Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen?

23 mei 2019 12:35
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #166

Aloy Agu schreef : Ik had liever helemaal geen nieuwe trainer gezien. (Niets ten nadele van Usta) maar zijn loonkosten had MVV beter voor een nieuwe speler kunnen gebruiken. De spelers zullen het toch moeten doen op het veld. Je kan "louis Van Gaal" als trainer voor de groep zetten. Maar als je spelers geen kwaliteit hebben, bereik je nog niks.


Dat ben ik niet helemaal met je eens. Een trainer kan spelers beter maken. Dat wil niet perse betekenen dat Usta dat dan automatisch ook kan of beter dan Elsen. Echter een seizoen als afgelopen seizoen wil niemand meer. Dus er zal iets moeten veranderen.
Aangezien Ron helemaal geen trainer meer wil zijn was dit de meest handige en makkelijkste keuze.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2019 12:51
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #167
MVV zegt ook dat er voor het eerst een positie van Technisch Directeur komt, in de persoon Ron Elsen. Wij spraken hier afgelopen jaren van een dubbelfunctie van Ron, kennelijk zag MVV het niet zo. Er wordt zelfs onderhandelt tussen Ron en MVV.

In deze 'nieuwe' positie krijgt Ron eindelijk tijd voor zaken die hij eerder niet kon regelen, zoals netwerk en scouting. Dus dit moet ook vruchten gaan afwerpen.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2019 18:13 23 mei 2019 18:21 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #168
Vanmiddag weer nieuwe seizoenskaart besteld los van wie er nu de nieuwe trainer was geworden...voor mij het 52ste seizoen.
En los van dat ik was ook vooraf ook niet zo een voorstander van fuat maar door creatief te zijn kunnen we misschien toch verder komen.
Met een streppel had je misschien op drie keer het salaris van fuat gezeten,en laten we heel eerlijk zijn de landelijke pers schreef duncan vooraf als de grootste verliezer van het song festival,maar onbekend maakt onbemind,hij heeft tenslotte maar een contract van een jaar!
Plus het gegeven dat het scoutings apparaat eindelijk gaat lopen zonder alleen maar spelers via filmpjes binnen te halen.
En met hoge waarschijnlijkheid dat hanssie visser er ook nog bij komt heb ik niks te klagen.
Als ik het niet meer zou zien zitten binnen het mvvse had ik allang afgehaakt,eredivisie weet ik niet maar dat we maar weer eens boven in mee gaan spelen...gr opa.

Ps Ik verwijt elsen drie dingen over afgelopen seizoen/// het eerste feit te vaak spelers op de verkeerde posities laten spelen,onze linksback van 17 jaar te weinig laten spelen,en van de 4 nieuwelingen met een eerste contract hebben alleen everaars/en lars wat speelminuten gehad die anderen nauwelijks of helemaal niet.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.891 seconden