Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

18 juni 2018 11:19 18 juni 2018 11:20 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #256
Het is in ieder geval wel positief dat er ieder seizoen weer spelers zijn die een stap vooruit zetten. Met Mmaee en Ciranni toch alweer twee spelers naar de eredivisie en een Okita zal ook door menig eredivisieclubs gevolgd worden. Laat ons hopen dat we er een mooie som voor krijgen. Zou goed zijn voor de kas en laat opnieuw zien dat MVV een mooie springplank is voor jonge spelers. Hopelijk slaagt MVV er komend seizoen in om een betere balans te vinden tussen jongere talenten die hier maar 1 of 2 jaar zitten en meer ervaren spelers die MVV niet zien als een tussenstap. Vorig seizoen zaten we met teveel jonge spelers.
Discussie gesloten.
18 juni 2018 13:24
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #257
Trepke B zegt dat Lazio geen 5 ton voor Okita wilt betalen. Is echter nog allemaal vroeg in de transferperiode. Wie weet wie zich allemaal nog gaat melden voor hem.
Discussie gesloten.
18 juni 2018 14:46
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #258
Ik zag op FB belachelijke bedragen voorbij komen wat wij wel voor Okita moeten vragen (> 1 miljoen). Ik vind de vraagprijs van 500k in de lijn der verwachtingen voor een topschutter in de Jupiler League.

Jammer dat de onderhandelingen zijn afgeketst met Lazio, maar ik verwacht nu toch wel dat áls Okita wordt verkocht, hij niet voor minder dan 400k de deur uitloopt.

Mielsjaar 400k, daar kun je toch wel een paar trouvailles mee vinden met hoge kwaliteit. Of väöl pèls drinken!

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Strucht
Discussie gesloten.
18 juni 2018 14:51
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #259
Nu al rekenen op 400k+ euro voor Okita, dat kan alleen nog tegenvallen ben ik bang.

Begrijp me niet verkeerd, het is goed als MVV hoog inzet.
Discussie gesloten.
18 juni 2018 14:51 18 juni 2018 14:52 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #260
Waarom is 1 miljoen te veel? Je moet ook kijken wat voor soort club er op af komt. Al zij met de handen in het haar zitten om een spits moet je er gebruik van maken.
Discussie gesloten.
18 juni 2018 14:56
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #261
En ook Thiebout Swinnen word het niet hij gaat naar Helmond-Sport ...........
Discussie gesloten.
18 juni 2018 21:58
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #262

Schapendonk schreef : Waarom is 1 miljoen te veel? Je moet ook kijken wat voor soort club er op af komt. Al zij met de handen in het haar zitten om een spits moet je er gebruik van maken.

Laat ik het anders brengen.
Persoonlijk vind ik 1 miljoen voor een Jupiler League spits echt te belachelijk voor woorden. Net als 220 miljoen voor Neymar, dat vind ik ook werkelijk belachelijk.

Als MVV daarentegen 1 miljoen euro ervoor kan krijgen, meteen doen.

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
Discussie gesloten.
18 juni 2018 22:11
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #263
En Per Schuurs dan. Waarom Okita opeens zo omlaag stampen. Oké Okita 1 ton. Nu goed.
Discussie gesloten.
18 juni 2018 23:41
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #264

Schapendonk schreef : En Per Schuurs dan. Waarom Okita opeens zo omlaag stampen. Oké Okita 1 ton. Nu goed.


Schuurs had wel net zijn contract tot 2020 verlengt bij Fortuna. Is een behoorlijk verschil!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
18 juni 2018 23:54
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #265
Ja dat klopt Jeoff dat is 1 jaar verschil. Mijn excuus. Dat is inderdaad behoorlijk.
Discussie gesloten.
19 juni 2018 00:37
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #266
Inkomend nieuws?
Er wordt van alles geroepen, maar wacht nu gewoon lekker af wat MVV brengt! We hebben er geen invloed op dus maak je niet druk.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Discussie gesloten.
19 juni 2018 15:43
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #267
Weer wat transfernieuws:
Verrips naar kv Mechelen
Al wisten we natuurijk al dat die niet bleef.
Discussie gesloten.
19 juni 2018 17:02 19 juni 2018 17:16 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #268

Schapendonk schreef : Ja dat klopt Jeoff dat is 1 jaar verschil. Mijn excuus. Dat is inderdaad behoorlijk.


Het gaat om de onderhandelingspositie. Fortuna verlengde Schuurs en kon hem qua salaris tevreden houden via die investeerder. MVV heeft maar een jaarcontract en heeft niet de middelen om zelf op te boksen tegen een eredivisie salaris. Fortuna haar onderhandelingspositie was veel sterker, daarnaast ook nog eens een kind van de club, die loyaal en betrokken was met zijn club, daar heeft Ajax flink voor in de buidel moeten tasten.

MVV zal altijd moeten meewerken, ondanks dat er geen clausule in zijn contract staat (Gelukkig mag MVV hierdoor wel mee onderhandelen.). Als Okita naar de arbitrage stapt wordt zijn contract gegarandeerd ontbonden als hij elders een behoorlijke financiële verbetering kan krijgen en MVV hierin niet wilt meewerken. De onderhandelingspositie van MVV is daarom zeer zwak te noemen, je mag in je handen wrijven als je er vier ton uit weet te slepen vanuit deze positie. Eigenlijk verzacht een ton al dat jaarcontract, daaronder moet je het niet doen, in natura is dat jaarcontract dan meer waard. Maar het is natuurlijk hopen dat er meer uit gehaald kan worden, zodat er voor beide partijen een win-win situatie komt. MVV kennende zal dat geld nooit terug naar de selectie vloeien, men blijft binnen de jaarbegroting en betaalt geen transfersommen, maar het geeft natuurlijk wel vet op de botten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Gohf
Discussie gesloten.
19 juni 2018 19:27
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #269
Geweldig, de kast wordt weer gespekt. Alle goede spelers weer de deur uit en weer opnieuw beginnen. Jongens we komen nooit meer naar de eredivisie met dit beleid. KANSLOOZZ MODAAL MVV.
Discussie gesloten.
19 juni 2018 19:59
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #270

RedWhiteArmy schreef : Geweldig, de kast wordt weer gespekt. Alle goede spelers weer de deur uit en weer opnieuw beginnen. Jongens we komen nooit meer naar de eredivisie met dit beleid. KANSLOOZZ MODAAL MVV.


Puur uit interesse, hoe moet het beleid dan zijn? Okita aan zijn contract houden, zodat hij volgend jaar gratis op te halen is? Of is dat ook niet de bedoeling?

Wel makkelijk. Verkoopt MVV een speler met een paar ton winst? Kut MVV, zo komen we nooit ergens, beste spelers gaan altijd weg. Houdt MVV spelers aan hun contract en lopen ze aan het einde daarvan gratis de deur uit? Kut MVV, laat altijd de beste spelers zomaar vertrekken zonder er een euro op te verdienen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Robin, Raffalaldo, Kay, Jim Cemint, M.V.V. 1902, M-MVV
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden