Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen?

08 mei 2019 08:28
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #76
Wij zijn er altijd heel goed in mensen meteen af te fakkelen. Het is natuurlijk logisch dat MVV eerst gaat kijken in het eigen netwerk. Usta heeft vorig jaar stage gelopen, dus Ron weet welk vlees hij in de Kuip heeft. Daarbij: Usta is assistent geweest van Hiddink. Die kiest iemand echt niet uit op zijn kleur ogen. Ik denk ook dat we breder moeten kijken dan alleen Usta. In het huidige voetbal moet een staf complementair zijn. Mocht het verhaal kloppen dat Usta, Visser en Servais komen, dan lijkt me dat een interessante combi. Frisse trainers met wel al enige ervaring (Visser jarenlang assistent bij Genk, ook niet de eerste de beste club en servais die ervaringen uit Japan en China meeneemt). Wat dan voor MVV uiteraard ook mee zal wegen is dat ze geen giga-salarissen zullen vragen en dat er geen verhuiskosten/appartementen moeten worden betaald. Ik heb zelf ook liever een jonge trainer voor de groep. Laten we hopen dat ze ook aanvallend voetbal zullen prediken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2019 08:55
UsMvvKe01
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #77
Ik blijf er bij dat Willy Boesen het weurt met Usta en Visser zou good zien


het geit uuch good mer miech beter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2019 09:05
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #78

Brncic schreef : Daarbij: Usta is assistent geweest van Hiddink. Die kiest iemand echt niet uit op zijn kleur ogen.

Hiddink koos Usta denk ik vooral omdat hij Turks spreekt en hij dus direct dingen kon vertalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2019 09:06
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #79
Ik heb totaal geen beeld bij Fuat Usta als trainer, dus over zijn kwaliteiten kan ik niet oordelen.
Wel vind ik - als hij de nieuwe hoofdtrainer wordt - dat daar weinig ambitie uit spreekt.
Een trainer die zijn sporen heeft verdiend kan nét het verschil maken bij een speler die tussen de ene en de andere club moet kiezen. Dat de spelers het op het veld moeten doen is natuurlijk een open deur maar je moet wel zorgen dat je de juiste spelers voor de club op het veld hebt staan. En daar kan de hoofdcoach een hele belangrijke rol in spelen. Ja, dan zie ik ook liever een Streppel dan een Usta komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2019 09:24
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #80
Het is zo als iemand al eerder opmerkte, het is frappant dat het weer iemand wordt, van het ons kent ons netwerk!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2019 09:31
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #81
Is juist voor de hand liggend Middenstip. Mensen die denken dat MVV een Streppel kan betalen hebben geen realistisch beeld van wat deze man gewend is te verdienen. Of daar nou ambitie uit spreekt of niet, je moet de man wel kunnen betalen. Of er moet een sponsor in de bres springen...

Usta speelde hier, liep hier stage heeft dus juist een voorsprong, kent de club.
Eigen netwerk is wellicht wat minder maar je krijgt ook nog nieuwe assistenten die deuren kunnen openen.

Nog even en de nieuwe trainer is bekend.
Krijgt deze man een eerlijke kans of gaan we verder waar we bij Ruys gebleven zijn?

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2019 09:56
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #82
Al werd het Andrea Bocelli met als assistent zijn twaalfjarige neefje. Als het maar een andere speelstijl wordt, en het contractueel niet langer dan een jaar hoeft te duren mocht de chemie ontbreken. Als wij Usta kunnen helpen in zijn trainerscarrière en hij kan ons helpen tijdens zijn groei met attractief voetbal, dan zijn we ver genoeg. Seizoenen als probeersels vind ik minder erg, dan herhalende seizoenen zonder venieuwing, dat verveelt veel meer. En als het niet loopt, halen we gewoon sleepboot Ron weer van stal om ons naar de zomerstop te trekken. Dan kunnen we eindelijk weer eens als een prinses met de zakdoekjes wapperen uit ongenoegen, zonder hatelijk te worden aangekeken. "Loat us druime!"

Nu nog minimaal vijftien nieuwe smurfen, tuin-laven of dak-gnomen erbij, zodat de nieuwe trainer iedere wedstrijd theoretisch een andere opstelling kan maken als het de vorige wedstrijd niet liep (22 selectiespelers incl. amateurs). Dan ben ik zeer hoopvol. (Kijkend naar ons budget en wat daarin mogelijk is)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2019 10:59 08 mei 2019 10:59 door Brncic.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #83
@ Jim Cemint

Voor de Turkse nationale ploeg klopt dit, Voor Anzhi Makachkala niet... ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jim Cemint

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2019 11:02
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #84

Brncic schreef : @ Jim Cemint

Voor de Turkse nationale ploeg klopt dit, Voor Anzhi Makachkala niet... ;-)


Ik heb me althans laten vertellen dat hij een talenknobbel heeft ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2019 11:53
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 170
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #85

Boe is dat feeske? schreef : Is juist voor de hand liggend Middenstip. Mensen die denken dat MVV een Streppel kan betalen hebben geen realistisch beeld van wat deze man gewend is te verdienen.


Ik weet dat Streppel op gesprek is geweest en hij is ook een bekende bij MVV (Ron). Neem niet aan dat hij komt praten als er van te voren bekend is dat ze in geen geval bij elkaars eisen in de buurt kunnen komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2019 17:25
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #86
Voor de mensen die hopen op Streppel, die is ook bij oa VVV in beeld als Steijn vertrekt.

www.vi.nl/nieuws/steijn-beraadt-zich-op-aanbieding-pec

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2019 20:07
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #87
Fuat Usta vind ik echt een No-GO ...dat zou ik enorme stap terug vinden tov Elsen en daarvan vind ik het goed dat deze vervangen wordt . Ik heb geen enkel vertrouwen in Usta op geen enkel vlak !

Nee het moet iemand zijn die iets toevoegt en trainer die er staat vanaf het begin . Streppel zou ook mijn droom kandidaat zijn op dit moment.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2019 20:18
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #88

Napoleon schreef : Fuat Usta vind ik echt een No-GO ...dat zou ik enorme stap terug vinden tov Elsen en daarvan vind ik het goed dat deze vervangen wordt . Ik heb geen enkel vertrouwen in Usta op geen enkel vlak !

Nee het moet iemand zijn die iets toevoegt en trainer die er staat vanaf het begin . Streppel zou ook mijn droom kandidaat zijn op dit moment.


Zoals ik al eerder zei; Streppel is niet te betalen en gaat niet betaald worden door een sponsor. Dit was ook mijn droomkandidaat geweest, echter verder speculeren over Streppel is zinloos. Hij komt echt niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2019 12:23
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #89
Wil Boesen,
Hans visser-Roel Coumans
Erik Meijer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2019 13:59
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #90
Hoe zit het met Drazan Brncic , wat weten jullie en wat vinden jullie daarvan ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.366 seconden