Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen?

21 mei 2019 09:45 21 mei 2019 09:47 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #106

Lijnsje@tappunt schreef : Jacques, en dan vergeet je de berichten van onze topper Tuutsje! nog....hij meldde twee weken geleden dat de nieuwe trainer spoedig bekend werd gemaakt. Ik weet niet welke term hij aan spoedig hangt, maar ik hang daar minder dan twee weken aan...

Eerst honderd procent ervan overtuigd dat Streppel het niet wordt, nu opeens toch een optie...

Zeg dan niks!


Ten eerste bepaal ik zelf wel of ik hier wat post of niet.
Ten tweede zal ik de laatste zijn die hier nepnieuws of stemmingmakerij komt verspreiden.
Ten derde verkrijg ik de info ook maar vanuit derde hand en mag niet alles hier delen. Tenzij ik die desbetreffende info hier op het forum zie voorbij komen en het toch al wereldkundig is.

Als mijn bron twee weken geleden meldt dat Streppel te duur is vertel ik dat hier, als mijn bron nu zegt dat hij waarschijnlijk toch komt vertel ik dat ook hier. Ik vind het namelijk ook prettig om te lezen als men geruchten/feiten heeft vernomen.
Als jij niet dezelfde mening deelt, stel ik voor dat je mijn posts de volgende keer overslaat.

We zullen het na de sponsoravond wellicht weten wie het aan het roer komt te staan. Ps ik zeg maar wellicht, anders heb je zometeen weer iets waarop je me kunt aanspreken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, middenstip, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2019 09:59
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #107
Wat vinden de mensen die hier zouden juichen om Streppel zo goed aan hem?

Is tactisch gezien geen meesterbrein en laat dat nou net een hier vaak gehoord kritiekpunt op Elsen zijn.

Zat er helemaal naast met Frenkie de Jong ook.

Wel een professional die wat neer kan zetten en een zeer sympathieke gast, voor mij is hij welkom.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2019 10:49
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #108
Ik, als fervent liefhebber, hoor altijd graag wat er gefluisterd wordt diep in de Ardennen. Zonder geruchten zou het ook maar een saaie boel zijn in deze tijden. Dus Tuutsje laat die geruchten maar tot ons komen. Tip gratuit.. De Eiffel wordt steeds interessanter.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2019 10:58 21 mei 2019 10:59 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #109

Boe is dat feeske? schreef : Wat vinden de mensen die hier zouden juichen om Streppel zo goed aan hem?

Is tactisch gezien geen meesterbrein en laat dat nou net een hier vaak gehoord kritiekpunt op Elsen zijn.

Zat er helemaal naast met Frenkie de Jong ook.

Wel een professional die wat neer kan zetten en een zeer sympathieke gast, voor mij is hij welkom.

Ik kan onvoldoende beoordelen of hij een tactisch meesterbrein is of niet omdat ik nooit een club van hem op de voet heb gevolgd. Wat echter voor zich spreekt, en dat impliceert toch wel enige tactische kennis lijkt me, zijn zijn resultaten. Hij begon als trainer bij Helmond Sport, waar hij in drie jaar twee keer de PO`s haalde en in zijn laatste seizoen zelfs derde werd. Promoveerde vervolgens bij Willem II in zijn eerste seizoen gelijk naar de eredivisie via de PO`s. Degradeerde vervolgens gelijk weer uit de eredivisie, maar wist het seizoen erna gelijk weer kampioen te spelen. Twee seizoenen erna in de middenmoot geëindigd in eredivisie met de Tilburgers. Met Heerenveen hierna twee keer de PO`s gehaald om Europees voetbal. Op papier een trainer die wij onmogelijk kunnen halen. Het lijkt me dat hij ook wel terecht kan bij clubs als VVV, NEC of De Graafschap.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2019 12:41
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #110
Ik hoop stiekem nog Streppel, maar ik heb begrepen dat het toch Usta wordt. Jammer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2019 12:49
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #111

Zakelijk schreef : Ik hoop stiekem nog Streppel, maar ik heb begrepen dat het toch Usta wordt. Jammer.

Wie het ook wordt, we moeten hem een eerlijke kans geven. Een bekende(re) naam is absoluut geen garantie voor meer succes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2019 12:53
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #112
Het is wel een wereld van verschil als je Streppel haalt of Usta. Met Streppel halen de twijfelaars alsnog een seizoenskaart en met een Usta die moet zich nog maar bewijzen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2019 13:47
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #113
Dit was de kans om eens door te pakken. Maar nee hoor, Usta. Hier spreekt voor mij geen ambitie uit. En streppel was ook kut. Ik ga eens kijken wat er dit jaar in de voorhoede bij komt. Kan ik je direct zeggen waar het schip weer gaat stranden. Jongens, DIT IS toch neet mie leuk, foifoi modaal MVV, al 20 jaar the same.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2019 13:51
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #114

RedWhiteArmy schreef : Dit was de kans om eens door te pakken. Maar nee hoor, Usta. Hier spreekt voor mij geen ambitie uit. En streppel was ook kut. Ik ga eens kijken wat er dit jaar in de voorhoede bij komt. Kan ik je direct zeggen waar het schip weer gaat stranden. Jongens, DIT IS toch neet mie leuk, foifoi modaal MVV, al 20 jaar the same.


Ik ben wel benieuwd naar wat jij dan voor ogen hebt/had, als Streppel 'kut' is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2019 13:56
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 902
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #115
Als het daadwerkelijk Usta wordt, dan ga je qua ervaring, uitstraling en netwerk toch wel 5 stappen achteruit...
@ Ron Elsen: heb je over 3 maanden misschien zin/tijd om het seizoen als interim trainer af te maken?

En als MVV dan ook nog Paulissen van Aachen-Nord zou halen...wat een farce!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2019 16:16
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #116
Ik hoop dat er gekozen wordt voor een trainer die toch al redelijk zijn strepen in het trainerschap heeft verdient. Eentje waarbij MVV haar ambitie eens laat zien.

Als ik Fuat Usta hoor krijg ik op de een of andere manier altijd een flashback naar Capa... Niets tegen Usta maar laat hem eerst eens ergens anders op eigen benen staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2019 16:59 21 mei 2019 17:00 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #117

De_Lange schreef : Ik hoop dat er gekozen wordt voor een trainer die toch al redelijk zijn strepen in het trainerschap heeft verdient. Eentje waarbij MVV haar ambitie eens laat zien.

Als ik Fuat Usta hoor krijg ik op de een of andere manier altijd een flashback naar Capa... Niets tegen Usta maar laat hem eerst eens ergens anders op eigen benen staan.


Wij moeten gewoon realistisch zijn dat mvv zal uitkomen bij een trainer zoals Usta. Op alle facetten zijn wij momenteel een van de minst aantrekkelijke clubs in het betaald voetbal.

Een trainer van naam aantrekken zou ik een topprestatie vinden van Mvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2019 17:00
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #118
Ik hou het op Andries Jonker

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2019 21:23
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #119
Streppel zal het wel niet worden. Volgens voetbalprimeur kan die aan de slag bij De Graafschap.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2019 21:45
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #120
Laat Usta eerst maar eens een kilo of 20 afvallen voordat hij als trainer ook maar een beetje serieus kan worden genomen . Die gast is 1.60 en weegt 80 kg . Sorry maar wat voor een signaal geef je af tegenover je spelers ??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden