen, als je een spits hebt die er 25 inlegt dan helpt het niet als je een verdediging hebt die er 60 weggeven. Ferguson zei altijd, een spits wint je wedstrijden, de verdediging wint je titels.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2020 08:44 16 juni 2020 08:46 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #134
De verwachtingen van sommige mensen bij transfers slinken bij mij echter met de dag. Er moet een zak met geld zijn. Waar moeten anders die transfers vandaan komen. Of je moet al blij zijn met een zoveelste Jonas Olsen of Joao-Olivio Calicchio. Als dit dan het nieuws is op waarop gewacht wordt? Ook aan nieuws met mooie plannen heb je uiteindelijk niet zoveel aan. Melchior had ook ooit een mooi plan van een overdekte Geusselt...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2020 09:04
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 510
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #135
Melchior wow dat zellef bouwe toendertied, knvb wow neet metwerreke, mer Ajax moog later wel, wie zow de femilie vaan Melchior stoon ten opziechte vaan MVV, prachtig ierbetoen toch ut Melchior stadion?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden