Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen?

22 mei 2019 17:00
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #136
Fuat Usta. Tja, zal bij menigeen niet bovenaan het wensenlijstje hebben gestaan.
Maar ik doe niet mee aan het bij voorbaat afbranden van een trainer waar ik niks van weet.
We zullen het ermee moeten doen en misschien worden we positief verrast.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Tuor, Lassie80, jovkle, itsman, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 17:02 22 mei 2019 17:06 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #137
Kom op jongens, dit is niet verkeerd. En Hans Visser is ook niet de minste. Ik vind dit nog altijd beter dan Boessen. En ook hebben we nu weer een technisch directeur en wellicht wat geld over voor spelers. Want daar draait het uiteindelijk toch om? Positief!
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 17:05
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #138
Welkom Fuat Usta en veel succes dit seizoen!
Leuk om ook Hans Visser weer terug bij MVV te zien, in mijn ogen is hij in elke staf een toegevoegde waarde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 17:07
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #139
Jippie....
Snel een nieuwe, duurdere seizoenkaart bestellen voor dit nieuwe tussenjaar! Kan niet wachten!
Hopelijk onterecht, maar qua uitstraling en ervaring begint ie bij mij al met 1-0 achterstand.
Had gehoopt (ja, tegen beter weten in) dat we een stap vóóruit zouden maken.
Het aanstellen van een onervaren trainer is duidelijk een (of meerdere) stap achteruit t.o.v. Elsen.

(overigens ben ik wel content met Visser en Servais)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 17:14
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #140
Niets zo opportunistisch als de voetbalwereld. Als Usta en zijn staf het goed doen, zul je niemand horen. Gaat het slecht, dan zeggen de mensen die nu niets in hem zien dat ze dat al vanaf het begin riepen.
Andersom geldt dat natuurlijk ook. Hadden we een topper (voor MVV-begrippen) binnengehaald en deed-ie het goed, dan was het allemaal prima. Als-ie het slecht zou doen, dan had MVV te veel geld uitgegeven aan een te dure trainer.
Ik ken Usta zijn kwaliteiten helemaal niet, dus ik geef ‘m het voordeel van de twijfel. Ik hoop in ieder geval op wat meer spektakel dan afgelopen seizoen. Succes!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Zoewiezoe, TPC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 17:27
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #141
Een nieuwe trainersstaf, een nieuwe wind, een nieuw elan! En wellicht ook een andere manier van voetballen waardoor hopelijk meer mensen de weg terug naar de Geusselt gaan vinden...
Ook vanuit financieel oogpunt een goede zet, ik neem aan dat er meer centjes in de selectie geduwd kan worden dan bij aanstelling van een ' grote' trainer.

En laten we even eerlijk zijn, wat is het heerlijk om hier over voetbal- gerelateerde zaken te praten, gezien de precaire situatie waarin onze vrienden uit het Nord- Osten zich bevinden. Die zouden willen dat ze vandaag deze trainersstaf konden presenteren!

Dit is het moment om het getij te keren mensen!
Fuat, Hans en Robbie: hiel veul succes bij de sjoenste club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Brncic, itsman, TPC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 17:30
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #142
Hulde veur ASR! Allein mèt positiviteit koume veer weier! Veer zien same MVV!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 17:32
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #143
Laten we realistisch zijn, in onze situatie kunnen we elkaar helpen. Usta in het geven van ervaring in zijn trainerscarrière en hij ons (hopelijk) met een andere speelstijl. Alleen al de intentie om MVV te willen trainen verdient eigenlijk alleen maar respect. Hoeveel trainers zijn hier niet gesneuveld onder absurde verwachtingen en beperkte mogelijkheden. Er zijn maar weinig namen die hier nog hun vingers aan willen branden voor hetgeen MVV te bieden heeft.

Geef Usta en zijn team toch een eerlijke kans (Hopelijk onder hetzelfde geduld dat Wim en Ron kregen). Wellicht brengen zij de attractiviteit weer terug in het spel met hun aanpak. Mijn seizoenskaart is in ieder geval voor de helft binnen. (Nu alleen de gebalanceerde teambezetting nog)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 17:33
UsMvvKe01
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #144
Gooie middag allemoal
Iech hub sjus gelezen dat ver unne nuije Trainer hubben genaamd Fuat Usta hoop dat het good oet pakt mer hub ff mien twiefels (maag toch he)
heer is onervaren en nog noets un elftal onder zien hoede gehad,
Iech hoop dat MVV heij good oan deit en dat heer zien jeske geliek oet deit (es geer snap wat iech bedoe)l aanders zal heer neet lang heij zien ,
Doarum geef iech heum het veurdeil vaan de twiefel.
Kin noe allein mer zeggen Fuat welkom bij de sjoenste club oet nederland.

groetjes en het geit uuch alle good mer miech beter .
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 17:39
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #145
Het enige positieve dat ik hier uit kan halen is dat Robbie niet Robbie de lahaye is .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 17:40
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #146
Wordt een bijna onmogelijke opgave voor Usta om te presteren bij MVV
Ik ben zelf niet zo voor turkse trainers bij NL clubs , ik geloof dat die culturen niet zo goed mixen. Turkse ( trainers/mannen) zijn vaak erg dominant en emotioneel en vooral ook temperament vol.

IK vind het een verkeerde zet van MVV , en tuurlijk zal Team Usta anders gaan spelen als team Elsen , maar ik geloof niet in de kwaliteiten van Usta om met vooral jonge spelers goed en prettig samen te werken . Ik hoop dat ik ongelijk krijg maar ik ben bang als we weer een matig team krijgen dat we echt de onderste plekken me gaan doen .

Hans Visser harstikke leuk maar dat vind ik ook geen persoonlijkheid naast het veld , die 3de ken ik niet.
En wat te denken van spelers die deze kant op willen komen ... usta/visser worden je trainers... In voetbal makelaarsland wordt er al wat lacherig over gedaan over de aanstelling van Usta ( die te dik is ) . Hij staat letterlijk al met 0-1 achter... eens zien of hij body heeft , maar ik heb er een hard hoofd in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 17:46
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #147
Als je ergens geen waarde aan moet hechten, is het de mening van zaakwaarnemers. Daarbij: zouden spelers voor Ron Elsen naar MVV zijn gekomen? De enige voor wie spelers specifiek naar Maastricht kwamen (recent) was Andries Jonker. En die heeft toch ook geen geweldige resultaten behaald.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 17:51 22 mei 2019 17:52 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #148
Usta is geen 'naam' maar verdient natuurlijk een kans. Wens hem en zijn assistenten alle succes! Lees overigens op 1limburg en de Limburger alleen nog maar de naam van Servais als assistent (in het originele bericht dat hier ook geplaatst is stond Visser er wel bij)? 

Hoe dan ook, veel zal nu afhangen van de spelers die erbij gaan komen. Volgens 1Limburg (voor wat het waard is) heeft Penders laten weten een volgende stap te willen zetten en dat eredivisie het doel is. Dat betekent dat er nog een aardige kwaliteitsinjectie op het veld zal moeten komen. Ik laat me verrassen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 17:54
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #149
Als MVV straks maar niet op het einde van volgend seizoen met deze zin op de proppen komt;

Dürüm omstandigheden hebben we de play-offs wederom niet gehaald....

Nee zonder gekheid, ik hoop dat Usta een ander spelersnetwerk en tactiek kan aanboren.
Ik laat me verrassen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 17:56
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #150
Mischien dat we via Usta wel een kapitaalinjectie gaan krijgen. Hij heeft immers ook een goed netwerk in de Turkse gelederen. Denk hierbij aan trainingskamp, sponsoren enz enz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.421 seconden