Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

14 juni 2018 19:46
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #226
Eens met Boschpoort. Het is ook begrijpelijk dat MVV in dezelfde vijver vist. Spelers van boven de rivieren komen niet of zijn niet te betalen, ook gezien verhuisvergoeding enz. Volgens mijn info heeft MVV naast Bourdouxhe van Helmond gegrepen. Die gaat naar Emmen, eredivisie dus. Is niet tegenop te boksen. En nu vissen RJC, Sparta enz ook nog eens in die vijver. Geduld hebben dus. Alweer. Maar als MVV zich kan versterken met dergelijke talenten van Standard is dat niet verkeerd. Zo lang er in de as ook maar wat ervaring bij komt.
Discussie gesloten.
15 juni 2018 15:41
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #227
Er is nog steeds geen nieuws. Het zij zo. Ik ben ervan overtuigd dat MVV druk bezig is om een mooie selectie samen te stellen. Als de berichten kloppen hebben wij meer dan 1 miljoen te besteden. Dit bedrag, onze contacten met topclubs, zou een garantie moeten zijn voor een mooie selectie voor volgend seizoen. Ik wacht geduldig af en voor het eerst in jaren heb ik er vertrouwen in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
15 juni 2018 15:58
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #228


Zou het dan toch dat Olij overkomt van AZ?

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
Bijlagen:
Discussie gesloten.
15 juni 2018 16:42
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #229
www.limburger.nl/cnt/dmf20180615_0006414...-opvolger-van-jurjus

Muyters naar Aachen-Nord!! Heeft niets met MVV transfers te maken, maar toch het vermelden waard!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
Discussie gesloten.
15 juni 2018 19:31
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #230
Het is vandaag 15 juli 2018 en de zon schijnt. Hoewel ik het nog niet heb kunnen vaststellen vermoed ik dat het morgen zaterdag 16 juli zal worden. Dit heeft niets met MVV te maken en al helemaal niks met transfergeruchten maar ik denk ik meld het eens, geheel in traditie met deze topic waarvan mensen het onderwerp niet snappen. Waarom hier een post plaatsen over een keeper met een o zo ver mvv verleden die naar R... gaat? Daar is een andere topic voor namelijk overig nieuws, over fsc en r....
Discussie gesloten.
15 juni 2018 23:11
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #231

Jo70 schreef : www.limburger.nl/cnt/dmf20180615_0006414...-opvolger-van-jurjus

Muyters naar Aachen-Nord!! Heeft niets met MVV transfers te maken, maar toch het vermelden waard!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER


Het vermelden waard? Nou nee, in ieder geval niet in dit topic.
En normaal gesproken lees ik het niet, maar nu ik dit heb gezien heb ik je andere reacties eens bekeken. Enorme obsessie met Roda gerelateerd nieuws zie ik. Waarom? Is het zo belangrijk voor je?
Hoe dan ook. Wederom geen transfernieuws voor onze club! Tuurlijk, geduld is een schone zaak maar ik ben erg benieuwd waar onze club (MVV!!!) mee in zee gaat voor het komende seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
16 juni 2018 00:32
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #232

Sjieske schreef : Het is vandaag 15 juli 2018 en de zon schijnt. Hoewel ik het nog niet heb kunnen vaststellen vermoed ik dat het morgen zaterdag 16 juli zal worden.

Ik weet wel zeker dat je vermoeden niet klopt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, M.V.V. 1902, Frostie_999, La Chouffe
Discussie gesloten.
16 juni 2018 06:20 16 juni 2018 06:23 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #233
@Sjieske en Kloeteklaos, excuus voor de plaatsing in het verkeerde toppic, maar ben inderdaad helemaal geobsedeerd van die kut club daar in Aachen-Nord. Als je door mensen in een woongebied dat 043 is, maar het overgrote deel aanhanger van die Moffen is en dan meer als 30 jaar constant moet horen dat *oda zoveel beter is dan Us MVV'ke, dan kan het wel eens zijn dat je daar helemaal klaar mee bent en hoopt dat die club zo snel mogelijk niet meer bestaat!! Zeker nu MVV gezond is en die uit Kirchraad flink in de problemen zitten. Ik heb altijd geloofd in wie het laatst lacht, lacht 't best!! En ik denk dat dit ook nog uit gaat komen. Sorry dat ik sentimenteel ben, maar ben gewoon ANTI *ODA!!! En dat zit erg hoog.

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk
Discussie gesloten.
16 juni 2018 09:36
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #234

Jo70 schreef : @Sjieske en Kloeteklaos, excuus voor de plaatsing in het verkeerde toppic, maar ben inderdaad helemaal geobsedeerd van die kut club daar in Aachen-Nord. Als je door mensen in een woongebied dat 043 is, maar het overgrote deel aanhanger van die Moffen is en dan meer als 30 jaar constant moet horen dat *oda zoveel beter is dan Us MVV'ke, dan kan het wel eens zijn dat je daar helemaal klaar mee bent en hoopt dat die club zo snel mogelijk niet meer bestaat!! Zeker nu MVV gezond is en die uit Kirchraad flink in de problemen zitten. Ik heb altijd geloofd in wie het laatst lacht, lacht 't best!! En ik denk dat dit ook nog uit gaat komen. Sorry dat ik sentimenteel ben, maar ben gewoon ANTI *ODA!!! En dat zit erg hoog.

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER


Ik waardeer het dat je het zelf inziet, dat siert je en dat meen ik oprecht.
Discussie gesloten.
16 juni 2018 11:17
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #235
Geen gerucht, maar Cocu gaat wrs naar Fenerbache. Van Bommel en van Marwijk zijn de beoogde opvolgers. Als van Marwijk assistent wordt kunnen we misschien iets van spelers verwachten van (Jong) PSV?
Discussie gesloten.
16 juni 2018 11:43
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #236

tuutsje schreef : Geen gerucht, maar Cocu gaat wrs naar Fenerbache. Van Bommel en van Marwijk zijn de beoogde opvolgers. Als van Marwijk assistent wordt kunnen we misschien iets van spelers verwachten van (Jong) PSV?


Aongezeen die 2 alletwie 'ne band höbbe mèt Fortuna, liekent m'ch dat neet realistisch.
Discussie gesloten.
16 juni 2018 15:58
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #237
Lazio Roma zou geïnteresseerd zijn in Okita. Blijkbaar lopen er al gesprekken.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
16 juni 2018 16:24
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #238
Dan hoop ik dat ze er deze keer wel iets voor vragen en hem niet zo de deur uit laten lopen.

Minstens 3 miljoen!! Hihihi!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
16 juni 2018 19:52
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #239

Audiowaste schreef : Lazio Roma zou geïnteresseerd zijn in Okita. Blijkbaar lopen er al gesprekken.

Bij de reacties hierover op voetbalprimeur wordt gezegd dat ook Willem !! en 3 keer raden; Fortuna interesse hebben. Gewoon de absolute hoofdprijs vragen, Probeer hem anders te slijten aan een engelse club; die kijken niet op een paar miljoentjes meer. Als we hem niet kunnen behouden, dan moet hij maar de duurste speler uit de MVV-geschiedenis worden.
Discussie gesloten.
16 juni 2018 20:42
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #240
Niet onder de 3 miljoen laten gaan. Vooral niet naar Fortuna voor een appel en een ei. Die hebben Ciranni al voor niks.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.458 seconden