Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen?

02 mei 2019 10:42
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #31
Als toevoeging op mijn vorige bericht een artikel van 13-06-2018.

www.limburger.nl/cnt/dmf20180613_0006400...t-aan-zijn-eerste-wk

Wederom gaat het hier om de laatste alinea (en regel).

"Ooit trainer van MVV
Afgelopen zaterdag gaat het niet alleen over het WK 2018 en over Australië. Robbie Servais is weliswaar een van Maastrichts grootste globetrotters, spreekt vloeiend Japans en weet inmiddels meer van Aziatische gebruiken dan van Europese; hij blijft in hart en nieren een Maastrichtenaar. Dat niet alleen. Zijn club MVV volgt hij al die jaren op de voet. “Ik word vrijwel iedere zaterdagochtend (als het in Maastricht nog vrijdagavond is) heel vroeg wakker. Het eerste wat ik dan doe is kijken wat MVV gemaakt heeft.” Robbie Servais doorliep in de goede (‘90’er jaren) alle jeugdteams van de Maastrichtse profclub. In zijn aderen - weet ook zijn vader oud-stadsprins Jean Servais heel erg zeker – stroomt rood-wit bloed. “MVV is gewoon mijn club. Zeg maar gerust mijn grote voetballiefde. En dat gaat nooit – zo voel ik dat – meer over.” Hij spreekt bijkans met heilig respect over de prestaties van Ron Elsen. “Wat die man de laatste jaren heeft gepresteerd is fenomenaal. Ja, ik draai er niet omheen. Mocht hij ooit stoppen en MVV doet een beroep op mij, zeg ik direct ja.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2019 11:48
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #32
Het getuigt van weinig moreel besef als je vandaag de dag alsnog beslist om bondscoach te worden van Brunei. Wat mij betreft absoluut niet welkom als uithangbord voor onze club.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2019 11:54
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #33

Sjotelsplak schreef : Het getuigt van weinig moreel besef als je vandaag de dag alsnog beslist om bondscoach te worden van Brunei. Wat mij betreft absoluut niet welkom als uithangbord voor onze club.

Moeten we Bert van Marwijk ook maar buitenschoppen dan?
Kom op zeg, het gaat over een voetbaltrainer, geen politicus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2019 11:58
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #34

Boschpoort schreef :

Sjotelsplak schreef : Het getuigt van weinig moreel besef als je vandaag de dag alsnog beslist om bondscoach te worden van Brunei. Wat mij betreft absoluut niet welkom als uithangbord voor onze club.

Moeten we Bert van Marwijk ook maar buitenschoppen dan?
Kom op zeg, het gaat over een voetbaltrainer, geen politicus.

Bert van Marwijk is geen uithangbord van onze club. Die werkt op de achtergrond mee (zoals bij een handvol clubs). Evengoed een gebrek aan moreel besef bij Bert.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2019 22:56 03 mei 2019 23:08 door Pentakel.
Pentakel
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #35
Vooropgesteld voor mij hoeft Ron absoluut niet weg. Maar als hij dan toch aftreed is de vraag welke trainer past bij een mvv dat verder niet veel te bieden heeft. Een trainer van buiten heeft noten op de zang en zal als die zijn zin niet krijgt gaan ziften met alle gevolgen van dien. Hoevaak hebben we dat de afgelopen 20 jaar niet gezien. De ideale man vind ik nog steeds Ron.

Robbie Servais zou ik persoonlijk wel zien zitten. Een sociaal heel erg vaardige man, een sympathieke gozer, die tevens een universitaire studie heeft gedaan na het vwo en door zijn sociale vaardigheden en intelligentie in het buitenland succesvol heeft gepresteerd en aldaar zijn trainersdiploma heeft gehaald. Een man met een rood wit hart en een man van de ratio die weet waar hij mee bezig is en die ik waarschijnlijk ook in de mvv familie zie passen, juist omdat het eentje van hier.

Al jaren vragen mensen zich af wie de opvolger van Ron zou moeten worden al die tijd heb ik nooit ook maar iemand op mijn netvlies gehad waarvan ik dacht dat diegene een verbetering zou zijn t.o.v. Ron.
Maar als er dan eentje is waar ik de volle 100% vertrouwen in zou hebben is het Robbie Servais wel.

En voor degene die hierboven ergens comment met, Brunei, moreel besef. Ik zou zeggen Klaag de FIFA aan dat ze een land als Brunei niet schorsen. Maar hé, de FIFA schorst Brunei niet omdat men, en terecht, van mening is dat voetbal niets met politiek te maken moet hebben. En dan zou een trainer een moreel standpunt moeten maken. Yeah wright.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2019 00:15
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #36
Tja ,maar het staat wel op je CV Brunei ........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2019 10:43
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #37
Ik zou zeggen, leg Wil Boessen snel vast, een gepassioneerd trainer die het overal wel goed gedaan heeft.
Heeft bovendien ruime ervaring als hoofdtrainer bij een BVO.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2019 13:08
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #38
Boudewijn Senden ???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2019 13:10
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #39

Mienclub1902 schreef : Ik zou zeggen, leg Wil Boessen snel vast, een gepassioneerd trainer die het overal wel goed gedaan heeft.
Heeft bovendien ruime ervaring als hoofdtrainer bij een BVO.


Een hele goede trainer inderdaad voor de eerste divisie. Maar niet voor een club als MVV. Boessen is iemand die keiharde afspraken wilt. Als hij het gevoel krijgt dat hij door het toedoen van iemand anders in de zeik wordt gezet in zijn werk, dan komt hij in verzet en staat hij met de cameraploeg van "Tros Opgelicht" in de bestuurskamer om verhaal te komen halen. Dan nagelt hij de club aan de schandpaal als er afspraken niet worden nagekomen.

Laat dat nou net het grootste manco van MVV zijn de afgelopen jaren, veel bombarie over spelersgebied, maar uiteindelijk een incompleet elftal presenteren door een gebrek aan slagkracht. Als je een aanvaller of spelmaker beloofd wordt en hij komt niet, dan speel je gewoon met een handicap en schaadt je vertrouwen. Tiny Ruijs was een zeer beschaafd man destijds, zeker als je zijn karakter vergelijkt met die van Boessen (contract zelf afgekocht, geen stampij gemaakt.). Boessen was onder dezelfde omstandigheden waarschijnlijk een martelaar geworden die zijn eigen eer wilde redden. (Zijn goed recht natuurlijk.)

Het is gewoon geen goede combinatie. Hij is een goede trainer die zijn ploegen altijd gemotiveerd krijgt, maar je moet er wel de organisatie en de middelen voor hebben. Die garanties kan MVV nooit geven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2019 18:41
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #40
Als ik mijn bron moet geloven word deze week de nieuwe trainer bekend. Hans Visser

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2019 20:36
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #41
Dit zou een keigave keuze zijn...gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2019 15:27
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #42
Hans Visser zou ik ook wel zien zitten.
Heeft een MVV-verleden, dus kent de club.
Sociale en aardige man.
Heeft daardoor ook wel de gun-factor.
16 jaar ervaring als assistent trainer (helaas de laatste jaren bij de verkeerde club...maar daardoor kent hij de vijand natuurlijk wel door en door;) ).
Zal staan te trappelen voor zijn eerste echte job als hoofdcoach lijkt me.
Goede leerschool bij Genk gehad.
Kent Elsen ook goed, dus die samenwerking zal ook geen probleem zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2019 16:52
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #43

mvv4ever schreef : Als ik mijn bron moet geloven word deze week de nieuwe trainer bekend. Hans Visser


Hans Visser wordt het niet. De nieuwe trainer zal spoedig bekend worden gemaakt. Meer mag ik helaas niet zeggen. Nog even geduld hebben

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2019 17:02
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #44
Ik ben benieuwd: gaat mvv voor een goedkope optie uit de bekende limburgse vijver of gaat mvv voor een duurdere optie die een ander netwerk meeneemt waardoor we de kommende maanden weer wat hoop krijgen. Ik hoor verschillende signalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2019 19:33
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #45
Tuutsje en MVV4ever hebben beide een bron, de ene ontkracht de andere....

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden