Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen?

22 mei 2019 18:01
#Willy
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #151
Tip voor Fuat. Verplaats de dugout zodat je met je stoeltje aan de kant van de vierde official zit. En zo die man kunt bespelen. Ron zat jaren op de verkeerde kant.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 18:05
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #152
Bizar om te lezen dat sommigen Fuat Usta nu al op een 1-0 achterstand zetten. Waar is dat op gebaseerd? De beste man moet ergens zijn carrière als hoofdtrainer beginnen en ja, zoals we wel al hadden verwacht is dat bij ös MVVke. Niks mis mee wat mij betreft, ik ben helemaal niet pessimistisch gestemd wat betreft deze beslissing. Zou inderdaad zomaar kunnen dat er nu meer geld overblijft om spelers aan te trekken. En laten we wel wezen, het zijn de spelers die het moeten doen. Natuurlijk is een goede trainer belangrijk maar zijn invloed is zodra de bal begint te rollen nihil. Gekkies zoals Simeone en Klopp die langs de lijn staan te schreeuwen en te doen, doen dat simpelweg om de spanning en emoties een plek te geven en niet omdat ze nou echt nog zoveel kunnen bijdragen aan het spel van de ploeg. Dick Lukkien, de man die echt een wereldprestatie heeft neergezet met Emmen, had daarvoor ook nog geen enkele ploeg onder zich gehad als hoofdtrainer. Nu is Fuat Usta wel een beetje di(c)k maar geen Lukkien, maar wie weet kan hij iets moois neerzetten met de rest van de technische staf.

Volgende week de SK bestellen na een afwezigheid van 4 jaar en het voelt alsof ik met mijn neus in de boter val. Alleen al omdat er iets nieuws gaat gebeuren. De nummer 2 promoveert vanaf volgend seizoen rechtstreeks naar de ED. Waarom zou een dergelijke eindklassering niet mogelijk zijn? Ik gooi hem er gewoon alvast even in.

Fuat en consorten, succes en laot ös druime!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 18:06
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #153
Ik had het liever anders gezien, maar uiteraard verdiend Usta, nu hij getekend heeft, een kans.

Grote vraag blijft hoe serieus we de uitspraak van Penders ''We willen een volgende stap zetten. Met doel de eredivisie'' kunnen nemen. Is er een investeerder gevonden ? Is het spelersbudget verdubbeld ? Heeft het commercieel team zulke grote stappen gezet ?

Met hetzelfde spelersbudget als vorig jaar zullen het wederom loze beloften blijken te zijn. Vandaar graag duidelijkheid MVV-bestuur!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 18:15
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #154
Een geheel nieuwe trainersstaf, Visser is nog niet bevestigd, maar kijkende naar de geruchten Usta en Servais kan dat zomaar kloppen.
Ik hoop op een fris spelend Mvv, dat toch weer spelers weet te halen uit de vaste netwerken, mede door Ron als technisch directeur.
Dit hoeft niet verkeerd te zijn, en niet geschoten is altijd mis, een gevestigde trainer is geen zekerheid op een goede klassering, dus het risico blijft toch.
Ik zeg laten we het allemaal een kans geven en probeer waar mogelijk onze trainers en spelers te steunen. Iech zigk, KOM OP DIE ROEIE !!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 18:37
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #155
Fuat Usta nieuwe trainer.... Hij verdient het krediet. Robbie Servais (uit de koker van Van Marwijk), ook geen echte trainerservaring.
Elsen technisch directeur. Is er nog wel geld voor versterkingen......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 18:53
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #156
Streppel waors miene favoriet. Mer es Usta met Visser en Servais elkaar good aonvulle, zeen iech daor wel get in

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 22:06
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 692
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #157
Een staf met meer dan voldoende internationale ervaring. Hopelijk kunnen ze die ervaring bij MVV optimaal benutten. Ik vind het echter gevaarlijke woorden die Usta bij zijn presentatie bezigt. Spelen om de prijzen en de Eredivisie? Enerzijds begrijpelijk: als sportclub speel je altijd om al je wedstrijden te winnen, maar dat ook daadwerkelijk bereiken is iets anders. Als je kijkt naar de mogelijkheden zijn die ook beperkt (of komt er een vervolg...?). Daarbij heeft zo'n beetje elke trainer - op Elsen na - deze woorden door de jaren heen gebruikt. Meestal wordt de term 'sleeping giant' er ook nog doorheen gegooid.

Overigens vind ik zijn rustige manier van praten en het uitstralende zelfvertrouwen (tegen het goede arrogante aan) prettig om te zien. Er staat echt iemand. Ik laat me verrassen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 22:19
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1152
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #158

Karakter schreef : Een staf met meer dan voldoende internationale ervaring. Hopelijk kunnen ze die ervaring bij MVV optimaal benutten. Ik vind het echter gevaarlijke woorden die Usta bij zijn presentatie bezigt. Spelen om de prijzen en de Eredivisie? Enerzijds begrijpelijk: als sportclub speel je altijd om al je wedstrijden te winnen, maar dat ook daadwerkelijk bereiken is iets anders. Als je kijkt naar de mogelijkheden zijn die ook beperkt (of komt er een vervolg...?). Daarbij heeft zo'n beetje elke trainer - op Elsen na - deze woorden door de jaren heen gebruikt. Meestal wordt de term 'sleeping giant' er ook nog doorheen gegooid.

Overigens vind ik zijn rustige manier van praten en het uitstralende zelfvertrouwen (tegen het goede arrogante aan) prettig om te zien. Er staat echt iemand. Ik laat me verrassen!





Met de nieuwe regel dat de nummer 1 en 2 rechtstreeks promoveren gaat het alleen maar moeilijker worden om te promoveren . Zou zo maar kunnen dat een 7e plaats in de Eindstand niet eens genoeg is voor de nacompetitie .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 23:17
Pentakel
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #159
Met een jong team als kampioen zou zomaar de nr 2 en 3 rechtstreeks kunnen promoveren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2019 00:20
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #160
Ja zo ken ik een nr.2 die pas geleden nog gepromoveerd is....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2019 00:32
Pentakel
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #161
Ik hoop dat Fuat een beetje een type Körver is. Met vaol bravoure dr veur kint zorge dat speulers ut graas opvreete. Robbie en (Hans) zien people managers en zien daorbeij aoch nog ins technisch oonderlag die met hun kunde jongens beter kinne make. En wie Fuat zeet, in voetbal is alles meugelik.
Want wee rappeleert ziech nog tot vr stief oonderaon stoonte in de ieredivisie met unne Haan dee de eine blunder naor dn aandere maakte. Unne crisis in de winterstop met unne zich ziek gemelde Körver. Um vervolgens nao de winterstop met Brands en unnu geweldig kepende Haan alsnog drin bleve.
Dat waore nog is teije...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2019 06:29
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 456
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #162
mooi voor deze man tot hij nog een kans krijgt, en dat voor het eerst , coccu en van bommel waren ook groentjes hebben het ook meteen goed gedaan

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2019 06:45
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #163
Het blijft een grote gok, maar neem toch ook aan dat je als trainer wel goed nadenkt over wat je gaat doen.

Ga je direct de mist in bij je eerste club, dan zal je dat altijd verweten worden en gebruikt worden als referentie punt.

Uit het eerste interview haal ik toch bepaalde hoop. Goede spelers, spelen om de prijzen enz.
Hiermee zal Usta toch ook geregeld hebben, dat er een top selectie zal staan komend seizoen. Anders word die tekst al direct tegen hem gebruikt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2019 08:18 23 mei 2019 08:18 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #164

sjengvandenboorn schreef : Hiermee zal Usta toch ook geregeld hebben, dat er een top selectie zal staan komend seizoen. Anders word die tekst al direct tegen hem gebruikt.


Zoals gezegd zal ik Fuat steunen maar je kunt dit heel gemakkelijk precies omdraaien: Fuat dekt zich nu al in, als het tegenvalt is dat omdat de beloofde spelers niet gehaald zijn...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2019 10:50
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Nieuwe trainer / opvolger Ron Elsen? #165
Ik had liever helemaal geen nieuwe trainer gezien. (Niets ten nadele van Usta) maar zijn loonkosten had MVV beter voor een nieuwe speler kunnen gebruiken. De spelers zullen het toch moeten doen op het veld. Je kan "louis Van Gaal" als trainer voor de groep zetten. Maar als je spelers geen kwaliteit hebben, bereik je nog niks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.282 seconden