Seizoen 2020 - 2021

20 mei 2020 14:47
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #46

dreekemvvke schreef : Zeikbak je moet niet doorslaan in je woorden ik ben nooit fan geweest van elzen nu niet en toen niet en lijntje nou daar mag je trots op zijn een keer bovenaan in 20jaar als jij daarop wil teren dan moet je die mensen mooi laten zittendan ook niet lopen zeiken als er nooit meer in Maastricht een waardige eredivieclub komt en dat willen de mensen hier ,en daarom moet er een frisse wind door mvv gaan waaien niets meer en niet minder,en waarom komen er niet meer mensen naar mvv omdat ze het zat zijn om maar te blijven moeten kijken naar net voetbal in de keuken divisie en als je dat zelf niet ziet dan ga jij kijken maar de meeste mensen niet.


Vooral wegblijven dan, herrieschoppers die alleen maar kunnen roepen dat iedereen weg moet zonder een constructieve oplossing aan te dragen kan een club in deze tijd niet gebruiken. Mensen die willen meedenken, tijd in de club steken en mogelijke oplossingen aandragen, zoals Napoleon, kan een club wèl gebruiken
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 15:15
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #47
Dit zou nu eens een mooi onderwerp zijn om via een klein onderzoekje onder alle supporters die MVV in haar bestand heeft ( ik meen iets van 20.000 email adressen) eens te toetsen wat men wilt ... dan zou je heel goed kunnen sturen naar de juiste propositie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 15:52
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 803
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #48

Napoleon schreef : Dit zou nu eens een mooi onderwerp zijn om via een klein onderzoekje onder alle supporters die MVV in haar bestand heeft ( ik meen iets van 20.000 email adressen) eens te toetsen wat men wilt ... dan zou je heel goed kunnen sturen naar de juiste propositie

Heeft MVV 20.000 email adressen? Opt in? Double opt in? Hoe dan ook, daar doen ze dan veel te weinig mee. Ook daar liggen kansen! Maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen Napoleon ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2020 07:47
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #49
Zo, de dag goed begonnen, geen gebruik gemaakt van SC voucher.
MVV steunen is in deze tijd nog belangrijker dan anders.
De volgende gebruiker (s) zei dank u daan4suz, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2020 09:00
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #50
Jij moet mij wel hebben geloof ik maar dan ben je bij mij op het verkeerde adres,ik heb een eigen mening en al 20 jaar gaat het niet goed bij mvv en dat zal ik blijven mededelen op dit forum.Mensen die roepen dat de directie het goed doet dan moet je mij we even Uitleggen wat die mensen dan allemaal goed doen.natuurlijk zijn er ook hele goede dingen gebeurd Maar ik vind dit te weinig voor een club als mvv en de stad Maastricht.lk heb de oplossing ook niet daarom juicht ik het toe dat er mensen zijn als napoleon die wel met ideeen komt om het roer om te gooien met een goed plan en de juiste mensen.maar daar moet wel achter staan en dat doe ik ,of het lukt dat moeten we maar afwachten .maar niets ondernemen is niet de oplossing dan spelen we over 10 jaren nog in de keuken divisie zo dood of zo dood maak dan ook niks meer uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2020 09:54
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #51

dreekemvvke schreef : Jij moet mij wel hebben geloof ik maar dan ben je bij mij op het verkeerde adres,ik heb een eigen mening en al 20 jaar gaat het niet goed bij mvv en dat zal ik blijven mededelen op dit forum.Mensen die roepen dat de directie het goed doet dan moet je mij we even Uitleggen wat die mensen dan allemaal goed doen.natuurlijk zijn er ook hele goede dingen gebeurd Maar ik vind dit te weinig voor een club als mvv en de stad Maastricht.lk heb de oplossing ook niet daarom juicht ik het toe dat er mensen zijn als napoleon die wel met ideeen komt om het roer om te gooien met een goed plan en de juiste mensen.maar daar moet wel achter staan en dat doe ik ,of het lukt dat moeten we maar afwachten .maar niets ondernemen is niet de oplossing dan spelen we over 10 jaren nog in de keuken divisie zo dood of zo dood maak dan ook niks meer uit.


Ik moet je helemaal niet hebben hoor, ik vind alleen dat je je mening mag onderbouwen, want zonder argumentatie zijn het maar wat loze kreten die je roept. En volgens mij heeft niemand geroepen dat de directie het goed doet op dit moment, maar is er juist gezegd dat er met dezelfde mensen in het verleden wel resultaten zijn behaald en dat het nu niet het juiste moment is om ze eruit te flikkeren, want er gaat niemand op dit moment instappen, daar is te veel onzekerheid binnen en rondom de club voor
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2020 10:38 21 mei 2020 10:40 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 740
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #52
@Boer458 ook van plan.

Omdat er nog geen info is mbt de nieuwe sk. Een punt aangehaald op Facebook. Als je nu minder geld te besteden hebt, zou je in principe tot de winterstop aankijken met vijf losse kaarten, daarna n halve seizoenkaart pakken.

In de voorwaarden staat dat je de 5 tickets tijdens 1 wedstrijd mag gebruiken...mag je ze dus weggeven? Als dat zo is, kan de voucher gebruiken voor mvv in deze tijd en zodra het kan eigenlijk ook positief zijn. Plekken zat, dus voller, meer omzet voor vzm.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2020 10:45
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #53
Maar beelden uit het verleden Is geen reden voor de toekomst dat het beter zal gaan als we omhoog willen kijken moeten er wel mensen komen met goede plannen daar hoopt ik op maar we moeten ze wakker houden.ik hoop als er iets komt dat het wel voor meerdere jaren en niet als bij Roda jc met ieder jaar weer wat anders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2020 11:58
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #54
Tijdje terug , hier ergens gelezen dat MVV met een grote sponsor/investeerder bezig was......dacht dat Napoleon dat hier vertelde, weet hier iemand meer over?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2020 12:58
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #55
Ook dit is simpel. Als MVV geen investeerder vindt (vroeger was dat gewoon een hoofdsponsor), dan zijn we binnenkort de enige Limburgse club in de eerste divisie. Maar door de 20 jaar verloren tijd, zal dit een behoorlijke klus worden. Wie wil het oude krakkemikkige stadion, en van 0 beginnen. Met een nieuw stadion, wek je nog de nieuwsgierigheid op. Maar er is gewoonweg niets dat zegt om een zak geld ertegenaan te gooien. Ik weet ook niet of de gemeente hier nog een rol in kan/mag spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2020 13:16
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #56

Schapendonk schreef : Ook dit is simpel. Als MVV geen investeerder vindt (vroeger was dat gewoon een hoofdsponsor), dan zijn we binnenkort de enige Limburgse club in de eerste divisie. Maar door de 20 jaar verloren tijd, zal dit een behoorlijke klus worden. Wie wil het oude krakkemikkige stadion, en van 0 beginnen. Met een nieuw stadion, wek je nog de nieuwsgierigheid op. Maar er is gewoonweg niets dat zegt om een zak geld ertegenaan te gooien. Ik weet ook niet of de gemeente hier nog een rol in kan/mag spelen.


Bij jou is wel altijd veel simpel. Gelukkig liggen dingen vaak genuanceerder. Ook bij MVV kloppen regelmatig investeerders aan. Van het midden Oosten tot Azië. Maar dan moet je ook willen en het is natuurlijk anders handelen als het water je aan de lippen staat. Gelukkig is dat bij MVV al 10 jaar niet meer. Het hoofdsponsorschap bij MVV was stabiel met ca 2 ton van qpark. Het hoogste bedrag was ooit 5 a 6 ton in guldens van de SNS bank. Toen hadden we de 5de plaats qua hoofdsponsor bedragen van het hele betaalde voetbal. Correct me if m wrong. Groet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2020 13:33 21 mei 2020 13:35 door Ster_Drager.
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #57
De staat van het stadion en de historie maakt voor een investeerder niks uit, kijk maar naar fortuna.....

Bij MVV zitten individuen die niemand binnen durven/willen halen met geld. Helaas...

Als deze individuen de club verlaten zal de club hoogstwaarschijnlijk pas kunnen groeien.

Sterker nog, een club zonder schulden zoals MVV is juist interessant voor investeerders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2020 13:47 21 mei 2020 13:49 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #58
Als ik zelf veel geld had, en wilde investeren in een voetbalclub, zou ik niet naar MVV gaan ermee. Ook andere investeerders denken zo. Er moet toch iets zijn, waar dit door komt. En als die er wel zijn geweest ( in de eerste divisie), wie waren dat dan allemaal? ( die zich de afgelopen 5 jaar hebben aangeboden). Dat zijn heus geen rijen lang, investeerders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2020 14:32
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #59

Schapendonk schreef : Als ik zelf veel geld had, en wilde investeren in een voetbalclub, zou ik niet naar MVV gaan ermee. Ook andere investeerders denken zo. Er moet toch iets zijn, waar dit door komt. En als die er wel zijn geweest ( in de eerste divisie), wie waren dat dan allemaal? ( die zich de afgelopen 5 jaar hebben aangeboden). Dat zijn heus geen rijen lang, investeerders.


Knap dat je precies kan denken hoe investeerders denken. Dat het halve Belgische voetbal met de meest bizarre stadionnetjes wel investeerders heeft maar jij weet wel hoe ze denken. Of dit succesvolle overnames zijn laat ik in het midden. m.i heb je 3 soorten investeerders
1. Clubliefde
2. Egotrippers
3. Rendement

En misschien sommige in de combi. Wie die investeerders zijn geweest is niet relevant. Maar ze zijn wel degelijk geweest. In kringen rond MVV ook gewoon bekend. het gaat puur om wie hapt. En misschien is ons ellende bespaard, misschien is ons een promotie misgelopen. Who knows.

Wat ik wel weet is dat een fossiel die rechtstreeks uit de enci groeve komt onze club niet naar grote hoogtes zal gaan leiden. Waar was de lobby voor echt gras? Nu zitten we moreel en financieel weer vast voor 5 a 6 jaar aan een veld van 4 a 5 Ton. De enige besparing is dat MVV geen trainingscomplex meer nodig heeft. Echt gras/hybride VS kunstgras is qua kosten allang niet meer heilig makend. De besparing zijn de kosten voor het externe trainen. En dit is gewoon een zoutloze , visieloze oplossing die tekenend is dat deze club een dubbeltje blijft en geen kwartje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjefsjengko

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2020 14:43
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #60
Ik zeg niet dat ik weet hoe investeerders denken. Ik zeg dat ze geen geld in MVV willen steken en willen investeren. Maar als je goed leest, weet jij dat ook wel. Je verdraait het alleen een beetje. Enfin voor de rest klopt je verhaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden