Seizoen 2020 - 2021

20 juni 2020 11:48
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #166
Volgens mij hadden we in september vorig jaar een dikke 1800 seizoenskaarten verkocht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2020 11:49
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #167
als er op 1 september met toeschouwer. Voetballen zal dat beperkt zijn met die 1 meter vijftig (2.500 ) toeschouwers
Ik denk alleen met een seizoenskaart? .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2020 12:49 20 juni 2020 12:50 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #168
Dan nog maar eens die vraag die ik eerder stelde, als er toch met publiek gevoetbald word blijft het programma dan toch grotendeels op werkdagen plaats vinden?
Of is er ook nog een plan B?...gr opa.


ps Of kan ik ergens iets terug vinden war dit beschreven staat?

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2020 20:23
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #169
Waarom koop je een sk?
Als trouwe fan
Omdat er een goed team staat
Omdat er een goede trainer vd groep staat
Omdat goede reclame wordt gemaakt
Omdat er goede plannen worden gepresenteerd met een realiseerbare ambitie
Goede prijs

De trouwe supporters kopen idd een kaart
Team onbekend
Trainer onbekend
Reclame ja door oa angelside, beppie etc
Plannen seizoen, toekomst onbekend (tussenjaar nr?)
Prijs ja echter wanneer we daadwerkelijk kunnen gaan kijken?

Daarbij zullen het verouderde stadion/ voorzieningen ook mee wegen

Was de korting dan geen goed idee? Jawel zeker! Alleen zijn de situatie/ omstandigheden helaas deels buiten de schuld van MVV om niet ideaal. Ook het afgelopen seizoen straalt weinig vertrouwen uit.
De communicatie naar buiten is ook verre van professioneel.
Ik zag dat Elsen het had over het nieuwe MVV?
Waaruit blijkt dat? Behalve dan dat er mensen weggaan?

Ik denk dat de voorwaarden voor veel mensen om een sk te kopen is dat er meer zekerheid over bepaalde zaken zoals oa spelers/ trainer/ toekomst visie moet zijn.
Wil je echt profiteren van de korting zul je twijfelaars echt iets moeten bieden.
Mensen willen entertainment.

Begrijp me niet verkeerd, want een sjeng met een rood/wit hart zal gewoon een kaart kopen ongeacht te prijs of de omstandigheden. Maar wil je extra supporters aantrekken zul je meer moeten doen dan alleen een lage prijs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2020 20:49
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #170
Bekijk Twente precies het zelfde verhaal geen centen en geen spelers wel goed trainer sk verkocht 20.000

Bekijk Nac ,iets meer spelers als MVV trainer en T D rollen vechtend over straat sk 9.000 ..


Die 1000 verkochte sk vind ik echt teleustellend als je het vorig jaar zo,n 1700 verkocht aan te dure prijzen .

Mvv leeft volgens mij alleen in de kroeg als ze meer dan 5 glazen bier gedronken hebben a 3 euro per glas met een inhoud van 16 cc per glas .

Niets ten nadele van De Angelsite die MVV goed op de kaart hebben gezet de laatste dagen Chapeau ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2020 21:17
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #171

bokkesprongen schreef : Bekijk Twente precies het zelfde verhaal geen centen en geen spelers wel goed trainer sk verkocht 20.000

Bekijk Nac ,iets meer spelers als MVV trainer en T D rollen vechtend over straat sk 9.000 ..


Die 1000 verkochte sk vind ik echt teleustellend als je het vorig jaar zo,n 1700 verkocht aan te dure prijzen .

Mvv leeft volgens mij alleen in de kroeg als ze meer dan 5 glazen bier gedronken hebben a 3 euro per glas met een inhoud van 16 cc per glas .

Niets ten nadele van De Angelsite die MVV goed op de kaart hebben gezet de laatste dagen Chapeau ...


Dat soort clubs kun je niet mvv vergelijken.
Wij zijn een club die 20 jaar op het laagste nivo speelt.
Ik wil nac ook zien als ze over 10 nog steeds kkd spelen
Je ziet nu al bij onze oosterburen na 2 jaar kkd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2020 21:18
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #172
Trainer nog neet bekint selectie nog neet bekint, veurig seizoen kloete, iech kin miech indeenke tot de luij twiefele nao 20 jaor wanbeleid.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2020 21:25
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #173
Normaal zit je op 1500/2000 sk's. En dat dit seizoen ook zeker lukken.
Wil je meer sk's zul je iets extra's moeten bieden.
Wil MVV profiteren van hun lage prijs zal er dus van MVV zelf iets extra's verwacht worden. Komt er een goed en vooral geloofwaardig plan dan komen die extra sk's ook. Dat elsen het woord voert als n vd akker tekent, ik weet niet maar dat geeft mij geen vertrouwen. Het oude recept werkt niet.
Het voelt alsof je aan het lijntje wordt gehouden. Het roept meteen het gevoel tussenjaar nr.... op bij mij.
Ja ik koop die sk omdat ik een rood wit hart heb.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2020 21:32
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #174

bokkesprongen schreef : Bekijk Twente precies het zelfde verhaal geen centen en geen spelers wel goed trainer sk verkocht 20.000

Bekijk Nac ,iets meer spelers als MVV trainer en T D rollen vechtend over straat sk 9.000 ..


Die 1000 verkochte sk vind ik echt teleustellend als je het vorig jaar zo,n 1700 verkocht aan te dure prijzen .

Mvv leeft volgens mij alleen in de kroeg als ze meer dan 5 glazen bier gedronken hebben a 3 euro per glas met een inhoud van 16 cc per glas .

Niets ten nadele van De Angelsite die MVV goed op de kaart hebben gezet de laatste dagen Chapeau ...


Je moet zelf niet zo veel in de kroeg hangen! Na 20 dagen verkoop en nog waarschijnlijk 3(!) Maanden voordat de competitie begint is 1000 kaarten al voor MVV begrippen ongekend na zo een korte periode. Zit toch niet te zeiken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Bieske, hindriks, opadiehard, De Zwarte Vogel, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2020 11:11
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #175
Het is een geweldige prestatie om al 1000 kaarten te hebben verkocht . Dit kunnen we gewoon voor bijna 100 procent op de mannen van de Angels Side toeschrijven die goede medewerking en ondersteuning van Wouter van MVV kregen , begreep ik eruit.

Als wij straks op 1-9 een kleine 2500-3000 kaarten zouden hebben dan vind ik dat een topprestatie, jarenlang worden we ieder jaar op het veld minder, de rek is eruit de lucht bijna uit de band.. en als ik dan een groep zie van zon 350 man sterk die er toch gewoon een feestje van willen maken door dat clubje uit de Maas wat helemaal niks meer voorstelt in het betaalde voetbal na 20 jaar eerste divisie, dat zelfde club zo op een voetstuk te plaatsen dan verdiend dat alle respect en tevens verdiend dat onvoorwaardelijk steun.... je kunt van alles van die 350 man vinden , maar ze doen het recht uit hun hart en bedrijven geen politiek of smerige spelletjes.... Zonder Angels Side waren we een Dordrecht of Top Oss..... Blijf pushen mannen en blijf je zo inzetten voor de club .
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Schapendonk, johan, opadiehard, bokkesprongen, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 07:35 25 juni 2020 07:38 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 792
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #176
Volgens de nieuwe versoepelde corona-regels hoeven jongeren tot 18 jaar onderling geen 1,5 meter afstand meer te houden. Die kunnen dus lekker ouderwets kort op elkaar in het stadion staan of zitten. Ik ben benieuwd of MVV gedeeltes van tribunes speciaal voor jongeren tot en met 18 jaar gaat reserveren/inrichten. Als je jongeren tot en met 18 jaar zoveel mogelijk bij elkaar plaatst, kunnen er meer toeschouwers het stadion in.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 09:19 25 juni 2020 09:20 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #177
Goede gedachte Ben. Gezinsleden vader/moeder willen echter denk ik ook samen met de kinderen zitten. Vraag me dan ook af hoe ze vantevoren gaan checken wie gezinnen cq familieleden zijn. Als je die bij elkaar kunt zetten scheelt dat ook weer. Het gaat nog een puzzeltje worden met 1.5mtr. Om de vier stoelen elke rij en de rij erboven verschoven enz. En de vraag wie mag waar...zeker als je altijd een vaste plek gewend bent, vreemd. Met name boschpoort en aside zullen voor een flink gedeelte naar hoofd en gamin tribune moeten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 10:57
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #178
Dit is wellicht ook weer eens het moment om te opperen voor een tribunegebonden (seizoen)kaart in plaats van een plaatsgebonden kaart. Ik heb nooit zo begrepen waarom je stoel 13 in rij 4 krijgt aangewezen. Als het stadion elke thuiswedstrijd tot de nok gevuld zou zijn, zou dat wellicht iets anders zijn (hoewel, zolang je niet meer kaarten dan plaatsen verkoopt, heeft ook in een uitverkocht stadion iedereen plek). Daarnaast heb ik de afgelopen jaren enkele keren losse kaarten gekocht en netjes op de afbeelding de zitplaatsen aangeklikt. Eenmaal de tickets in handen, bleken deze niet eens overeen te komen. Dan krijg je dus dat je net zit en iemand anders je op je schouder tikt omdat je op zijn plek zit. In een halfleeg stadion gaat me dat wat ver.

Misschien is er wel een logische reden voor om plaatsen toe te blijven wijzen, maar dan hoop ik dat iemand mij dit duidelijk kan maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 11:28
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #179
Een sk wordt gekozen op een plek waar iemand denkt zich prettig te voelen en goed te zitten. Al dan niet samen met of in de buurt van familie, vrienden, bekenden. Bovendien weet een club dan precies waar iemand zit. Vwb die losse kaarten, daar zou ik eerder van zeggen, ga zitten waar je wilt. Dat dit vaker niet overeen is gekomen met wat een systeem aangeeft, zegt dan wel iets over de juistheid van de plaats administratie bij MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 15:34
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #180
Op 25 juni 2019
736 verkochte seizoenskaarten.
Op 25 juni 2020
1156 verkochte seizoenskaarten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden